Olen käynyt ja voin sanoa et ei vastannut odotuksia likikään,!!! Viikon päästä todella pieni ero entiseen sävyyn (maby 2-3 astetta) ja rahaa meni yli 350 eur!! Eli nuo yli 8 astetta olevat lupaukset ovat huijausta..
Hollywood smile
34
3711
Vastaukset
- Pysynyt jo puoli vuotta
Poltatko tupakkaa, juotko kahvia/teetä/punaviiniä?kaikki nuo värjäävät hampaita.
Olitko suosituksen mukaisesti 24h sen jälkeen käyttämättä: kahvia/teetä/punaviinia/tupakkaa/punaista lihaa?- suositusta
niin, suositus on, ettei söisi värillisiä elintarvikkeita ollenkaan.
- mainonnan uhri
Oma lehmä taas ojassa?
- Käynyt
Mulla valkeni 13 astetta, joka oli yli värikartan verran. Kerroit tummuttaneesi hampaasi itse viikon kuluessa. Mikä järki siinä oli? Ei ne hampaat itsekseen tummene ilman tummentavia elintarvikkeita. Kysehän on vähän kuin siivoojan työstä. Siivooja on vastuussa siitä, että lopputulos on puhdas, mutta ei voi olla vastuussa siitä, että joku sotkee huoneen jo seuraavana päivänä jollakin tavalla.
Suosittelen kaikille, jotka ymmärtävät noudattaa jälkihoito-ohjeita. Olen käynyt valkaisussa avopuolisoni kanssa ja kummatkin olivat yrittäin tyytyväisiä. Noudatimme kummatkin jälkihoito-ohjeita.
http://www.hollywoodsmile.fi/- huomataan
Ja täällähän näyttää joku kovinkin aktiivisesti promoavan kyseistä valkaisua... Ettei vaan jäljet johtaisi sylttytehtaalle???
- rahat hukkaan..
mullekkin. vaalennuksen jälkeen ei mitään muuta huomattavaa eroa kuin että hampaista tuli tosi raidallisen väriset.. sinne meni rahat hukkaan.
toimenpide oli hyvin epämiellyttävä ja jälkeenpäin vihlonta todella kovaa. meinasi jalat mennä alta. harmittaa..tuolla rahalla (lähes 400e)olisi voinut tehdä vaikka mitä muuta....- Suosittelen
Feikkasin edellisen viestin. Näin helppoa se on.
- hewvetin keskustelu
Suosittelen kirjoitti:
Feikkasin edellisen viestin. Näin helppoa se on.
eikö vaikka joku ylläpitäjä voisi lopettaa nämä holliwoodsmile -jutu täältä kokonaan.. on niin läpinäkyvää, ettei mitään rajaa????????
- Tyytyväinen asiakas
hewvetin keskustelu kirjoitti:
eikö vaikka joku ylläpitäjä voisi lopettaa nämä holliwoodsmile -jutu täältä kokonaan.. on niin läpinäkyvää, ettei mitään rajaa????????
Ei ole sun yksinoikeus päättää ketkä täällä keskustelevat ja ketkä ei. Katsoin oikeudeksi kertoa oman kokemukseni.
- kynitty!
Kävin myös syskyllä (390,-) ja liityn tuohon pettyneitten klaaniin!! Hoito ohjeita noudatin täysin eikä eroa huomaanut 2 viikon jälkeen oikeastaan ollenkaan.. Ihme touhua kun sanottiin että noin vuoden pysyy.. Eikös tällaista sanota huijaukseks!
- Tyytyväinen asiakas
Silloin kun olet siellä sun tulos katsotaan värikartalta. Siinä ei voi huijata. Ei voi olla mahdollista ettei valkaisua tapahdu, koska sen näkisi ihan saman tien hoidon jälkeen. Olen itse käynyt jo viime keväänä melkein vuosi sitten ja vieläkin on valkoiset. Ei ne hampaat itsekseen tummene vaan pakko olla tupakkaa, punaviiniä tai vastaavaa käytetty runsaasti. Noudatin hoito-ohjeita ja hyvin on tulos pysynyt. Aion kuitenkin valkaisuun jossain vaiheessa uudelleen.
- tosi pettynyt...
Tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Silloin kun olet siellä sun tulos katsotaan värikartalta. Siinä ei voi huijata. Ei voi olla mahdollista ettei valkaisua tapahdu, koska sen näkisi ihan saman tien hoidon jälkeen. Olen itse käynyt jo viime keväänä melkein vuosi sitten ja vieläkin on valkoiset. Ei ne hampaat itsekseen tummene vaan pakko olla tupakkaa, punaviiniä tai vastaavaa käytetty runsaasti. Noudatin hoito-ohjeita ja hyvin on tulos pysynyt. Aion kuitenkin valkaisuun jossain vaiheessa uudelleen.
ei katsottu värikartalta.varmaan siksi kun hoitaja siellä huomasi ettei mitään valkaistumista ole tapahtunut...en polta,enkä juo teetä,kahvia,punaviiniä tms..
todellista huijausta..sama kuin olisi heittänyt rahat roskikseen. - älä valehtele
tosi pettynyt... kirjoitti:
ei katsottu värikartalta.varmaan siksi kun hoitaja siellä huomasi ettei mitään valkaistumista ole tapahtunut...en polta,enkä juo teetä,kahvia,punaviiniä tms..
todellista huijausta..sama kuin olisi heittänyt rahat roskikseen.Et ole edes käynyt valkaisuissa jos moista väität. Ota ihmeessä yhteyttä niihin jos noin on käynyt. Haluavat varmasti itsekin todeta asian. Olen käynyt ja värikartalta katsoivat. Hyvä tulos tuli.
- rahat kaivoon...
älä valehtele kirjoitti:
Et ole edes käynyt valkaisuissa jos moista väität. Ota ihmeessä yhteyttä niihin jos noin on käynyt. Haluavat varmasti itsekin todeta asian. Olen käynyt ja värikartalta katsoivat. Hyvä tulos tuli.
eivät vain katsoneet. enkä minä "tavallinen ihminen" osannut mitään värikarttoja edes pyydellä kun hampaisiin vihlo niin perk...rahat pyydettiin nopeasti ja sanottiin hei hei
- Nyt tyytyväinen
rahat kaivoon... kirjoitti:
eivät vain katsoneet. enkä minä "tavallinen ihminen" osannut mitään värikarttoja edes pyydellä kun hampaisiin vihlo niin perk...rahat pyydettiin nopeasti ja sanottiin hei hei
En ollut itse kanssa ihan tyytyväinen ekalla kerralla. Soitin sinne ja sovin meneväni näyttämään hampaita. Pyysin uusintakäsittelyä ja tekivät sen ilmaiseksi. Uusinnan jälkeen hampaat ovat nyt aivan vitivalkoiset. Kannattaa ottaa vaan rohkeasti yhteyttä sinne, koska nekin halusivat että olen tyytyväinen ja tekivät nyt tosi hyvää jälkeä! Sain todella hyvää palvelua ja se soitto sinne todella kannatti.
- tuo nyt
Nyt tyytyväinen kirjoitti:
En ollut itse kanssa ihan tyytyväinen ekalla kerralla. Soitin sinne ja sovin meneväni näyttämään hampaita. Pyysin uusintakäsittelyä ja tekivät sen ilmaiseksi. Uusinnan jälkeen hampaat ovat nyt aivan vitivalkoiset. Kannattaa ottaa vaan rohkeasti yhteyttä sinne, koska nekin halusivat että olen tyytyväinen ja tekivät nyt tosi hyvää jälkeä! Sain todella hyvää palvelua ja se soitto sinne todella kannatti.
ihan tottakin?
- suosittelen kaikille
Mulla ei ole kuin hyvää sanottavaa firmasta. Hyvä palvelu ja hyvin valkaistui.
Oli aiempia kokemuksia Zoomista ja sillä tulos jäi aivan surkeaksi.- tosi hyvä ja kiva
Mulla taas on ihan päinvastainen mielipide
- kuluttajansuoja
Älkää nyt missään tapauksessa tyytykö tuollaiseen hoitotulokseen! Reklamoikaa kyseistä yritystä huonosta hoitotuloksesta ja vaatikaa tilanteen korjaamista. Kuluttajansuoja toimii myös tällaisissa tilanteissa. Mikäli ko. yritys ei suostu korjaamaan tilannetta tai palauttamaan rahoja takaisin, ottakaa yhteyttä kunnalliseen kuluttajaneuvontaan. Ei kai kukaan laita tuollaisia summia rahaa kiinni hampaiden valkaisuun, jos valkaisutuloksesta ei ole takeita! Tyhjästä ei tarvitse kenenkään maksaa. Vaatikaa parempaa, siihen teillä on täysi oikeus!
- Hyvä tulos
http://www.hollywoodsmile.fi/
Paremman lopputuloksen noi tekee kuin mikään muu markkinoilla. Olen kokeillu vuosien varrella kaikki läpi ja tämä perustuu omakohtaiseen kokemukseen. Paras oli Hollywood Smile, sitten Brite Smile ja sitten Zoom, joka oli huonoin ja sattui eniten.- sokeakin huomaa
Onpa taas NIIN LÄPINÄKYVÄÄ tämä kommentointi. Mainostettava on, hinnalla millä hyvänsä! Virhearvio luulla, että maine tällä paranisi, kun joka paikasta kuulee onnettomista hoitotuloksista (ja suoranaisesta huijauksesta). Jos tämän yrityksen toiminta olisi minun vastuullani, alkaisin jo huolestua. Ja kovasti. Tarttis varmaan tehdä jotain ennen kuin hommat loppuu...
- Turusta suosittelija
sokeakin huomaa kirjoitti:
Onpa taas NIIN LÄPINÄKYVÄÄ tämä kommentointi. Mainostettava on, hinnalla millä hyvänsä! Virhearvio luulla, että maine tällä paranisi, kun joka paikasta kuulee onnettomista hoitotuloksista (ja suoranaisesta huijauksesta). Jos tämän yrityksen toiminta olisi minun vastuullani, alkaisin jo huolestua. Ja kovasti. Tarttis varmaan tehdä jotain ennen kuin hommat loppuu...
Mä olen kyllästynyt tohon "Ja taas mainostetaan" -hokemaan.
Usko mitä haluat. Ihan sama. Ei sulla ole sen enempää oikeutta täällä kirjoitella kuin muillakaan. Sun jutuilla ei ole mitään vaikutusta siihen kirjoitanko vai en. Itse tiedän omasta valkaisukokemuksestani. Sinä et voi tietää siitä mitään. - on ehdottomasti
Turusta suosittelija kirjoitti:
Usko mitä haluat. Ihan sama. Ei sulla ole sen enempää oikeutta täällä kirjoitella kuin muillakaan. Sun jutuilla ei ole mitään vaikutusta siihen kirjoitanko vai en. Itse tiedän omasta valkaisukokemuksestani. Sinä et voi tietää siitä mitään.tehokkain
- Zoomista
on ehdottomasti kirjoitti:
tehokkain
Zoomin tulos alle 7,5.
- vai mitä?
Turusta suosittelija kirjoitti:
Usko mitä haluat. Ihan sama. Ei sulla ole sen enempää oikeutta täällä kirjoitella kuin muillakaan. Sun jutuilla ei ole mitään vaikutusta siihen kirjoitanko vai en. Itse tiedän omasta valkaisukokemuksestani. Sinä et voi tietää siitä mitään.Että näin.
- menossa...
vai mitä? kirjoitti:
Että näin.
mä oon menos maaliskuussa hollywood smileen. lupaan kertoa sit teille millanen lopputulos tuli. (tosin jos sanon et hyvä ni eihän sitä kukaan usko ku luin noita edellisii viestei ja kaikki puhuu siitä vaan huonoo. tosin mullekki rupes tulee fiilis että uskaltaako sinne edes mennä jos se vaalentaa ehkä zägällä asteen..)
ja todellakin jos nää leegot ei vaalene vitivalkosiks ni valitan sinne ihan hulluna! ne saa tehä mulle sillä 270egellä niin monta valkasuu että olen jumalauta tyytyväinen!
hyvä muuten tietää et niil on joku värikartta zydeemi siellä ni voi vaatia niitä näyttään sen. siis kattooks ne siitä ennen käsittelyy sen hampaiden tummuuden ja sit käsittelyn jälkeen vaaleuden?? kannattaako sinne muute ottaa joku saattaja messii? jos kerran kivut on ihan hulluja ni pääseekö sieltä sit yksin himaan!? - tänään käynyt
menossa... kirjoitti:
mä oon menos maaliskuussa hollywood smileen. lupaan kertoa sit teille millanen lopputulos tuli. (tosin jos sanon et hyvä ni eihän sitä kukaan usko ku luin noita edellisii viestei ja kaikki puhuu siitä vaan huonoo. tosin mullekki rupes tulee fiilis että uskaltaako sinne edes mennä jos se vaalentaa ehkä zägällä asteen..)
ja todellakin jos nää leegot ei vaalene vitivalkosiks ni valitan sinne ihan hulluna! ne saa tehä mulle sillä 270egellä niin monta valkasuu että olen jumalauta tyytyväinen!
hyvä muuten tietää et niil on joku värikartta zydeemi siellä ni voi vaatia niitä näyttään sen. siis kattooks ne siitä ennen käsittelyy sen hampaiden tummuuden ja sit käsittelyn jälkeen vaaleuden?? kannattaako sinne muute ottaa joku saattaja messii? jos kerran kivut on ihan hulluja ni pääseekö sieltä sit yksin himaan!?Voit olla huoleti. Kävin tänään Helsingissä ja tuli tosi hyvät.
- piccei
tänään käynyt kirjoitti:
Voit olla huoleti. Kävin tänään Helsingissä ja tuli tosi hyvät.
oisko laittaa kuvia? hehe =)
oliskin aika hassua. mutta ehkä jengi sit uskois??? - kokemusta on
menossa... kirjoitti:
hyvä muuten tietää et niil on joku värikartta zydeemi siellä ni voi vaatia niitä näyttään sen. siis kattooks ne siitä ennen käsittelyy sen hampaiden tummuuden ja sit käsittelyn jälkeen vaaleuden?? kannattaako sinne muute ottaa joku saattaja messii? jos kerran kivut on ihan hulluja ni pääseekö sieltä sit yksin himaan!?Mulle ainakin kävi huonosti. Ensin näytti siltä, että jotain sentään tapahtui, mutta parin päivän päästä hampaat olivat ihan samanväriset kuin ennen valkaisuakin (eikä siinä auttanut hoito-ohjeiden noudattaminenkaan). Ja tosiaan kannattaa vaatia uusia valkaisuja niin kauan, että hampaat ovat oikeasti valkoiset... Tai sitten rahat takaisin.
Pyydä nähdä värikartasta se oman hampaan väri ennen valkaisua. Mulle sitä ei näytetty... - Käynyt
kokemusta on kirjoitti:
Mulle ainakin kävi huonosti. Ensin näytti siltä, että jotain sentään tapahtui, mutta parin päivän päästä hampaat olivat ihan samanväriset kuin ennen valkaisuakin (eikä siinä auttanut hoito-ohjeiden noudattaminenkaan). Ja tosiaan kannattaa vaatia uusia valkaisuja niin kauan, että hampaat ovat oikeasti valkoiset... Tai sitten rahat takaisin.
Pyydä nähdä värikartasta se oman hampaan väri ennen valkaisua. Mulle sitä ei näytetty...Eikö mene oma valkaisusi kaupaksi kun pitää valehdella?
- joo korkealla
kokemusta on kirjoitti:
Mulle ainakin kävi huonosti. Ensin näytti siltä, että jotain sentään tapahtui, mutta parin päivän päästä hampaat olivat ihan samanväriset kuin ennen valkaisuakin (eikä siinä auttanut hoito-ohjeiden noudattaminenkaan). Ja tosiaan kannattaa vaatia uusia valkaisuja niin kauan, että hampaat ovat oikeasti valkoiset... Tai sitten rahat takaisin.
Pyydä nähdä värikartasta se oman hampaan väri ennen valkaisua. Mulle sitä ei näytetty...Luuletko todella että hampaat valkaistuvat samanlaisiksi parissa päivässä? Keksit edes jotain uskottavaa.
- ...valkaisusta
Yksinkertaisesti sanoen, valkaisun tulos on aina yksilöllinen. Periaatteessa useimpien hampaat vaalenevat hyvin, mutta aina on niitä, joilla yksinkertaisesti hampaat eivät reagoi niin, että toivottu tulos tulisi. Voidaan vain sanoa, että KESKIMÄÄRIN valkaisutulos on näin ja näin paljon. Tämä ei edes välttämättä riipu käytetystä aineesta, sen vahvuudesta tai käyttöajasta (kerroista), vaan syystä tai toisesta vaalenemista ei vaan tapahdu. Joitakin ennustekijöitä tietenkin on: kellertävän ruskehtava väri vaalenee huomattavasti paremmin kuin harmahtava. Harmahtavassa hampaiden värissä kiille on jo hieman läpikuultava ja valkaisu voi jopa lisätä tätä vaikutelmaa. Silloin valkaisu ei ole oikea toimenpide, vaan tarvitaan laminaatteja tai kruunuja värin korjaamiseen. Jo tämänkin seikan vuoksi olisi hyvä, että valkaisuhomma olisi ammattilaisten käsissä.
Jos hampaiden väri on jo valmiiksi vaalea, muutokset eivät myöskään ole niin dramaattisia kuin tummemmassa lähtövärissä. Ilmeisesti hampaat vaalenevat tiettyyn yksilölliseen vaaleusasteeseen asti, minkä jälkeen lisävaalenemista ei enää tapahdu. Jos hampaat vaalenevat hyvin, tulos on myös pysyvämpi, kuin jos tulos on vaikeammin saavutettavissa. On myös todettu, että vastaanotolla käytettävillä aineilla valkaisutulos on välittömästi oikein hyvä, mutta tasaantuu vielä parin viikon ajan eli palautumista tapahtuu tämän ajan. Kotivalkaisussa taas vaaleneminen tapahtuu hitaammin, joten palautuminenkin on vähäisempää.
Kertaus siis: vaaleneminen on yksiöllistä ja sen ennustaminen on aika hankalaa. Vaalennus on kuitenkin sillä lailla vaaraton toimenpide kokeiltavaksi, että siinä kärsii vain lompakko, jos toivottua tulosta ei synnykään. Laminaatit ja kruunut taas ovat invasiivisia toimenpiteitä, joissa hammaskudosta muotoillaan peruuttamattomasti ja kustannuksetkin ovat korkeammat (ainakin jos useat hampaat vaativat korjausta).
Lähtöväri ennen valkaisua tulee aina määrittää. Silmä tottuu varsinkin kotivalkaisussa pikkuhiljaa vaalenevaan väriin niin, että valkaistumisen seuraaminen muuten on vaikeaa.
Ja lopuksi: kotihoito-ohjeiden noudattaminen on toki tärkeää, mutta jos väri "palaa ennalleen" parissa viikossa, kyse ei ole (välttämättä)niiden noudattamatta jättämisestä, vaan siitä, että hampaat ovat huonosti reagoineet valkaisuun ja kun peroksidien syrjäyttämän kosteuden aikaansaama vaaleus korjautuu luonnollisen kosteuden palattua, "vaalennustuloskin" menetetään.- Häät
Hei,
selasin netissä pikaista tietoa ja neuvoa valkaisusta ja menin aivan pyörälle päästäni.
Häät on tulossa ja olen siellä kunnianarvoisan äidin ja anopin roolissa. Iso juhla siis.
Vaihtoehtoja oli liian monia joten pyytäisin neuvoa.
Mikä vaihtoehto sopisi minulle; aikaa on vähän, saisi olla joku kerralla hammashoitolassa tehtävä juttu. Aluksi pelkäsin, että lopputulos voisi olla liian keinotekoisen ameriikanvalkoinen, sitä en halua, mutta tässä luettuani huomaan sen pelon olevan turha.
Minkä tyyppiset hoidot tekevät suun ja ikenet kipeäksi? Sekään ei oikein sopisi aikatauluun, enkä muutenkaan halua kivuliasta hoitoa.
Vastauksista, sinun ja muidenkin, kiitollisena. Tuleva anoppi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078