Kun vaimo ei anna pillua

on mielestäni

täysi oikeus käydä vieraissa.

47

5183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se nyt

sitten ihan noinkaan?!?!? Millä tavalla sen vonkaamisen tekee, on varmaan yksi miettimisen aihe. Ei naiset pidä siitä, että kun sormia näpsäyttää niin pitäisi olla valmista tavaraa.

• porsaalle

ei viitsi antaa yhtään mitään!Ja tuskinpa se mitä sulta sais on vaivan arvoista.

• *isa

Onkos tullut kysyttyä vaimolta miksi ei anna? Ehkä hän on sairas, väsynyt, muita huolia. Tai kenties hän on kyllästynyt tapaasi lähestyä ja rakastella. Jo tuo p....u sanan käyttö kertoo että arvostus rakasteluun on vain oma tyydytys. Ja miksi ihmeessä, aina naisen täytyy "antaa" ja olla valmis kuin partiolainen. Auta armias, kun mies ei jaksa, ei halua, se on sillä selvä.
      Ei siis oikeutta vieraisiin, ensin on selvitettävä suhteen tilanne!

• se on

Meillä suhde meni siihen pisteeseen, että mies halusi tyydyttää vain omat halunsa ja piti minua pelkästään pihtaajana...Emme pystyneet keskenämme keskustelemaan asioista vaan kyse oli minun haluttomuudestani ja siitä etten anna kun hän haluaa/tarvitsee... Tunsin itseni typeräksi, sillä en saanut mieheltäni mitään tunnepitoista kosketusta yms...seksi olikin vain lopulta pelkkä suoritus, josta hän nautti ja minä en saanut mitään inhosin sitä...Lopulta suhteemme ajautui siihen pisteeseen, että mies meni vieraisiin ja saa nyt kuulema sitä mitä haluaa eli parhainta seksiä...Seksi on mielestäni muutakin kuin vain pelkkä suoritus...tunnetta ja tunteita pitää olla mukana kuvioissa...ja että toisen kanssa voi puhua asioista, ilman että häviää "vieraille" laitumille...

• Yhdessäkin kestämistä
        se on kirjoitti:

Meillä suhde meni siihen pisteeseen, että mies halusi tyydyttää vain omat halunsa ja piti minua pelkästään pihtaajana...Emme pystyneet keskenämme keskustelemaan asioista vaan kyse oli minun haluttomuudestani ja siitä etten anna kun hän haluaa/tarvitsee... Tunsin itseni typeräksi, sillä en saanut mieheltäni mitään tunnepitoista kosketusta yms...seksi olikin vain lopulta pelkkä suoritus, josta hän nautti ja minä en saanut mitään inhosin sitä...Lopulta suhteemme ajautui siihen pisteeseen, että mies meni vieraisiin ja saa nyt kuulema sitä mitä haluaa eli parhainta seksiä...Seksi on mielestäni muutakin kuin vain pelkkä suoritus...tunnetta ja tunteita pitää olla mukana kuvioissa...ja että toisen kanssa voi puhua asioista, ilman että häviää "vieraille" laitumille...

Avaajalle.
        Eiks näitä maita ole jossa voi perustaa haaremin.
        Muuta niihin. Ota ne panopuusikin sinne mukaan.

• ......
        se on kirjoitti:

Meilläkin oltiin avioliitossa siinä pisteessä, että en saanut mieheltäni mitään muuta huomiota kun seksin vonkaaminen silloin tällöin. Olisin halunnut helliä kosketuksia, keskustelua, kotitöiden jakamaista, lasten kanssa touhuamista yhdessä jne. jne. Mutta nämä asiat ei miestäni kiinnostaneet. Nyt saa kuulemma hyvää seksiä muualta joten se siitä. Ehkä minä löydän vielä joskus sellaisen miehen, joka haluaa jutella kanssasi, halaa minua ilman mitään taka-ajatuksia seksistä, tekee kanssani kotitöitä yms. Ja kun nämä asiat on kunnossa, niin elämä on vilkasta myös sängyssä, siitä olen ihan varma.

• Eronnut mies
        ...... kirjoitti:

Meilläkin oltiin avioliitossa siinä pisteessä, että en saanut mieheltäni mitään muuta huomiota kun seksin vonkaaminen silloin tällöin. Olisin halunnut helliä kosketuksia, keskustelua, kotitöiden jakamaista, lasten kanssa touhuamista yhdessä jne. jne. Mutta nämä asiat ei miestäni kiinnostaneet. Nyt saa kuulemma hyvää seksiä muualta joten se siitä. Ehkä minä löydän vielä joskus sellaisen miehen, joka haluaa jutella kanssasi, halaa minua ilman mitään taka-ajatuksia seksistä, tekee kanssani kotitöitä yms. Ja kun nämä asiat on kunnossa, niin elämä on vilkasta myös sängyssä, siitä olen ihan varma.

...meillä taas minä pidin hellistä kosketuksista, rauhallisesta rakastelusta, suukottelusta jne...

Vaimo lähti. Olin kuulemma ällöttävän pehmo. Kaipasi "toismiestä", joka "nussii kunnolla" eikä hempeile. Haluistaan ja tunteistaan tietysti kertoi vasta kun oli jo mennyt vieraisiin....

• -tosi nainen 80-
        Eronnut mies kirjoitti:

...meillä taas minä pidin hellistä kosketuksista, rauhallisesta rakastelusta, suukottelusta jne...

Vaimo lähti. Olin kuulemma ällöttävän pehmo. Kaipasi "toismiestä", joka "nussii kunnolla" eikä hempeile. Haluistaan ja tunteistaan tietysti kertoi vasta kun oli jo mennyt vieraisiin....

Itse vaihdon oman nyhjääjäinsinöörini kunnon raksamieheen, joka on aivan villi sängyssä. Mies joka nai minua rajusti ja kunnolla eikä NYHVÄÄ!!!!

• Suki, suki
        Eronnut mies kirjoitti:

Käy sutasemassa sitä naapurin muijaa vähän välillä. Saattas olla suhun vähän kiimollaan.

• ........
        Eronnut mies kirjoitti:

Haluista ja tunteista puhuminen on vaikeaa ja jossain vaiheessa se puhuminen loppuu kokonaan, samoin kosketukset. Minäkin lopetin kaikki kosketukset kun niitä ei miehen puolelta tullut muulloin kun seksin vonkaamisen yhteydessä. Myös puhuminen loppui, koska en aina jaksanut olla se joka aloittaa keskustelun ja pitää keskustelua yllä.

Minä olisin ollut kanssasi varmaan tosi onnellinen eikä olisi tullut mieleenkään vaihtaa miestä. Mutta ehkä tielleni vielä joskus osuu kaltaisesi "pehmo" mies, jonka kanssa saan viettää helliä hetkiä. Toivossa on hyvä elää!

• puhe
        Suki, suki kirjoitti:

Käy sutasemassa sitä naapurin muijaa vähän välillä. Saattas olla suhun vähän kiimollaan.

mistä puute...

• Anonyymi
        ...... kirjoitti:

Kotitöitä tee kuule vaikka kui paljon haukkuu ja syytää emäntä valheita päälleni eipä auta mustasukkainen enpä oikee saisi nähdä ketään ihmisiä!!!! Haloo,

• Anonyymi
        se on kirjoitti:

Mies teki aivan oikein siinä taas kerran hyvä esimerkki kun sängyssä homma ei toimi . Kyllä maailmaan nsisia mahtuu.

• Anonyymi
        se on kirjoitti:

Mies on vaan niin yksinkertainen. Pitäisi haluta ja antaa naiselle muutakin kuin seksiä. Kuka haluaa olla vain pelkkä panopuu?

• Anonyymi
        se on kirjoitti:

No se nyt on kenelle mitä on jos seksi on se suhteen tärkein asia ni helpommalla selviää kun opettelee itsetyydytyksen jalon taidon

• Anonyymi
        ...... kirjoitti:

No nuokin on lopulta asioita mitkä ei riitä kun pitäisi voida omistaa se toinen jot suo sielä vetelä täälä koita ny si siinä välissä jotenkin luovia ei taida onnistua

• Anonyymi
        -tosi nainen 80- kirjoitti:

Itse vaihdon oman nyhjääjäinsinöörini kunnon raksamieheen, joka on aivan villi sängyssä. Mies joka nai minua rajusti ja kunnolla eikä NYHVÄÄ!!!!

Kahteleppa si vuoden kuluttua uudestaan kun ei sekään enään riitä kun pitäs olla jotain muutakin kun se seksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on vaan niin yksinkertainen. Pitäisi haluta ja antaa naiselle muutakin kuin seksiä. Kuka haluaa olla vain pelkkä panopuu?

Niitäkin naisia kai löytyvi aina vuodeksi kerrallaan tai ainakin siihen asti kun erehdyt panemaan paksuksi

• Ellinooraalexandrajurvanen

niin miehen veljen velvollisuus on sitä sitten antaa. Tai naapurin Jannen.

• munamankeli

Ei taida sellaista miestä ollakaan joka ei antais, joten metsään meni sunkin heittos.

• (I)
        munamankeli kirjoitti:

Ei taida sellaista miestä ollakaan joka ei antais, joten metsään meni sunkin heittos.

Ei kaikilla miehillä seiso. Vika ei ole naisessa vaikka joku mies sellaisen syyn tietenkin keksii hätäpäissään.

• Säälittävät ukot
        (I) kirjoitti:

Ei kaikilla miehillä seiso. Vika ei ole naisessa vaikka joku mies sellaisen syyn tietenkin keksii hätäpäissään.

Ukot on niin yksinkertaisia että ainoa syy löydetään aina naisesta,
        ei suinkaan omista jalkojen välistä. Ja siellähän se kyllä olisi...
        se vika ja pääknupissa.

• Anonyymi
        Säälittävät ukot kirjoitti:

Ukot on niin yksinkertaisia että ainoa syy löydetään aina naisesta,
        ei suinkaan omista jalkojen välistä. Ja siellähän se kyllä olisi...
        se vika ja pääknupissa.

Vaikene. Minä ja m.na ollaan aina oikeassa.

• se ei riitäkään naiselle?

Mieheltäni kyllä kokoa ja taitoa löytyy mutta ongelmana lienee laiskuus.

Ei sillä, joka päivä olisi kyllä valmis mutta vain siihen asti, että saa minut lämpenemään. Koska itse akti jää niin lyhyeksi, olen ruvennut pelkäämään jo pelkkää lämpenemistäni -turhautumista kun on niin vaikea kestää. Mieheni siis systemaattisesti muovaa minusta kylmää kumppania. Asiasta puhumisen seurauksena on mieheni loukkaantuminen. Että silleen. Kyllä kohta rupeaa vieraat kiehtomaan..

Menkääpäs miehet hiukan itseenne: mikä tekijä on alkujaan tehnyt naisistanne kylmiä?

• Anonyymi

Anna mennä vaan sisko.

• 355f

Jos akka pihtaa, niin ei muuta kuin vieraisiin tai akka vaihtoon.

• Monoa vaan

Ja jos ukko ei pysty ja pihtaa niin laitto pitkin tietä vaan. Kyllä niitä
        pystyviä miehiä löytyy pilvin pimein.

• VÄHÄN MYÖHÄSSÄ OLET

VAIMOSI EI ANNA PILLUA KOSKA TIETÄÄ SINUN JO NYT PETTÄVÄN.

ET TAIDA TUNTEA NAISIA LAINKAAN?

• Joo,sun mielestä....

Miksiköhän ei anna?...............Siksi kun sä luultavasti olet uskomattoman tyhmä ja - vastenmielinen, sohvalla rötköttävä ja kaljaa kittaavaa v.ittumainen k.usipää.
      Anna nyt sitte tollaselle.

• Tuuba23cm

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. Myös naisilla toki on sama oikeus.
      Jos ihminen on sairas, väsynyt tai muuten esteellinen, niin oikeasti toista rakastavana suo toiselle lämmön, hellyyden ja erotiikan nautinnot vaikka muualla.

Tästä asiasta voi moralisoida, mutta pakko sanoa että moralistit kiss my ass.

• Kaikki kunnia seksii

Jos mies ei anna tai pysty ( niinkuin monesti vanhemmalla iällä käy)
      naisella on täysi oikeus saada käydä vieraissa tyydyttämässä
      tarpeensa.
      Useasti naisen halut vain lisääntyy vanhemmalla iällä
      mutta se vanha ukkorahjus ei eturauhasvaivoineen ja höyläyksen
      jälkeen enää pysty tyydyttämään naistaan.
      Tästä syntyy monessakin
      parisuhteessa suuria ongelmia.
      Miksi ei Suomeenkin saataisi
      bordelleja joissa olisi komeita nuoria pystyviä miehiä joilta voisi
      ostaa seksiä.
      Kannatan bordelleja joissa olisi sekä naisia että miehiä töissä.
      Luullaan että vain miehet haluaa maksullista seksiä , se on
      täysin väärä kuvitelma.

• koettu on kaikkea

Täytyy sanoa, että kyllä se nainen ihan oikeasti haluaa, jos tuntee, että mies todella haluaa häntä, eikä koe itseään vain panopuuksi.
      Ja kun mies osaa asiansa, niin kyllä sitä naisella vatsanpohjaa kutittaa ihan pelkästä asian ajattelemisesta ja se nostaa halut pilviin vaikka kesken työpäivän.
      Eli mene itseesi ja mieti, miksi naisesi pihtaa?
      Jos naisesi on tyytyväinen seksiin, varmasti sinäkin olet. Niin se vaan menee.
      Eli älä tuijota omaan napaasi, vaan huolehdi toisen haluista myös.
      Kaikissa naisissa on valtavasti potentiaalia hyvään seksielämään, jos kumppani on sellainen, joka saa sen kaiken energian oikein käyttöön.

Monelta kaverilta olen kuullut, että on saanut parempaakin seksiä aikaisemmissa suhteissa, mutta että tämä nykyinen mies on muuten niin ok, että menee näin.
      Mutta hekin muistelevat kyllä kaiholla aikaisempia aikoja. Moni valittaa sitä, että mies ei kykene tekemään paria asiaa samaan aikaan (eli tämä tarkoittaa sitä, että miehelle on vain se edes-takas-liike mielessä, eikä mikään muu. Mutta siinä on niin paljon muuta - miksi ihmeessä miehet eivät sitä tajua?!!! Sehän on ihan perusjuttu - kädet, suu, koko vartalo mukaan, eikä vain sitä yhtä liikettä! (tosin on sanottu, että mies ei pysty tekemään montaa asiaa samaan aikaan, ehkä tämä liittyy siihen kategoriaan monilla miehillä))

• Juttard,

Kirjoitat niin asiaan , juuri noin se menee

• ...

Kyllä minun mies osaa tehdä monta asiaa samaan aikaan,ehkä eivät kaikki. Puree kaulaa,korvaa hyväilee vartaloani ja pitää käsistäni kiinni. Samalla puhutaan kaikenlaista mukavaa toisillemme. Pettämistä ei tarvitse edes miettiä,kun saa rajua seksiä omalta mieheltä ;) En koskaan kieltäydy edes seksistä,vaikka sillä hetkellä ei jaksaisi tai olisi muuta tekemistä,koska tiedän että mies saa minut kiihottuneeksi ;)

• Anonyymi

Eli tiskaa, pese pyykkiä ja imuroi. Sitten odotat kädet ristissä et teillä on pätänkiä illalla?

• rätit

Joo,kuka mitenkin,mutta minun mielestäni ja kokemuksestani,voin sanoa,yksi mies ei tartte kahta akkaa,se on mahdoton yhtälö?.Mitä naapurin janneen tulee,anna jannen käydä asialla,mutta käy sinä janne pesillä,äläkkä puhu asiasta mitään,jos janne kelpaa sun akalle,on sen akalla kanssa samat ongelmat kun sulla.Menkää,pankaa ja tehkää hauskaa elämää,käykää ulkomailla,maksakaa palveluista,ja mieli pysyy virkeänä,ei tartte pälyillä ja pelätä milloin tulee yllätystä,jota naattikaa,niin kauan kun kulli seisoo,ja muistakaa sisaret,vielä tulee aika,jolloin sentti kyrpää maksaa kilon kultaa,ja vitut tervataan?.

• perrhuti

ja kyrvät kalkitaan

• Anonyymi

Vaimoni ei hyväksynyt toista naista vuoteeseemme. Vaikea paikka, mietin eroa.

• Anonyymi

Ehkä kannattaisi miettiä ennemmin onko oikean ihmisen kanssa vai jakkaako vaimo jossain toisaalla

• Anonyymi

Näinhän se menee. Voi olla yksi nainen pillua varten, toinen vaimona. No problem.

• Anonyymi

...tietysti,anna mennä vaan :)

• Anonyymi

Sama pätee toisinpäin. Ettei vaan naises käy jo 🤣

• Anonyymi

Baarissa kerroin tutulle naiselle vaimo ei anna . Loppuillasta pyysi mukaan, naitiin kiihkeästi niiden ala varastossa ja kaksi kertaa. Nyt puute on korjattu molemmilta

• Anonyymi

Kun kerran noin ilmaiset vaimosi suk.puol.elimet kauniisti, olet mielestäni ihan oikeutettu hakemaan sitä p**ua. Naisillahan on eri suk.puol.elimet keskenään.

• Anonyymi

Siis nimeltä.

• Anonyymi

Kun mies ei anna.

• Anonyymi

Tietääköhän aloittaja mille tuntuu olla yksin ilman omaa syytä?

Vanha ketju, mutta hänenlaisia on varmasti paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe