Lauantaina äänestys sen ratkaisee, toivon että moni ei luule tätä IDOLS kisaksi, tämä on siis Euroviisufinaali, josta joku näistä pääsee Suomea edustamaan kisoissa.
Siis muistutan äänestäkää kappaletta, joka on tarpeeksi erillainen, niinkuin Lordi oli viimevuonna, Lordi toi hevin viisuihin ja olihan ne pojat erikoisen näköisiäkin, enää tuollaista emme saa koskaan. Siksi heitä silloin äänestinkin.
Suosin itse kuitenkin yhtyettä, naislaulajat eivät paljon koskaan ole pärjänneet, hyvin hyvin harvoin, tiedän sen olen katsonut kaikki.
Toivon todella että se erikoisin pääsee finaaliin.
TURHAA TÄSSÄ KINATAAN
1
195
Vastaukset
- erikoinen ja
mukaansa tempaava kappale. Hän osaa myös laulaa sen ammattitaitoisesti ja persoonallisesti. Suorastaan hävettää, että edes karsintoihin on lipsahtanut muutama häpeäpilkku esim. Beats and Styles (täysin pellejä!), Lovex (teinikamaa...), Laura ja J.Kuoppamäki (voi hyvä sylvi...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323857- 1431619
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111491- 751142
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931111- 581061
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261017Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38991Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78925