Mies ja ystävänpäiväkortti

pohtija n

Innostaako miestä lähettää ystävänpäiväkorttia tai tekstiviestiä naiselle vai onko ystävänpäivä turha hömpötys miehelle?

18

1191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästähän on alempana jo ties miten monta aloitusta. Poikkeus vahvistaa säännön, mutta ylensä Suomen Posti OYJ:n ja puhelinoperaattoreiden masinoimiin kanpanjoihin suhtaudutaan suurella varauksella.

      Jos olisin sinkku ja minulla olisi himokkaita ajatuksia jostain kinkusta, niin en varmaan jättäisi tätäkään makaaberia keinoa kokeilematta. Koskaanhan ei tiedä, mikä tehoaa...

    • Serpico

      innosta. Se on tainnut tuottaa tulosta, silllä tänä ystävänpäivänä ei kukaan muistanut.

      • ja ...

        iloista ystävänpäivää


      • Serpico
        ja ... kirjoitti:

        iloista ystävänpäivää

        No nyt hymyilyttää. Tosin mä en ennättänyt toivottaa sulle...


      • jos vaikka
        Serpico kirjoitti:

        No nyt hymyilyttää. Tosin mä en ennättänyt toivottaa sulle...

        sitten ensi vuonna uusi yritys :)


    • sanoa...

      toisaalta ei innosta kun tietää ettei mitään vastausta saa, taas toisaalta tuntuu että sekin on huono jos ollenkaan huomioi... Mutta miehenhän kuuluu kärsiä tässä yhteiskunnassa.

    • weg.

      Vastaan kyllä, jos mulle jotain viestiä pistetään. Mutta en mä yleensä itse ole aloitteellinen tollasissa jutuissa.

    • N..

      Kahdelta mieheltä sain ystävänpäivätervehdyksen heti aamulla, joihin myös vastasin.
      Kahdelle laitoin kortin ja yhdelle tekstarin, niihin mihinkään ei ole tullut vastausta.
      Tästä kai voi jotain päätellä....

      • tilastoa

        kahdelta mieheltä sain toivotuksen, näistä toiselta nähdessämme ja toiselta vastauksen omaan toivotukseeni. Muista miehistä ja heidän toivotuksistaan en niin olisi pitänyt väliäkään.


      • pointti...
        tilastoa kirjoitti:

        kahdelta mieheltä sain toivotuksen, näistä toiselta nähdessämme ja toiselta vastauksen omaan toivotukseeni. Muista miehistä ja heidän toivotuksistaan en niin olisi pitänyt väliäkään.

        *keneltä* ne toivotukset tulee suominaiselle


      • vai niin
        pointti... kirjoitti:

        *keneltä* ne toivotukset tulee suominaiselle

        no jos tarkoitat suominaisella jotain tiettyä naisluokitusta, niin en koe ainakaan kuuluvani siihen ryhmään.


      • monen...
        vai niin kirjoitti:

        no jos tarkoitat suominaisella jotain tiettyä naisluokitusta, niin en koe ainakaan kuuluvani siihen ryhmään.

        onnentoivotukset meni taaskin suoraan roskiin?

        Noh, riittää inhorealismi tältä päivää :)


      • on varmaan
        monen... kirjoitti:

        onnentoivotukset meni taaskin suoraan roskiin?

        Noh, riittää inhorealismi tältä päivää :)

        varaa karsia ystäviään. Kaikilla ei ole. Sopii vain miettiä heitä, joilla ei niitä ystäviä ole lainkaan...
        Suhteessa ollessa varmaan meniskin roskiin silti kaikki.


      • jatkoa
        monen... kirjoitti:

        onnentoivotukset meni taaskin suoraan roskiin?

        Noh, riittää inhorealismi tältä päivää :)

        Minulla on yli 18 vuoden takaisia ystävänpäiväkortteja tallella ja siitä tähän asti suurin osa korteista tallessa. Ystävänpäiväviestejäkin on satunnaisesti talletettuna vuosien varrelta. Että en kovin helpoin perustein ainakaan itse heitä mitään roskiin.:) Ei ole tapana edes saada keneltäkään vihamiehiltä tervehdyksiä, jotka pitäisi sitten kauheassa kiukun vimmassa hävittää. Lähimmät naispuoliset ystävät muistavat joka vuosi, niinkuin minäkin heitä. Miehiä nyt ei niinkään ystävinä edes ole.


    • kewi

      textiviestiä...sähköpostia..jne...

      eikä sillä päivällä ole niin väliä.. :)

    • Äijä.

      ei ole ystäviä, vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa, joten hyvää torstaita.

    • Anonyymi

      Miehillä ei ole ystäviä, on vain helvetin hyviä kavereita.
      Hyvää kaverinpäivää!

    • Anonyymi

      Amerikkalaista tuontitavaraa. Ei kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe