Käytiin viikko sitten kaverin kanssa ottamassa tatuoinnit, ja nyt sitten pari päivää sitten alko molemmilla usein tapahtuvasta rasvauksesta huolimatta kuoriutumaan se iho sillä lailla, että väriä lähti siinä ihon mukana niin paljon, että pelkkää "ihon väristä" ihoa tuli esiin. Elikkä kun mula on paksureunainen tähti yläselässä, niin siitä on kadonnut nyt sakaroista osia pois kokonaan.
Mahtaako olla tatuoijassa vika, ettei ole pannut tarpeeksi väriä, tai esim liian pintaan...?
iho kuoriutuu päältä!!?!
4
3860
Vastaukset
- Nimetön
ethän vain ole nyppinyt kuvaa ja rupia?
mutta nyppimättäkin joskus väri lähtee ruven mukana, ruven lähtö on siis täysin normaalia, joten mene jutteleen tatuoijallesi korjausoperaatiosta, jos on ammattilainen korjauksen pitäisi olla ilmainen, minulla ainakin oli.- tatuointeja omaava
Antoiko hän teille hoito-ohjeita? Iho kuoriutuu aina tatuoinnin jälkeen mutta kuinka paljon, riippuu ihan täysin omasta hoidosta. Paras tapa miten itse pystyy vaikuttamaan on pitää tatuointi hyvin rasvattuna kelmun sisällä mahdollisimman pitkään. Irti lähtevä iho-/värikerros on täten pienempi. Ja ihon repaleita ei missään nimessä saa koskaan nyppiä.
- voi V
tatuointeja omaava kirjoitti:
Antoiko hän teille hoito-ohjeita? Iho kuoriutuu aina tatuoinnin jälkeen mutta kuinka paljon, riippuu ihan täysin omasta hoidosta. Paras tapa miten itse pystyy vaikuttamaan on pitää tatuointi hyvin rasvattuna kelmun sisällä mahdollisimman pitkään. Irti lähtevä iho-/värikerros on täten pienempi. Ja ihon repaleita ei missään nimessä saa koskaan nyppiä.
"Paras tapa miten itse pystyy vaikuttamaan on pitää tatuointi hyvin rasvattuna kelmun sisällä mahdollisimman pitkään."
toi neuvo on täyttä paskaa. tatuointi on yhtä kuin avohaava jonka pitää saada ilmaa parantuakseen...
en kyllä itse laittaisi haavan päälle kelmua moneksi viikoksi!!!... kelmu on siinä sen takia ettei veri ja muut mönjät likaa vatteita.. kelmu otetaan pois parin tunnin päästä tatuoinnin otosta. - -Traa-
voi V kirjoitti:
"Paras tapa miten itse pystyy vaikuttamaan on pitää tatuointi hyvin rasvattuna kelmun sisällä mahdollisimman pitkään."
toi neuvo on täyttä paskaa. tatuointi on yhtä kuin avohaava jonka pitää saada ilmaa parantuakseen...
en kyllä itse laittaisi haavan päälle kelmua moneksi viikoksi!!!... kelmu on siinä sen takia ettei veri ja muut mönjät likaa vatteita.. kelmu otetaan pois parin tunnin päästä tatuoinnin otosta.Ei todellakaan mitään kelmuja tatuoinnin päälle, kuin korkeintaan pariksi tunniksi / siksi aikaa kun pääset kotiin. Ei lääkärissäkään haavoihin mitään kelmuja laiteta. Huolehdit vain hyvästä rasvauksesta ja pesusta niin kauan että tatuointi on parantunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855969Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321987Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191678- 361559
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398