Mulla tulee mädän hajua nastahampaan vierestä. En ole saanut hammaslääkäriä vielä. Millä voisi desinfioida ientä? Mitään vikaa ei näy.
mikä hyvä suuvesi
7
1558
Vastaukset
- yksi..
En muista nimeä, mutta se on punaista. Ja saa vain apteekista. Kysy, niin eiköhän ne apteekissa tiedä mitä tarkoitat.
- tämä..?
Paroex? Siinä ei ole alkoholia joten se on hyvä limakalvoille (=ei kuivata).
- Oral-B
Minulle tehtiin juuri leukaleikkaus, joten en pysty harjaamaan hampaitani kunnolla.Sairaalassa annettiin ja kotona käytän vielä kuurina yhden pullollisen oral-B Klooriheksidiini suuvettä. Desifio hyvin, mutta kuulu käyttää vain kuurina.
Voi olla että edelliset jo tätä suosittelivat, en saa heidän vastauksiaan auki. - desinfioiva
vastauksista.
- Ei yhtään reikää ikinä
Oral-B kirjoitti:
Minulle tehtiin juuri leukaleikkaus, joten en pysty harjaamaan hampaitani kunnolla.Sairaalassa annettiin ja kotona käytän vielä kuurina yhden pullollisen oral-B Klooriheksidiini suuvettä. Desifio hyvin, mutta kuulu käyttää vain kuurina.
Voi olla että edelliset jo tätä suosittelivat, en saa heidän vastauksiaan auki.Klooriheksidiinia ei sitten kande käyttää heti hammastahnapesun jälkeen, tuli itelle mukavat tummentumat hampaisiin, aivan kuin hammaskiveä. Enää en kyseistä ainetta käytä, vaikka hyvin suuta puhdistaakin.
- suuvesistä
Hekstril ei värjää hampaita. kaikki muut värjäävät, että älä osta niitä, jos et halua tummentumia hampaisiisi. yksityienn hammaslääkäri suositteli hekstriliä, koska ei värjää!
- heksiä ja aikoinaan meridol...
Ennen oli Meridol värjäsi hampaani aivan paskaksi. hammslääkärikään ei saanut niitä puhdistettua kokonaan. varokaa ihmeessä kun ostatte apteekista purskutteluun.
Hekstril on AINOA JOKA EI VÄRJÄä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841