Pillerit ja kuukautiset silti etuajassa

Syön Meliane ehkäisypillereitä, ja ne sopivat minulle todella hyvin. Ainut, että nyt kolmet viimeiset kuukautiset ovat alkaneet aina 4-5 pilleriä ennen taukoa. Todella rasittavaa.... Mistä tämä voisi johtua, mitä tulisi tehdä, syönköä aina liuskan loppuun.... Neuvoja?
2339
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Liian alhainen hormonipitoisuus noissa pillereissä sinulle, ei jaksa pitää limakalvoa "kasassa" koko laatan ajan. Merkin vaihto voisi auttaa. Ota yhteys lääkäriin.

Äänestä
  • Edellä oleva oli hyvä neuvo, mutta...Tulehdukset voivat aiheuttaa myös ylimääräistä vuotoa, joten testautapa klamydia ja papa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


sitruuna m kirjoitti:

Syön Meliane ehkäisypillereitä, ja ne sopivat minulle todella hyvin. Ainut, että nyt kolmet viimeiset kuukautiset ovat alkaneet aina 4-5 pilleriä ennen taukoa. Todella rasittavaa.... Mistä tämä voisi johtua, mitä tulisi tehdä, syönköä aina liuskan loppuun.... Neuvoja?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu