Muistatteko disko-fanit tätä iki-ihanaa Judy Cheeksin biisiä? Oli kova hitti joskus 1977. Entä kuka lauloi suomeksi?
http://www.youtube.com/watch?v=FsCbUAcIBB4
Onko kenelläkään tietoa, onko tätä julkaistu missään cd:llä?
Mellow lovin - kuka vielä muistaa?
11
847
Vastaukset
- DiscoDan
Biisin lauloi suomeksi Päivi Kautto-Niemi nimellä "Se meni suoraan suoneen".
Tämä Päivin versio, jos sitä tarkoitit, löytyy ainakin Tupla Finnhits 7-8 cd:ltä. - Frank F
Ja minulla on tosiaan onni omistaa tuo Judy Cheeksin biisi Ariolan World Disco-kokoelmalevyltä tuolta ajalta (1979).
- DiscoDan
Kappas vaa, minullakin on kyseinen kokoelma levyhyllyssäni. Kirpputorilöytö :)
- petri68
DiscoDan kirjoitti:
Kappas vaa, minullakin on kyseinen kokoelma levyhyllyssäni. Kirpputorilöytö :)
Onko tuo omistamanne kokoelma siis vinyyli vai ihan cd? Minulla on tämä Judy Cheeksin biisi mp3:na joka on netistä imuroitu. Kuulostaa olevan ihan cd-tasoinen.
Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi. - DiscoDan
petri68 kirjoitti:
Onko tuo omistamanne kokoelma siis vinyyli vai ihan cd? Minulla on tämä Judy Cheeksin biisi mp3:na joka on netistä imuroitu. Kuulostaa olevan ihan cd-tasoinen.
Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi.Omistamani levy on siis vinyyli.
- Frank F
petri68 kirjoitti:
Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi.Aikalaislevy ja ostettukin jo tuolloin 1979.
Samalla levyllä on myös:Eruptionin One Way Ticket,Sparksin La Dolce Vita,Amanda Learin Lili Marleen sekä huippuhieno Voyagen Souvenirs.
- boogie man
Judyn nimen laitoin visusti mieleeni, kun kerran tulin ostaneeksi hänen singlensä The little girl in me, joka on peräisin Mellow lovin´ -LP:ltä. Se on minusta nimittäin vielä tuota hittiäkin parempi biisi: philly-soul-tyyliin kevyesti soljuva huikean kaunis diskobiisi. Singlen kääntöpuolelta löytyy Mellow lovin´ ja molempien säveltäjänimet ovat A.Monn-J.Cheeks-R.L.Williams.
Toinen Judylta löytämäni sinkku on v.88 julkaistu Just another lie/I´ll be waiting. A-sivu on maanläheisen kuuloinen vauhdikas soul-biisi, jossa taustalla vetelee Pointer Sisters-tyylinen taustakuoro. B-sivulta löytyy rock-balladi. Single on lohkaistu LP:ltä No outsiders. - Nina15
Hitsi ku o hyvii vanhoi diskobiisei noi mistä tääl
on juttuu. ei yhtaa kalpene mun nykysuosikillei.
oikeestaan maanantai2:n mixet haluu olla munkaa
kuullostaa jotenkin italolta paiti se joku italo
biitti (syntikkabiitti) vaa puuttuu - Nina1990
Hitsi ku o hyvii vanhoi diskobiisei noi mistä tääl
on juttuu. ei yhtaa kalpene mun nykysuosikillei.
oikeestaan maanantai2:n mixet haluu olla munkaa
kuullostaa jotenkin italolta paiti se joku italo
biitti (syntikkabiitti) vaa puuttuu- Samplerimelodia
"syntikkabiitti"
Hehheh..näin konemuusikkona pisti hymyilyttämään tuo kommentti.
Mut eipä mitään, ymmärsin viestin sisällön. :P
Itse olen sitä mieltä että vanhemmissa on sielukkuutta enemmän mukana vaikka olisivat millaista hömppää/huttua olleet alunperin... jos vertaa esim 90-luvun tuotantoon tai sitä uudempiin. Samplerimelodia kirjoitti:
"syntikkabiitti"
Hehheh..näin konemuusikkona pisti hymyilyttämään tuo kommentti.
Mut eipä mitään, ymmärsin viestin sisällön. :P
Itse olen sitä mieltä että vanhemmissa on sielukkuutta enemmän mukana vaikka olisivat millaista hömppää/huttua olleet alunperin... jos vertaa esim 90-luvun tuotantoon tai sitä uudempiin.Tuli divarissa vastaan Judy Cheeksin v. 1995 levyttämä CD Respect, joka on aivan erityylistä diskoa kuin Judyn 70-luvun levyt. Taustalla on brittinimiä, mm. Nigel Lowis, Drizabone, Roger Sanchez ja E-Smoove. Enimmäkseen levy on hyvätasoista dance-meininkiä, jota Judy tulkitsee tiukalla gospel-paatoksella. Parhaat vauhtibiisit Reach ja So in love (The real deal) on sijoitettu heti levyn alkuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574