taas kuppauksesta....

:) :)

Minkälainen toi systeemi on?? Kauanko pitää käyttää (min.) ja kuinka usein?? Kai ne kupit kestää kauan, ettei tartte heti uusia ostaa? :) ottaako kuppaus kipeää?? Kauanko menee että sellu lähtee pois?? Kiitos!

22

8704

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :) :)

      kuinka monta senttiä teiltä on lähtenyt ja millä aikavälillä?? :) onko kuppaus suositeltavaa jos on nuori? Itse olen pian 18.v

    • Appelsiini-Ahteri

      Siis tässä vaan ihan lyhyesti:

      Kuppaus perustuu sen pintaverenkiertoa parantavaan vaikutukseen. Sellualueillahan se verenkierto on selvästi heikentynyt. Kuppaus näinollen hajoittaa rasvapalloja ja auttaa niitä poistumaan kehosta tehostuneen aineenvaihdunnan avulla. Tarkempaa ja todellista tietoa saa vaikka googlettamalla kuivakuppaus tai cubbingmassage.

      Kuuri olisi viisi viikkoa tai vähemmänkin jos tulokset tyydyttää ja kerran päivässä, jotku viitsivät jopa kaksi kertaa, itse vain yhden kerran. Kun olet tyytyväinen tuloksiisi, niin sitten siirryt ns. ylläpitokuppaukselle, eli kerran viikossa, tulosten säilyttämiseksi.

      Oiken säilytettynä ja hodettuna kupit kestävät vuosia, ai tarvitse uusien hankkimisesta nyt huolehtia.

      En nyt sanois että kipeää, ehkä toisista paikoista nipistää. Aluksi tuntuu pahemmalta, mutta iho kyllä tottuu parin kerran jälkeen. Aloita pienellä imulla, tarkoitus on saada nahka punottamaan. Kun punottaa, on aika vaihtaa kohtaa.

      Jos kaikki toimii, viiden viikon kuluttua ruttupeppu pitäisi olla siloinen kuin pikku persikka:) Itselläni vasta pari aktiivista viikkoa takana, joten en osaa paremmin sanoa.

      Enemmän tietoa ja kokemuksia näistä keskusteluista. Itse innostuin luettuani näitä!

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000399&posting=22000000016204202

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000399&posting=22000000018027064

      Katsasta vielä tuo alempana oleva kuppausklubi 3.

      • Hämmästynyt99

        kyllä varoa ettei kuale verenhukkaan jos liian usein kupataan ja tuskin verta imemällä laihtuu. Lähäre lenkille ja syä vähemmän.


      • jachimaMMA

        pari kuukautta olisi odotusta jäljellä mietin että uskaltaako noita kuppauksia käyttää reisiin vaikka on raskaana?ja millainen setti olis paras kun näky olevan pariakin erinlaista..?


    • fat jew in birkenau??

      ...että jos kuppaus todella auttaisi merkittävästi, sitä tehtäisiin urakalla ympäri maailmaa.

      laihdutusvalmisteiden valmistajatkin ovat kupanneet omalla tavallaan ja tulokset näkyy osakkeenomistajien saldossa.

      mikä helvetti siinä on vaikeaa siinä yhtälössä että pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa?
      -sekö, kun se ei ole kivaa?

      kyse on tahdonlujuudesta, ruokavalion ja elämäntapojen muutoksesta.

      todella vaikea prosessi monelle, mutta ainoa tapa jos ei rasvaimua lasketa.

      • Niinnuska

        Tiedätkös itse että selluliitti ei katso onko ihminen lihava vai laiha.
        Mulla ei ole yhtään ylimääräistä kiloa ja silti on selluliittia reisissä ja pyllyssä.
        Että se siitä syö vähemmän kun kulutat =)


      • joku pallo

        toisil toimii se et syö vähemmän, toisil ei,
        syön itte aamul kaks leipää ja iltapäiväl- illal salaattii ja kasviksii.. ei turvota enää, mutta paino ei oo pudonnu vaikka oon puoltoist kk näin eläny.
        ja mitä taas liikkumisee tulee, niin en liiku ku en jaksa.
        ihan tarpeeks saa paiskii duunii ku oon automekaanikko, illal ei vaa enää jaksa
        ja mun ruoansulatus on niin hidas et vaikka syön vähän niin aamusin tulee kelattuu et mihin ihmeesee mä noi leivät ja tungen?


