Muistatteko disko-fanit tätä iki-ihanaa Judy Cheeksin biisiä? Oli kova hitti joskus 1977. Entä kuka lauloi suomeksi?
http://www.youtube.com/watch?v=FsCbUAcIBB4
Onko kenelläkään tietoa, onko tätä julkaistu missään cd:llä?
Mellow lovin - kuka vielä muistaa?
11
742
Vastaukset
- DiscoDan
Biisin lauloi suomeksi Päivi Kautto-Niemi nimellä "Se meni suoraan suoneen".
Tämä Päivin versio, jos sitä tarkoitit, löytyy ainakin Tupla Finnhits 7-8 cd:ltä. - Frank F
Ja minulla on tosiaan onni omistaa tuo Judy Cheeksin biisi Ariolan World Disco-kokoelmalevyltä tuolta ajalta (1979).
- DiscoDan
Kappas vaa, minullakin on kyseinen kokoelma levyhyllyssäni. Kirpputorilöytö :)
- petri68
DiscoDan kirjoitti:
Kappas vaa, minullakin on kyseinen kokoelma levyhyllyssäni. Kirpputorilöytö :)
Onko tuo omistamanne kokoelma siis vinyyli vai ihan cd? Minulla on tämä Judy Cheeksin biisi mp3:na joka on netistä imuroitu. Kuulostaa olevan ihan cd-tasoinen.
Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi. - DiscoDan
petri68 kirjoitti:
Onko tuo omistamanne kokoelma siis vinyyli vai ihan cd? Minulla on tämä Judy Cheeksin biisi mp3:na joka on netistä imuroitu. Kuulostaa olevan ihan cd-tasoinen.
Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi.Omistamani levy on siis vinyyli.
- Frank F
petri68 kirjoitti:
Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi.Aikalaislevy ja ostettukin jo tuolloin 1979.
Samalla levyllä on myös:Eruptionin One Way Ticket,Sparksin La Dolce Vita,Amanda Learin Lili Marleen sekä huippuhieno Voyagen Souvenirs.
- boogie man
Judyn nimen laitoin visusti mieleeni, kun kerran tulin ostaneeksi hänen singlensä The little girl in me, joka on peräisin Mellow lovin´ -LP:ltä. Se on minusta nimittäin vielä tuota hittiäkin parempi biisi: philly-soul-tyyliin kevyesti soljuva huikean kaunis diskobiisi. Singlen kääntöpuolelta löytyy Mellow lovin´ ja molempien säveltäjänimet ovat A.Monn-J.Cheeks-R.L.Williams.
Toinen Judylta löytämäni sinkku on v.88 julkaistu Just another lie/I´ll be waiting. A-sivu on maanläheisen kuuloinen vauhdikas soul-biisi, jossa taustalla vetelee Pointer Sisters-tyylinen taustakuoro. B-sivulta löytyy rock-balladi. Single on lohkaistu LP:ltä No outsiders. - Nina15
Hitsi ku o hyvii vanhoi diskobiisei noi mistä tääl
on juttuu. ei yhtaa kalpene mun nykysuosikillei.
oikeestaan maanantai2:n mixet haluu olla munkaa
kuullostaa jotenkin italolta paiti se joku italo
biitti (syntikkabiitti) vaa puuttuu - Nina1990
Hitsi ku o hyvii vanhoi diskobiisei noi mistä tääl
on juttuu. ei yhtaa kalpene mun nykysuosikillei.
oikeestaan maanantai2:n mixet haluu olla munkaa
kuullostaa jotenkin italolta paiti se joku italo
biitti (syntikkabiitti) vaa puuttuu- Samplerimelodia
"syntikkabiitti"
Hehheh..näin konemuusikkona pisti hymyilyttämään tuo kommentti.
Mut eipä mitään, ymmärsin viestin sisällön. :P
Itse olen sitä mieltä että vanhemmissa on sielukkuutta enemmän mukana vaikka olisivat millaista hömppää/huttua olleet alunperin... jos vertaa esim 90-luvun tuotantoon tai sitä uudempiin. Samplerimelodia kirjoitti:
"syntikkabiitti"
Hehheh..näin konemuusikkona pisti hymyilyttämään tuo kommentti.
Mut eipä mitään, ymmärsin viestin sisällön. :P
Itse olen sitä mieltä että vanhemmissa on sielukkuutta enemmän mukana vaikka olisivat millaista hömppää/huttua olleet alunperin... jos vertaa esim 90-luvun tuotantoon tai sitä uudempiin.Tuli divarissa vastaan Judy Cheeksin v. 1995 levyttämä CD Respect, joka on aivan erityylistä diskoa kuin Judyn 70-luvun levyt. Taustalla on brittinimiä, mm. Nigel Lowis, Drizabone, Roger Sanchez ja E-Smoove. Enimmäkseen levy on hyvätasoista dance-meininkiä, jota Judy tulkitsee tiukalla gospel-paatoksella. Parhaat vauhtibiisit Reach ja So in love (The real deal) on sijoitettu heti levyn alkuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788