Tapanani on muistaa ystäviä useammin, kuin vain päivänä kerran vuodessa. Tänä vuonna haluan erikoisesti kiittää avomiestäni ja hänen ex-vaimoaan heidän lämpimästä ystävyydestään. Jatkuvasta yhteydenpidosta selkäni takana yms.
Aivan taatusti he yhdessä tuhoavat minun tunteeni ja kunnioitukseni molempia kohtaan.
Sen jälkeen ei sitten enää olekaan mitään.
Joten oikein hyvää ystävänpäivää jo nyt teille molemmille!
Lämmintä tulevaa ystävänpäivää!
92
22247
Vastaukset
- Nimetön
...hyvä asenne sulla.
- Pudasjärveltä
Olemme tavanneet Syötteellä ja oli tosi hyvä loma.
Jos ystäväni huomaat tämän viestin, niin kirjoitteleppas kuulumisia. Tulen taas tänä keväänä viettämään lomaa sinne.Juttu karaoken merkeissä käy hyvin.
- memmulikka
Minusta on ihan mukavaa että tällainen ns. ystävänpäivä on olemassa mutta minulle ja kaikille pitäisi sen olla JOKA PÄIVÄ! ystävät hädässä tunnetaan ja jaetaan tosi ystäväon samalla viivalla kaikkien rakkaidesi kanssa siis puolisosi lastesi ym... tosi ystävä on ainakin minulle jo melkein osa minuutta perheen osa meille jokaiselle muistan häntä tai heitä vitsein valokuvin kahvi ja tee hetkin ,puheluin ,viestein kyläily kutsuin ja kaiken hauskan ja hmm. joskus myös ikävän merkeissä yleensä monta kertaa viikossa .en vain kerran vuodessa halua tuoda esiin että he ovat minulle tärkeitä ja rakkaita!
- puolesta
Kyllä joka päivä pitäisi kysyä mitä kuuluu kanssa eläjiltä. Yksinäiset ihmiset ahdituu tälläisistä hempeily ja yhdessä olo päivistä kuten joulu ja ystävänpäivä jne...Me selvisimme nippanappa joulusta, mutta emme selvineet ystävänpäivästä eräs ystävämme lähti tänään omankäden kautta. Hän sanoi viisaasti aikoinaan kyllä sitä soitetaan jos tarvitaan jotain, mutta koskaan kukaan ei kysy mitä kuuluu?
- todellinen ystävä
Aivan!Todellinen ystävyys tulee suoraan sydämestä ja on muulloinkin kuin vain kerran vuodessa! Voisimmeko miettiä sairastuneita ja /tai yksinäisiä ystäviämme, että pitäisimme heihin yhteyttä muulloinkin kuin kerran vuodessa. Tuleeko huono omatunto, jos ei edes silloin muista?Rumaa, kun unohdamme heidät ja tietenkin he eivät ota myöskään yhteyttä meihin,kun emme vastaa heidän epätoivoisiin yhteydenottoihin.Käsi siis sydämelle "Ystävät".
- biibadaa
Eikai ystävyydessä ole mitään pahaa ? Mikäli kuitenkin miehesi on salannut sen sinulta, on hänen käytöksensä törkeää......mutta mielestäni myös ihmiset jotka ovat eroneet voivat olla hyviä ystäviä ?
- no ei kai
Ei minun mielestä eksien tarvi kuvioissa pyöriä. Ei minun, eikä puolison osalta. Ymmärrän ketjun aloittajaa tosi hyvin. Jos miehen ex ei ole edes vaatinut, että vaimon pitää tietää yhteydenpidosta, hän on varmaan tuntenut melkoista tyydytystä kun hänellä on ex-mieheen suhde, josta tämän vaimo ei tiedä.
Minulla on erittäin hyvä ystävä, jota en voi tavata koska naisystävä ei sitä suvaitse. Minulla ei ole ollut tähän ystävääni koskaan intiimiä suhdetta. Tuumin silti viimeksi kun miestä tapasin, että jos naiselle ei voi kertoa tapaamisesta, ei tapaamista tarvitse olla lainkaan.
- Minä_
Ovathan he löytäneet kaltaiseni ystävän itselleen!
Hyvää ystävänpäivää! - ei ole
ystäviä :(
- minä vaan taas...
...ei edes kaveria.
- mies vai
minä vaan taas... kirjoitti:
...ei edes kaveria.
nainen?
- olenkin
minä vaan taas... kirjoitti:
...ei edes kaveria.
teidän molempien ystävä,jookos :) Ainakin nyt ja tässä hymiön muodossa :)
- essa12
Uskon että sinulla on ystäviä vaikka kuinka paljon kun vain tiedostat, käymme vain "ulkona niin harvoin. Itse harrastan tanssia,ja sieltä olen saanut erittäin hyviä ystäviä,niin nuoria kuin iäkkääpiäkin.Tsempiä
T.essa - tulee kyllä
Se on vaaan merkki siitä, että haluat vain tosi ystäväviä. Niitä ei voi koskaan olla kovin montaa. Ihmisiä, joiden ystävä kannattaa olla, ei kovin paljoa maa päällään edes kanna. Kyllä niitä vielä tulee. Odottele rauhassa :)
- p***ka läjiä
olenkin kirjoitti:
teidän molempien ystävä,jookos :) Ainakin nyt ja tässä hymiön muodossa :)
En taho sinua ystäväkseni.
- mä voisin olla sun ystävä.
kisujen kamu, mulla 3 oma mirri =}
- YYZ
Mä muistan ystävää persoonallisella tavalla, teen vekun sen nimellä. Passi on feikki ja tilin tiedot tiedossa, tästä tulee hauska kepponen.
- mahtavaa
buahhahhaahhahaa
- YYZ
mahtavaa kirjoitti:
buahhahhaahhahaa
Kyll mä ne fygyt takas maksan, mä haluun nähdä sen ilmeen kun kolahtaa. Samanlaisia piloja on tehy vuosien varrella...Oh yeah !
- täydellinen pila
YYZ kirjoitti:
Kyll mä ne fygyt takas maksan, mä haluun nähdä sen ilmeen kun kolahtaa. Samanlaisia piloja on tehy vuosien varrella...Oh yeah !
muhahhaahhahaa
- YYZ
täydellinen pila kirjoitti:
muhahhaahhahaa
Samanlaisia kepposia tulee aidan molemmilta puolilta, tällästä on meidän ystävyys. Luotto pelaa molempiin suuntiin ja tylsyys tapetaan pikku piloilla.
Kaveri on vieläkin hiilillä kun kimpoilin sen nimellä itärajan taakse mainetta niittämään, vain nopea elävät. Ei se loppupeleissä kyttyrää tykkää, naurettu on sillekkin kepposelle ja tuli korkojen kanssa takasin. - on nero
YYZ kirjoitti:
Samanlaisia kepposia tulee aidan molemmilta puolilta, tällästä on meidän ystävyys. Luotto pelaa molempiin suuntiin ja tylsyys tapetaan pikku piloilla.
Kaveri on vieläkin hiilillä kun kimpoilin sen nimellä itärajan taakse mainetta niittämään, vain nopea elävät. Ei se loppupeleissä kyttyrää tykkää, naurettu on sillekkin kepposelle ja tuli korkojen kanssa takasin.hah hah hah
- YYZ
on nero kirjoitti:
hah hah hah
Saas nähdä mitä frendi kehittää mun pään menoks , tuntee mut ja tietää että kohta kolahtaa paikasta X.
Odottelen jotain massiivista pilaa, pää jemmassa valmiina. - Äijä
on nero kirjoitti:
hah hah hah
Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkotappeluissa.
Joten hyvää keskiviikkoa! - YYZ
Äijä kirjoitti:
Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkotappeluissa.
Joten hyvää keskiviikkoa!Pitää kutinsa, äijät relaa ja muut kelaa.
- eikö äijillä
Äijä kirjoitti:
Joten hyvää keskiviikkoa!ole sitä rakastakaan ystävää,naista? :)
- ystäviä olevan..hyvä niin
Äijä kirjoitti:
Joten hyvää keskiviikkoa!Niin mäkin luulin aikanaan, mutta elämä on opettanut siinä asiassa ja olen huomannut vaan, että miten tekopyhiä paskoja sitä ollaan, kun on vaan omasta edusta yms kysymys!
Vaan kyllä sai juuttaat kuulla kunniansa ja enää eivät hypi mun silmille sanoinensa ja tekoinensa!! - YYZ
eikö äijillä kirjoitti:
ole sitä rakastakaan ystävää,naista? :)
Naiset tulee... ja menee. Ystävät säilyy läpi vuosien, itselläni vanhimmat ystävät säilyneet mukana yli 30.v ja itsellä ikää 41.
Mikä teitä akkoja riivaa, onni löytyy parisuhteesta...ja vitut. - ei tarvi
YYZ kirjoitti:
Naiset tulee... ja menee. Ystävät säilyy läpi vuosien, itselläni vanhimmat ystävät säilyneet mukana yli 30.v ja itsellä ikää 41.
Mikä teitä akkoja riivaa, onni löytyy parisuhteesta...ja vitut.Onneksi ei tarvi tommosiakaan asioita mietiskellä. Tunnen itseni yhtäkkiä tosi onnelliseksi. Kiitos.
- huoh
YYZ kirjoitti:
Pitää kutinsa, äijät relaa ja muut kelaa.
kyllä miespuolisillakin on ongelmia ja murheita, joita muille jakaa. naiset ovat ehkä avoimempia ja asiat on helpompi jakaa ystävien kesken. Miehethän ottavat rennosti ja relaavat, mutta entä silloin kun on vaikeaa. se voi olla hankalaa puhua asoista kavereille, kun murheet kasvavat, mitäs sitten.kelataan oman pään sisällä.
- joskus kuullut
Keskustelun mainoksessakin 24:n etusivulla akka pussa lumiukkoa. Lumiukko ystävänä? ouuu ooo oo.
Kellä enää mitään todellista on?
Ei kellään.- että akan
pitäs mennä hoitoon
- Kääkkänä
pakkaset päälle
ei oo helppoo - ystävilleni 14.2
täällä voi käydä lähettämässä e-postikortin myöskin
http://www.minnakortti.fi/e_postikortti-k-1/
- Olkku
En vietä ystävänpäivää!Se on amerikkalaisten markkinavoimien keksimä turhanpäiväinen päivä millä saadaan ihmisille myytyä kaikenlaista turhanpäiväistä kuttaperkaa!Voiko kukaan muu olla niin turhamainen kun amerikkalainen ja hölmöt suomalaiset lähtee niitten leikkeihin mukaan!HÖLMÖÄ!
- mmmutta
Ideana ihan hyvä juttu,mutta kaikki on mennyt niin perkeleenmoiseksi rahastukseksi,ja se on kamalaa
ystävää pitäisi muistaa joka päivä mutta on hyvä että joku päivä meitä musituttaa siitä,mutat miksi sen täytyy olla näin kamalaa rahastusta.Materiaalistako tässä päivässä on kyse - Prkle
Onko kaikki pakko apinoida jenkeistä ????
Tämä ja Halloween eivät kuulu ollenkaan
suomalaiseen menoon. Rahastusta kaikki
kortit, naamarit jne. - höpööö
Prkle kirjoitti:
kortit, naamarit jne.Kyllä kerran vuodessa on saatava kalkkunaa.
- Pumpataan...
Prkle kirjoitti:
kortit, naamarit jne....tässä lypsetään. Apinat matkii kaikkee sen enempiä miettimättä. Kuulin rariosta tänään,et alunperinhan tää oli rakastavaisten päivä. Ranskalaiset ja engelsmannit kuulema ovat ennen jenkkejä tähän hurahtaneet ja kai muokanneet alkuperäisen tarkoituksen.
Mut siis itse en vietä tällaisia keinotekoisia "juhlapäiviä",kuten ystävänpäivä ja naistenpäivä muunmuassa. Muistaminen ei ole sen "parempaa" erityisinä päivinä vuodessa,kuin minä tahansa muuna päivänä,eikä se vaadi ostamista ohjatusti jostain koneistosta käsin.
Hyvin oudolta tuntuu,kun appivanhemmat kyläilevät tänä päivänä ja toivottavat hyvää ystävänpäivää!! Eihän siinä kuitenkaan ole kyse ystävyydestä asian varsinaisessa merkityksessä mielestäni.
Käykö muilla "outoja" ystäviä kylässä. Toivotushokemaa kuulee kyllä aivan liikaakin ja kokoajan,mut kohtahan on jo huominen ja taas liki vuosi aikaa keskittyä olennaiseen.......
Heippa!
- yxinainen.
Ei mulla mitään kavereita ole, saati sitten ystäviä.
- että kysyn
mutta kiinnostaa minkä ikäinen olet
- MouCCa
kyselijä että montako kesää
on tallattu nurmikoita tai
katuja?
näin, että lähettelen kortteja, maileja ja pistelen kuvagallerioihin kommentteja
- Saitsakanna
Minä en ole voinut muuta kun lähettää tekstareita ystävilleni =( koska olen kipeenä ja lapseni on kipeenä, niin ei olla voitu mennä kaupoille =( mutta kun tästä tokenemme saa varmasti ystäväni paketteja meiltä =) Ihanaa Ystävänpäivää teille kaikille!!
- muistan
YSTÄVYYS ON KUIN PERHOSENLENTO,NIIN HAURAS ,KAUNIS IHMEEN HENTO. VAAN HOIVAAPPA SITÄ JA HUOLTA KANNA,SENSUUREMPAA LAHJAA EI ELÄMÄ ANNA. HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ..
- tunematon
Kaunis teksti..kiitos. Hyvää ystävänpäivää sinulle:)
- Sanji1
En vietä ystävänpäivää, koska se on niin räikeästi maahantuotu kaupallinen tuote, ja koska silloin kaikki tekopyhyys korostuu. Teennäisiä tekstiviestejä sataa ihmisiltä joiden kanssa ei ole puhunut kuukausiin, ja kortteja annetaan kaikille tutuille, ettei kukaan loukkaantuisi kun jää ilman.
Tosin äitini oli tänään tehnyt minulle kortin ja jättänyt sen hiirimatolle, että varmasti löytäisin sen :D Sellaisesta on vaikea edes ärsyyntyä. Toisaalta sentään voin olla varma, että äitini syyt kortin antamiseen ovat vilpittömät.- mul on monta ystävää
ystävyys on itsestä kiinni, niin monta saa kun on ansainnut.
Ystävänpäivä on ainoa oikea korttien lähettämispäivä!
- ukitar
Laatikollinen lämpöä, ruukullinen rauhaa,
pikari piinoja, pätkä helminauhaa.
Ystävän korvat ja olkapää, nämä kun lähetän,
ei mitään kai uupumaan jää?
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! - <3
Niin. ostin ystävilleni pilttipurkit :)
- Mä vaan
taas kerran koko perhettäni ja ystäviä sekä työkavereita,postikortein,sydändonitsein sekä pehmoleluilla.Ystävänpäivä on joka päivä,mutta tänään ihan spesiaalia... :) Hyvää ystävänpäivää kaikille.
- PPLK
Naurettava paska juhla jolla ainoastaan yritetään saada kortteja ja suklaata myydyks idiootti säälittäville läski taviksille. Hajotkaa paska teko juhlapäivään saatanan kusipäät!
- vmvyp
Ei mullakaa.
VMVYP - äiti85
vmvyp kirjoitti:
Ei mullakaa.
VMVYPminä en ole ikinä juhlinut ystävänpäivää,siihenkin asiaan tuli muutos kun kaksi vuotta sitten syntyi tyttöni ystävänpäivänä.Tuleepahan nyt juhlittua ystävänpäivää ja kakkos synttäreitä=)
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE TASAPUOLISESTI=) - Nimetön
Voi sua säälittävää raukkaa, tarviiko sun sitten liittyä tälläsiin keskusteluihin ellei sua kiinnosta....??? hanki elämä!!!!
- ssssss
Nimetön kirjoitti:
Voi sua säälittävää raukkaa, tarviiko sun sitten liittyä tälläsiin keskusteluihin ellei sua kiinnosta....??? hanki elämä!!!!
Kyllä nää turhat ystismeiningit turhauttaa monia, ei tää oo oikeesti yhtään tärkeetä saadakseen pitää ystävänsä... Turhaa kiihkoilua tää on,
Hyvät suhteet ei vaadi mitään tällaisia hössötyksiä. Jokseenki tuntuu siltä, että jotkut ei vaan osaa elää ilman näitä turhia pakollisia hössötyksiä, vaan pelkää huonossa itseluottamuksessaan jäävänsä vaille huomiota ja lähimmäisen rakkautta, jos ei tärkeile suuna päänä kokoajan tämmösillä typerillä tapahtumilla. - voi, voi, sita saa, mitä ...
On se ihanaa kun on ystäviä ja on hauskaa!
- Happy Valentine`s day!
ssssss kirjoitti:
Kyllä nää turhat ystismeiningit turhauttaa monia, ei tää oo oikeesti yhtään tärkeetä saadakseen pitää ystävänsä... Turhaa kiihkoilua tää on,
Hyvät suhteet ei vaadi mitään tällaisia hössötyksiä. Jokseenki tuntuu siltä, että jotkut ei vaan osaa elää ilman näitä turhia pakollisia hössötyksiä, vaan pelkää huonossa itseluottamuksessaan jäävänsä vaille huomiota ja lähimmäisen rakkautta, jos ei tärkeile suuna päänä kokoajan tämmösillä typerillä tapahtumilla.kaikki muistopäivät ovat ihan turhia, eikö vaan, harmittaa vain vähäosaisia ja harhautuneita poloja.
Olisin heillekin ystävä, jos olisivat sen arvoisia, siis käyttäytyisivät ihmisiksi,
- Camel boots...
En juhli kalenterin mukaan,joten en myöskään lähetä onnen toivotuksia.
Pidän tänään Party liten kyntiläkutsut, johon olen pyytänyt ystäväni ja heillä mukanaan toinen ystävä.
Ystävänpäivän kunniaksi olen leiponut heille ystävänpäivän täytekakun sydämmineen, siinä sitten niitä nautitaan kynttilänvalossa ja yhdessä.- nimeton
Useimmat Valentinus-legendat kertovat 200-luvulla eläneestä piispa Valentinuksesta, joka koki marttyyrikuoleman helmikuun 14. päivänä vuonna 269. Yhden pyhimystarinan mukaan naimisissa olevia miehiä pidettiin huonompina sotilaina kuin naimattomia, koska heillä oli taisteluissakin aina mielessä perheen hyvinvointi. Niinpä nuoret miehet, jotka halusivat naimisiin, mutta eivät halunneet menettää mainettaan urheina sotureina, vihityttivät itsensä salaa avioliittoon. Piispa Valentinus suostui vihkijäksi, mistä syystä keisari tuomitsi hänet kuolemaan.
Toisen tarinan mukaan Valentinuksesta tuli rakastavaisten nimikkopyhimys siksi, että hän neuvoi Rooman nuorukaisia kieltäytymään sotapalveluksesta ja kehotti heitä pysyttelemään mieluummin rakkaittensa luona kuin lähtemään sotaan. Tästä roomalaiset sotapäälliköt eivät pitäneet ja Valentinus sai kuolemanrangaistuksen.
Myöhemmin pyhästä Valentinuksesta tuli rakastavaisten ja kihlautuneiden suojelija ja onnellisen avioliiton takaaja. - my favourite holiday
nimeton kirjoitti:
Useimmat Valentinus-legendat kertovat 200-luvulla eläneestä piispa Valentinuksesta, joka koki marttyyrikuoleman helmikuun 14. päivänä vuonna 269. Yhden pyhimystarinan mukaan naimisissa olevia miehiä pidettiin huonompina sotilaina kuin naimattomia, koska heillä oli taisteluissakin aina mielessä perheen hyvinvointi. Niinpä nuoret miehet, jotka halusivat naimisiin, mutta eivät halunneet menettää mainettaan urheina sotureina, vihityttivät itsensä salaa avioliittoon. Piispa Valentinus suostui vihkijäksi, mistä syystä keisari tuomitsi hänet kuolemaan.
Toisen tarinan mukaan Valentinuksesta tuli rakastavaisten nimikkopyhimys siksi, että hän neuvoi Rooman nuorukaisia kieltäytymään sotapalveluksesta ja kehotti heitä pysyttelemään mieluummin rakkaittensa luona kuin lähtemään sotaan. Tästä roomalaiset sotapäälliköt eivät pitäneet ja Valentinus sai kuolemanrangaistuksen.
Myöhemmin pyhästä Valentinuksesta tuli rakastavaisten ja kihlautuneiden suojelija ja onnellisen avioliiton takaaja.mitä historiaa tähän vedät. Valentine`s day on ystävänpäivä, pölhö!
Rakkaus on aina tyylikästä, siksi Ystävänpäivä on suosituin juhla!
It has also been suggested, Thought it is less likely to be fact, that Valentine sent the first Valentine message , signing a note from prison to a girl he fancied: "from your Valentine."
- katuva
oisko jotain teksti viestiä rakkaalle jonka kanssa eilen riitelin,nyt kyl jo sovinto,mut haluisin jollain erikoisellla viestillä muistaa häntä....tällen ystävänpäivän kunniaksikin.
- tämmoinen
Nalle karvatassu,
vallaton ja hassu.
Löysi pienen sydämen,
pehmoisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän.
Toivottavasti kelpasi.. Tää on kiertäny vuodesta toiseen puhelimissa. Itse sain tämän ekaa kertaa viime ystipäivänä!
Mutta uskon että lämmittää!!
Hyvää ystävänpäivää sinulle!! =) - YSTÄVÄLLE
Tuolta löydät varmasti sopivan viestin rakkaallesi. hauskoja ja hellyyttäviä http://airteg.com
- sieltä................
haet värssypankin ja sitten otat ystävyys, kymmenittäin ihania värssyjä
- yksinäinen..
Yhtä piinallinen päivä kuin joulu tämä ystävänpäivä minulle.
- sukupuolta
edustat?
- ystävä(:
mä annoin ystäville, itsetehdyt ystävänpäivä piparit
- ystävälle!
Ostin parhaimmalle ystävälleni tyynyliinan, jossa lukee "Maailman paras ystävä!" ja tein itse kortin :) Toinen hyvä ystävä asuu kauempana, joten häntä muistin vain kortilla.
- niitä
ns. "ystäviä" juuri ole ketä viittis muistaa. ne vähäsetkin vain kääntävät selkänsä tai vääntävät veistä haavassa jos jotenki uskaltaa kertoo jostain mikä itseä pelottaa tai ahistaa, ketää kiinnosta oikeesti muu kuin se et olen sellainen joka joskus lainaa kalja rahaa, vaan eipä tuu lainattuu enää. mulla on elämä nyt, hankkisit siekin sellaisen niin asiat menisivät paljon "mukavammin". ps. jos se lukee tän nii tietää kyllä ketä tarkotan, nii et v*tu mukavaa ystävänpäivää sulle vaa
- Äiti70
Meillä laitettiin ystäville sähköiset kortit ja leivottiin piirakkaa lapsille :D
- vieraissa
Äiti70 kirjoitti:
Meillä laitettiin ystäville sähköiset kortit ja leivottiin piirakkaa lapsille :D
itekin leivoin piirakkaa.paska homma kertoo kotona.
- ANNAN KIIHKEITÄ HETKIÄ
vieraissa kirjoitti:
itekin leivoin piirakkaa.paska homma kertoo kotona.
MÄ ANNAN PIPPARIA JA KUKAAN EI JÄÄ VAILLE KIIHKEITÄ HETKIÄ
- E. Rakko
Eipä voisi vähempää kinnostaa. Ihmisistä on vain haittaa.
- :oo
Mitä ihmeen ystäviä?
- hattarapää
Niin elikkäs :D Mä ja mun kaveri pidetään perjantaina kavereitten kesken tyttöjenilta, ja meidän pitääs kaverin kans keksiä sinne jokaiselle likalle jokin pila, et jos on ideoita niin kertokaa! Eikä sen välttämättä tartte olla pilakaa, mut jokin hauska juttu mille ne vois sitte nauraa, esim.yhdelle niistä me värjätään punaseks sen pää ja sit se luulee et se on oikeesti värjätty punasella mut loppujen lopuks väri onkin sellasta joka lähtee seuraavas pesus. Eli miten saatais yllätettyä kaverin kans kaverit? :D
- 123
Miksi ei voisi olla kaverinpäivää!!!
- ylitt7
No itselläni ei ole tapana näin muuten muistaa ystäviä, kuin merkkipäivinä. Tänäänkin muistin reilu 40 ihmistä. Halasin suurinpiirtein jokaista ja ostin joillekin kortin ja pienen suklaakarkin. Tästä tuli kyllä ihan hyvä mieli, varsinkin siitä antamisesta. Sama esimerkiksi jouluna nykyään minulle tulee siitä hyvä mieli jos annan toiselle lahjan, toisin kuin ennen odotin vain muilta niitä lahjoja enkä juurikaan muistanut muita. Lahjalla ei oikeastaan ole mitään suurempaa merkitystä että mikä se on, mutta ajatushan siinä on tärkein!
- mäkin
Mäkin olisin antannu,mut ku ei kelvannu
- Ei se ole... :)
Ystävän päivä ei ole yhtään sen tärkeämpi päivä kuin mikään muukaan. Kaikki me voimme olla 100% ja YHTÄ HYVIÄ ystäviä kaikille ystävillemme vaikka emme näyttäisikään erityistä kiinnostusta tai tarvetta lähettellä kortteja ja ystis-toivotuksia ympäriinsä.
Tällä emme osoita mitään epälojaalisuutta ystäviämme kohtaan, koska he jokatapauksessa tietävät, että välitämme heistä ja he meistä. Jos haluamme, voimme näyttää sen välittämisen ympäri vuoden vaikka tuhat kertaa enemmän ja paremmin kuin tänä kyseisenä ystävänpäivänä.
Minä näytän ystävyyteni pelkällä olemassaolollani ja toisen huomioon ottamisella. Minua ei hävetä yhtään, vaikka en korttia tai tekstiviestiä lähettäisikään. Silti minulla on rakastavia ystäviä, kuin myös heillä.
Eli, ystävänpäivä on ihan kiva päivä, mutta yhtälailla myös huvittavaa hössötystä, johon hyvin valitettavasti liittyy myös pinnallisuus. Toisin sanoen, ystävänpäivä hössötys EI oikeasti ole PAKOLLISTA tai TARPEELLISTA ystävyyden osoittamisen kannalta. :)
Mutta hyvää ystistä nyt sitten kuitenkin kaikille... - Annan kiihkeät hetket
Annan pipparia, moni saa nauttia kiihkeistä hetkistä...aah!
- -marika-
Lähetin kavereilleni tekstarit ja koulussa toivotin hyvää ystävänpäivää :)
Ystävänpäivä on mielestäni jotenkin turha, sillä ystäviä tulee muistettua usein, ei siihen mitään omaa päivää tarvitse. - blackmagictiger
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE ANNE.ANNIKA.MARIANNE.RIINA.LIINA.TARJA.RIINA.JNE BLONDEILLE
- eipä pääse tänne
kaikille hyvää ystävänpäivää
- jotka ystävällinen
kaveri lähetti mulle linkin kera. Ja nyt toivottavasti joku muukin vielä löytää hyvät videot!!
http://helsinkitv.wordpress.com- nimeton
"Ystävän päivä ei ole yhtään sen tärkeämpi päivä kuin mikään muukaan. Kaikki me voimme olla 100% ja YHTÄ HYVIÄ ystäviä kaikille ystävillemme vaikka emme näyttäisikään erityistä kiinnostusta tai tarvetta lähettellä kortteja ja ystis-toivotuksia ympäriinsä."
Siis olette SUOMALAISIA!!! Kylmä kansa... :-(
- hapa_
ole ns. ystäviä, kaikki kouluajankin kaverit kadonneet/muuttaneet pois joita ennen oli. Mulla kyllä pari sisarusta ja serkkuja ihan liikaakin. Mun nykyiset kaverit/ystävät ovat vain nettikaverit, joita en oikeasti lähemmin edes tunne ja se riittää mulle. En edes kaipais muita mun nurkkiin pyörimään. Mä ainakin nautin vapauden olosta ...hyvää keskiviikkoa.
- nds
Oma ystävänpäivänihän menee eilen kuollutta ystävääni muistellessa. Lepää rauhassa.
- tiarina
Muistin ystäviäni 31 postikortilla ja 40 tekstiviestillä. =)
- MIÄMIÄMIÄ
minä nusautan ystävääni,annan pusut ja halit ja panon..tätsit!
- ONNEA!
KAIKKI ENIRON HENKILÖKUNTA PITÄS TAPPAA!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734