Mellow lovin - kuka vielä muistaa?

petri68

Muistatteko disko-fanit tätä iki-ihanaa Judy Cheeksin biisiä? Oli kova hitti joskus 1977. Entä kuka lauloi suomeksi?

http://www.youtube.com/watch?v=FsCbUAcIBB4

Onko kenelläkään tietoa, onko tätä julkaistu missään cd:llä?

11

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DiscoDan

      Biisin lauloi suomeksi Päivi Kautto-Niemi nimellä "Se meni suoraan suoneen".

      Tämä Päivin versio, jos sitä tarkoitit, löytyy ainakin Tupla Finnhits 7-8 cd:ltä.

    • Frank F

      Ja minulla on tosiaan onni omistaa tuo Judy Cheeksin biisi Ariolan World Disco-kokoelmalevyltä tuolta ajalta (1979).

      • DiscoDan

        Kappas vaa, minullakin on kyseinen kokoelma levyhyllyssäni. Kirpputorilöytö :)


      • petri68
        DiscoDan kirjoitti:

        Kappas vaa, minullakin on kyseinen kokoelma levyhyllyssäni. Kirpputorilöytö :)

        Onko tuo omistamanne kokoelma siis vinyyli vai ihan cd? Minulla on tämä Judy Cheeksin biisi mp3:na joka on netistä imuroitu. Kuulostaa olevan ihan cd-tasoinen.

        Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi.


      • DiscoDan
        petri68 kirjoitti:

        Onko tuo omistamanne kokoelma siis vinyyli vai ihan cd? Minulla on tämä Judy Cheeksin biisi mp3:na joka on netistä imuroitu. Kuulostaa olevan ihan cd-tasoinen.

        Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi.

        Omistamani levy on siis vinyyli.


      • Frank F
        petri68 kirjoitti:

        Onko tuo omistamanne kokoelma siis vinyyli vai ihan cd? Minulla on tämä Judy Cheeksin biisi mp3:na joka on netistä imuroitu. Kuulostaa olevan ihan cd-tasoinen.

        Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi.

        Aikalaislevy ja ostettukin jo tuolloin 1979.
        Samalla levyllä on myös:Eruptionin One Way Ticket,Sparksin La Dolce Vita,Amanda Learin Lili Marleen sekä huippuhieno Voyagen Souvenirs.


    • boogie man

      Judyn nimen laitoin visusti mieleeni, kun kerran tulin ostaneeksi hänen singlensä The little girl in me, joka on peräisin Mellow lovin´ -LP:ltä. Se on minusta nimittäin vielä tuota hittiäkin parempi biisi: philly-soul-tyyliin kevyesti soljuva huikean kaunis diskobiisi. Singlen kääntöpuolelta löytyy Mellow lovin´ ja molempien säveltäjänimet ovat A.Monn-J.Cheeks-R.L.Williams.

      Toinen Judylta löytämäni sinkku on v.88 julkaistu Just another lie/I´ll be waiting. A-sivu on maanläheisen kuuloinen vauhdikas soul-biisi, jossa taustalla vetelee Pointer Sisters-tyylinen taustakuoro. B-sivulta löytyy rock-balladi. Single on lohkaistu LP:ltä No outsiders.

    • Nina15

      Hitsi ku o hyvii vanhoi diskobiisei noi mistä tääl
      on juttuu. ei yhtaa kalpene mun nykysuosikillei.
      oikeestaan maanantai2:n mixet haluu olla munkaa
      kuullostaa jotenkin italolta paiti se joku italo
      biitti (syntikkabiitti) vaa puuttuu

    • Nina1990

      Hitsi ku o hyvii vanhoi diskobiisei noi mistä tääl
      on juttuu. ei yhtaa kalpene mun nykysuosikillei.
      oikeestaan maanantai2:n mixet haluu olla munkaa
      kuullostaa jotenkin italolta paiti se joku italo
      biitti (syntikkabiitti) vaa puuttuu

      • Samplerimelodia

        "syntikkabiitti"

        Hehheh..näin konemuusikkona pisti hymyilyttämään tuo kommentti.
        Mut eipä mitään, ymmärsin viestin sisällön. :P

        Itse olen sitä mieltä että vanhemmissa on sielukkuutta enemmän mukana vaikka olisivat millaista hömppää/huttua olleet alunperin... jos vertaa esim 90-luvun tuotantoon tai sitä uudempiin.


      • Samplerimelodia kirjoitti:

        "syntikkabiitti"

        Hehheh..näin konemuusikkona pisti hymyilyttämään tuo kommentti.
        Mut eipä mitään, ymmärsin viestin sisällön. :P

        Itse olen sitä mieltä että vanhemmissa on sielukkuutta enemmän mukana vaikka olisivat millaista hömppää/huttua olleet alunperin... jos vertaa esim 90-luvun tuotantoon tai sitä uudempiin.

        Tuli divarissa vastaan Judy Cheeksin v. 1995 levyttämä CD Respect, joka on aivan erityylistä diskoa kuin Judyn 70-luvun levyt. Taustalla on brittinimiä, mm. Nigel Lowis, Drizabone, Roger Sanchez ja E-Smoove. Enimmäkseen levy on hyvätasoista dance-meininkiä, jota Judy tulkitsee tiukalla gospel-paatoksella. Parhaat vauhtibiisit Reach ja So in love (The real deal) on sijoitettu heti levyn alkuun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe