Mitä kokoluokkaa Fiorellan vaatteet yleensä ovat? Ovatko pienemmille vai isommille naisille tarkoitettu?
Fiorella
4
1177
Vastaukset
- mussu,.
pienemmille=)
- safnkln
no ei ne nyt pienemmille niinkään ole tarkoitettu.. ihan pienille liian isoja. monet topit on s/m kokoa ja sopii just s kokoisille. jotku on pienempiä ja minäkin 34 kokoisena saan tiukkoja vaatteita. tai no housut on eri asia, niistä löytyy kaikkia kokoja, jopa 24" kokoja, topit ei niinkään käy ihan pienille..
- hhhja
Meidän kaupungin fiorellasta olen kyllä hyvinkin pieniä vaatteita. Itsellenikin olen sopivia löytänyt,vaikka olen hyvin pikkuinen. Paitoja olen kyllä löytänyt kyseisestä kaupasta paremmin kuin housuja,jotenkin ne housut vaan tuntuvat kaikki liian isoilta. En kyllä ole lähiaikoina käynyt kyseisessä kaupassa,koska en hirveästi tykkää sen tyylisistä vaatteista. Mutta yleisesti ottaen sanoisin että Fiorellan vaatteet ovat pienille/keskikokoisille.
- erkki:
Löysin pienii ja hienoi vaatteita sielt onneks!! Mä oon 130cm mut mä löysin sielt kaks paitaa 21 eurolla kosk siel oli kaikki puoleen hintaan. Mun mielest siel on kuitenki aika kallista sillo ku ei oo alnennukset :P. Rakastan niit paitoi ja haluisin sinne uudestaan. Onks itäkeskuksessa fiorella? Tai hesassa? itte asun khyl Vantaal :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136