Hannu Lehtonen

nosejob :-)

Olisin hyvin kiinnostunut tämän lääkärin tekemistä nenäleikkauksista. Onko kenelläkään kokemuksia? Mikä tahansa tieto tervetullutta. Kiitos! @>--`--,-- (ruusu)

24

10147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omena#

      Ei ole vielä sen enempää kokemuksia, mutta kahteen kertaan olen lääkärin tavannut keskustelujen merkeissä koskien nenäleikkausta. Tarkoituksena on kesällä mennä nenä leikkauttamaan, ei rupea aikaisemmin leikkaamaan koska nenäni on murtunut jokin aika sitten , niin pitää ensin antaa luutua kunnolla. Oli pettymys että joudun niin pitkään odottamaan , mutta viisainta niin. Tapaamisten perusteella hyvä lääkäri, olen menossa turvallisin mielin. Ainut pelko on se , että tuleeko muutoksesta tarpeeksi suuri, vai leikataanko turhan varoen. Tapaamme vielä ennen leikkausta ja keskustelemme lisää.

      • Nimetön

        Kävin Lehtosella konsultaatiossa ja olisi tarkoitus tavata vielä ja arvioida leikkausta valokuvien kanssa. En kuitenkaan ole varma olisiko hän juuri paras valinta, sillä sain vähän sellaisen kuvan että herra päättää itse mitä ollaan tekemässä ja ei kuuntele asiakkaan toiveita tarpeeksi. Kuvia muista leikkauksista hän ei suostunut näyttämään. On todella vaikea arvioida hänen taitojaan kun palstoilla sekä kehutaan että haukutaan häntä. Monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että leikkauksen tulos ei ole ollut tarpeeksi näkyvä. Toisaalta tämähän voi johtua siitä, että leikataan esimerkiksi vain nenänpäätä, jolloin muutos harvoin on niin suuri. Itseltäni pitäisi leikata luuosaa (kyömy pois) ja nenänpäätä pienentää...vaativa leikkaus siis. Olen tosiaan seurannut monia palstoja silmäillen kuka olisi paras nenäkirurgi ja eniten kehuja kokeneilta oli Nordströmistä ja Lehtosesta....minustakin olisi todella kiva saada kuulla kokemuksia Lehtosen tekemistä vaativammista leikkauksista! Itse haluan sellaisen lääkärin joka todella uskaltaa leikata nenääni pienemmäksi, ei siis mitään pientä "siistimistä"


      • tiedoksi
        Nimetön kirjoitti:

        Kävin Lehtosella konsultaatiossa ja olisi tarkoitus tavata vielä ja arvioida leikkausta valokuvien kanssa. En kuitenkaan ole varma olisiko hän juuri paras valinta, sillä sain vähän sellaisen kuvan että herra päättää itse mitä ollaan tekemässä ja ei kuuntele asiakkaan toiveita tarpeeksi. Kuvia muista leikkauksista hän ei suostunut näyttämään. On todella vaikea arvioida hänen taitojaan kun palstoilla sekä kehutaan että haukutaan häntä. Monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että leikkauksen tulos ei ole ollut tarpeeksi näkyvä. Toisaalta tämähän voi johtua siitä, että leikataan esimerkiksi vain nenänpäätä, jolloin muutos harvoin on niin suuri. Itseltäni pitäisi leikata luuosaa (kyömy pois) ja nenänpäätä pienentää...vaativa leikkaus siis. Olen tosiaan seurannut monia palstoja silmäillen kuka olisi paras nenäkirurgi ja eniten kehuja kokeneilta oli Nordströmistä ja Lehtosesta....minustakin olisi todella kiva saada kuulla kokemuksia Lehtosen tekemistä vaativammista leikkauksista! Itse haluan sellaisen lääkärin joka todella uskaltaa leikata nenääni pienemmäksi, ei siis mitään pientä "siistimistä"

        Eli miten voi tietää kuinka suuri muutos leikkauksessa tehdään. Sisältyykö leikkaukseesi osteotomia eli sanakirjamääritelmän mukaan "luun katkaisu sen asennon tai muodon muuttamiseksi"? Tällainen leikkaus tehdään aina nukutuksessa, ja kyömynenän merkittävä madaltaminen edellyttää osteotomian tekemistä. Muuten kysymys on vain luun viilailusta, jolloin muutos ei ole kovin näkyvä.


      • Nimetön
        tiedoksi kirjoitti:

        Eli miten voi tietää kuinka suuri muutos leikkauksessa tehdään. Sisältyykö leikkaukseesi osteotomia eli sanakirjamääritelmän mukaan "luun katkaisu sen asennon tai muodon muuttamiseksi"? Tällainen leikkaus tehdään aina nukutuksessa, ja kyömynenän merkittävä madaltaminen edellyttää osteotomian tekemistä. Muuten kysymys on vain luun viilailusta, jolloin muutos ei ole kovin näkyvä.

        Kyllä kyseessä on tämä osteotomia..ja pitäisi lääkärin mukaan tehdä juuri nukutuksessa.


      • shushu
        Nimetön kirjoitti:

        Kävin Lehtosella konsultaatiossa ja olisi tarkoitus tavata vielä ja arvioida leikkausta valokuvien kanssa. En kuitenkaan ole varma olisiko hän juuri paras valinta, sillä sain vähän sellaisen kuvan että herra päättää itse mitä ollaan tekemässä ja ei kuuntele asiakkaan toiveita tarpeeksi. Kuvia muista leikkauksista hän ei suostunut näyttämään. On todella vaikea arvioida hänen taitojaan kun palstoilla sekä kehutaan että haukutaan häntä. Monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että leikkauksen tulos ei ole ollut tarpeeksi näkyvä. Toisaalta tämähän voi johtua siitä, että leikataan esimerkiksi vain nenänpäätä, jolloin muutos harvoin on niin suuri. Itseltäni pitäisi leikata luuosaa (kyömy pois) ja nenänpäätä pienentää...vaativa leikkaus siis. Olen tosiaan seurannut monia palstoja silmäillen kuka olisi paras nenäkirurgi ja eniten kehuja kokeneilta oli Nordströmistä ja Lehtosesta....minustakin olisi todella kiva saada kuulla kokemuksia Lehtosen tekemistä vaativammista leikkauksista! Itse haluan sellaisen lääkärin joka todella uskaltaa leikata nenääni pienemmäksi, ei siis mitään pientä "siistimistä"

        hän ei tee nenäleikkauksia sairaalassaan itse lainkaan.


      • skeptikko
        Nimetön kirjoitti:

        Kävin Lehtosella konsultaatiossa ja olisi tarkoitus tavata vielä ja arvioida leikkausta valokuvien kanssa. En kuitenkaan ole varma olisiko hän juuri paras valinta, sillä sain vähän sellaisen kuvan että herra päättää itse mitä ollaan tekemässä ja ei kuuntele asiakkaan toiveita tarpeeksi. Kuvia muista leikkauksista hän ei suostunut näyttämään. On todella vaikea arvioida hänen taitojaan kun palstoilla sekä kehutaan että haukutaan häntä. Monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että leikkauksen tulos ei ole ollut tarpeeksi näkyvä. Toisaalta tämähän voi johtua siitä, että leikataan esimerkiksi vain nenänpäätä, jolloin muutos harvoin on niin suuri. Itseltäni pitäisi leikata luuosaa (kyömy pois) ja nenänpäätä pienentää...vaativa leikkaus siis. Olen tosiaan seurannut monia palstoja silmäillen kuka olisi paras nenäkirurgi ja eniten kehuja kokeneilta oli Nordströmistä ja Lehtosesta....minustakin olisi todella kiva saada kuulla kokemuksia Lehtosen tekemistä vaativammista leikkauksista! Itse haluan sellaisen lääkärin joka todella uskaltaa leikata nenääni pienemmäksi, ei siis mitään pientä "siistimistä"

        ERITTÄIN selväksi, minkälaisen lopputuloksen itse haluaa ja tehdä siitä riittävän hyvä malli vaikka jollain tietokoneohjelmalla, sekä halutun lopputuloksen mittadimensiot. Ja myös vastaavat tiedot talteen nenän alkuperäisestä muodosta. Sitten vain kirurgin/sairaalan nimi sellaiseen sopimukseen, että jos tulos ei ole lähelläkään haluttua niin sitten tehdään uusintaleikkaus tai rahat takaisin. Jos kirurgi ei tähän suostu, on hän todennäköisesti vain leikkauspalkkiosta kiinnostunut puoskari.
        Niin se menee muualla talouselämässä, jos sutta tehdään niin joko reklamaatio tai rahat takaisin. Suomi taitaa vaan olla banaanivaltioiden tasolla kuluttajasuojan suhteen, kun kysymys on lääkäripalveluista. Mutta onhan lääkäriliitto aina ollut ihailtavan hyvä junailemaan oman ammattikuntansa etunsa.


      • nosejob :-)
        shushu kirjoitti:

        hän ei tee nenäleikkauksia sairaalassaan itse lainkaan.

        Kukahan ne sitten tekee?


      • valitettavasti
        skeptikko kirjoitti:

        ERITTÄIN selväksi, minkälaisen lopputuloksen itse haluaa ja tehdä siitä riittävän hyvä malli vaikka jollain tietokoneohjelmalla, sekä halutun lopputuloksen mittadimensiot. Ja myös vastaavat tiedot talteen nenän alkuperäisestä muodosta. Sitten vain kirurgin/sairaalan nimi sellaiseen sopimukseen, että jos tulos ei ole lähelläkään haluttua niin sitten tehdään uusintaleikkaus tai rahat takaisin. Jos kirurgi ei tähän suostu, on hän todennäköisesti vain leikkauspalkkiosta kiinnostunut puoskari.
        Niin se menee muualla talouselämässä, jos sutta tehdään niin joko reklamaatio tai rahat takaisin. Suomi taitaa vaan olla banaanivaltioiden tasolla kuluttajasuojan suhteen, kun kysymys on lääkäripalveluista. Mutta onhan lääkäriliitto aina ollut ihailtavan hyvä junailemaan oman ammattikuntansa etunsa.

        Nenäleikkaus ei ole mitään eksaktia tiedettä jonka tulos olisi täydellisesti ennustettavissa ja taattavissa. Tämä täytyy hyväksyä ennenkuin menee leikkaukseen. Amerikkalaiset lääkärit tekevät tämän ehkä paremmin selväksi kuin suomalaiset, asia on selitetty heti heidän kotisivuillaan.


      • omena#
        Nimetön kirjoitti:

        Kävin Lehtosella konsultaatiossa ja olisi tarkoitus tavata vielä ja arvioida leikkausta valokuvien kanssa. En kuitenkaan ole varma olisiko hän juuri paras valinta, sillä sain vähän sellaisen kuvan että herra päättää itse mitä ollaan tekemässä ja ei kuuntele asiakkaan toiveita tarpeeksi. Kuvia muista leikkauksista hän ei suostunut näyttämään. On todella vaikea arvioida hänen taitojaan kun palstoilla sekä kehutaan että haukutaan häntä. Monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että leikkauksen tulos ei ole ollut tarpeeksi näkyvä. Toisaalta tämähän voi johtua siitä, että leikataan esimerkiksi vain nenänpäätä, jolloin muutos harvoin on niin suuri. Itseltäni pitäisi leikata luuosaa (kyömy pois) ja nenänpäätä pienentää...vaativa leikkaus siis. Olen tosiaan seurannut monia palstoja silmäillen kuka olisi paras nenäkirurgi ja eniten kehuja kokeneilta oli Nordströmistä ja Lehtosesta....minustakin olisi todella kiva saada kuulla kokemuksia Lehtosen tekemistä vaativammista leikkauksista! Itse haluan sellaisen lääkärin joka todella uskaltaa leikata nenääni pienemmäksi, ei siis mitään pientä "siistimistä"

        Minulle alunperin suunniteltiin ainoastaan nenänpään leikkausta ja toisella tapaamisella tulin itse siihen tulokseen, että muutos ei ole silloin tarpeeksi suuri, nenäni on aika "korkea" ja sitä pitäisi madaltaa ja luu on myös korkea joten vaatii myös toimenpidettä. Joku kirjoitti, että mikäli luuta vain höylätään vai mikä se sana olikaan niin muutos ei ole silloin suuri. Riittääköhän mahdollisesti minulle kun pitää vain madalluttaa? Jäi aika paljon avoimia kysymyksiä viime käynnistä, on vielä epäselvää mitä nenälleni tehdään. Hinta- arvio pelkän nenänpään leikkauksesta oli 2000-4000. Paljonkohan tulee lisää hintaa, kun luuta leikataan ja joudutaan nukuttamaan?


      • skeptikko
        valitettavasti kirjoitti:

        Nenäleikkaus ei ole mitään eksaktia tiedettä jonka tulos olisi täydellisesti ennustettavissa ja taattavissa. Tämä täytyy hyväksyä ennenkuin menee leikkaukseen. Amerikkalaiset lääkärit tekevät tämän ehkä paremmin selväksi kuin suomalaiset, asia on selitetty heti heidän kotisivuillaan.

        Täytyyhän leikkausta tekevällä kirurgillakin olla oma vastuunsa lopputuloksesta, koska juuri hän sen työn tekee, ja on velvollinen asiantuntijana selvittämään perusteellisesti mihin hän todellisuudessa kykenee. Vaikka monissa tapauksissa käy niin että kun asiakas ei ole tyytyväinen lopputulokseen, kirurgi saattaa vain kuitata oman huonon työnsä lauseella "odotuksesi olivat epärealistiset" Ennen leikkausta niitä mainintoja "epärealistiseista odotuksista" ei tietenkään mainita, koska asiakas joko luopuu leikkauksesta tai menee rahoinensa jonkun toisen kirurgin vastaanotolle.


      • new nose
        shushu kirjoitti:

        hän ei tee nenäleikkauksia sairaalassaan itse lainkaan.

        Mistä tuollainen olettamus? Minun nenäni leikkasi Nordström sairaalassaan vuonna 2005.


      • new nose
        shushu kirjoitti:

        hän ei tee nenäleikkauksia sairaalassaan itse lainkaan.

        Mistä tuollainen olettamus? Minun nenäni leikkasi Nordström sairaalassaan vuonna 2005.


      • Nimetön
        omena# kirjoitti:

        Minulle alunperin suunniteltiin ainoastaan nenänpään leikkausta ja toisella tapaamisella tulin itse siihen tulokseen, että muutos ei ole silloin tarpeeksi suuri, nenäni on aika "korkea" ja sitä pitäisi madaltaa ja luu on myös korkea joten vaatii myös toimenpidettä. Joku kirjoitti, että mikäli luuta vain höylätään vai mikä se sana olikaan niin muutos ei ole silloin suuri. Riittääköhän mahdollisesti minulle kun pitää vain madalluttaa? Jäi aika paljon avoimia kysymyksiä viime käynnistä, on vielä epäselvää mitä nenälleni tehdään. Hinta- arvio pelkän nenänpään leikkauksesta oli 2000-4000. Paljonkohan tulee lisää hintaa, kun luuta leikataan ja joudutaan nukuttamaan?

        Aikaisemmassa viestissä joku sanoi, että Nordström oli leikannut...millainen operaatio oli ja tuliko näkyvä ja hyvä tulos? Olen myös kyllä sitä mieltä, että jonkinlainen takuu pitää olla leikkauksen onnistumisesta kun niin paljon rahaa tulee sijoitettua...


      • nukutuksessa
        omena# kirjoitti:

        Minulle alunperin suunniteltiin ainoastaan nenänpään leikkausta ja toisella tapaamisella tulin itse siihen tulokseen, että muutos ei ole silloin tarpeeksi suuri, nenäni on aika "korkea" ja sitä pitäisi madaltaa ja luu on myös korkea joten vaatii myös toimenpidettä. Joku kirjoitti, että mikäli luuta vain höylätään vai mikä se sana olikaan niin muutos ei ole silloin suuri. Riittääköhän mahdollisesti minulle kun pitää vain madalluttaa? Jäi aika paljon avoimia kysymyksiä viime käynnistä, on vielä epäselvää mitä nenälleni tehdään. Hinta- arvio pelkän nenänpään leikkauksesta oli 2000-4000. Paljonkohan tulee lisää hintaa, kun luuta leikataan ja joudutaan nukuttamaan?

        Jos nukutetaan, hinta tulee silloin lähtemään tuosta 4000:sta ylöspäin.


      • omena#
        tiedoksi kirjoitti:

        Eli miten voi tietää kuinka suuri muutos leikkauksessa tehdään. Sisältyykö leikkaukseesi osteotomia eli sanakirjamääritelmän mukaan "luun katkaisu sen asennon tai muodon muuttamiseksi"? Tällainen leikkaus tehdään aina nukutuksessa, ja kyömynenän merkittävä madaltaminen edellyttää osteotomian tekemistä. Muuten kysymys on vain luun viilailusta, jolloin muutos ei ole kovin näkyvä.

        Vaatiko nenän luun viilaus nukutuksen?


      • jepa..
        new nose kirjoitti:

        Mistä tuollainen olettamus? Minun nenäni leikkasi Nordström sairaalassaan vuonna 2005.

        Mitä sinulle tehtiin ja tuliko hyvä tulos?


      • Anonyymi
        skeptikko kirjoitti:

        Täytyyhän leikkausta tekevällä kirurgillakin olla oma vastuunsa lopputuloksesta, koska juuri hän sen työn tekee, ja on velvollinen asiantuntijana selvittämään perusteellisesti mihin hän todellisuudessa kykenee. Vaikka monissa tapauksissa käy niin että kun asiakas ei ole tyytyväinen lopputulokseen, kirurgi saattaa vain kuitata oman huonon työnsä lauseella "odotuksesi olivat epärealistiset" Ennen leikkausta niitä mainintoja "epärealistiseista odotuksista" ei tietenkään mainita, koska asiakas joko luopuu leikkauksesta tai menee rahoinensa jonkun toisen kirurgin vastaanotolle.

        Kirurgeilla ei ole minkäänlaista vastuuta ainakaan plastiikkakirurgeilla Lehtonen pilasi minun ulkonäköni ,ennen leikkausta oli mielistelevä ,ja kun leikkauksen jälkeen sai rahat ,muuttui tosi ikäväksi,kolmesti yritti korjata summittaisesti ,ei onnistunut.


      • Anonyymi
        tiedoksi kirjoitti:

        Eli miten voi tietää kuinka suuri muutos leikkauksessa tehdään. Sisältyykö leikkaukseesi osteotomia eli sanakirjamääritelmän mukaan "luun katkaisu sen asennon tai muodon muuttamiseksi"? Tällainen leikkaus tehdään aina nukutuksessa, ja kyömynenän merkittävä madaltaminen edellyttää osteotomian tekemistä. Muuten kysymys on vain luun viilailusta, jolloin muutos ei ole kovin näkyvä.

        onko hän plastiikkakirurgi?


    • shushu

      no, kun soitin sinne ja kysyin, ei ainakaan tällä hetkellä niillä on muitakin kirurgeja niin kait he on jakanut niitä tehtäviä

      • tietäjä2

        nyt kerkee mitään kun on nuori morsian ja vauvakin syntynyt tai syntyy nenät ja tissit on sille nyt sivuseikkoja


    • nasolin

      loistavasti, tiedän kokemuksesta, mutta arvio kyllä itse, ettei lähdetä mitään Michael Jacksonia tekemään, eli leikkaa kyllä niin paljon kun on järkevästi mahdollista. Tosin jää nyt eläkkeelle, eikä tiettävästi ota juuri uusia potilaita.

    • Unohtelija

      Haluaisin tietää, missä H. Lehtonen työskenteli? Muistaako kukaan?

      • RhinoPlastia

        Leikkasi mm. Helsingissä Silmäsairaalassa Makkaratalossa ja Eiran sairaalassa. Ikuisesti katkera tuolle lääkärille huonosta lopputuloksesta. Sieraimet eri korkeudella, toinen sierain vimno, nenänpää leveämpi kuin ennen leikkausta. Jälkitarkastuksessa käytös potilasta kohtaan töykeää. Toivottavasti on älynnyt jäädä eläkkeelle...


      • Anonyymi
        RhinoPlastia kirjoitti:

        Leikkasi mm. Helsingissä Silmäsairaalassa Makkaratalossa ja Eiran sairaalassa. Ikuisesti katkera tuolle lääkärille huonosta lopputuloksesta. Sieraimet eri korkeudella, toinen sierain vimno, nenänpää leveämpi kuin ennen leikkausta. Jälkitarkastuksessa käytös potilasta kohtaan töykeää. Toivottavasti on älynnyt jäädä eläkkeelle...

        Sama juttu pilasi täysin minunkin ulkonäön ,erittäin ikävä ja ei vastuuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe