Jeeeeee!!! Sain pillua!!!!!! :)
Sain pillua!
41
13511
Vastaukset
- susta uskonu
mutta kaikkihan aina joltakin saa
- lampaannussija
lampaat...ne lampaat...
- Anonyymi
lampaannussija kirjoitti:
lampaat...ne lampaat...
Jaa
- onneksi olkoon
Pieni askel ihmiskunnalle, mutta suuri sinulle. Tälläkin hetkellä mitä luultavimmin suurinpiirten miljoona ihmistä jyystää. Siinäpä ajattelemista päivän ratoksi.
- Kymmeneltä
Ehkä tänä iltana kymmenen hujakoilla jos vanhat merkit paikkansa pitää ei oikein huvittais.
- katunoppa
Mitä se on??
- se johdosta
- Entä sitten?
Entä sitten?
- Keravan kolli
Pillu olkoon ilomme!
- Älli
Ja mulkut ikunen riesamme!
- .....................
Ylitit itsesi :)
- oliko
oliko vaimoni
- panoparpara...
oliko kirjoitti:
oliko vaimoni
kumit pitää aina olla kunnossa
- ...
mutta ei se oikein tuntunut miltään ja kestikin max. 5 minsaa.
- Kestää
Täältä ois saannut ainakin 30-45 minsaa munaa kaikista suunnista ja sitten voiteet.
- ...
Kestää kirjoitti:
Täältä ois saannut ainakin 30-45 minsaa munaa kaikista suunnista ja sitten voiteet.
mutta ei nappaa.
- onpa kiva
Maailman ensimmäinen ihme.
- mitähä
Eikö tänään irronnut vai mikä on kun ei ole hehkutusta ?
- saamaton mies
Mukava kun joku sitäkin saa
- NE NAISETKIN
OVAT JA SAAVAT KUNNON KYYDIN AINAKIN VIERAILTA, KUN OMAN KANSSA JO PUULTA MAISTUU TAI EIPÄ SE TAIDA MAISTUA SILTÄKÄÄN JOS KAKSINKERROIN JO TOUHUAA SE ROIKKUVALIHA KESKI-IKÄISELLÄ AINAKIN ELI YLI VIISIKYMPPISILLÄ.
- ota järki käteen
idiootti,rehvastele nyt tolla sitten.....
- Ihmeellistä
No voi ihmeitten ihme. Taisi olla ensimmäinen kerta, voi kuule niitä kertoja tulee sitten vielä ja paljon. Kerrotko jokaisesta täällä erikseen?
- lulululululululululu
mäkin haluun sekstailla mut ku kukaan ei haluu mua ku oon tosi lihava! mitä mieltä ootte? haluisitteko te panna mua ku mulla on ihan sairaan isot tissit ja kiva pillu! ja oon 14v. kaikki mun kaverit on tosi laihoja ja ne on saanu!
- vuoristoradan mamma
on kyl sitä mieltä et koet ny typy pysyy viel housuissas ja vaik kuntoilla jos olet mielestäs lihava,,kyllä ehtiiiiii...
- 14vpoika1
Kyl mä voisin
- Hanki Elämä
Ja tänne se sitten piti tulla kertomaan ??
- hirveä kokemus
Minäkin sain kerran. Nainen oli kuin patja, olin kovassa kännissä, se ei tuntunut miltään ja minulla lakkasi seisomasta kesken aktin. Sain koko touhusta vain trauman.
Kannattaisiko sinun ensi kerralla kokeilla seksiä hieman vähemmän humalassa, koska miehillä ei stondis taida toimia liiallisen alkoholin takia. Ehkei se nainen ollut paljoa sua paremmassa kunnossa? Toivottavasti sä onnistuit seuraavalla kerralla vai jäikö se kerta sun ainoaksi kokemukseksi? Toivottavasti kuitenkaan ei.
- hirveä kokemus
Niin tosiaan, olihan seuraava kertakin, vuosia välissä ja eri nainen, mutta silloin en päässyt edes niin pitkälle kuin ensimmäisellä kerralla. Sen jälkeen luovutin enkä ole käynyt treffeillä tai uskaltanut katsoa ketään sillä silmällä.
- Tietäväinen.
Kaikki saa ja kaikilta saa,mut kaikki ei saa kaikilta!
- Akti
Me hämäläiset jatketaan kuus vuotta myöhemmin tätä ketjuu...sori!
- Vaginan omistaja
Siis tekopillua sait, koska meillä naisilla ei ole pillua.
- huono tai vaikea
Pilkku sulla on.
- pillua eilen
Juu ja siitä eilisestä onkin jo kohta 7 vuotta.
Ehkä miullekin viel lohkee jonain päivänä :D
- jep jep
Tänne kelpaisi kyllä kunnon kierros munaa...
- NautitaanVastuullisesti
Meniköhän oikein.
Sinä et saanut mitään, vaan toivottavasti nautitte yhteisestä sopimuksesta toistenne läheisyydestä sekä toisistanne..
Muistakaa, että seksi on molemminpuolinen hyväksyntä / luottamuksen osoitus.
Joten otitte seksissä myös vaastuun toistenne ja mahdollisesti kolmannenkin hyvinvoinnista. - AinaPuutteessa
Paljonko maksoit?
- autossako
on se kyllä uskomato, kehtaakin isälleen valehella
- naiseni.ihanaiseni.pillu
Mäkin sain tänään pillua. Se nainen luulee että rakastan sitä, mut pillun perässähän mä sanon mitä vaan.
- maksullisiakinon
Hei, mä näin sut vähän aika sitten, Tulit Hakaniemen rannassa vastaan housut märkänä ja raahasit mannekiinia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418