Kuinka usein harrastatte seksiä???

nymfomaaniko?

Haluaisin tietää, kuinka usein avoliitossa olevat parit harrastavat seksiä???

Olen 2-kymppinen nainen, 2 vuotta seurustelua takana, kihloissa olemme olleet muutaman kuukauden. Haluaisin harrastaa seksiä joka päivä (kuten suhteen alussa), mutta seksiä harrastamme vain 1-2 krt viikossa. Riitelemme tästä jatkuvasti. Mieheni mielestä olen epänormaali nymfomaani, koska haluan seksiä vielä tässäkin vaiheessa suhdetta joka päivä! Elän jatkuvassa puutteessa ja sen takia seksistä riidellään alvariinsa! Mieheni tekee 14 tuntisia päiviä (ensin koulu, sitten työt) ja vetoaa aina väsymykseensä. Ymmärrän sen hyvin, mutta vapaapäivätkin menevät saman kaavan mukaan! Suhteemme on muuten kaikinpuolin ihana,joten en haluaisi erota.. mutta en pysty elämään puutteessa koko loppuelämäni ajan!!!

33

8400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemassa4

Onhan olemassa erilaisia apuvälineitä jiden avulla voi auttaa itseäsi. Rohkeasti vain.

• Jukka

Me olemme olleet yhdessä neljä vuotta ja kyllä seksiä vieläkin tulee harrastettua päivittäin. Yleensä illalla nukkumaan mennessä, joskus aamulla herätessä ja viikonloppuisin sitten ehkä enemmänkin pitkin päivää. Väsymys on mielestäni tekosyy olla harrastamatta, teen itse kahta työtä ja seksihän on vaan mukava tapa rentoutua työpäivän jälkeen ja nauttia niistä hetkistä mitä saa olla kumppanin kanssa yhdessä. Sanoisin että vaihda miestä, ennemmin tai myöhemmin suhde kaatuu jos seksihalut eivät kohtaa.

• nymfomaaniko?

Kiitos tästä viestistä. En siis olekaan epänormaali (itse en ole niin missään vaiheessa ajatellutkaan). Sitä olen just miettinytkin, että jos seksielämä on näin ankeeta jo tässä vaiheessa, niin mitä se on sitten esim 5-10 vuoden päästä, kun on lapsia jne! Seksiä kerran kuussa jos silloinkaan?!?

• latautunut seksiin...
        nymfomaaniko? kirjoitti:

Kiitos tästä viestistä. En siis olekaan epänormaali (itse en ole niin missään vaiheessa ajatellutkaan). Sitä olen just miettinytkin, että jos seksielämä on näin ankeeta jo tässä vaiheessa, niin mitä se on sitten esim 5-10 vuoden päästä, kun on lapsia jne! Seksiä kerran kuussa jos silloinkaan?!?

Kyllä minä sanoisin että epänormaali. Olisi korkea aika sinunkin alkaa niin ajattelemaan.

Oikeasti, joo dumppaa ukko, mistäs luulet OIKEASTI saavasi tilalle sellaisen joka sua joka päivä nai?

Juu JUU kyllä mä tiedän, että kaikkihan ne lupailee... mutta pitkässä juoksussa lopulta ensikiihkon mentyä, eipä niitä oikeesti sitten halutakkaan ku kerran pari viikossa.

Ja sitte susta tulee vaan kiertopalkinto kun aina dumppaat hyvän ukon.

Kuule omin käsin onneen on sun ainoo ratkaisus.
        Ja jos et sitä tajuu, niin tuhoon oot tuomittu.

Sori, oli pakko sanoa suoraan.

• "sekuntti" mies

Tollasta en ainakaan haluisi itselleni, joka ei höykäsen pölähtävää rakastelusta ymmärrä.

Eli seksin jota harrastat ei tuota sinulle tyytyväisyyden tunnetta? se on kuitenkin se paras osa siinä hommassa.

Tollasta turhaa hinkaamista muodon vuoksi``````??
        Ihan älytöntä.

Aikansa voi siinä tapauksessa käyttää paljon hyödyllisemminkin, kuin tyydyttömättömään seksiin.

• se...

Molempien haluista,mutta keskimäärin kait muutaman kerran viikossa.Meillä on kaksi lasta ja tahti on hiljentynyt sitten seurusteluvuosien,mutta eipä sitä
      tee niin usein mielikään nykyään :)
      Jos molemmat ovat tyytyväisiä niin mikä hyvänsä määrähän on sopiva,ei ole eu-direktiivejä aiheesta päätetty ;)

• vain 1-2 krt/kk

Itse olisin enempi 3-4 krt/vko kannalla, mutta aina ei voi saada kaikkea haluamaansa.

• Pirre

Haluan seksiä ja paljon. Kun tapaamme miesystäväni kanssa viikonloppuisin, harrastamme seksiä jopa 5 kertaa yössä. Yhdessä asuessamme ei tietysti tuota vauhtia jaksaisi. Ehkä sopiva määrä olisi saman katon alla 3-7 kertaa viikossa.

On aivan ihanaa pitkän selibaatin jälkeen. Kohta vuoden seurustelu takana ja koko ajan löydämme jotain uutta pientä seksileikkeihimme, vaikka olemmekin jo yli viisikymppisiä molemmat. Nautimme toistemme vartaloista todella paljon.

Aiemmissa suhteissa miehet olivat haluttomia alkuinnostuksen jälkeen. Pitkässä avioliitossa ei viimeisinä vuosina enää seksiä ollut ollenkaan.

Nykyinen kumppanini on "ihmemies". Hän saa orgasmeja toisensa jälkeen ilman siemensyöksyäkin. Hän on erittäin herkkä syttymään kuten minäkin. Mitään voiteita ei tarvita. Kostun tosi helposti.

Miehen pitkässä avioliitossa ei myöskään ollut seksiä ollut aikoihin. Vaimo ei ollut ollut yhtään kiinnostunut. Vieraissa hän ei käynyt. Oli harrastanut paljon eri liikuntamuotoja. Hänellekin olen "ihmenainen", kun olen aina valmis ja innokas loppuun asti. Intoa riittää, koska suhteemme on tasavertainen ja pystymme sekä antamaan että ottamaan molemmat.

Olisi hyvä, että löytää partnerin, jolla on samanlaiset halut ja tarpeet. Joskus kyllä muuten hyvä parisuhde voi palkita niin, ettei vähemmän hyvä ja vähemmän aktiivinen seksielämä paljon häiritse. Seksuaalista aktiviivisuutta voi itsekin säädellä.
        Muu aktiivisuus toisilla elämänalueilla voi korvata puutetta seksuaalisuuden alueella.

Voin sanoa olevani aika onnekas tässä suhteessani.

• eh...

Jos miehesi nyt käy koulua ja töissäkin vielä,niin eihän sitä niin paljon välttämättä energiaa jää puksimiseen.Jaksapa odottaa,kunnes se koulu loppuu,niin varmaan paranee.Sillävälin voit välillä masturboida.Turhaan painostat miestäsi nyt sillä tuollaiset 14 tunnin päivät ovat takuulla raskaita.
      Älä ole lapsellinen.Oletko tottunut siihen,että saat kaiken minkä haluat aina heti?Odottele,kunnes stressi helpottaa..riitelemättä.

• topicin aloittaja

Kiitos fiksuista sanoista. Jäin oikein miettimään niitä.. Ehkä olen tottunut aina saamaan kaiken haluamani. Mielestäni olen ollut ymmärtäväinen miestäni kohtaan. Ymmärrän väsymyksen, stressin jne. Mutta miksi ei mikään muutu vapaapäivinä tai lomalla? Miksi hän jaksaa katsoa tv:tä yömyöhään, mutta ei harrastaa seksiä? Pakostakin tässä alkaa miettimään, että tätäkö tämä ns. pitkässä parisuhteessa eläminen AINA on.. fyysisesti toiseen kyllästymistä? Turhauttavinta on se, että muut miehet näkevät minut kuumana ja seksikkäänä pakkauksena, mutta kotona joudun elämään jatkuvassa puutteessa, kun mies jota rakastan katsoo mieluummin televisiota kuin tyydyttäisi naisensa. Uskokaa tai älkää, mutta jatkuvasti torjutuksi tuleminen on psyykkisesti todella raskasta.

• seksillinen
        topicin aloittaja kirjoitti:

Kiitos fiksuista sanoista. Jäin oikein miettimään niitä.. Ehkä olen tottunut aina saamaan kaiken haluamani. Mielestäni olen ollut ymmärtäväinen miestäni kohtaan. Ymmärrän väsymyksen, stressin jne. Mutta miksi ei mikään muutu vapaapäivinä tai lomalla? Miksi hän jaksaa katsoa tv:tä yömyöhään, mutta ei harrastaa seksiä? Pakostakin tässä alkaa miettimään, että tätäkö tämä ns. pitkässä parisuhteessa eläminen AINA on.. fyysisesti toiseen kyllästymistä? Turhauttavinta on se, että muut miehet näkevät minut kuumana ja seksikkäänä pakkauksena, mutta kotona joudun elämään jatkuvassa puutteessa, kun mies jota rakastan katsoo mieluummin televisiota kuin tyydyttäisi naisensa. Uskokaa tai älkää, mutta jatkuvasti torjutuksi tuleminen on psyykkisesti todella raskasta.

meillä 14 vuoden jälkeen tuon miehen haluttomuuden takia. Seurusteluaikana asuimme eri paikkakunnilla ja näimme vain viikonloppuisin, joten en tajunnut tilannetta. Heti kun menimme naimisiin, seksi väheni. Itkin itseni uneen, yritin välillä tehdä aloiteita, välillä kysyä, kuinka usein toinen haluaisi. Hän vastasi et pari kertaa viikossa. Todellisuus oli 2 kertaa kuukaudessa, eikä todellakaan johtunut minusta, joka olisin halunnut vaikka joka päivä. Olin jo miettimässä eroa tosissani, kun vahingossa tulin raskaaksi yhdellä näistä harvoista kerroista. Sen jälkeen mies ei voinut koskea minuun ollenkaan. Lapsi oli 1v1kk kun rakastelimme seuraavan kerran. En mielstäni voinut erota, kun oli lapsikin. Toisen lapsen halusin tarkoituksella. Naitiin vain sitä varten. Sitten sama juttu, odottavaan äitiin ei voinut koskea. Masennuin, itsetuntoni romahti, elämäni oli helvettiä ja kulissin ylläpitoa koko ajan. Jostain syystä häpesin asiaa niin, etten voinut siitä kenellekään puhua. Jos olisin yrittänytkin, olisin varmaan vaan ruvennut itkemään. No, ero tuli sitten, kun lapset oli 11 ja 9 vuotiaat. Heidän takiaan olen surrut, mut en miestä koskaan. Nyt olen onnellinen. Tunnen olevani kaunis ja haluttava, oln kokeillut useita suhteita ja nykyinen on kaikin puolin ok, mutta varsinkin seksin suhteen olen tosi tyytyväinen. Niin on mieskin, joka myös eli liitossaan aiemmin jonkinlaisessa puutteessa. Älä ainakaan naimisiin mene!

• 45 v:n kokemuksella

Elämässä yleensäkin on erilaisia kausia: on ylä- ja alamäkiä, vauhtiboomeja ja sitten taas suvantoa. Niin se on seksielämänkin kanssa. Nyt miehesi tekee pitkää päivää ja on ymmärrettävää, ettei jaksa ja/tai haluta! Sitten taas tilanne muuttuu ja seksikin todennäköisesti muuttuu aktiivisemaksi.

Elämä on

• rauhallisesti

2-4 kertaa viikossa on varmaan ihan keskiverto "määrä" seksiä pitkässä suhteessa,kun asia ovat otolliset.Teillä on tilapäisesti vähentynyt seksi,mutta et siihen varmaan murru.Mitenkäs pärjäsit sinkkuna,kun et seksiä saanut niin usein?
      Keskitypä muihin asioihin hetkeksi.Ehkä arkesi on muuten tylsää?Seksi on tärkeää,mutta ei kannata eroa sentään harkita,jos se tilapäisesti vähentyy.

• Nainen 26

Me olemme eläneet avoliitossa noin 5,5 vuotta. Olen 26-vuotias ja mieheni 29-vuotias. Seksiä harrastamme hieman vaihtelevissa määrissä, vaihtelu johtuu opiskelu-/työkiireistä, pakollisista eroista (työ- yms. asiat muilla paikkakunnilla) sekä ihan vain olotilasta. Keskimäärin harrastamme seksiä viikottain, joskus 3-4 kertaa viikossa, joskus vain kerran.

Minä olin nuorempana samanlainen kuin sinä, halutti jatkuvasti ja kokoajan, jopa niin paljon, ettei mies aina jaksanut minun tahdissani... Meillä käyttöön otettiin sauvat ja "toispuoleinen tyydytys", eli vaikka mies ei jaksanut harrastaa yhdyntää, hän antoi minulle orgasmin kädellään tai suullaan kummiskin. Usein saattoi toki käydä niin, että hänenkin halunsa siinä sitten nousi. Vastaavasti minä annoin hänelle suihinoton tai käsihoidon jos itseäni ei jaksanut seksi maistua. Minä saan helposti orgasmin, joten eipä tällaiseen touhuun mene kuin 5-15min. Sama koskee miestä.

Ei sinun tarvitse puutteessa elää. Voit aina ehdottaa ylläolevaa mallia (eli pyytää miestä "uhrautumaan" sinun takiasi) tai sitten tyydyttää itseäsi. Jos puutteessi todellakin on täysin fysiologinen, eli sinun on pakko päästä purkautumaan ja pakko saada orgasmin, itsetyydytys lienee paras vaihtoehto. Tosin monet seksiaddiktit (en väitä, että olet sellainen!) ei ole koukussa siihen orgasmin euforiaan vaan enemmänkin läheisyyteen ja hyväksytytksi tulemiseen, eli he haluavat tietää kelpaavansa miehelle ja saavat kiksejä siitä, että saavat miehen tulemaan.

Sinun kannattaa pohtia, miksi sinä haluat seksiä, mikä siitä tekee niin mahtavaa ja haluttavaa? Itselläni se todellakin on tuo itse orgasmin tunne ja sen jälkeinen tyytyväisyys, ja sitä tunnetta voi onneksi saavuttaa itsekin, vaikka mies ei jaksa.

• topicin aloittaja

Kiitos fiksusta viestistä. Joudun masturboimaan (nimenomaan JOUDUN), enkä pidä siitä - ja se turhautuminen aiheuttaa taas lisää riitoja. Haluaisin päivittäin nimenomaan seksiä/rakastelua mieheni kanssa. Saan mieheni kanssa järisyttäviä orgasmeja, eikä masturbaatio tunnu sen rinnalla yhtään miltään. Haluan seksiä nimenomaan seksin vuoksi eli läheisyyden, kiihkon ja upean orgasmin takia, jonka jälkeen on hyvä olo. Itsetyydytyksen jälkeen tulen entistä surullisemmaksi, kun täytyy siihen tyytyä, koska se niin huonoa. Joudun masturboimaan silloin, kun mieheni ei taaskaan ole suostunut rakastelemaan. Mieheni ei koskaan masturboi, koska hänen mielestä se ei kuulu parisuhteeseen. Sitäpaitsi hän tietää saavansa minulta aina kun vain haluaa.

Välillä oikein manailen, että miksi en ole rakastunut sellaiseen mieheen, joka haluaisi seksiä edes joka toinen päivä tai päivittäin niin kuin minä.. Sellaisiakin miehiä on, tiedän sen.

• kommentoida

Kiitos fiksusta viestistä. Joudun masturboimaan (nimenomaan JOUDUN), enkä pidä siitä - ja se turhautuminen aiheuttaa taas lisää riitoja. Haluaisin päivittäin nimenomaan seksiä/rakastelua mieheni kanssa. Saan mieheni kanssa järisyttäviä orgasmeja, eikä masturbaatio tunnu sen rinnalla yhtään miltään. Haluan seksiä nimenomaan seksin vuoksi eli läheisyyden, kiihkon ja upean orgasmin takia, jonka jälkeen on hyvä olo. Itsetyydytyksen jälkeen tulen entistä surullisemmaksi, kun täytyy siihen tyytyä, koska se niin huonoa. Joudun masturboimaan silloin, kun mieheni ei taaskaan ole suostunut rakastelemaan. Mieheni ei koskaan masturboi, koska hänen mielestä se ei kuulu parisuhteeseen. Sitäpaitsi hän tietää saavansa minulta aina kun vain haluaa.

Välillä oikein manailen, että miksi en ole rakastunut sellaiseen mieheen, joka haluaisi seksiä edes joka toinen päivä tai päivittäin niin kuin minä.. Sellaisiakin miehiä on, tiedän sen.

sen verran, että itse olen elänyt alle vuoden päivät parisuhteessa josta valtaosan avoliitossa mieheni kanssa.

Seksiä on viikoittain/päivittäin hieman vaihtelevalla menestyksellä riippuen työ/kouluasioista, yms.. Jaksan haluta seksiä ja saan jonkinlaisen tyydytyksen seksistä. Mutta en ikinä ole saanut nykyisen tai kenenkään muun miehen kanssa orgasmia. Saan sen vain masturboimalla. Olisin ikionnellinen, vaikka saisin seksiä harvemmin mutta myös sen orgasmin kumppanilta. Ja minulla on myös yhdyntäkipuja jostain tuntemattomasta syystä mitä gynekologikaan ei ole pystynyt selvittämään.

Ei ole tarkoitus ruikuttaa omaa surkeutta, mutta halusin vaan sanoa, että teillä on vielä asiat hyvin tällä elämän saralla :)

• Nainen 26

Niin, onhan niitä miehiä, jotka ainakin kausittain haluavat seksiä päivittäin. Mutta en usko, että mistään löytyy mies, jonka halut ovat jatkuvasti tuota luokkaa. Itsekin olen vuosien mittaan huomannut, miten ne omatkin halut vaihtelee. Nuorempana ne olivat erittäin kovat, kerran päivässä oli "pakko" saada seksiä, eli olin samanlainen kuin sinä. Sitten välissä taas saattaa mennä viikko ilman, että haluttaa niin paljon, että tekisin aloitteen. Ja sama juttu miehelläni. Halut ajaa vuoristorataa.

Eli jos olet löytänyt miehen, jota rakastat ja joka rakastaa sinua, ehkä se tilapäinen/satunnainen seksin puute ei kaada suhdetta? Varsinkaan jos seksi on mahtavaa kuin sitä on. Ehkä voisit tyydyttää läheisyydentarpeesi muilla keinoin? Nukkumalla miehesi sylissä jne. Itse en ainakaan ole huomannut, että orgasmini olisi heikopi tai huonompi itsetyydytyksen kautta, mutta erilaisiahan me ollaan.

Älä näe itsetyydytystä kakkosvaihtoehtona, vaikka se saattaa siltä sinusta nyt tuntua. Kuten Woody Allen on sanonut, itsetyydytystä on seksiä rakastamasi ihmisen kanssa, joten nauti siitä täysin rinnoin! Ja tee sitä joskus muulloinkin, kuin pakon edestä, silloin ehkä opit näkemään sitä yhdyntään rinnastettavana, yhtä hyvänä, asiana.

• haluaisin...

Mutta ymmärrän mieheni väsymystäkin ,aina pitkän ja rankan työpäivän jälkeen ei aina haluta ,mutta voihan sitä helliä toisiansa ilman yhdyntääkin.(siis n. 3-5kertaa viikossa);)
      N melkein 40:n

• puolestasi...

Miesten haluttomuus on järisyttävän yleistä. Yleisellä tasolla miehet voivat syyllistää siitä naista, mutta tostuus vain on se, että kaikkia miehiä ei haluta. Ehkä siksi kun sitä on tarjolla???

Kärsin omassa liitossani myös miehen huomattavasti alhaisemmasta libidosta. Toisinaan olen ajatellut että mies haluaisi varmasti olla saalistaja, joka saa tyydytystä kun saa naisensa haluamaan. Entäs sitten sinä tai minä? Eikö meissä ole haastetta... Kamalaa. Kokeilin jo sitä, että en tee mitään aloitetta, mutta seksittömyys (=vähäinen seksi) saa minut alakuloiseksi ja voimattomaksi, joten ymmärrän sinua erittäin hyvin. Toistaiseksi olemme kyenneet kyllä puhumaan asiasta, mutta muutos on aina kertaluontoinen. Haluan joka päivä, miehelleni riittää kerta 1-2 viikossa. Olemme pyrkineet jonkinlaiseen kompromissiin, mutta kieltämättä kaipaan innokkaampaa kumppania. Tosin kun hyvät ja huonot puolet laittaa vaakakuppiin, niin pyrin selviämään tämän pettymyksen kanssa, kukaan kun ei ole täydellinen.

• todella puutteessa

Jos saatte seksiä 1-2 krt/vko!
        Meillä ehkä 1-2krt/ kuukausi!!!
        Täällä myös haluton mies ongelmana.
        Vinkkejä?

• nainen 42

Et sä mikään nynfomaani ole, minäkin haluan joka päivä, vaikka ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta. Onneksi mies on samanlainen, eikä ole tarvinnu puutteessa elää. Eli 5-7 kertaa viikossa tällä hetkellä. Alkuaikoina välillä monta kertaa päivässä. Eikä ole mikään "sekunti"kaveri. On yhteiset penskat, ja työt on hoidettu, mutta aina jaksaa syttyä. Toivottavasti saat enemmän seksiä jatkossa.

• kuinka usein

saa harrastaa rakastelua oman armaansa kanssa. Naimisissa olleessa sai rakastella monta kertaa vuorokaudessa. Tuli ero ja uusi mies vuosien kuluttua. Tämä nk. nuori mies ei ole kiinnostunut kuin 2 -3 kertaa viikossa. Liian vähän minusta, mutta kuten muut ovat kirjoittaneet, kukaan ei ole täydellinen. Laatu korvaa määrän.

• N28-

Mitä enemmän on seksiä, niin sitä enemmän siihen tulee himo. Mitä vähemmän seksiä, niin sitä vähemmän sitä kaipaa.

• miettinyt tätä

Itsekin olen miettinyt tätä seksiasiaa. Parasta seksi oli erään miehen kanssa, jonka kanssa sitoutumisesta ei olisi voinut koskaan olla puhettakaan. Nyt seksiä vähemmän mutta ihana, välittävä mies, jonka kanssa on hauskaa. Voihan miestä vaihtaa, mutta löytyykö todella sellaista, jonka kanssa natsaa kaikki? Epäilen. Varmaan pitää tehdä myös kompromisseja. Mutta itse pitää päättää, mikä on itselle tärkeintä. En usko, että läheskään kaikki miehet olisivat valmiita tyydyttämään sinua päivittäin, vaikka sellaisiakin miehiä ilmeisesti on. Aikuistumiseen kuuluu mielestäni myös sen hyväksyminen, että ihan kaikkea ei voi saada.

• onneton nainen -75

Minä ja avomieheni olemme olleet yhdessä 3 vuotta.Syyskuussa muutimme yhteen. Ennen harrastimme seksiä kerran viikossa. Tapasimme ennen yhteenmuuttoa kerran viikossa... En tiedä mikä nyt on, mutta seksiä ei ole tippunut 3 kuukauteen!! Selkeetä vastausta en saa kysyessä, valittaa koulustressiä ( pitäisi valmistua nyt keväällä ) . Muuten meillä menee hyvin kyllä, mutta seksielämä aivan kuihtunut. En tiedä mitä tehdä.Pitääkö vaan luottaa, että vaihe menee ohi. En ole ikinä tavannut miestä jonka kanssa olisi näin pitkä tauko tuolla saralla. Harkitsen kohta rakastajan hankkimista :( :(

• onnellinen!

Jos saat äijältäsi 1-2 kertaa viikossa, niin ole onnellinen siitä. Paljon on meitä naisia, jotka saamme kitkuttaa 2-3 kuukautta seksin puutteessa, ennen kuin miestä taas välillä haluttaa.

Ja turha kenenkään väittää, että se johtuisi ulkonäöstä, seksittömästä pukeutumisesta tai liikakiloista. Ei todellakaan! Kaikkeni teen, että mies saisi kotiin tullessaan rentoutua työpäivän jälkeen ja lepuuttaa silmiään kauniissa vaimokkeessa. Vaan eipä auta :-(

• ole onnellinen

Ole onnellinen että miehesi jaksaa vielä niinkin usein! Meillä seksi on nykyään 1-2 krt/kk ja ollaan oltu kohta 3v yhdes. Voin kokemuksesta kertoa...etää seksi vain vähenee ja vähenee ajan kans. Musta tuntuu jot kohta meillä ei ole sellasta enää ollenkaa. Tiedän sun tunteen...ite haluaisin päivittäin, mut ei kun ei. Toivottavsti teillä ei alkaa vähentyä enää tosta, mutta luulen että niin tulee käymään. Voimia!!

• puutteeseen tuomittuko?

Eih... just sitä mä pelkään että tulevaisuudessa kerrat tulee vaan vähenemään. Nyt vuoden jälkeen miehelle kelpaa kerran pari viikkoon, mikä nyt on ihan siedettävää vaikka itse haluisinkin paaaljon enemmän... Olen opetellut suhtautumaan asiaan rennommin ja yritän olla vonkaamatta. Mies muuten aivan ihana ja rakastan häntä hulluna, mutta jos halut kerran tästä vaan vääjäämättä vähenee, niin mitäs sitten. En voisi mitenkään olla suhteessa vuosia kerta kuukaudessa meiningillä, seksi on itselle kuitenkin niin oleellinen elämänilo ja voimavara. Ei kai auta kuin toivoa hartaasti että miehen halut ei tästä enää paljoa vähenis.

• yhdessä ja....

ei seksiä lainkaan :( joskus voi olla, että 2 krt/vuodessa saa.

• Sariella

... on sellainen juttu tuo seksi, että jos tekee pitkää päivää ja on ihan oikeasti tosi väsynyt, niin ei silloin vaan yksinkertaisesti jaksa harrastaa seksiä aina.
      Sitten kun toinen vielä alkaa tuon lisäksi kiukuttelemaan asiasta ja välillä vähän niinkuin "vonkuu" seksiä, niin se ei kiihota ketään... sitten harrastetaan vielä vähemmän.
      On se kauheaa, jos toinen pitää HERRANEN AIKA KALENTERIA SEKSIKERROISTA (kauheaa). Seksiä harrastetaan silloin, kun molemmista siltä tuntuu.
      Koeta olla ymmärtäväinen toistakin osapuolta kohtaan. Anna läheisyyttä ja hellyyttä (älä siis vongu seksiä), silitä päätä jne. Anna hänen tehdä muutaman kerran aloite ja tee itse silloin tällöin... siis kiipeä päälle ilman sen kummempia juttelemisia jne.
      Antaako hän kuitenkin hellyyttä sulle (halii, pusuttelee, sanoo rakastavansa yms.?)

• ..oli sama meininki

Yhteenmuuton jälkeen tuntui, että kaikki halut katosivat miehen puolelta. Muistan ainoastaan kaksi kertaa, jolloin hän teki aloitteen.
        Aluksi minä lämmittelin ja sain syttymään, pikku hiljaa asiat muuttuivat niin, että minä lämmittelin ja sain aina vastaukseksi ein.
        Myös minä masturboin, ja yritin purra huulta ajatuksena, että jos seksistä ei vouhkata, sitä alkaa pikku hiljaa taas herua. Kävi täysin päinvastoin.
        Asiasta puhuminen ei auttanut. Pikku hiljaa puute johti väkisin kiukutteluun ja omanarvontunnon laskuun. Itse olen pitänyt itsestäni huolta (en lihonut/rupsahtanut tms), käytän kauniita alusvaatteita, huomioin ja hemmottelin miestäni monilla tavoin ilman taka-ajatuksia osoittaakseni välittämistä ja tarjosin läheisyyttä... mikään ei auttanut.
        Erohan siinä tuli ja jälkeenpäin ajatellen onneksi näin. Nykyisessä suhteessani seksiä on molemmille sopivasti, 3-4x viikossa ja sunnuntaisin triplana. En suosittele lähtemään hetken mielijohteesta, mutta jos epätyydyttävä seksielämä jatkuu, tuhoat itsesi parissa vuodessa. Meillä 'aktiivisilla' on oikeus samanoloiseen kumppaniin.
        Sanottakoon vielä, että mielestäni seksi on yksi keino osoittaa rakkautta ja välittämistä, ja jos toinen ei halua sinulle nautintoa antaa vedoten väsymykseen, mutta kykenee tuijottelemaan tv:tä tuntikausia, ei hän juurikaan huomioi sinua. Miksi sinun pitäisi loputtomasti ymmärtää häntä, mikäli hän kieltäytyy ymmärtämästä sinua ja tarpeitasi?

• moona

tuskin juuri koskaan. ei ole varmaan normaali parisuhde. poikaystäväni tekee hulluna töitä ja on väsynyt. IT-alan tappotahti.
      Tekosyy? ollaan oltu 2,5 vuotta yhdes. seksiä on ollut alusta asti liian vähän,ja tämän vuoksi koenkin koko ajan alemmuudentunnetta, enkö ole haluttava.

noh, nyt olen tottuttanut itseni tähän, en edes halua seksiä ja en anna, enkä osoita minkäänlaista kiinnostusta.musta tuntuu etten osaa edes enää haluta. ainakaa poikaystävääni.

en tiedä, pitäis varmaan erota. ei tämä ole sitä mitä haluan. aikaisempi suhde oli hyvin aktiivinen.inhottaa vaan ku muuten asiat sujuu, ja sit tää yksi TODELLA tärkeä asia on ihan kuollut alue. surullista.

Kai sitä pitäis vaan kärsivällisesti odottaa että töissä rauhottuu, mut kun sitä on kestänyt jo yli puol vuotta. pettämään en ala, se on joko ero tai ei.

• Kari.

Kaikkiin suhteisiin tulee arki ja monissa myös se seksin määrä vähenee, sen alun kanivaiheen jälkeen. Miehethän ne työt joutuu tekemään ja keskittymään ettei lerpahda kesken leikkien. Jos miehelläs on vielä pitkiä työ/koulupäiviä, niin sen vähäisen vapaa-aikansa se haluaa viettää ihan rauhassa, ilman mitään ihmeitä fyysisiä rehkimisiä.

Lyö sille pornolehti tai tekniikan maailma kouraan. Istut sen hepin päälle. Annat sen lukea lehteään samalla rauhassa. Sä saat munaa ja mies saa rentoutua lehden parissa loikoillen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe