Ylipaino-Gallup

kornaro

Just kuulin ratiosta et suomalaismiehistä 55% on ylipainoisia. Mitenkähän täällä?

Aloitan itsellä; en ole ylipainoinen =P
Lisään Hossin niin saadaan heti 50% aikaan =D

Mitens on?

38

2698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen logiikkaa

indeksin mukaan suunnilleen 24. Eli en ole.

• Sama mulla

Tosin painosta on nyt suurempi osa lihasta kuin 5 tai 10 vuotta sitten jolloin painoin kuitenkin saman verran. Pelkän indeksiarvon informaatioarvo ei siis ole kauhean hyvä.

• Mies.

siinä 22, ei yli, eikä alipainoa. Rasvaprosentti n. 13%, eli ei löysää.

• Ei ole ylipainoa. Nykyisellä painokehityksellä olen ylipainoinen vuonna 2015. Siihen mennessä pitää varmaan hankkia jokin liikuntaharrastus tai muuttaa ruokailutottumuksia.

• Mitä pahaa se on tehnyt sulle?

• indeksi

pyöristettynä yhteen desimaaliin 18,3. ollut sitä aina.

• Ylläri ylläri tän palstan henkeen kenelläkään ei oo kyseistä ongelmaa. Jottei tilastot menis ihan vituilleen niin mä voin myöntää et mulla on helposti 10 kg ylimmäräistä ja lisää tulee koko ajan. Toisaalta oon sua myös 15v nuorempi,leijutaan nyt sit sillä kun en muutakaan keksi.

• No olihan mullaki 3 vuotta sitten 17 kiloo enempi ku nyt. Mut toisaalta oon sua 15v vanhempiki =D

• miehen logiikkaa

lähtisi tälläisessä asiassa valehtelemaankaan. Mitä väliä sillä edes olisi, jos joukko täysin tuntemattomia ihmisiä tietää sun ylipainosta.

• Emmanuele

nyt vaan kuntoilemaan.
        Arvattavaa on että tuollaiseen tilanteeseen joutuu jos vaan mäyräkoiran ja läppärin kaa iltaa viettää... :-P Sun beiben pitäs tulla useemmin laittamaan sut kunnolla töihin ;)
        Ne tilanteet, joista sä oot ollu kiinnostunu, siis ne kun miehellä ei meinaa viisari värähtää(ja niitä on mulla takana nyt muuten 2kpl) on ollu sellasten miesten kaa joilla on pikkasen pyöreetä massun seudulla. Oon lukenu lääkärilehdistä että ylipaino aiheuttaa kyseistä onkelmaa.

T: täti sormi pystyssä (pitäähän sen sormen olla pystyssä jos ei kerran muuta pystyä ole lähettyvillä)

• Emmanuele kirjoitti:

nyt vaan kuntoilemaan.
        Arvattavaa on että tuollaiseen tilanteeseen joutuu jos vaan mäyräkoiran ja läppärin kaa iltaa viettää... :-P Sun beiben pitäs tulla useemmin laittamaan sut kunnolla töihin ;)
        Ne tilanteet, joista sä oot ollu kiinnostunu, siis ne kun miehellä ei meinaa viisari värähtää(ja niitä on mulla takana nyt muuten 2kpl) on ollu sellasten miesten kaa joilla on pikkasen pyöreetä massun seudulla. Oon lukenu lääkärilehdistä että ylipaino aiheuttaa kyseistä onkelmaa.

T: täti sormi pystyssä (pitäähän sen sormen olla pystyssä jos ei kerran muuta pystyä ole lähettyvillä)

saa kyl aika iloseen tahkota jos meinaa irstailun avulla laihtua :-) Ja jotenkin mä veikkaan et tolla mun pikku kaljamassulla ei oo mitään tekemistä sen kans et mulla ei meinaa ottaa eteen 4 promillen kännissä. Pikemminkin päin vastoin, kun on pikkasen mihin imeytyä ja juoda niin ne promillet saattaa hyvällä tuurilla jäädä sen krittiisen 'vielä värähtää' rajan alapuolelle.

Vinkki:käännä keittiön jakkara / tuoli väärin päin niin neljä 'pystyä' mihin istahdella vuorovedoin.

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

saa kyl aika iloseen tahkota jos meinaa irstailun avulla laihtua :-) Ja jotenkin mä veikkaan et tolla mun pikku kaljamassulla ei oo mitään tekemistä sen kans et mulla ei meinaa ottaa eteen 4 promillen kännissä. Pikemminkin päin vastoin, kun on pikkasen mihin imeytyä ja juoda niin ne promillet saattaa hyvällä tuurilla jäädä sen krittiisen 'vielä värähtää' rajan alapuolelle.

Vinkki:käännä keittiön jakkara / tuoli väärin päin niin neljä 'pystyä' mihin istahdella vuorovedoin.

vinkistä.
        Kokeilin kotona. Aivan mahtava harrastus. Tekee hyvää reisilihaksille. Tänään ei sit tartte mennä lenkille!
        Sä oot varmaan ite kokeillu samaa kun tiesit vihjata ;)

• Laura I.

Pituus 165, paino 54. Jos jotakuta kiinnostaa, niin laskekoon itse. Uskoakseni olen normaalipainoinen.

• Emmanuele

21-22.(riippuu onks aamu-vai iltapaino)Siis erittäin normaalipainoinen. Suorastaan tasapainoinen. Ja pelkkää lihasta tietenkin.. ;)

• -k32v-

älä jaksa tällasta.

painolla oo välii, jos yleiskunto on kondiksessa.

• Hossi-68

Meikäläisestä saapi puolet aikaiseksi. No paljon mahdollista kun tuota massaa on kyllä siunaantunut ihan sopivasti. No niin ku olen aina sanonut et alle sata kiloisilla ei ole mielipiteitä.

No juu, minä olen kyllä vielä ylipainoinen varsinkin jos noita painoindeksejä tuijotetaan. Indeksipainoon en kyllä ikuna enää pääse kun toi lihasmassa on sen verran suuri.
      Kympin verran kun tästä vielä saa vaakan lukemia pudotettua ni hyvä on ja siihen saapi jäädä.

• kewi

imagos käyp jos tälläseks tikuks ku mie...ruppeet..

ei vaan ..en minäkään siitä painostani muuten mutta tuo kolarissa loukkaantunu polvi
        tykkää jos ei tarvii kantaa "ylimääräistä"
        näin sano tohtori setä..

ei minua kukaan muu ole laihuttamaan komentanu...
        nyt jo hän toppuuttelee jot ei liikaa...

ja eihän se vaaka..kerro vaan peili...
        ja oma olotila...

• Hossi-68
        kewi kirjoitti:

imagos käyp jos tälläseks tikuks ku mie...ruppeet..

ei vaan ..en minäkään siitä painostani muuten mutta tuo kolarissa loukkaantunu polvi
        tykkää jos ei tarvii kantaa "ylimääräistä"
        näin sano tohtori setä..

ei minua kukaan muu ole laihuttamaan komentanu...
        nyt jo hän toppuuttelee jot ei liikaa...

ja eihän se vaaka..kerro vaan peili...
        ja oma olotila...

Raja täskin hommassa pitää olla, meinaan alaraja :)
        Johan sitä tuulikin alkaa riepottaan ja alle sata kiloset rupee pian esitteleen omia mielipiteitä, ei helvata. Ei alle sadan ainakaan :))

• öööööööö
        Hossi-68 kirjoitti:

Raja täskin hommassa pitää olla, meinaan alaraja :)
        Johan sitä tuulikin alkaa riepottaan ja alle sata kiloset rupee pian esitteleen omia mielipiteitä, ei helvata. Ei alle sadan ainakaan :))

Onko sulla koskaan ollut vaaleet hiukset?

• Hossi-68
        öööööööö kirjoitti:

Onko sulla koskaan ollut vaaleet hiukset?

Epäilekkönä ? Saattaa olla tai sitten ei vai meinaatko et hiusten väri ja älykkyys-osamäärä natsais kohilleen. Sovitaan näin jos sinusta niin tuntuu :)

• ..............
        Hossi-68 kirjoitti:

Epäilekkönä ? Saattaa olla tai sitten ei vai meinaatko et hiusten väri ja älykkyys-osamäärä natsais kohilleen. Sovitaan näin jos sinusta niin tuntuu :)

tutun näköinen.. Mut hiusten väri ei osu kohdilleen. Jos sulla on ollut blondatut hiukset (kauan kauan sitten) niin on paljon mahdollista, että ollaan törmätty siellä mansesterissa.

• Hossi-68
        .............. kirjoitti:

tutun näköinen.. Mut hiusten väri ei osu kohdilleen. Jos sulla on ollut blondatut hiukset (kauan kauan sitten) niin on paljon mahdollista, että ollaan törmätty siellä mansesterissa.

Onks joku muukin tän näkönen ? No ei silläkään hyvin mene :)

• MMies

Painoindeksini on 27. Olenko läski?:/

• Laura I.

Lihaksikas. Sehän näissä painoindekseissä mättääkin.

• Emmanuele

näkyykö sieltä iso vatsakumpu vai isot hauiskummut ... :)

• Oikea mies

Mikä vitun ompeluseura täällä kokoontuu? Täh?

Mars matkaan siitä naisten logiikan puolelle, akathan ne painoansa kyttää ja kaiken maailman nettilaihduttaa.

Tosimiehet juo kaljaa ja antaa piut paut koko akkain kotkotuksille perkele kyllä jämpti on niin.

Loppuu se ämmäily perkele tai tulen linjoja pitkin kylään tankilla saatana ONKO SELVÄ?

Mutinaa.....kaikenlaisia....mutinaa....tommoisten pitäisi voittaa seuraava talvisota....mutinaa.... voi vittu...mutinaa....missä se kossukin nyt.......

• Laura I.

Ei sitä vaakaa tarvitsekaan kytätä, mutta jos suomalainen mies keskimäärin osaisi vilkaista edes peiliin kerran viikossa ja tulkita housunkauluksen vihjeet, niin ehkä ei oltaisi tässä pisteessä...

• Arvaa kuka
        Laura I. kirjoitti:

Ei sitä vaakaa tarvitsekaan kytätä, mutta jos suomalainen mies keskimäärin osaisi vilkaista edes peiliin kerran viikossa ja tulkita housunkauluksen vihjeet, niin ehkä ei oltaisi tässä pisteessä...

Missä vitun pisteessä.... Saatana hipit ja muut aseistakieltäytyjät on vaan hiljaa.
        Perkele mies ei laihduta ämmät kyllä.

• Laura I.
        Arvaa kuka kirjoitti:

Missä vitun pisteessä.... Saatana hipit ja muut aseistakieltäytyjät on vaan hiljaa.
        Perkele mies ei laihduta ämmät kyllä.

Miehissä onkin enemmän ylipainoisia kuin naisissa.

• kewi

viime kevväänä oli viel ja palajo...
      indeksi laskurin mukkaan olin ihan läski...32,1

sit ku mie rakastuin...niin jo läks...läskit..
      nyt tuo lukema ...25,9

saattaa siin mökil riehumiselkii joku osa olla...
      viel 4 killoo ..sit riittää...

• Ylipainohan tuppaa lisääntymään iän myötä. Palstalla roikkuvien keski-ikä lienee jossain 30:n kieppeillä, joten olisi ihme, jos palstalaisista jo 55% olisi ylipainoisia.

Ja oma näytti olevan 21, vaikka joku minut jo hyvinsyöneeksi kuvittelikin.

• hymy:)

siis tarkotan ukon pituutta...;) eikös se piä ottaa huomioon onkos hällä tuota painoindeksiliikaprosenttii liikaa (tulipas vaikia sana miullekkin)... niin jotta jos ukko on yli sanotaan nyt yli 185 cm niin onko vähän yli sata killoo liikaa, voipi olla joidenki mielestä (mut miusta ei)... mutt on mistä on ottaa kiinni........häh häh hää

hossii et kyll laita esimerkiksi, tai täältä pesee;))

mie oon livenä nähänynnä, enkäs kyll häntä liikalihavaksi sanoisi, just passeli ukonköriläs, jonka kainolassa olisi turvallista olla (minnuu ei voi siihen laskea, ku hossi hakee muunlaista otusta, ja vanhakin mie oisin) ;))

• Hossi-68

Vai et passeli ukonköriläs ;)

Turvallinen kolonen löytys kyllä sekä ulottuva raaja, siitä ei sit karkuun pääsiskään jo sinne eksyy :)))

Vai et vanhakin vielä, kittiä kanssa vaikken kyllä niin tarkkaan nähnynnä ku joku kuikuili pöyänkulman takana piilossa ;)))

Hossi-68 kirjoitti:

Vai et passeli ukonköriläs ;)

Turvallinen kolonen löytys kyllä sekä ulottuva raaja, siitä ei sit karkuun pääsiskään jo sinne eksyy :)))

Vai et vanhakin vielä, kittiä kanssa vaikken kyllä niin tarkkaan nähnynnä ku joku kuikuili pöyänkulman takana piilossa ;)))

mie oon ujo ja ukon pittää viedä, otus vikisee..

no niin, mie yritin ns. mainostaa sinnuu noille monelle siun perään olevalla otukselle..... tai sitten jos sie oisit vähän ottavanpi ja ottasit onkeesi... usko nyt "kulta rakas" hossi, siulla ois vientii jos sie itse antaisit siihen ns. luvan..

mainoslause: "kainalo on lämmin ja turvallinen"

• Hossi-68
        hymy:) kirjoitti:

mie oon ujo ja ukon pittää viedä, otus vikisee..

no niin, mie yritin ns. mainostaa sinnuu noille monelle siun perään olevalla otukselle..... tai sitten jos sie oisit vähän ottavanpi ja ottasit onkeesi... usko nyt "kulta rakas" hossi, siulla ois vientii jos sie itse antaisit siihen ns. luvan..

mainoslause: "kainalo on lämmin ja turvallinen"

On oikein oma mainostoimisto :)

Juu niin se taitaa olla et jonkin verran vois olla vaikka tuota vientiä, no ainakin yhdellä suunnalla. Harmi vaan aina sinäänsä ku toinen on tuolla ja minä täällä ja välissä kerpuleesti metrejä, ei hyvä :(

Luvan kyllä annan ja erittäin mielelläni otankin tuon paikan täyttäjän mut toi f.n.k tos asiaa yhes keskustelussa hyvin siteerasi.

On kuin neulaa etsisi heinäsuovasta. Vielä ku täytyy löytää se yksi ja ainut neula :)

Hossi-68 kirjoitti:

On oikein oma mainostoimisto :)

Juu niin se taitaa olla et jonkin verran vois olla vaikka tuota vientiä, no ainakin yhdellä suunnalla. Harmi vaan aina sinäänsä ku toinen on tuolla ja minä täällä ja välissä kerpuleesti metrejä, ei hyvä :(

Luvan kyllä annan ja erittäin mielelläni otankin tuon paikan täyttäjän mut toi f.n.k tos asiaa yhes keskustelussa hyvin siteerasi.

On kuin neulaa etsisi heinäsuovasta. Vielä ku täytyy löytää se yksi ja ainut neula :)

ja uskon ja toivon ett näin ois käynyt.........

niistä metreistä en miekään ole ollunna mitenkään kauhuissani..

ootkos muuten tietoinen meijän otusten tulloo siun mökille?? se yks on kans völijys;))
        ei tarvihe ennää hakee sitä neulaa, eikäs sie nääsvilles niit latoja paljookaan oot..vai ootko muuta mieltä??

• Eli 185cm. Pitkähkö heinäkeppi =)

• Just siinä 25 ja pikkuhilut riekkuu. Vajaa 10 vuotta sitten oli indeksi yli 35, eli suunta on ainakin oikea :P.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5953
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2057
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1529
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1314
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1158
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1155
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1127
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      145
      1087
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1035
    Aihe