kristinusko oksettaa

jumala?

en tiedä mistä aloittaa.mä en osaa edes kuvailla kuinka inhoan suomen uskontoa..mun tekis mieli työntää sormet kurkkuun kun joku mainitsee jeesuksen jumalan pyhän hengen synnin jne jne..miksi ihmiset on sairaita?ei kenenkään tarvitse uskoa sellaiseen mitä ei ole olemassa.uskovaiset haistakaa paska.tekopyhää sakkia olette kaikki.minä olen syntinen enkä halua olla muuta.kuka vittu teille on todistanu että jos uskotte vaan jumalaan niin syntinne on anteeksi annettu??mikä edes on synti?Onko ns. jumala sanonut että on synti tappaa?Ei.Vaan laki niin tekee.Jumala on sekopää jos hän on olemassa enkä minä halua uskoa mielisairaaseen.Vain mieleltään sairas antaa viattomien ihmisten ja eläinten kuolla ja kärsiä.Voitte heittää kommentit tyyliin "jumala tekee niin kuin parhaaksi katsoo" suoraan paskakaivoon.Jeesus pelastaa ja jeesus sitä ja tätä ja jeesus masturboi orgasmiin jepujee.Jeesus jeesus jeesus jeesus ziisus.Ei kai kukaan täysjärkinen suomalainen pidä idolinaan jotain vitun välimeren alueella elänyttä aivokuollutta paskaa??Haloo!Rippikoulut ja avioliitot ja saatanan ristiäiset siinä on suurin syy miksi ihmiset pitää yllä uskoaan mahtavaan jumalaan.Mulla on ollu miljoona kertaa parempi olla siitä hetkestä lähtien kun viisi vuotta sitten hankkiuduin eroon koko helvetin instituutiosta.Joo voitte te hihhulit tänne kirjoitella mutta idiotteja olette koko sakki.samasta paskasta veistettyjä.heipparallaa.

87

2158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumala

      oi että te olette niin autuaita kun olette "löytäneet" suuren "jumalan" te kaikki kristityt onneksi olkoon.tervemenoa pöpilään.Tuntuuko hyvältä?Onko mahtava olla kun on yhteydessä "jumalaan"?Mitä se jumala yleensä juttelee?Puhuuko se säästä vai sm liigan tuloksista vai kenties nauriin kasvatuksesta?Vai onko se teidän pieni pieni pää mikä sanoo että vautsi vau mähän oon jumalaan yhteydessä ja hauskaa on.Mä en oo nähny 21 vuotisen elämäni aikana mitään muuta hyvää tässä maailmassa kuin lapin kauniin luonnon ja oman rauhan.Sen sijaan kaikki "luojan" luomat ihmiset vois vetää 99 prosenttisesti hirteen.Voi teitä "uskikset".uskis..:) hehe.säälittäviä paskoja olette kaikki.just sellasia tyhjönpäiväsiä kilttejä nörttejä jotka vois hakata nyrkillä maan rakoon.

      • Anonyymi

        Mä en oo nähny 21 vuotisen elämäni aikana mitään ..
        Näppäile munaasi ja pelaa pelejä.Kyllä se siitä !


    • jumala

      kuinkahan moni ääliö kirjottaa jostain kielioppivirheistä..?Kristinusko on naurettavaa.Jo siinäkin mielessä että jotkut ns uskovaiset näillä palstoilla kirjoittelevat että "vittu joo kandee uskoo koska sillonhan ainakin pelastuu kun viimenen hetki koittaa kun taas ne paskat jotka ei usko kärventyy jossain helvetin liekeissä..." hahahaaahaaa buahaaha

      • Jorma

        Hei ! mieshän kirjoittaa asia

        Yhdyn täysin kaikkeen mitä kirjoitit !


    • Friikki

      Jatka samaa rataa! Onneksi joku toinenkin ajattelee kuten minä! Kiitos, tuo teksi piristi päivääni!!!

    • Tulisielu

      Hahhahhaa hehhehhee hihhihhii... :))
      Sä osaat todella olla hauska! :D
      *nauraa maha kippurassa*

      • rakkaudesta

        Jumala on rakkaus ja totuus, kaikella täydellisellä on rajansa, se raja perustuu juuri näihin. Ihmiskunta on on joutunut pois täydellisyyden tieltä jo Aatamista lähtien. Jumala kuitenkin lähetti rakkaan poikansa maailmaan, palauuttamaan ihmiset takaisin täydellisyyteen, ilmoittamalla ehdot ja avaamalla tien. päästäksemme siihen todelliseen ELÄMÄÄN, jota kaikki sisimmässään haikailevat, mutta kun eivät tunne tietä, eli Kristusta Jeesusta, joka olisi, tie totuus ja elämä. Raamattusta löytyy kaikki tarvittava tämän ymmärtämiseen, kannattaa alkaa tutustumaan.

        Nyt kun nämä Suomen Suunnan muutos mahdollisuusvaalit on edessä, olisi hyvä kaikkien tietää, tämä suuri mahdollisuus, joka Jumalan armosta suotu, uuden suunnan ottamiseen, valhe, väryys, petos, keinottelu, politiikasta, TOTUUDEN, OIKEUDEN / TODELLISEN
        OIKEUDENMUKAISUUDEN, ITSENÄISYYDEN, REHELLISYYDEN, KANSAN, TASAVALLAN OIKEIN KÄYTTÖÖN. YKSI KAIKKIEN JA KAIKKI YHDEN PUOLESTA, PERIAATTEELLA, RAKKAUDESTA LUOJAAN JA LÄHIMMÄISIIN.
        Totuuden ja oikeuden pohjalta, ettei jää sijaa, ei porsaanreikia valheille eikä vääryyksille. Ainoastaan Muutosvoimat Suomi puolueen tarkoitus ja tavoite on tämä.
        Terv. Ehdokas Esko Halkosaari (193) Uusimaa http://www.muutosvoimat.fi
        katso myös, http://www.sunpoint.net/~esko8
        ja http://samima1.tripod.com


    • Karppa

      Hyvin sanottu! Uskonto on pelkkää paskaa heikkomielisille jotka eivät pysty hyväksymään paikkaansa maailmassa. He eivät pysty sulattamaan, että heidän elämänsä loppuu, niinpä he käyttävät suuren osan aikaansa palvoen olematonta.

      • Anonyymi

        Uskoissa on niin paljon mitä sattuu tulkintaa että ei tiedä enään mihin uskoa mutta itse näkisin että jo paratiisi oli vain jonkun paratiisi, ei kenenkään oma juttu. Trans-nainen oli jo siellä käärmeen muodossa mutta ei ollenkaan huono asia kuten se niin mielellään haluttaisiin ymmärtää. Toki on niinkin että koko ihmiskunta pelastuu vain sukupuuton kautta koska kaikkien sukupolvien pitää voida yrittää ja sitten vasta kun miehet oppii nauttimaan täysillä "käärmeestä" on se sitten viimeistään koko ihmiskunnan loppu.


    • uskovaisetsuohon

      Tosiaan oksettaa uskovaisten idioottien käännytys yritykset, tekis jopa mieli tappaa ne että pääsisivät ihanaan taivaaseensa jota ei edes ole olemassa, paskaa ja itsehypnoosia, järjettömiä ja turhia ihmisiä maailmassa ilman mitään tarkoitusta...
      ja kuvittelevat olevansa viisaampiaan parempia, hyi v***u...

    • uskova-urpo

      Kaikkihan toki tajuavat, että toisen tappamalla saamme syntimme anteeksi. Sehän on selvä se. Jos ketään ei olisi tapettu, joutuisimme elämään syntien vallassa, mutta kun Jeesus saatiin mukamas hengiltä, meiltä otettiin synnit veks. Tämä on niin kivaa. Voimme nyt tehdä mitä vaan, eikä meidän tarvitse välittää siitä pätkääkään. Jeesus sovitti kuolemallaan kaiken. Tosi kätevää kyllä.

    • Atheisti

      Uskonto on liiaksi itseään arvostaville paskoille,jotka luulevat olevansa niin tärkeitä tässä universumissa etteivät hyväksy sitä että joskus kuolevat ja katoavat.
      Erityisesti kristinusko on täyttä paskaa ja oman asemansa nostamista.

    • 12___13

      "todistanu että jos uskotte vaan jumalaan niin syntinne on anteeksi annettu??mikä edes on synti?"

      Synti on hylätä Jumala, tai elää ilman Jumalaa. Synti on myös vanhurskauden vastakohta.

      "Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
      1 Joh. 3:7-10

      "Mulla on ollu miljoona kertaa parempi olla siitä hetkestä lähtien kun viisi vuotta sitten hankkiuduin eroon koko helvetin instituutiosta"

      Vihaa ja katkeruutta täynnä olevan puheen jälkeen näyttää, että elämäsi ei ole viiden vuoden jälkeenkään parempaa.

      • Luucifer

        Ja kas kummaa, uskovaisen omahyväistä, itserakasta, luulotteluun perustuvaa ällöttävää keimailua. Pitkä lenkki lyhyellä laiturilla sinulle, sillä parannat maailmaa., hihhuli.


    • Aloittajan kielenkäyttö paljastaa jo selvästi, minkä tasoista on se elämänkatsomus, jota hän edustaa. Mm siksi en halua olla kannattamassa hänen näkemyksiään, vaan haluan kuulua Jeesukselle Kristukselle.

      • Mark.luuvitonen

        "haluan kuulua Jeesukselle Kristukselle"

        Olet siis mennyttä. Hyvästi!


      • Ark888
        Mark.luuvitonen kirjoitti:

        "haluan kuulua Jeesukselle Kristukselle"

        Olet siis mennyttä. Hyvästi!

        Kumpuaa hihhulitasolta, hän mainitsee jättäneensä sen porukan.


    • kapustin

      Mitäs sit jos uskovaiset ovat oikeassa, Jeesuksen suhteen?Näitä teidän tekstejä kun seuraa, tässäkin käy Jumalan sana todeksi.Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä,sen minäkin tunnustan omakseni isäni edessä taivaissa.Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut,sen minäkin kiellän isäni edessä taivaissa."älkää luulko,että minä olen maan päälle tullut tuomaan rauhaa" Jeesus on Kristus ja Jumalan Poika.

      • olenateisti

        Tämmöiset kommentit ihmetyttävät minua suuresti. Niissä näkyy vain omahyväistä tuomitsemisen hakua. Eikö jumalan lapsena kulkeminen tuokaan onnea, seesteisyyttä ja tasapainoista elämän asennetta. minun vakaumukseni on ateistinen, olen sen selvästi ilmaissut ja olen ratkaisuuni tyytyväinen,mutta ei ,se ei kelpaa teille, vaan jatkuvasti tuputatte uskoanne.


    • sulo25

      Hyvin huomaa, kun olet katkeroitunut ihminen joka on pettynyt elämäänsä.Elämän asennettas jos et muuta, uppoat aikaa myöten kuin kivi mereen.

    • fdsfdsgh

      Miten minusta haiskahtaa vahvasti siltä, että kristityn perheen teini siellä yrittää trollata ja esittää ateistia, joka on umpityhmä ja kieliopista mitään tajuamaton ääliö.

    • alfa123om22

      Tulee mieleen apostoli Paavalin ja Stefanoksen välinen kamppailu.

      Stefanos profetoi kaikille, että joku alkaa saarnaamaan lain loppua ja sitä, että Mooseksen laki ei ole enää voimassa. Ja hän ilmeisesti oli tarkoituksenaan varoittaa seurakuntaa. Mutta koska hän aikoi turmella tietämättään Paavalin tulevan työn ja elämänjuoksun niin Paavalin johdolla Jumala saattoikin diakoni Stefanoksen marttyyrin asemaan. Kaksi elämää joiden oli määrä molempien kulkea tulevaisuuteen ristesivät toisiaan tavalla, joka ei sallinut molempien elää.

      Jos Stefanos olisi elänyt ja voittanut niin apostoli Paavalin ura olisi jäänyt toteutumatta.

      Entä jos niin käy kaikille. Entä jos nykyisinkin kaksi kulkee kohden tulevaa, mutta toisen todistus toista vastaan turmelisi tuon toisen tulevaisuuden elämäntyön.

      Se mies, joka piti itseään vanhurskaana ja täydellisenä lainopettajan kääntyi rienaamaan, väkivaltaan ja pilkkaamaan kristittyjen edessä. Nuo kristityt olivat niin vakuutteina uskonsa tärkeydestä, että olivat valmiit antamaan elämänsä sen uskon puolesta.

      Mulla on sisar, joka oli valmis suuriin uhrauksiin saadakseen lapsia. Hän oli lempeä ja avulias ja kärsivällinen.
      Minusta sen sijaan tuli pilkkaaja ja rienaaja kun elämäni tie ei vain tuntunut kulkevan mihinkään. Ei oikeaan eikä väärään, vaan poljin paikoillani. Jos olisin mennyt naimisiin ja hankkinut lapsia ennen sisartani niin sisareni elämästä ei olisi tullut mitään.

      Elämä on joskus sellaista, että tulevaan kulkee kaksi tietä, jotka eivät saa häiritä toistensa kulkua. Siksi jompi kumpi noista tietään kulkevista putoaa kuin lintu ja ehkä jopa alkaa rienata ja pilkata???
      Äitini elämä katkesi myös lyhyeen ehkä sen vuoksi, että minä saisin elää vapaammin. Hänestä tuli pienimuotoinen pilkkaaja ja rienaaja sen vuoksi eräässä vaiheessa elämäänsä??

      Kun on KAKSI YHTÄ VAHVAA ELÄMÄN JUOKSUA JA NE HÄIRITSISIVÄT TOISIAAN OLLAAN TILASSA, JOTA VOISI KUVATA KATASTROFIKSI. JOMMAN KUMMAN ON LUOVUTTAVA OSASTAAN MIKÄ SAATTAA AIHEUTTAA KATKERUUTTA.

    • Väittelenmielelläni

      Hei, tai miten ikinä tälläinen viesti pitäisi aloittaa. Tiedän varsin hyvin, että viestiketju aloitettiin n. kymmenen vuotta sitten, mutta silti. Eli mikä teitä siinä uskonnossa niin paljon ärsyttää? Haukutte kristittyjä ja Jumalaa, mutta eikö teidän pitäisi ensin ottaa faktat tiskiin? Sepä ei ole vaikeaa. Jos teillä on mitä tahansa kysymyksiä, väittelyitä tai asiaa liittyen kristinuskoon tai mihin tahansa, olen täällä valmiina vastaamaan. Ihan mihin tahansa. Katsotaan, kuinka moni osaa todistaa kristinuskon epätodellisuuden kun minä vastaan kysymyksiinne. Voin vaikka kertoa omia kokemuksiani kristittynä jos tarvitsee. :)

      PS. Ei tarvitse tulla huutamaan että "Painu vittu sinne taivaasees saatanan luuseri ime munaa", koska sehän vain todistaisi ettei teistä ole väuttelemään tästä aiheesta.

      • q.v

        Mitä mieltä olet juutalaisten Jumalien evoluutiosta kun useat Jumalat yhdistettiin aikojen saatossa yhdeksi? Siitä on käyty mielenkiintoinen keskustelu täällä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14948741/jumalien-evoluutio-jahven-evoluutio

        Oletko sitä mieltä, että tarina Jeesuksesta pohjautuu yhteen tai useampaan oikeasti eläneeseen ihmiseen vai onko kyseessä kokonaan ajalleen tyypillinen fiktiivinen mysteerijumaluus?
        Siitä on käyty mielenkiintoisia keskusteluja tuolla:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14862186/uuden-testamentin-kertomusten-syntyhistoriaa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14417286/kristinusko-ei-ole-totta


      • ”eikö teidän pitäisi ensin ottaa faktat tiskiin? Sepä ei ole vaikeaa.”

        Mitä faktoja? Kelpaako esim. uskonnollisen Templeton Foundationin miljoonia maksanut suurtutkimus rukouksen vaikutuksista? Lopputulos: rukous ei paranna.

        https://lunchboxsw.wordpress.com/2009/09/02/templeton-prayer-study-fail/

        Tai helluntailaisten Hirsilän ja Maanselän tutkimus väitetyistä ihmeparanemisista? Sen lopputulos: yhtä ainoaa oikeaa ihmeparanemista ei löytynyt.

        http://www.kolumbus.fi/~w462389/loppu/herra_tekee_ihmeita_ilman_maaraa.pdf

        Minun on kuitenkin turha postailla vastaavia linkkejä. Positiivisen väitteen esittäjällä on todistustaakka. Olemattomuutta ei oikeastaan voi todistaa, vain olemassaolon. Vaikka miljoona väitettyä ihmeparanemista todettaisiin huijauksiksi, ei se silti todistaisi, etteivät ihmeparanemiset ole mahdollisia; sen sijaan yksi todennettu ihmeparaneminen riittäisi todistamaan ne mahdollisiksi. Jos väität, että Jumala on olemassa, niin se olet Sinä, jonka pitää lyödä faktat tiskiin. Saat toki milloin hyvänsä esittää objektiiviset kriittisen tarkastelun kestävät todisteet, ole hyvä.

        ” Voin vaikka kertoa omia kokemuksiani kristittynä jos tarvitsee. :)”

        Otathan huomioon, että Sinun henkilökohtaiset, subjektiiviset kokemuksesi eivät ole mikään todiste siitä, että uskosi kohde on totta.

        Tuntuu, että oletat ateistien olevan tietämättömiä kristinuskosta. Kannattaa muistaa, suuri osa ateisteista on entisiä uskovaisia, esim. minä. Ja ateistit tuntevat kristinuskon ja muut uskonnot keskimäärin paremmin kristityt itse. Tutkimus on yhdysvaltalainen, mutta uskaltaisin väittää, että Suomessa tulokset olisivat melko vastaavia:

        http://www.pewforum.org/2010/09/28/u-s-religious-knowledge-survey/


    • vm41

      Uskovaiseksi itseään "tituleerava" ei ymmärrä sitä, että hän on vain henkilö, joka uskoo herkästi hänelle kerrottuihin tarinoihin, eli on näin tehden uskova.
      Mitään muuta erinomaista ei hänestä löydy, vain voidaan sanoa hänen olevan vain naivistisen herkkäuskoinen.
      Jotkut kuvittelevat heidän olevan jotenkin parempia ihmisinä yhteiskunnallisesti, mutta se ei pidä paikkaansa, ovat vain herkästi johdateltavissa oleva kansan osa.
      Päinvastoin näiden ihmisten joukossa esiintyy kaikki ihmismielistä kumpuavat paheiden kirjot, jotka heidän mielestään ovat anteeksi saatavia tekosia, koska he ovat sen idean itse itselleen suoneet.

    • Jos ateismista syntyy noin paha olo kuin aloittajalla näyttää olevan, niin silloin ei kannata olla ateisti, vaan uskovainen.
      Jeesus Kristus on paras lääke pahaan oloon. Hän on omalla uhrikuolemallaan sovittanut ihmisen synnit ja valmistanut hänelle tien Jumalan valtakuntaa, jossa on iankaikkinen elämä, ilo ja ihanuus. Siellä ei kenenkään tarvitse kärsiä pahasta olosta, sairaudesta, puutteesta, väkivallasta eikä mistään pahasta.
      Siksi suosittelen jokaiselle Jeesusta jokaiselle, joka kärsii pahasta olosta ja synnin seurauksista tai mistä tahansa. Jeesus on vastaus kaikkiin ongelmiin!

      • Vaikuttaa siltä, että olet aikaisemmin toiminut jonkin monikansallisen lääketehtaan kaupparatsuna.
        Ota asperiini ensin ja jos se ei auta niin.....


      • Mark.luuvitonen

    • Ei nyt niin pahasti kannata hermostua niistä muutamasta tännekin aivopierujaan ulostavasta hihhulista.

      Useimmat suomalaisiin uskontokuntiin vielä kuuluvat ovat ainakin jossain määrin täyspäisiä. ; )

    • Taivaanlapssi

      Vaikka se todistetaan, te ette usko. Uskoa siinä tarvitaan, ei todistamista.

    • Oollavain

      Uskovaiset ovat jalostaneet harhaisen paskanjauhamisen lähes taiteeksi.

      Uskonto on kivikautinen jäänne ihmisen evoluutiossa ja näyttää vaativan hirvittävän paljon kärsimystä ja tuskaa se prosessi jossa ehkä joskus ymmärretään sen olevan tyhmää ja tarpeetonta.

    • Oollavain

      Mikä kristinuskossa rappeuttaa Suomalaisia?

      Kuten monista täällä postaavista hihhuleista näkee, niin uskistuminen on kuin aivohalvaus. Se estää aivojen normaalin toiminnan. Tästä seuraa monenlaisia ongelmia johtuen siitä, että uskiksen omissa aivoissa olevalla maailmankuvalla ei ole yhteyttä oikeaan reaalimaailmaan. Tämäkään ei olisi kovin ongelmallista, ellei uskis asettaisia omaa harhaista pakkomiellettään "totuudesta" kaiken muun edelle. FAKTAT eivät pure uskikseen, koska uskis ei halua kuulla faktoja.

      Uskikselle puhuminen on kuin puhuisi seinälle, paitsi että seinä ei heitä jaelainauksia vastaan tai linkitä jollekin hörhönettisivulle.

      Toisaalta uskistuminen tekee ihmisen moraalista hirveän. Esimerkiksi ihmisten tappaminen on ihan ookoo, jos se jotenkin edistää omaa asiaa. "On hyvä, että islaminuskoiset kuolevat" totesi eräs pastori.

      Uskistuminen blokkaa aivot kokonaan pelistä. Jos uskis on keksinyt jonkun "totuuden" tulkitsemalla tietyllä tavalla jotain raamatun jaetta, niin se on sitten siinä. Me muut normaalit ihmiset odotamme vain henkeä pidätellen, koska joku jae tulkitaan siten, että pelastaakseen muut ihmiset uskiksen on parasta viiltää heidän kurkkunsa auki ja päästää heidät pahasta maailmasta ihananihanaan taivasten paratiisiin.

      Ei kiitos.

      Se, mikä uskonnossa on pelottavaa on, että se tekee ihmisistä hulluja, niin hulluja että he itse eivät tajua sitä vaikka kuinka rautalangasta väännetään.

      Siksi kristinuskonto on paha asia.

    • Joo toi on monin tavoin totta, että kristityt ovat pahoja ja sairaita ihmisiä. Juuri sairaita Jeesus tuli parantamaan. Tekeekö hän niin tänä päivänä? Joku voi lähes 50 vuotta olla kristinuskon hulluttama ennen kuin totuus valkenee. Jehovan todistajat opettavat, että usein kestää 40 vuotta ennen kuin muutos on mahdollinen. Se on äärimmäinen aika ihmiselämässä.

      Jos ei ole toivoa uudesta elämästä tuhatvuotisessa valtakunnassa niin ei kannata ryhtyä kristityksi. Tämä elämä nimittäin on tuhottu kristinuskon takia. Ja tarvitaan uusi elämä.
      Kannattaako Kristukseen luottaa? Ei tietenkään, niin paljon satuja hän puhui, mutta itseensä kannattaa luottaa. Väitän myös, että Kristus on paska leijona. Eikä mikään ihminen. Mutta se ei muutu, että minä itse olen hyvä ihminen. Ja evankeliumi osaltaan auttaa minua pysymään hyvänä.

      Kaikki pyhät kirjoitukset matkivat ihmistä ja opettavat siten ihmisyyttä. Ei ole väliä, vaikka itse saatana niitä toisi. Minulla on Jehovan ansiosta vahva ego nyt. Olen ilman muuta yli kaiken sen mitä te sanotte. Kristus on pummi, joka ei paljoa auta, mutta enemmän kuitenkin kuin useimmat teistä.

      • q.v

        Olet minun suosikki panteisti tällä palstalla.

        Mutta voisit laittaa vähän enemmän lähteitä, varsinkin niihin Intia juttuihin. Ihan hyvällä sanon.


    • ghettomies

      VAROITUS kristityt, seuraava teksti saattaa saada silmät vuotamaan verta!

      Mäkin mietin että miksi juuri me "ihmiset" ollaan valittu "täydellisiksi" ja että mitä eroa meillä on torakan kanssa? Me ollaan tässä maailmassa vaan kreatuureja kaikkien muiden joukossa ja välillä ajattelen että uskonto tekee ihmisistä ylimielisiä koska ajatellaan että ollaan sitten tieteen ja uskonnon kanssa niin jumalia! TODELLISUUDESSA jos jumala on olemassa, niin se kattoo meit silleen "wtf?" ja eihän sillekään oo todisteita et se ois ees olemassa. Sen tiiän että joka uskonto on vähän friikkien hommaa koska merkille oon pannut että eivät ne sodat uskonnon avulla oo poistuneet. Oikeastaan uskonnot vaan pahentavat asiaa

      Mm kokemusta kristittyjen ylimielisyydestä oon saanu mun omasta faijasta koska se on niin helkutin kristittyä ja silti hakkaa naisia ja lapsia eikä ees koskaan pyydä anteeksi tekojaan ja piiloutuu uskontoon ja ajattelee jtnkin että saa syntinsä anteeksi jumalalta pyytämättä muilta... niinkun mikä tätä helvetin maailmaa vaivaa?! Mä ite oon mielelläni ateisti ja ymmärrän senkin jos joku kääntyy satanismiin täysin koska siin sntn hyväksytään ihminen osaksi muita eläimiä eikä koiteta pyrkiä täydellisyyteen. Ite katon vaan sellasii moralistei "ei noin saa tehä" pussy ass nörttei aika hemmetin pitkään "who do u think u're?".

      Saa tulla sanomaan "harhaoppiseksi" jne, mutta "dude, i dont give a shiet!" ja passitan sellaset pitsin nyplääjät suoraan hullujen huoneelle tai pistän ne miettimään sanojaan uudestaan.

    • Imma

      JEESUS SANOO:" SILLÄ joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä Minun tähteni,hän pelastaa sen.SIllä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?"

      • sanat.suuhun

        Jeesus sanoo oikeasti: "-------------------------------------------------------"
        Sillä katso, jos hän olisi sanonut oikeasti itse jotain, kyllä hän olisi sen itse osannut kirjoittaakin. Nyt ovat kaikenmaailman puoskarit laittaneet hänelle sanoja suuhun.


    • AimoMatinpoika

      Normaali reaktio lapsuutensa ahdistavan uskonnon varjossa kasvaneelle joka vihdoin on päässyt eroon uskonnollisesta lahkosta. Olen itse kasvanut suvaitsevassa ateistiessa kodissa, ei rukoiluja, pyhäkouluja eikä helvetillä eikä Jumalalla pelottelua. En tunne kuitenkaan suurta vastenmielisyyttä uskovaisia kohtaan, osa heistä on hyvin ystävällisiä ihmisiä jotka rakastavat lähimmäisiään.

    • ihmettelevä

      Jos kerran Jeesus sovitti syntini, niin miksi minun pitäisi pyytää synninpäästöä aina kun teen syntiä, jos ne kerran on jo sovitettu?

    • SEaloittajan

      Oksennus ei ole Kristinuskon syytä, joku riivaaja sisuksissasi oksentaa, ja saa sinut luulemaan, että sinua oksettaa. Oot tainnu harrastaa pimeyden piruutta, kun valoa ja kirkkautta pelkäät !

    • Kristinusko ei ole millään tavalla "Suomen uskonto", ainoastaan yksi uskonto muiden joukossa. Raamatun mukaiseen Jumalaan uskoo noin 20% suomalaisista.

    • Imma

      Uskon Jeesukseen, koska haluan kerran päästä taivaaseen, en halua joutua kadotukseen.Koska olen saanut syntini anteeksi Jeesukselta, pääsen taivaaseen .Jeesus rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sinutkin.
      .

      • MissäJumalasiOn

        Minä uskon Zyprokseen, hän nostaa minut yhdeksänteen ulottuvuuteen DNA-koteloni korruptoiduttua, päästäksesi sinne sinun pitää vain soittaa numeroon 00000005. Zypros on paras.


    • AimoMatinpoika

      Voihan olla että oksennuksen syy on kristinusko mutta kannattaisi kuitenkin käydä lääkärissä ettei olisi kyse mistään vakavammasta.

      • huonompaa

        Joku väittää että aloittajalla ei ole hyvä olla.
        Mitä sitten vaikka ei olisikaan.
        Silti on miljoona kertaa parempi kuin hihhulina.
        Niin hän itse kertoi.
        Huonokin on hyvä jos vielä huonompaan vertaa.
        Tai ei paremmasta tiedä.


    • 12____13

      > Vain mieleltään sairas antaa viattomien ihmisten ja eläinten kuolla ja kärsiä.

      Tuo olisi hyvä ehkä sanoa abortteja harrastaville ihmisille?

      Tosin, mistä sitä tietää kuka on todella viaton. Onneksi asia on kuitenkin niin, että tämä "elämä" on vähän kuin matrix, elokuvassa matrix, paikka jossa sielu voi kokea asioita, vahingoittumatta. Raamatullisessa mielessä tämä on vain oppitunti, koska ihmiset halusivat oppia tuntemaan pahan. Jumalan luona ei ole pahuutta, joten päädyttiin tänne. Onneksi tämä on vain lyhyt oppitunti ja ne jotka oppivat hyvin, voivat päästä takaisin Jumalan luokse, eikä ruumiin kuolema ole loppu.

    • Niin-Se-On-Vaan

      Esimerkkitapaus ateistista. Tästä syystä kannattaa uskoa Jeesukseen Kristukseen.
      Kun kieltää totuuden, alkaa ahdistamaan, kuten avaajalla.

    • Anonyymi

      Viiiitun kristinusko ja vviiiiitun islam on täyttä viiitun paskaaaa hehehehe... :-)

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, yhtä hiekka-aavikolla väännettyä kamelinpaskaa ovat molemmat uskonnot. Raamattu ja Koraani ovat pelkkiä ihmisten kirjoittamia satukirjoja, jotka menevät samanaa sarjaan Lumikin ja seitsemän kääpiön kanssa.


    • Anonyymi

      Oksenna pois paha olosi !

    • Anonyymi

      Profeetta Mohammed ja islam ovat aivan toista maata. Siinä meillä on uskonto, johon ateisti suhtautuu suvaitsevastai ja ihailee sitä: voisi jopa kääntyä, jos Mohammedin historiallisuudesta olisi Koraanin ja hadithien ulkopuolisia todisteita, mutta kun ei ole.

      • Anonyymi

        Mohammedista on paljonkin aikalaiskirjoituksia. Jumalaa se ei kuitenkaan tee olevaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mohammedista on paljonkin aikalaiskirjoituksia. Jumalaa se ei kuitenkaan tee olevaksi.

        Jeesuksestakin on paljon aikalaiskirjoituksia. Löytyvät Uudesta testamentista.


    • Anonyymi

      Oksennusta ei kannatakaan varastaa. Olet aikalailla typerästi kirjoittanut muutoinkin.

    • Anonyymi

      Noinhan se menee nykyateismissa. Kristinusko on kaikkein pahin uskonto. Käsitettä Jeesuksesta vihataan. Sekä ne, jotka ovat ottaneet filosofiakseen ajatuksen Jeesuksesta halutaan sulkea yhteiskunnan toiminnoista, ikään kuin rangaistukseksi mielisairaaloihin. Tosin näin on toimittu aiemminkin ateismin historiassa.
      Monen on vaikeaa kuitenkin ymmärtää, miksi yksi uskonto monien muiden joukossa on se, mitä kaikkein eniten vihataan. Ehkä kysymys on siitä, että Suomalaisessa kulttuurissa yksi merkittävä (tunnetuimpia) uskontoja on kristinusko. Ja sitä kautta luullaan, että kyseessä olisi globaalisti jotenkin ainoa teistinen uskonto? Ja sitten kohdistetaan kaikki ateismi sitä kohtaan?

    • Anonyymi

      Hei, hei, hei Ateisti-Jätkä !

      Oksenna pois paha olosi !

      Esim. jos ihmisellä on vatsatauti ja tulee paha olo, niin jos oksennus tulee, niin olo helpottaa välittömästi.

    • Anonyymi

      Hare Krishna kirjojen mukaan elämään kuuluu loukkausten esittämisen elämänvaihe. Sitä seuraa puhtaus eli puhdasoppisuus.
      Jokainen joka on puhunut suunsa puhtaaksi löytää oikean opin. Sydämessä majailevat loukkaukset puhumisen jälkeen korvaantuvat ei enää totuuksilla, vaan toiveilla, unelmilla, näyillä, rakkaudella ja muulla sellaisella. Totuus ei enää ole tärkein asia maailmassa. Vaan raamatun muut teemat kohoavat ylitse totuuden.

      On muuten usein sukuvika jos suksi ei luista!

    • Anonyymi

      Minulla itsellä usko ja raittius johti 90-luvulla ulosottoon, tuli vaini seuraksi Waltesmanni eli Nimismies . Tänään uskon vain Avaruusolentoihin. Tänään eiköhän kaikki mene kuitenkin viimein päin kohti PuliUkko meininkiä eli on viimein kaiken A ja O. En halua enään koskaan uskoa yhtään mihinkään. EVVK.

    • Anonyymi

      Suomessa on nyt niin paskat poliitikot että joutuu oksentamaan lähes päivittäin mutta onneksi kuoleman jälkeen ei ole enään mitään muuta kuin suurin onni, eikä elämä Suomessa ole ikuista ja voi saamari että on tyhmiä ihmisiä??. Paska maa mikä mikä on mutta vain ökyilyn ihmiset, minkäs sille voi?? Ei Suomenmaassa mitään vikaa ole mutta kun on vain niin käsittämättömän idiootit päättäjät?? Hallitus, haistakaa pitkä.....................Helvetti on tulossa ja vain teille..

    • Anonyymi

      Ateismissa on tänään vain ja ainoastaan totuus sekä viisau.s. Trans-naiset saavat vielä eriittäin suuren kunnian ja vallan. Kauan eläkööm UlkoAvaruus, eei tasoineen. Kaikki usko on katoavaa kansanperinnettä mutta toki voi elää aina Museoissa..

      • Anonyymi

        Kun sillävälin Luterilainen,ottaa autuaana PH:ta, Palli Hikeä NIISKAISTEN vastaan nenänpäähänsä.....sätkii lattialla hurmouksessa viinatokkurassa


    • Anonyymi

      Tauno Palo on Suomen Historian viisaimpia ihmisiä ja teki laulun että " Väliaikaista kaikki on vain"..

    • Anonyymi

      Suomen Kalevala usko pitäisi ottaa takaisin eli Sauna, , SaunaTontut, Maahiset ja Jne...Itse teen jo niin... Koti, Ikioma usko ja Isänmaa..

    • Anonyymi

      Suomen poliitikoille pitäis asenaa Keskiaikainen jalkapuu julkiseen häväistykseen ja perustaa tori jossa on maailman suurimmat idiootit, koko maailmankaikkeuden yhteisimmällä hölmöläisten suurtorilla..

    • Anonyymi

      Aivan käsittämätöntä miten suuret idiootit pääsee vallan huipulle? Luultavasti se on geeneissä eili vanhemmat on myös olleet täysiä idiootteja eli maailman menolle ei mitään oikeasti voi..

    • Anonyymi

      Jos maapallo perustettaisiin uudestaan niin mikään ei muutu ja kaikki menisi aivan samoin kuin nytkin, rajallisessa maailmassa koska myös idiootit äänestää aina vain uusia idiootteja..

    • Anonyymi

      .mun tekis mieli työntää sormet kurkkuun kun joku mainitsee jeesuksen
      Eiku,ensin pyllyyn ja sitten kurkkuun,saat makua:)
      Sitten mietit asiaa uudelleen.

    • Anonyymi

      .Ei kai kukaan täysjärkinen suomalainen pidä idolinaan jotain vitun välimeren alueella elänyttä

      Minä pidän,hän on RAKKAUS,tie kotiin ja VALO !
      Miksi on näitä tunnevammaisia,en ymmärrä?
      Muista,kun menehdyt. Huuda Kristusta apuun ! Hän auttaa !

    • Anonyymi

      Tuleeko sota Suomeen? Kyllä se vain tulee koska näillä poliitikoilla se on vain ajan kysymys. Toivoisin jostakin muualta suurempaa ymmärrystä sodan välttämiseksi???

      • Anonyymi

        Koti uskonto isänmaa.


    • Anonyymi

      Jeesus taisi käydä maapallolla fyysisenä olentona noin 2000 vuotta sitten kaikesta sormien kurkkuun työntelystä huolimatta.

      https://youtu.be/IzPAVS7573c?

    • Anonyymi

      Petteri Orpo, haista pitkät .... idiootit saa vaan kovaa palkkaa ja loisivat valtion rahoilla ja syyttävät siitä syyttömiä. Sisällisota tulee vielä Suomeen uudestaan..??

    • Anonyymi

      Rahaeliitillä on kieroon kasvanut näkemys siitä että kun rahat ottaa köyhiltä pois niin on pakko mennä maantielle ja siellä tienaaminen onnistuu. Todellista ja oikeaa Perverssiä.

    • Anonyymi

      Suomessa on ateismin vapaus
      Ei ole pakko uskoa eikä oksentaa.
      Varma Tieto
      Toisen polven ateisti

    • Anonyymi

      Kasvoin ateistisessa kodissa. En vielä kouluun mennessä tiennyt mikä Jumala on. Nyt 79 vuotiaana Jumala ja uskonnot eivät herätä mitään tunteita
      Aivan samantekevää jos joku uskoo.
      Varma Tieto
      Toisen polven ateisti

    • Anonyymi

      Kertomasi kertoo että olet uskontojen uhri. Olet kasvanut jossain lahkossa jossa olet joutunut uskonnollisen väkivallan kohteeksi. Hakeudu terapiaan. Apua on saatavilla.
      Varma Tieto

    • Anonyymi

      Jumalissa on se outoa että aina häipyvät tuhansiksi vuosiksi eikä mitään näy eikä kuulu? Sama juttu Hallituksien kanssa että hukkaavat kaiken ja mitä tulee tähänkin Suomen hallitukseen niin että tuleeko konkurssi? Jaa että tuleeko? Aivan varmasti ja sota vielä päälle.

      • Anonyymi

        Jumalat ovat tunteita mitään ihmisen ulkopuolella olevia jumalia ei ole olemassa. Kaikki Jumalat ovat ihmisten tunteita.
        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalat ovat tunteita mitään ihmisen ulkopuolella olevia jumalia ei ole olemassa. Kaikki Jumalat ovat ihmisten tunteita.
        Varma Tieto

        Jumalat ovat uskomuksia. Uskomukset saavat aikaan tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalat ovat uskomuksia. Uskomukset saavat aikaan tunteita.

        Juu monet ilmiöt aiheuttavat tunteita. Tunne on toimeenpaneva voima. Ilman tunnetta ei tapahdu mitään.


    • Anonyymi

      Suomen uskontoa 🤣 eiköhän tuo lausunto jo kerro kaiken kyseisestä henkilöstä.Tietämys täysi nolla asiasta ja silti pitää yrittää päteä

    • Anonyymi

      Moni on huolissaan Jumalistaan, samoin kuin ilmastonmuutoksissa ollaan vain huolissaan omasta elintasosta. Kyllä Jumalat aina pärjää ja hulluistaan huolehtii mutta totta tosiaan nekin on monasti tunteita vain kuten täällä on viisaasti kirjoitettu niin ja väliaikaista kaikki on vain. sekä kuolema on vain elävien ongelma.

    • Anonyymi

      No voi ainakin sanoa että Hallitus jo takaa ikuista elämää kun ei ole lähtökohtaisestikaan mitään elämää tällä politiikalla kuin harvoillla valituilla niin ei sitä voi kuollakaan kun ei ole voinut edes elää? Sukupuutto tulee Suomeen ja vuodenvarmasti ja siihen ei tarvi edes uskoa.

    • Anonyymi

      Itse olisin maltillinen uskonasioissa mutta elämän yksi totuus on että Ateismi tuo valtavasti vapaa-aikaa elämään eikä tarvi myöskään olla epävarma tai jossitella aivan myöthään.

    • Anonyymi

      Nyt oli taas Tuiran seurakunnassa nuorisotyöntekijä koskettanut nukkuvaa lasta pimpsasta. Asiasta on yritetty keskustella sosiaalisessa mediassa, mutta yllätys yllätys, kaikki vaikenee ja tekstit katoavat.

      • Anonyymi

        Hessu perkele taas asialla! Sehän asuu siinä Itä-Tuirassa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe