Mellow lovin - kuka vielä muistaa?

petri68

Muistatteko disko-fanit tätä iki-ihanaa Judy Cheeksin biisiä? Oli kova hitti joskus 1977. Entä kuka lauloi suomeksi?

http://www.youtube.com/watch?v=FsCbUAcIBB4

Onko kenelläkään tietoa, onko tätä julkaistu missään cd:llä?

11

708

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DiscoDan

Biisin lauloi suomeksi Päivi Kautto-Niemi nimellä "Se meni suoraan suoneen".

Tämä Päivin versio, jos sitä tarkoitit, löytyy ainakin Tupla Finnhits 7-8 cd:ltä.

• Frank F

Ja minulla on tosiaan onni omistaa tuo Judy Cheeksin biisi Ariolan World Disco-kokoelmalevyltä tuolta ajalta (1979).

• DiscoDan

Kappas vaa, minullakin on kyseinen kokoelma levyhyllyssäni. Kirpputorilöytö :)

• petri68
        DiscoDan kirjoitti:

Kappas vaa, minullakin on kyseinen kokoelma levyhyllyssäni. Kirpputorilöytö :)

Onko tuo omistamanne kokoelma siis vinyyli vai ihan cd? Minulla on tämä Judy Cheeksin biisi mp3:na joka on netistä imuroitu. Kuulostaa olevan ihan cd-tasoinen.

Päivi Kautto-Niemen suomi-versio on minullekin tuttuakin tutumpi.

• DiscoDan
        petri68 kirjoitti:

Onko tuo omistamanne kokoelma siis vinyyli vai ihan cd? Minulla on tämä Judy Cheeksin biisi mp3:na joka on netistä imuroitu. Kuulostaa olevan ihan cd-tasoinen.

Omistamani levy on siis vinyyli.

• Frank F
        petri68 kirjoitti:

Aikalaislevy ja ostettukin jo tuolloin 1979.
        Samalla levyllä on myös:Eruptionin One Way Ticket,Sparksin La Dolce Vita,Amanda Learin Lili Marleen sekä huippuhieno Voyagen Souvenirs.

• boogie man

Judyn nimen laitoin visusti mieleeni, kun kerran tulin ostaneeksi hänen singlensä The little girl in me, joka on peräisin Mellow lovin´ -LP:ltä. Se on minusta nimittäin vielä tuota hittiäkin parempi biisi: philly-soul-tyyliin kevyesti soljuva huikean kaunis diskobiisi. Singlen kääntöpuolelta löytyy Mellow lovin´ ja molempien säveltäjänimet ovat A.Monn-J.Cheeks-R.L.Williams.

Toinen Judylta löytämäni sinkku on v.88 julkaistu Just another lie/I´ll be waiting. A-sivu on maanläheisen kuuloinen vauhdikas soul-biisi, jossa taustalla vetelee Pointer Sisters-tyylinen taustakuoro. B-sivulta löytyy rock-balladi. Single on lohkaistu LP:ltä No outsiders.

• Nina15

Hitsi ku o hyvii vanhoi diskobiisei noi mistä tääl
      on juttuu. ei yhtaa kalpene mun nykysuosikillei.
      oikeestaan maanantai2:n mixet haluu olla munkaa
      kuullostaa jotenkin italolta paiti se joku italo
      biitti (syntikkabiitti) vaa puuttuu

• Nina1990

Hitsi ku o hyvii vanhoi diskobiisei noi mistä tääl
      on juttuu. ei yhtaa kalpene mun nykysuosikillei.
      oikeestaan maanantai2:n mixet haluu olla munkaa
      kuullostaa jotenkin italolta paiti se joku italo
      biitti (syntikkabiitti) vaa puuttuu

• Samplerimelodia

"syntikkabiitti"

Hehheh..näin konemuusikkona pisti hymyilyttämään tuo kommentti.
        Mut eipä mitään, ymmärsin viestin sisällön. :P

Itse olen sitä mieltä että vanhemmissa on sielukkuutta enemmän mukana vaikka olisivat millaista hömppää/huttua olleet alunperin... jos vertaa esim 90-luvun tuotantoon tai sitä uudempiin.

• Samplerimelodia kirjoitti:

"syntikkabiitti"

Hehheh..näin konemuusikkona pisti hymyilyttämään tuo kommentti.
        Mut eipä mitään, ymmärsin viestin sisällön. :P

Itse olen sitä mieltä että vanhemmissa on sielukkuutta enemmän mukana vaikka olisivat millaista hömppää/huttua olleet alunperin... jos vertaa esim 90-luvun tuotantoon tai sitä uudempiin.

Tuli divarissa vastaan Judy Cheeksin v. 1995 levyttämä CD Respect, joka on aivan erityylistä diskoa kuin Judyn 70-luvun levyt. Taustalla on brittinimiä, mm. Nigel Lowis, Drizabone, Roger Sanchez ja E-Smoove. Enimmäkseen levy on hyvätasoista dance-meininkiä, jota Judy tulkitsee tiukalla gospel-paatoksella. Parhaat vauhtibiisit Reach ja So in love (The real deal) on sijoitettu heti levyn alkuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jyrkissä nöyryytettiin naisia avoimesti!!!

Marko Kulmala pomona vaati naisia kertomaan karvoistaan ja näyttämään karvansa. Tea Khalifa oli neekeri ja Marika Makaroff lesbo. Harjottelijatyttöjä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      9768
    2. Bile-Sanna vai pääministeri-Marin? Lue Ukkolan kolumni

Bile Dani on saanut haastajan Bile Sanna. Seiska ja Iltalehti uutisoivat alkoholin huuruisista julkkisjuhlista, jollaisia pääministerimme Sanna Marin
      Maailman menoa
      364
      6043
    3. Tässä on tomaattipasta a la Sanna Marin - Tämä yksi ainesosa kruunaa pääministerin lempiruoan!

Pääministeri Marin paljastaa suhteellisen tavallisen lempiruokansa, mutta siinä onkin yksi aika erikoinen ainesosa.... Unohda fetapiirakka, nyt tulee
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2957
    4. Mikko Kuustonen paljastaa Hanna-rakkaan yllättävän teon kriisin keskellä: "Ne on rankkoja..."

Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus on kyllä mielenkiintoinen pari. Rakastuneet kypsissä kymmenissä ja uusioperhettä pukkaa: https://www.suomi24.fi/vii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      2078
    5. Kepulaiset arvioivat Marinin ruumiinrakennetta

Keskustan pää-äänenkannattajalehti Suomenmaa teki arvioita Marinin terveydentilasta muun muassa hänen siivousintonsa, ruumiinrakenteen ja juoksuharras
      Maailman menoa
      107
      1903
    6. Miehelle tiedoksi

Haluan sinut. Haluan herätä vierestäsi, haluan antaa sinulle aamupusun, haluan jutella kanssasi kaikesta maan ja taivaan välillä, haluan käydä kanssa
      Ikävä
      93
      1833
    7. Suomesta mukaan lomalle mehupurkkia jotta saa Espanjasta käsin mainostaa

On nämä huvittavia,kyllä kahvit pärskähti läppärille,ei voi olla nolompaa 😆😆😆
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1201
    8. Miehelle ihanalle

Tää meijän juttu on kyllä pakko selvittää,se ei jätä rauhaan.Onko minulle sydämessäsi paikka?Voisimmeko palata siihen hetkeen takaisin?Olisiko meille
      Ikävä
      51
      994
    9. Matkailumäen pääomitus kaatui hallintooikeudessa.

Olisi pitänyt kysyä EU:a lupa, Veronmaksajien rahaa säästyi 2 miljoonaa euroa ei paha. Eiköhän nyt olisi aika selvitysmiehen tulla matkailumäelle ja
      Ähtäri
      36
      897
    Aihe