Moi, onko kokemuksia tuosta kyseisestä puhelinmyyntifirmasta. Soittivat että ois töitä 2 kuukaudeksi mulle ja kaverilleni.
Myynti hallinnollisia tehtäviä, jotka hyväksyttäis ammattikorkean ammattiharjoitteluksi. Palkka 360 e/kk jonka lisäksi saa opinto- ja asumistuen KELAlta. Aikoivat etsiä kämpän.
Siellä töissä olleet kertokaa kys. firmasta? Onko ok vai kannattaako jatkaa etsimistä?
K1MediaSolutions?
7
1538
Vastaukset
- jennipenni
Kyseinen firma toimii siis Espanjassa, Mijas Costalla ja soittelee suomalaisille yrityksille ja myy 118:ia.
- k1mediasolutions
joo jos et kavahda huonoa työympäristöä niin mikäs siinä. talvella työpaikalla on kylmä, ja kesällä tukahduttavan kuuma. niin sehän on sellainen peltihalli teollisuusalueella. kyllä ne palkan maksaa, mutta työpäivätki menee t-o-d-e-l-l-a hitaasti.
- kuyf
eipä oo enää peltihallissa.
- realisti!
kuyf kirjoitti:
eipä oo enää peltihallissa.
...peltihallissa, mutta paska paikka se on kyllä vieläkin.
Mut jos kaipaa paskoja esimiehiä, paskaa työympäristöö ja paskaa hommaa voi tuo paikka olla juuri oikea!
Tunnen monia jotka ovat olleet siellä töisä itseni mukaan lukien ja yhtäkään positiivista kokemusta en ole kuullut!
En suosittele kellekkään!En edes pahimmalle vihamiehelleni!!
- exk1
en suosittele olen ollut ja palkkoja jäi maksamatta ammattitaidotonta nuorta porukkaa ...työnjohdossa
- Patukka333
Kuulemma pikkuhiljaa liukenemassa muille maille, onkohan Espanja käymässä liian kuumaksi?
Sellanen huijari firma... - huijattu1
olin toissa k1 se taysin huijari firma, jos se toimisi suomessa koko johto olisi vankilassa. heilla on uusi bisnes irtisanotaan paivaa ennen palkkapaivaa niin ei tarvi maksaa palkaa. sit otetaan uusia tyontekijoita ja tehdaan sama asia heille! asiakkaille valehdellaan etta ovat muka vanhoja asiakkaita ja muka soitetaan 118.ta silla ei ole mitaan tekemista oikean numeropalvelun kanssa! terveisin ex tyontekija. eli koko k1 taysin huijausta alusta loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289