Mitä kokoluokkaa Fiorellan vaatteet yleensä ovat? Ovatko pienemmille vai isommille naisille tarkoitettu?
Fiorella
4
1081
Vastaukset
- mussu,.
pienemmille=)
- safnkln
no ei ne nyt pienemmille niinkään ole tarkoitettu.. ihan pienille liian isoja. monet topit on s/m kokoa ja sopii just s kokoisille. jotku on pienempiä ja minäkin 34 kokoisena saan tiukkoja vaatteita. tai no housut on eri asia, niistä löytyy kaikkia kokoja, jopa 24" kokoja, topit ei niinkään käy ihan pienille..
- hhhja
Meidän kaupungin fiorellasta olen kyllä hyvinkin pieniä vaatteita. Itsellenikin olen sopivia löytänyt,vaikka olen hyvin pikkuinen. Paitoja olen kyllä löytänyt kyseisestä kaupasta paremmin kuin housuja,jotenkin ne housut vaan tuntuvat kaikki liian isoilta. En kyllä ole lähiaikoina käynyt kyseisessä kaupassa,koska en hirveästi tykkää sen tyylisistä vaatteista. Mutta yleisesti ottaen sanoisin että Fiorellan vaatteet ovat pienille/keskikokoisille.
- erkki:
Löysin pienii ja hienoi vaatteita sielt onneks!! Mä oon 130cm mut mä löysin sielt kaks paitaa 21 eurolla kosk siel oli kaikki puoleen hintaan. Mun mielest siel on kuitenki aika kallista sillo ku ei oo alnennukset :P. Rakastan niit paitoi ja haluisin sinne uudestaan. Onks itäkeskuksessa fiorella? Tai hesassa? itte asun khyl Vantaal :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289