Miksi en saa miestä?
Olen ruma nainen. Minulla on vittumainen luonne.
mikä
38
1200
Vastaukset
- miehen logiikkaa
olet ruma ja sulla on vittumainen luonne.
- kumpi on
pahempi?
- vittumaisuus
kumpi on kirjoitti:
pahempi?
on kaikista pahinta
- miehen logiikkaa
kumpi on kirjoitti:
pahempi?
itte päättää.
- kaunis ja
vittumaisuus kirjoitti:
on kaikista pahinta
vittumainen sitte? Jospa mä oonki sellaaneen.
- dfgdgfd
vittumaisuus kirjoitti:
on kaikista pahinta
vittumaisuus on itsepetosta ja hyvin rumaa
- taitaapi
miehen logiikkaa kirjoitti:
itte päättää.
olla niin, että miesten mielestä ruma on automaattisesti myös vittumainen. Rupee vituttaa ku näkee ruman naaman, vai?
- miehen logiikkaa
taitaapi kirjoitti:
olla niin, että miesten mielestä ruma on automaattisesti myös vittumainen. Rupee vituttaa ku näkee ruman naaman, vai?
muaki vituttais.
- olemassa myös
dfgdgfd kirjoitti:
vittumaisuus on itsepetosta ja hyvin rumaa
hyvää vittumaisuutta, mikä ei ole rumaa. Miehet tykkää kun niille vittuilee. Ne tykkää jos nätti nainen vittuilee. Mutta kun mä olen myös ruma.
- sua just
muaki vituttais.
se ruma naama vituttaakin. Sitten projisoit sen vitutuksen rumaan naiseen.
- dfgdgfd
olemassa myös kirjoitti:
hyvää vittumaisuutta, mikä ei ole rumaa. Miehet tykkää kun niille vittuilee. Ne tykkää jos nätti nainen vittuilee. Mutta kun mä olen myös ruma.
että oot ruma?
- -----
olemassa myös kirjoitti:
kyllä vittumaisuus on aina kyrpivää,
hevosenleikit sopii ala-asteelle, ei aikuisten ihmisten välisiin suhteisiin - miehen logiikkaa
sua just kirjoitti:
se ruma naama vituttaakin. Sitten projisoit sen vitutuksen rumaan naiseen.
paskan jauminen vaan helppoa. Kuis panee?
- kukaan suostu
paskan jauminen vaan helppoa. Kuis panee?
panemaan. Edes panemaan!!!!!!!!!!!! Epäreilua.
- mun jotenkin
----- kirjoitti:
kyllä vittumaisuus on aina kyrpivää,
hevosenleikit sopii ala-asteelle, ei aikuisten ihmisten välisiin suhteisiinkompensoida rumuuttani kivalla luonteella. Nimittäin en usko tuota, etteikö miehet tykkäis nättien naisten vittuilusta.
- että aurinko
dfgdgfd kirjoitti:
että oot ruma?
nousee aamulla ja laskee illalla?
- miehen logiikkaa
kukaan suostu kirjoitti:
panemaan. Edes panemaan!!!!!!!!!!!! Epäreilua.
se on rinkelilläkin. Himot ne on hiirelläkin. Ja sitä rataa.
- dfgdgfd
että aurinko kirjoitti:
nousee aamulla ja laskee illalla?
rumuudesta en tiedä.
- tässä muusta
se on rinkelilläkin. Himot ne on hiirelläkin. Ja sitä rataa.
ollukaan puhe.
Himot ne on rumallakin ja ne pitäis tyydyttää. - kyllä vittuilija
dfgdgfd kirjoitti:
rumuudesta en tiedä.
vittuilijan tunnistaa.
- -----
mun jotenkin kirjoitti:
kompensoida rumuuttani kivalla luonteella. Nimittäin en usko tuota, etteikö miehet tykkäis nättien naisten vittuilusta.
en tiedä, mutta itse kiinnostun naisesta aina henkisten avujen perusteella, ulkonäkö ei ole merkittävä kriteeri. ainoat vaatimukset sen suhteen: massa pienempi kuin minun (eli alle 100kg), eikä kanssaihmiset säikähdä pärstää.
- dfgdgfd
kyllä vittuilija kirjoitti:
vittuilijan tunnistaa.
:D.
- ei haittais
----- kirjoitti:
en tiedä, mutta itse kiinnostun naisesta aina henkisten avujen perusteella, ulkonäkö ei ole merkittävä kriteeri. ainoat vaatimukset sen suhteen: massa pienempi kuin minun (eli alle 100kg), eikä kanssaihmiset säikähdä pärstää.
varmaan rumakaan naama, mut välität vaan kanssaihmisisten reaktioista. Onko nainen joku maskotti?
- että rumalle
dfgdgfd kirjoitti:
:D.
ilkiät vittuilla ja silti luulet ansaitsevas kauniin ja ei-vittuilevan naisen itelles.
- miehen logiikkaa
tässä muusta kirjoitti:
ollukaan puhe.
Himot ne on rumallakin ja ne pitäis tyydyttää.yhteystiedot, niin eiköhän joku tuu tuuppaamaan pari kertaa. Kerran sua ja toisen kerran jokeen.
- dfgdgfd
että rumalle kirjoitti:
ilkiät vittuilla ja silti luulet ansaitsevas kauniin ja ei-vittuilevan naisen itelles.
että naisen haluaisin?
- -----
ei haittais kirjoitti:
varmaan rumakaan naama, mut välität vaan kanssaihmisisten reaktioista. Onko nainen joku maskotti?
se oli vaan tuollainen standardi / vertailukohta sille, kuinka karmean näköiseen muijaan voin ihastua, jos tapaus on muutoin mukavaluontoinen
- oo aitoa
yhteystiedot, niin eiköhän joku tuu tuuppaamaan pari kertaa. Kerran sua ja toisen kerran jokeen.
sillo. Se on pelkästä vittuilusta lähtösin sellanen vaan. Hyppää ite järveen.
- haisoo
----- kirjoitti:
se oli vaan tuollainen standardi / vertailukohta sille, kuinka karmean näköiseen muijaan voin ihastua, jos tapaus on muutoin mukavaluontoinen
Vaikka ois kuinka mukavaluonteinen, niin jos ei oo nainen nätti vaan ruma, niin et ihastu.
- rumaa itsepetosta
dfgdgfd kirjoitti:
että naisen haluaisin?
ettet halua naista. Kuitenkin haluat kauniin naisen.
- dfgdgfd
rumaa itsepetosta kirjoitti:
ettet halua naista. Kuitenkin haluat kauniin naisen.
hetero naisena en halua naista
- harmi%
dfgdgfd kirjoitti:
hetero naisena en halua naista
Mä jo luulin, että tärppäs.
Ootko ruma kans? - dfgdgfd
harmi% kirjoitti:
Mä jo luulin, että tärppäs.
Ootko ruma kans?kukaan koskaan rumaks sanonu ainakaan
- ei sulla
dfgdgfd kirjoitti:
kukaan koskaan rumaks sanonu ainakaan
sitte munasta ainakaan oo puutetta.
Mä lähden nyt kauneusunille, heippa. - dfgdgfd
ei sulla kirjoitti:
sitte munasta ainakaan oo puutetta.
Mä lähden nyt kauneusunille, heippa.mut lesoon aina...
- Taasnäitä
Jos et saa miestä ei se ainakaan siitä johdu, että olet ruma ja vittumainen. 90% kanssasisaristasi on ihan samanlaisia ja useimmat niistä on kuitenkin jonkun äijänketaleen onnistuneet pyydystämään.
- lähestymään totuutta
Kerro lisää.
En oo ihan samaa mieltä tuosta, että naisista 90% olis rumia, mutta vittumaisia voivat olla.
Tyhmyys? Rumuus voi olla yhtä kuin tyhmyys monen mielestä. Toisaalta tää maa on tyhmiä miehiä täynnä, jotka mielellään ottavat tyhmän tai tyhmemmän naisen itelleen.
Huono sängyssä ehdotti joku. Voiko nainen olla huono sängyssä? Syy naisen frigiditeettiin tai lahnamaisuuteenhan on aina miehen kurjissa taidoissa. ;) Senhän tietää jokainen.
...huono sängyssä. En keksi mitään muutakaan syytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561478
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu651449Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2631035Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58967- 56959
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin84894