Sain jokunen kuukausi sitten caprilon-pillereitä runsaisiin kuukautisvuotoihin.
Olen ikäväkseni huomannut että nyt kuukautisten aikaan lääkkeitä ottaessani minulle tulee pieniä mustelmia sormiin, varpaisiin ja joskus jalkapöytäänkin, kaikki tähän mennessä vasemmalle puolelle. Verisuoniako siis katkeilee? Johtuuko se lääkkeestä? Tällaista ei ole muistaakseni aikaisemmin tapahtunut... Voiko sattumalta vain olla tapahtunut nyt 3 kertaa samaan aikaan kuukautisten & lääkkeiden kanssa?
Olen kyllä menossa tapaamaan lääkäriäni, mutta utelen nyt teiltäkin. Paras kai lopettaa tämä lääkitys ennenkun alkaa päästä katkeilla mitään!
caprilon kuukautisiin
pepantteeni
2
2619
Vastaukset
- DR Z
Paras jatkaa Caprilonia- mustelmataipumus voi olla yhteydessä runsaisiin vuotoihin, mutta ei tähän lääkkeeseen.
- Pepantteeni
Ihanko totta? No se olisi ihan hienoa ja puoltaa kyllä lääkärin ensimmäisen tapaamisen sanomisia. Vaikeamman reitin kautta siltikin menee tajuntaan.
Siis pelkkää sattumaa että pikkumustelmia on tullut nyt joka kerta, kun olen pillereitä ottanut? Vaan ei muistaakseni aiemmin (tai jos niin todella todella harvoin koska en muista) kuukautis-ikäni aikana, mikä tarkoittaa kuitenkin jo yli kymmentä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553793- 332231
- 402104
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401552Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801447
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221143Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115