Kaikkien nättien tyttöjen tulisi muistaa, että ne ketkä heittävät heille ensinäkemältä rasvaisia ja typeriä kommentteja ovat jo tunnustaneet häviönsä.
Sen sijaan se jätkä kuka kohtelee teitä kuin kaveriaan ja yrittää käyttäytyä normaalisti, kokee teidät tasavertoisena ja potentiaalisena kumppanina.
Typerien läppien jauhajat yrittävät pelastaa miehuuttaan vihjailevilla kommenteilla, koska näkevät ensi silmayksellä että heillä ei koskaan tule olemaan mahdollisuuksia kommentin kohteena olevaan tyttöön.
Tämä pätee esimerkiksi myyntityössä tai muussa palveluammatissa työskenteleviin naikkosiin, sekä kaikkiin muihinkin tilanteisiin joissa nuorten naisten pitää olla tekemisissä koko kansakunnan kirjon kanssa.
Jos olen jonkun perhetapahtuman vuoksi keski-ikäisten miesten kanssa ostamassa kahvia huoltoasemalta, kaikilla keski-ikäisillä paskamahoilla on pakottava tarve tölväistä jotain *tun typerää sille kassan takana olevalle typykälle. Sitten kun minä maksan sen kahvin suht´ neutraalisti, ilman typeriä kommentteja, huulien lipomisia, tai mittailevia katseita, saan yleensä jopa hymyn edes silmäkulmissa palkinnoksi. Sitten myöhemmin keski-ikäiset hikisäkit kyselevät ´mikset sä poika sanonu sille nätille tytölle mitään?´ , en jaksa selittää että minun ei tarvinnut yrittää mitään.
Kyseessä on kymmenien vuosituhansien aikainen luonnollinen kohtaaminen. Minä näin sen ikäiseni, kauniin, tytön. Ja tämä tyttö näki että minä näin hänet. Ja tämän jälkeen ei tarvita mitään typerää kommenttia, jos ei haluta mitään sen läheisempää tuttavuutta. Flirtti tapahtui kahden tasavertaisen ihmisen välillä, siitä ei tarvinnut kuuluttaa kenellekkään muille. Ennenkaikkea ei ollut tarvetta ilmoittaa koko sukulaismies/taksimies/rekkamies/ tai milletahansa kollegiolle että ´kattokaas miten mä osaan heittää tosi hauskan ja vihjailevan kommentin tälle tytölle´
Itselläni on paljon naispuolisia kontakteja ihan kaikilla tasoilla. Kaikki olen saavuttanut kohtelemalla typyköitä samalla tasolla muiden kanssa. (kirjoitin aiheesta jo aikaisemminkin)
Normi jutustelu vaikkapa kassaneidin kanssa on ihan hyvästä ja miellyttävää molempien osapuolten mielestä, mutta välillä olen ollut jonossa jonkun kaljamahan takana jolla on pakottava tarve yrittää lohkoa jotain näppärää myyjätytölle. Ulkoinen olemukseni seisoo paikallaan ja tuijottaa tyhjyyteen, sisäinen mieleni huutaa "Suksi pappa vit*uunn lässyttämästä!!!, sitä myyjää ei kiinnosta eikä meitä muitakaan kiinnosta sun tyhmät jutut!!"
Eli muistakaa tytöt että ne, jotka eivät yritä laukoa teille mitään tyhmää, voivat olla kiinnostuneita. Tai jos eivät ole kiinnostuineita, pitävät teitä ainakin samanarvoisina, tai ainakin ammattinne edustajina, joille ei tarvitse *ittuilla. Onneksi suurin osa typyköistä tämän ymmärtää luonnostaan, ja siksi saan hyvää ja iloista palvelua monessa paikassa pelkästään siksi että olen yrittänyt osoittaa olevani edes jotenkin asiallinen ihminen.
Jokainen samalla tasolla oleva (ikä, ulkonäkö, karisma) ihminen näkee toisen, ja toinen näkee että toinen näkee. Jos asiassa tarvitaan rasvaisia kommentteja, ollaan jo hävitty.
Typerät kommentit.
3
558
Vastaukset
- sp 86
No itsehän olen kohdellut aina naisia ja miehiä tasavertaisesti ja mitään naiskontakteja ei ole. Joten EI kannata kohdella naisia "neutraalisti", jos haluaa sellaisen saada.
"Jos olen jonkun perhetapahtuman vuoksi keski-ikäisten miesten kanssa ostamassa kahvia huoltoasemalta"
Et siis arvosta keski-ikäisiä miehiä samalla tavalla kuin nuoria? Ainoastaan pakolla suostut hengaamaan keski-ikäisten kanssa? Aikamoista ikäsyrjintää.
"Typerien läppien jauhajat yrittävät pelastaa miehuuttaan vihjailevilla kommenteilla, koska näkevät ensi silmayksellä että heillä ei koskaan tule olemaan mahdollisuuksia kommentin kohteena olevaan tyttöön."
Aijaa. Yleensä silloin juuri niitä mahiksia on. Jos sitä typerää läppää ei heitä, niin ei ole mitän toivoa sitä naista saada. Ja enemmän asia on niin, ettei sille muijalle läppää heitetä, koska tiedetään ettei se sille kuitenkaan lämpene. Itsehän en sellaista läppää ole muijille heittänyt ja tässä sitä ollaan. Niin, missä ne muijat ovat?
"Minä näin sen ikäiseni, kauniin, tytön. Ja tämä tyttö näki että minä näin hänet. Ja tämän jälkeen ei tarvita mitään typerää kommenttia, jos ei haluta mitään sen läheisempää tuttavuutta. Flirtti tapahtui kahden tasavertaisen ihmisen välillä, siitä ei tarvinnut kuuluttaa kenellekkään muille."
No tuohan se vasta "flirttiä" onkin =D . Arvaa montako kertaa itse olen tehnyt tuota "katsomista" (lue: tarpeeksi)? Jossain vaiheessa se muija kuitenkin katsoo takaisin ja sitten kumpikin katsoo pois ja takaisin jne. Siitä on flirtti kaukana. - harvinaisen
typreä kommentti pikkufemulta.
- JJ. 33v kouvola.
"Jos olen jonkun perhetapahtuman vuoksi keski-ikäisten miesten kanssa ostamassa kahvia huoltoasemalta, kaikilla keski-ikäisillä paskamahoilla on pakottava tarve tölväistä jotain *tun typerää sille kassan takana olevalle typykälle. Sitten kun minä maksan sen kahvin suht´ neutraalisti, ilman typeriä kommentteja, huulien lipomisia, tai mittailevia katseita, saan yleensä jopa hymyn edes silmäkulmissa palkinnoksi. Sitten myöhemmin keski-ikäiset hikisäkit kyselevät ´mikset sä poika sanonu sille nätille tytölle mitään?´ , en jaksa selittää että minun ei tarvinnut yrittää mitään. "
No jos ne sinun "keski vai mitkä lie seksikeski -ikäiset " nyt sitten niin iljettäviä "paskamahoja" niin mikäs sinä olet? :D hahhaa!
Oletko sinä se lähestyvä keski-ikäinen ja sinua pitäisi kumarrella ja paijata jne.? jep jep.... et ole tainnut kasvaa aikuiseksi?
Melko katkeranoloista itkua kynäniskalta.
"Ulkoinen olemukseni seisoo paikallaan ja tuijottaa tyhjyyteen, sisäinen mieleni huutaa "Suksi pappa vit*uunn lässyttämästä!!!, sitä myyjää ei kiinnosta eikä meitä muitakaan kiinnosta sun tyhmät jutut!!""
Mikä vittu sua vaivaa? Ensin tulet kateelliseksi ja sitten olet sitä mieltä että toisen pitäisi suksia vittuun? Ehkä se toinen ajattelee samaa sinusta?
Ja sinuna en poikaparka nimittelisi ketään papaksi ennenkuin olet kysynyt onko hän edes pappa? Ikää tuskin on ollut 50v ja sinä olet niin olevinasi.
Ethän sinä ole vielä edes mies, sinähän olet poikanen. sinun se turpa pitäisi kiinni pitää ja koska et sitä aukikaan ole ko. tilanteessa saanut, niin sehän osoittaa ettei sinussa ole miestä kuin netissä huutelemaan.
Ja ei niitä tyttöjä tarvi ujostella.. voi voi kun on joillakin sitä asiaa vaikea tajuta. Ei niillä ole mitään karttaa tai kirjaa mukanaa josta ne kattoo ohjeita että miten pitäisi nyt olla ja tehdä ja toimia kun mies juttelee tai mies kattelee sillai ja tällai....
ne tytöt kun sattuu olemaan samanlaisia kuin sinäkin.
te paskahousut vaan luulette ihan jotain muuta.
Omasta mielestäni ei muuta tarvi kun sanoa asiansa suoraan jos on kiinnostunut, se jos mikä saa tytön huomaamaan mihin pyrit ja mikä on tarkoituksesi. Kaikenlaisen roolin vetäminen vaan pitkittää koko hommaa.-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639