Pillereiden vaikutus laukeamiseen

Tyttöystäväni aloitti juuri e-pillereiden käytön, ja tuntuu siltä, että hänellä kestää reippaasti aiempaa kauemmin kliimaksin saavuttaminen.

Onko muilla ollut samanlaisia "sivuvaikutuksia" pillereiden kanssa?
6708
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Minulla yhtenä sivuvaikutuksena oli, etten nauttinut seksistä enää olleenkaan, ei vain tuntunut miltään, puhumattakaan psyykkisistä haittavaikutuksesta.

Onneksi enää ei tarvitse hormoneja kokeilla, ja elämä sujuu kaikin puolin helpommin ilman niitä.

Äänestä

orgasmin saavuttaminen kestää ikuisuuden kun hommasin pilsut sentakia vienki ne tänään pois ja takas kortsuun on se niin paljo parempi!!

Äänestä
  • Nyt muutaman kuukauden käytön jälkeen luovun pillereistä. Halut meni. Ennen oli niin paljon mukavampaa. :)

    Äänestä

  • täällä kirjoitti:

    Nyt muutaman kuukauden käytön jälkeen luovun pillereistä. Halut meni. Ennen oli niin paljon mukavampaa. :)

    Miehellä tuo kondomi on se, joka vie nautinnon pois. Varsinkin parisuhteessa sen käyttäminen on raivostuttavaa! Jos pillerit ei sovi, suosittelen silti jotain kumitonta vaihtoehtoa...

    Äänestä

Kun minä aloitin pillerit, ehkä jonkun kuukauden ajan tuntui hankalammalta saada orgasmi. Nyt on käytetty n. 5kk ja orgasmi tulee, useitakin. Halut ei minulla ainakaan sitten yhtään mennyt! Päin vastoin. Jännitin kait tuota uutta touhua ilman ällöttäviä läheisyyden pilaavia kortsuja. Niin ja joku tuossa mainitsikin että ovat suhteessa vaihtaneet takaisin kondomiin kun pillerit eivät olleet hyvät, mielestäni kyllä kannattaisi ajatella jotain muuta ehkäisyä sitten kun kondomia! samoinhan kondomi vie oikeastaan haluja ja TUNTOA miehellä. Minä ainakin yrittäisin saada sellaisen vaihtoehdon mikä sopii molemmille.

Äänestä

täällä loppui kokonaan pillerimerkin vaihdon myötä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


muilla samoja kokemuksia? kirjoitti:

Tyttöystäväni aloitti juuri e-pillereiden käytön, ja tuntuu siltä, että hänellä kestää reippaasti aiempaa kauemmin kliimaksin saavuttaminen.

Onko muilla ollut samanlaisia "sivuvaikutuksia" pillereiden kanssa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu