HOPEASHAMPOO

Kissus...

Moi! kysyisin kuinka kauan hopeashampoon tulee vaikuttaa ,että saisi edes vähän keltaisuutta pois? pitäisikö sen jälkeen hoitoainekin olla violettia?

8

2788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

ite käyttänyt ja parhaimman tuloksen saa shamppoolla ja hoitoaineella, peset ensin normaalisti .hoitoaine vaikuttaa n n.5-10 min. mutta ei se nyt ihan kerralla lähde.

• hopeavaalea

Mun ostamassani shampoossa neuvoi kampaajani pesemään HETI pois sen, muuten tulee violetti.

Voi olla merkkikohtaisia eroja, kysy kampaajalta tai myyjältä ennenkuin pidät 10 minsaa...

• kissus..
        hopeavaalea kirjoitti:

Mun ostamassani shampoossa neuvoi kampaajani pesemään HETI pois sen, muuten tulee violetti.

Voi olla merkkikohtaisia eroja, kysy kampaajalta tai myyjältä ennenkuin pidät 10 minsaa...

minkä merkkistä hopeashampoota teillä no ollut?itse ostin Lorealin silver shampoon.

• Carmela2
        hopeavaalea kirjoitti:

...ihan varmasti on joo merkkikohtaisia eroja, ja tulos riippuu tietysti myös omien hiustesi kunnosta ja siitä, kuinka paljon niissä sitä keltaisuutta on.

Itse olen todennut parhaaksi Cutrinin Catch the color-hopeashampoon ja -hoitoaineen. Laitan molemmat pyyhekuiviin hiuksiin etteivät heti valu pois ja vaikuttavat paremmin. Shampoota pidän viitisen min, samoin hoitista, jälkimmäistä joskus vähän pidempään. Kivasti pitää keltaisuuden kurissa mutta ei ole ainakaan minun blondattua päätäni violetiksi tehnyt.

• beeerrie

Kuinka usein käytätte hopeashampoota? Kuuluuko sitä käyttää joka kerta kun pesee hiukset vai vaan silloin tällöin??

• Carmela2

Sekin riippuu tietysti siitä paljonko sitä keltaisuutta hiuksissa on. Yleensä kai neuvotaan käyttämään n. kerran viikossa, itse käytän kyllä joka toinen pesukerta koska olen huomannut sen olevan hyvä tahti hiusteni sävylle ja keltaisuuden loitolla pitämiseen.

• -

bonacuren hopeashampoo ollu paras mielestäni. toi vaikutusaika on kyllä ihan tuotekohtanen, esim. cutrinin versiota pidin vartin päässä ja jäi osaks siniseks, mut osa keltaseks... mutta bonacurea suosittelen. ja kannattaa ensin vetää niitä värinpoistoja, koska ei muuten kauheesti auta..

• 'åoGRW

johon olen törmännyt löytyy Lanzalta, siis jos ei tällä keltaisuus lähde nii ei sit millään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      476
      8496
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5820
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      255
      4762
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4625
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      69
      4127
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3930
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      171
      3749
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1698
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      96