      • fat jew in birkenau
        Niinnuska kirjoitti:

        Tiedätkös itse että selluliitti ei katso onko ihminen lihava vai laiha.
        Mulla ei ole yhtään ylimääräistä kiloa ja silti on selluliittia reisissä ja pyllyssä.
        Että se siitä syö vähemmän kun kulutat =)

        en ole kuullut kuin joistain hyvin harvoista tapauksista joissa elimistö ei kykene käyttämään hyväkseen saamaansa energiaa.

        nämä tapaukset ovat marginaalisia, mutta kun suuri yleisö niistä kuuli, oli yht'äkkiä kolmasosa ylipainoisista näitä 'sairaalloisen lihavia'.

        siis sillä tavalla sairaalloisen, että aineenvaihdunta ei toimi. loistava tekosyy, mihin vedota.

        se, puhutaanko rasvasta, selluliitista tai läskistä ei muuta asiaa miksikään. ihonalaisen kerroksen koostumus on sama.

        hieman huonoa huumoria edustava nimimerkkini viittaa samaan aiheeseen;

        kaikki me olemme nähneet autenttisia keskitysleirikuvia joskus?
        -kuinka monta lihavaa keskitysleirivankia olette kykeneet bongaamaan tähän mennessä?

        jos moni ylipainoinen todella olisi aineenvaihduntavikansa uhri, olisi yhtä moni riutuva juutalainen ollut selvästi pulleampi kuin muut?

        kerran vielä; karuudessaan ikävä vertaus, mutta parhaimmillaan ymmärrät pointtini.

        aineenvaihdunnallisiin poikkeavuuksiin vetoaminen on vain itsensä huijaamista.

        vaikka kuinka jankutat ja poljet jalkaa lattiaan, huijaat vaan itseäsi noilla tekosyillä.

        et sinä sairas ole. olet vain laiska tekemään asialle jotain konkreettista.


      • hämmästynyt99
        fat jew in birkenau kirjoitti:

        en ole kuullut kuin joistain hyvin harvoista tapauksista joissa elimistö ei kykene käyttämään hyväkseen saamaansa energiaa.

        nämä tapaukset ovat marginaalisia, mutta kun suuri yleisö niistä kuuli, oli yht'äkkiä kolmasosa ylipainoisista näitä 'sairaalloisen lihavia'.

        siis sillä tavalla sairaalloisen, että aineenvaihdunta ei toimi. loistava tekosyy, mihin vedota.

        se, puhutaanko rasvasta, selluliitista tai läskistä ei muuta asiaa miksikään. ihonalaisen kerroksen koostumus on sama.

        hieman huonoa huumoria edustava nimimerkkini viittaa samaan aiheeseen;

        kaikki me olemme nähneet autenttisia keskitysleirikuvia joskus?
        -kuinka monta lihavaa keskitysleirivankia olette kykeneet bongaamaan tähän mennessä?

        jos moni ylipainoinen todella olisi aineenvaihduntavikansa uhri, olisi yhtä moni riutuva juutalainen ollut selvästi pulleampi kuin muut?

        kerran vielä; karuudessaan ikävä vertaus, mutta parhaimmillaan ymmärrät pointtini.

        aineenvaihdunnallisiin poikkeavuuksiin vetoaminen on vain itsensä huijaamista.

        vaikka kuinka jankutat ja poljet jalkaa lattiaan, huijaat vaan itseäsi noilla tekosyillä.

        et sinä sairas ole. olet vain laiska tekemään asialle jotain konkreettista.

        hiukan väärin.Ylipainoisilla elimistö ottaa ruuasta enerkian paremmin talteen jopa enemmän kun se tarvitsee ja siksi se varastoituu rasvana ihon alle.Jos elimistö ei pysty käyttämään saamaansa enerkiaa ihminen laihtuu kuten esim. hoitamattomassa sokeritaudissa.Joillakin elimistö ottaa enerkiaa niin hitaasti että ruoka menee elimistön läpi enerkiat mukanaan ja siksi pitää syödä paljon eikä liho ja sellainen ihminen voi tyydyttää näläntunteen.Lihavilla taas on vaikeuksia kun enerkiaa on ylitarpeen mutta ainavaan on nälkä.Lihavien pitäiskin tyydyttää nälkänsä vähemmän enerkiaa sisältävällä ruualla että paino pysyy kurissa.Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä keskitysleirin kanssa.Epäilen että juuri sinä olet läpipaska ja et ymmärrä kuinka lihavat joutuu kärsimään nälkää.Läpipaskathan ne on kovimpia syyllistämään lihavia ja koko yhteiskunta on siinä mukana kohta läskit viärään saunantaa.Mutta onneksi mä en oo ytä tyhmä kun sinä.Ota vähä selevää aineen vairunnasta no niin tiätysti jos ei käsitä kuulemaansa ja lukemaansa niin sille ei voi mitään eikä ymmärrä eres kärsiä.


      • memmi

        Näillä alueilla on kysymys pintaverenkierrosta,
        selluliittia voi olla myös hoikilla,enemmän tosin
        tukevilla.Olen nähnyt nuoria hoikkia naisia kireissä ohuissa housuissa peppu ja reidet kuin
        perunasäkki..elikkä ei pelkästään lihavuus aiheuta sitä.


      • Läski jutku
        fat jew in birkenau kirjoitti:

        en ole kuullut kuin joistain hyvin harvoista tapauksista joissa elimistö ei kykene käyttämään hyväkseen saamaansa energiaa.

        nämä tapaukset ovat marginaalisia, mutta kun suuri yleisö niistä kuuli, oli yht'äkkiä kolmasosa ylipainoisista näitä 'sairaalloisen lihavia'.

        siis sillä tavalla sairaalloisen, että aineenvaihdunta ei toimi. loistava tekosyy, mihin vedota.

        se, puhutaanko rasvasta, selluliitista tai läskistä ei muuta asiaa miksikään. ihonalaisen kerroksen koostumus on sama.

        hieman huonoa huumoria edustava nimimerkkini viittaa samaan aiheeseen;

        kaikki me olemme nähneet autenttisia keskitysleirikuvia joskus?
        -kuinka monta lihavaa keskitysleirivankia olette kykeneet bongaamaan tähän mennessä?

        jos moni ylipainoinen todella olisi aineenvaihduntavikansa uhri, olisi yhtä moni riutuva juutalainen ollut selvästi pulleampi kuin muut?

        kerran vielä; karuudessaan ikävä vertaus, mutta parhaimmillaan ymmärrät pointtini.

        aineenvaihdunnallisiin poikkeavuuksiin vetoaminen on vain itsensä huijaamista.

        vaikka kuinka jankutat ja poljet jalkaa lattiaan, huijaat vaan itseäsi noilla tekosyillä.

        et sinä sairas ole. olet vain laiska tekemään asialle jotain konkreettista.

        läpipaskat riutua ensimmäisenä ja kualla tai ruaka palan toivos olla kaasuhanan kahvas suihkuttamas omiansa.Kaikkihan iliman enerkiaa kuihtuu.Jos tätä ei käsitä niin on turha avata suutaan missään.Täällä netis ei tavallaan munaa ittiään vaikka kommentoikin ja neuvoo muita.Täällä sinäkin voit päteä.Mutta pirä suu kiinni ihmisten seuras tai tyhmyys paljastuu.


      • kukka
        memmi kirjoitti:

        Näillä alueilla on kysymys pintaverenkierrosta,
        selluliittia voi olla myös hoikilla,enemmän tosin
        tukevilla.Olen nähnyt nuoria hoikkia naisia kireissä ohuissa housuissa peppu ja reidet kuin
        perunasäkki..elikkä ei pelkästään lihavuus aiheuta sitä.

        Tottakai rasvavaraston määrä vaikuttaa, mutta tosiaan myös muut asiat vaikuttavat paljon. Itse olen normaalipainoinen alipainon rajalla, minulla on nopea aineenvaihdunta, olen hyvässä kunnossa oleva himotreenaaja (5 krt. viikossa aerobista ja lihaskuntoa) ja lisäksi olen urheilijan ruokavaliolla. Ja silti on ahterissa selluliittia. Ja en ole ainoa terveellisten elämäntapojen ihminen, jolta sitä löytyy. Joten tästä lähtien on kenenkään ihan turha tulla väittämään, että pelkällä ruokavaliolla ja liikunnalla siitä pääsee eroon. Olennaista on aktivoida kyseisen alueen aineenvaihduntaa muutenkin kuin urheilemalla.


      • pallopylly
        joku pallo kirjoitti:

        toisil toimii se et syö vähemmän, toisil ei,
        syön itte aamul kaks leipää ja iltapäiväl- illal salaattii ja kasviksii.. ei turvota enää, mutta paino ei oo pudonnu vaikka oon puoltoist kk näin eläny.
        ja mitä taas liikkumisee tulee, niin en liiku ku en jaksa.
        ihan tarpeeks saa paiskii duunii ku oon automekaanikko, illal ei vaa enää jaksa
        ja mun ruoansulatus on niin hidas et vaikka syön vähän niin aamusin tulee kelattuu et mihin ihmeesee mä noi leivät ja tungen?

        luulen että syöt liian vähän! aineenvaihdunta ei pelaa täysillä jos syöt vain salaattia ja leipää. pitää olla mukana myös lihaa tai soijaa, kanaa ja kalaa. hyviä rasvoja ruokaan mukaan ja monipuolista tottakai! vaikka tiedän että syöminen ei oo mikään helppo juttu. minä ainakin syyllistyn itse siihen että syön liian vähän tai sitten syön todella väärin. en välttämättä lämmintä ruokaa ollenkaan... mut kyllä se laihtuminen lähtee käyntiin kun vähän lisäät ruokaa noihin päivän annoksiin!


    • jos uskoo

      Kyllä kuppaus auttaa.On omia kokemuksia. Verenpaine laskee ja hengitys rauhoittuu.
      Kannattaa mennä laillistetulle kupparille.
      Kuppaus kestää n. tunnin ja suoritetaan usein saunassa.
      Selluliitin pois lähtö on epävarmaa, sillä se riippuu selluliitin kiinnityspolyypeistä ja niitä on eri määrä eri ihmisillä.
      Hyviä kuppauskokemuksia ja -tuloksia on saatu lääketieteellisessä mielessä Ruotsisssa.
      Ruotsissa asia on virallisesti hyväksytty lääkinnälliseen koulutukseen ja koulutusta hoitaa Sveriges Syfiliserande Institut, Karoliinisessa yliopistossa.
      Kannattaa lukea myös heidän julkaisujaan jotka ovat ruotsinkielisiä.
      Kuppauksella on pitkät ja kauaskantoiset perinteet Suomessa. Kuuluisin viimeaikainen vanhankansan kuppari lienee ollut Riitu Päätalo, os. Neulikko, eli kirjailija professori Kalle Päätalon äiti.

      Ps. Kuppaus ei tee ns. kipeää. Kuppauksen voi suorittaa n. 3 - 4 kertaa vuodessa samalle henkilölle, riippuen verien paksuudesta yms.

      • paumake

        Kuppaus kokemus on ihan miellyttävä,kun ei katso niitä veriklönttejä lattialla. ainoa kohta jossa minulla sattuu reikien teko on keskiselkä. Johon en ole antanutkaan tehdä reikiä. Jalat ovat tosi keveät kuppauksen jälkeen. Mutta olen kärsinyt matalasta hemoklobiinistä jo vuoden en ole voinut mennä kupattavaksi vähään aikaan. Mutta nyt minulta leikattiin kohtu pois ei enää vuoda, niin pääsen taas kupattavaksi kun tervehdyn. Niska jännitys myös häviää kupatessa. Suosittelen


      • kuppila

        Alkuperäinen viesti taisi koskea tätä selluliitin poistoon mainostettua kuivakuppausta, kumisilla kupeilla tehtävää hierontaa... sen voi tehdä ihan itsekin, ei vaadi ammattilaista välttämättä.


      • Kpattava

        vastaanotto siaitsee.


    • noihin

      laardiperseisiin tehoo ku haulikko, sillä se selluliitti poistuu.

    • sohvanisti

      Heitä akka pihalle niin selluliitti katoaa, HAHAAA HAAA HOO HOO HOH HOH HOO..........

      • stusust

        ...mutta tyhmyys jää...


    • grandiosa

      sie oot tollo

      • sekoittaa

        nyt kuivakuppauksen ja kuppauksen :D .
        Lukekaa kuppausklubiketjut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe