Anorektikot.

Lihaa luiden päällä

Miksi ihmeessä ette syö?
Voisitte ostaa sitten normaaleja vaatteita eikä tarvitsisi kysellä erikseen. Miehetkin tykkää enemmän kurvittarista kuin luuviuluista. Itse olen 160 cm pitkä ja painan 65 kg. ja katseita riittää. Kannan kilojani ylpeydellä.

Tämä ei siis koske lyhyitä.

23

2898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 155 cm, 51 kg

      Silläkin uhalla, että sanoit ettei tämä koske lyhyitä: Vaikka söisin kuinka paljon olen silti niin lyhyt, etteivät vaatteet ole yleensä sopivia. Miksi ihmeessä minun pitäisi syödä enemmän, jotta vaatteet olisivat ehkä sivusuunnassa sopivia, mutta yhä liian pitkiä ja hankkisin vain terveysongelmia itselleni?

    • SAIRAUS!

      Että oli typerä kysymys. Kuinka kehtaat?? Et varmaankaan kehtaisi mennä sanomaan esim. sairaalloisen ylipainoiselle: miksi syöt/miksi et liiku? tai alkoholistille: miksi juot?... Ota selvää anoreksiasta & muista syömishäiriöistä ennen kuin tulet "neuvomaan"!

    • menninkäinen

      "Tämä ei siis koske lyhyitä."

      Halveksit siis anorektikkoja, mutta et kuitenkaan lyhytkasvuisia. Kuinka jaloa!

    • varmaan negatiivisia katseita

      Olet aika pönäkkä ja kateellinen tantta

    • Painoa 47 kg ja pitutta puo...

      "Miehetkin tykkää enemmän kurvittarista kuin luuviuluista."

      On se hyvä, kun voit puhua kaikkien miesten puolesta. Itse olen kokoa keijukainen, ja oikein hyvin olen miehiä saanut. En minä ala lihottamaan itseäni muodottomaksi, jotta sinun ei tarvitsisi olla huolissaan minun ihmissuhteistani.

      Ja anoreksia on todellisuudessa vakava mielenterveyssairaus, älä tuomitse toiden sairauksia.

    • Pikkuinen..

      "Itse olen 160 cm pitkä ja painan 65 kg. ja katseita riittää. Kannan kilojani ylpeydellä."

      Mun mitat 162/43, ja saan muutakin kun pelkkiä katseita.. Niin ja ei, en ole anorektikko.. Paino ei vaan nouse, vaikka söisin mitä..

      • Lihaa luiden päällä

        Olet painoindeksilaskureiden mukaan keskivaikeasti alipainoinen. Normaalisti syövä ihminen ei olisi. Jos sinulla ei ole syömishäiriötä, niin varmasti sulla on jotain matoja. Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin tutkituttamaan itsesi!

        Olet sitä paitsi väärässä, että miehet tykkäisi laiheliineista. Ainakin kaikki minun miespuoliset tuttavat pitävät kurveista ja kammoksuvat laihoja, koska niiden halaaminen tuntuu siltä kuin luurankoa halaisi. Et sillee.


      • totuus!!
        Lihaa luiden päällä kirjoitti:

        Olet painoindeksilaskureiden mukaan keskivaikeasti alipainoinen. Normaalisti syövä ihminen ei olisi. Jos sinulla ei ole syömishäiriötä, niin varmasti sulla on jotain matoja. Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin tutkituttamaan itsesi!

        Olet sitä paitsi väärässä, että miehet tykkäisi laiheliineista. Ainakin kaikki minun miespuoliset tuttavat pitävät kurveista ja kammoksuvat laihoja, koska niiden halaaminen tuntuu siltä kuin luurankoa halaisi. Et sillee.

        "Ainakin kaikki minun miespuoliset tuttavat pitävät kurveista ja kammoksuvat laihoja, koska niiden halaaminen tuntuu siltä kuin luurankoa halaisi."

        Näin ne sanoo ettet sinä pikkukulta vetäisi hernemaissipaprikoita sieraimeesi. Sulla taitaa olla vähän ongelmia, jos sun täytyy täällä palstoilla nimettömänä yrittää todistaa haluttavuutesi ja haukkua hoikkia, upeita kanssasisariasi.


      • Pikkuinen...
        Lihaa luiden päällä kirjoitti:

        Olet painoindeksilaskureiden mukaan keskivaikeasti alipainoinen. Normaalisti syövä ihminen ei olisi. Jos sinulla ei ole syömishäiriötä, niin varmasti sulla on jotain matoja. Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin tutkituttamaan itsesi!

        Olet sitä paitsi väärässä, että miehet tykkäisi laiheliineista. Ainakin kaikki minun miespuoliset tuttavat pitävät kurveista ja kammoksuvat laihoja, koska niiden halaaminen tuntuu siltä kuin luurankoa halaisi. Et sillee.

        Älä huoli ei mulla ole matoja tai muutakaan sairautta.. Kropastani saan kiittää hyviä geenejä, meillä on koko perhe todella pienikokoisia ja hoikkia..

        "Olet sitä paitsi väärässä, että miehet tykkäisi laiheliineista"
        Hmm.. Mitenhän sitä seuraa sitten on aina riittänyt enemmän kuin tarpeeksi? Ja ei mun kroppa ainakaan ole ihan suoraa pötköä, kyllä siitä muotoja löytyy.. Ja eipä noita painoindeksejä voi aina ihan sokeasti tuijottaa, riippuu niin paljon vartalotyypistä ym.. Itse olen tyytyväinen kroppaani ja se riittää mulle, jos en jollekin pienuuteni takia kelpaa, niin ei se mun maailmaa kaada.. : )


      • Yksi laiheliini
        Lihaa luiden päällä kirjoitti:

        Olet painoindeksilaskureiden mukaan keskivaikeasti alipainoinen. Normaalisti syövä ihminen ei olisi. Jos sinulla ei ole syömishäiriötä, niin varmasti sulla on jotain matoja. Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin tutkituttamaan itsesi!

        Olet sitä paitsi väärässä, että miehet tykkäisi laiheliineista. Ainakin kaikki minun miespuoliset tuttavat pitävät kurveista ja kammoksuvat laihoja, koska niiden halaaminen tuntuu siltä kuin luurankoa halaisi. Et sillee.

        Se on kyllä kumma, että olen onnistunut pitämään aviomieheni vaikka olen laihduttanut 16 kiloa ja saanut painoindeksini huitelemaan lähemmäs 17:n rajaa. Mieheni takia en ole alun perin laihduttanut vaan mahtuakseni taas vanhoihin lempivaatteisiini (ja muutamiin uusiinkin, kokoa 32) sekä saadakseni nuoruuteni vartalon vielä kerran takaisin...

        Ja katseita saan nyt kyllä enemmän kuin lihavampana (älkää paljastako aviomiehelleni;)) Mistäköhän se johtuu? Sen ei tarvitse liittyä pätkääkään siihen, että olen laiha, vaan siitä, että tunnen itseni nyt hyvännäköiseksi ja pukeudun niin että se imartelee vartaloani. Kävelen suorassa ja hymyilen ja ehostan innokkaammin. Tämä olisi varmasti onnistunut yhtä hyvin ollessani kokoa 38/40, mutta kun silloin en TUNTENUT itseäni seksikääksi.

        Ja syön ihan normaalisti, eilenkin söin muusia ja jauhelihapihvin ja pannaria ja kermavaahtoa. Nam. ;) Olen vain nykyään liikkuvaisempaa sorttia.


    • kurvikas, mutta hoikka

      Joten siirry ruikutuksinesi terveys palstan puolelle. Anoreksia on sairaus, tuskin siihen auttaa "miksi ette syö?".

      Eikä täällä nyt voi ihan yleistää, itsellä löytyy kurveja (70DD) ja hoikka vyötärö (60 cm), vaatekoko 34 tai 32, mutta "normaaleja" vaatteita ei näin kurvikas voi käyttää. Olen normaalipainoinen 160/52.

      Minä en olisi kiloista ylpeä. Hoikka olemus (ei anorektisen laiha) ja hoikka uuma (joka on ollut tutkijoiden mukaan tuhansien vuosien saatossa ainoa kestävä kauneusihanne kulttuurista riippumatta; uusin Tiede) kertovat TERVEISTÄ elämäntavoista ja siitä että välittää itsestään.

    • Luinen viulu

      muutama hyvä vastaus oli jo tullutkin, mutta laitanpa silti lusikkani soppaan... ihan vain näin kuvaannollisesti tietenkin ;)

      Itsellä on pituutta 160 senttiä ja painoa noin 45 kiloa. Joskus kun olen syöpötellyt herkkuja viikon putkeen ja esimerkiksi joulun jälkeen, on paino noussut 47 kiloon ja kun palaan normaaliin ruokavalioon niin sitten näyttää vaaka taas 44 kiloa. Ja täytyy sanoa, että parempi ja terveempi olo on nyt kuin "hyvin syöneenä".

      Olen painanut nelisen vuotta sitten 61 kiloa. Olo vain oli niin "punkero" ja vatsa tuntui olevan tiellä, että päätin laihduttaa, vaikken ollutkaan nk. ylipainoinen.

      Mutta hassua on kyllä se, että jo silloin "isompana" jouduin taistelemaan samojen ongelmien kanssa kuin nyt; housujen lahkeet liian pitkät ja paidoissa liian pitkät hihat jne. Silloin vain käytin paria numeroa isompia housuja ja paitoja. Ei ollut helppoa löytää vaatteita silloinkaan...

      Ja että miehet pitävät enemmän kurvittarista kuin luuviuluista.... noh jaa. Itselleni ei kurveja siunaantunut lihavampanakaan, paitsi aivan vääriin paikkoihin eli lähinnä vatsaan, poskiin ja kaksoisleukaan. Itse asiassa mitä hoikemmaksi tulen, sitä paremmin tarkoittamasi "kurvit" tulevat esiin, vaikka esimerkiksi kuppikoko tietysti samalla vähän pienenee.

      Éli siis näistä syistä "en syö".

      Toisaalta, en ole anorektikko, en liioin bulimikko tai mitään niiden väliltäkään. Olen vain löytänyt itselleni sopivan painon.

      Toki olet oikeassa siinä, että kokoa 38 löytyy helpommin kaupoista kuin 32/34/xs.

    • vittuukos lässytät läskipallo

      Syöminen ja anoreksia ovat 2 eria asiaa. Anoreksia on sairaus ja vähäruokainen ihminen voi olla ihan terve. Oletr sitäpaitsi normaalipainoinen. Läskit eivät ole kauniita, eivätkä ollenkaan järkeviä.. Mun mitat ovat 160/48 ja ikää 20. Ole hiljaa kateellinen.

    • pro-ana

      miksi syödä? tiedostaa jokainen pala joka tuo läskiä lisää luittesi päälle? Jos miehet pitäisivät kurvikkaista naisista,miksi mallimme eivät olisi ylipainoisia,vaatteisiin survottuja naisia jotka hymyssä suin kävelisivät eteenpäin muiden halveksuessa? Onhan toki miehiä jotka ihannoivat läskiä luiden päällä, se on sairasta. Jos ihminen ei osaa hallita painoaan,kontroloida syömistään ja liikkua tarpeeksi on hän silloin kai ylpeä itsestään!! Vaatteita löytyy hyvin nykyään xs:n vaatteet ovat entistä pienempiä,joten oikein sopivia, jotkut tosin löysiä. Hyvällä tuurilla jotkut kaupat myyvät alle 32 farkkuja, niitäkin löytyy jos jaksaa etsiä. Omat mittani ovat tällähetkellä 169cm ja 43 kg, ja olen itsestäni ylpeä.MYÖS miehiä riittää!


      Bones are clean and pure. Fat is dirty and hangs on your bones like a parasite.No one wants to see a fat person dance.

    • laiheliini;D

      hmm äläs nyt mee haukkumaan anorekstikoiks..ei kaikki oo välttämättä anorektikoita, jotkut ei vaan lihoo, esim ite oon päälle 170cm pitkä ja painan jotai 45kg,, geenit on periytyvää,äiti oli nuorenan laiha ja niin olen minäkin!!

      • Vainoharhaenkeli

        Miksi tästä samasta aiheesta jaksetaan jauhaa? Te kaikki puhutte nyt lähinnä ääripäistä. On miehiä, jotka pitävät sairaalloisen laihoista ja on myös niitä, jotka pitävät sairaalloisen lihavista. Joten miksi valittaa? Kyllähän jokaiselle joskus joku löytyy. Itse olen pieniluinen ja hento ja olen huomannut etteivät monet pojat halaa minua, koska kaikki luut tuntuvat, ja sanoivat että on kuin luurankoa silittelisi. Mutta on myös niitä, jotka pitävät hoikasta vartalosta. Eihän se ole kummallista. Ja on myös normaalipainoisia, ja suurin osa miehistä sekä pojista pitävät siitä, että on jotain mistä pitää kiinni, peppua ja rintoja, muttei liikaa eikä liian vähän. Kaikkea hyvässä suhteessa.


    • ....

      Miehiäkö varten täällä syödään ja ollaan syömättä? Laihdutetaan? Ja pukeudutaan? Herranen aika sentään! Kasvakaa aikuisiksi ja löytäkää se oma sisäinen kauneus ja hyvä olo.

    • shakiwhaki.

      että on niitä muitakin pienikokoisia, kuin anorektikot? ._ö

    • aloittaja ompi idiootti

      Luulitko "pullukka" tätä anorektikoiden palsaksi? Ehei.. Ei taida kateellinen hyväksyä että meitä pieniä laihoja ihmisiä kasvaa ihan luonnostaan, ja vaikka miten ahtaisi itseensä ruokaa niin ei liho, korkeintaan vatsa turpoaa muutamaksi tunniksi.. Sitäpaitsi tämä ei ole edes erityisesti LAIHOJEN ihmisten palsta, vaan yleensäkin pienten ihmisten, pullukoitakin ihan varmasti löytyy täältä, jotka vaan ovat lyhyitä ja pienikasvuisia.

      • pienihenkilö

        Aloittaja hoi! Anoreksia on S A I R A U S. Ethän sä mene esim pullukalle sanomaan miksi et laihduta, ethän?! Sä taidat itse olla sellainen pitä ja lihava, vai? Mitä ihmettä sä sitten täällä pienten palstalla sönkkäät? Eikä tämä ole anorektikoiden juttelupalsta vaan PIENIKOKOISTEN. Ei pieni koko ja laihuus ole yhtäkuin anoreksia.


    • marisssa

      hei aloittaja sä taidat olla kuule itse kateellinen niille jotka ei ehkä jostain syystä lihoa niin nopeasti kuin muut ja minkäs ne sille mahtavat. Et ei oo kyl kovin järkevää tulla tänne selittää et "syökää enemmän"!et mitä sä tuut tänne neuvoo muita? ;o et toi saattaa loukata joitakin.Ja on aika tyhmä kun jotkut haukkuu laihoja ihmisiä anorektikoiks vaikka ei olis. Ja jos oikeesti ois nii tosi tyhmää. Mulla oli itselläni vuoden anoreksia vaikka en aluks sitä pystynyt itselleni myöntämään. Mutta onneksi sain ajoissa apua. Silloiset mittani olivat 165/39. mutta nykuisin olen ihan terve. 165/47

    • -Marie-

      Olen 153 cm pitkä ja painan 45 kg, joten olen normaali/hoikka, painoindeksi ainakin on normaali. Ihanaa kun ei ole liikakiloja taakkana... hahhaa! ;) Ja kyllä miehet kattelee mielellään ja oma mieskin tykkää, että ei mitään ongelmaa. :) Lihavuus taas on terveysriski ja anoreksia myös, kannattaa pysyä silä kultaisella keskitiellä.

      • pulla

        Itse olen 168/48,5 mitoiltani. Rasvaprosentti 16,8 (normaali on 20) En maltaisi odottaa enää 7 minuuttia pitsan paistumista!!! Kyllä syöminen on mukavaa kun ei tarvitse miettiä mitä suuhun laittaa:) Kolesterolia en kyllä uskalla käydä mittauttamassa........


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe