Hei taas!!Varmistaisin vielä,että teenkö kuppausta oikein!Eli liikutatteko kuppia iholla edestakaisin vai irroitatteko kupin joka vedon jälkeen??Itse olen tähän asti irroittanut kupin joka kerta kun olen esim.päässyt polvesta peppuun asti..Vai pitääkö sitä jotenkin liikutella edestakaisin imun aikana???Tuo edestakaisin liikuttelu sattuu jonkun verran mutta miten te siis kuppaatte??Haluaisin saada pikkuhiljaa enemmän tuloksia kun kuppausta kohta 2 viikkoa takana muutamien "lepopäivien" kera.. :)
Kysymys kuppaustyylistä!
wanda23
2
1110
Vastaukset
- :-D
kuppia ei tarvitse irroittaa välillä vaan vetele niin kauan kuin pysyy iholla kiinni.
Muista myös kuppia liikuttaessa nostaa sitä hieman ylöspäin ;-)
ap - persevä
mulla on huutonetissä myytävänä näihin kuppeihin se opaskirja. hae sanalla kuivakuppaus. lähtee halvemmalla kuin kaupasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362154
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301819- 171579
- 231538
- 141488
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781225Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko841155