Tuolta tyypiltä löytyy melko hyviä kappaleita, mutta
netistä en ole löytänyt hänen biisejä, vaikka olen
yrittänyt etsiä ihan perk... Onko niin, että hänen
musiikkivideoita ei netissä ole, kai hän sentään
niitä on tehnyt? :-O
Äijä edustaa siis italo-discoa, eli kai oikea
palsta kysymykselleni?
Joe Yellow???????
6
434
Vastaukset
- -mic-
Jees, eli hän on Italo-kategorian miehiä. Useita hyviä biisejä löytyy mutta videoita ei ole juuri näkynyt. Ainoita missä on esiintynyt on esim. Italo-Bootmix taltioinnit joiltain saksan musiikkikanavilta.
- Italofani
Mäkin oon ettiny pitkaan Italo-CD-levyja ! Mistä ih- meesta niita saa nimenomaan CD-versoioina ja mielellaan Suomesta esim. mista voi tilata tai ostaa niitä ?? Kuuntelin ko. biisejä lukioaikana paljon
ja rakastin sitä musaa !! - italo-fani myös
Italofani kirjoitti:
Mäkin oon ettiny pitkaan Italo-CD-levyja ! Mistä ih- meesta niita saa nimenomaan CD-versoioina ja mielellaan Suomesta esim. mista voi tilata tai ostaa niitä ?? Kuuntelin ko. biisejä lukioaikana paljon
ja rakastin sitä musaa !!Divarit, kirppikset ja joidenkin levykauppojen hyllyjen "takaosat" saattavat tuottaa jotain tulosta Suomessa. Ulkomailla näille löytyy omat levykauppansa, joista niissäkin taitaa olla vanhat julkaisut vähissä. Joitain (uusia) kokoelmalevyjä julkaistaan silloin tällöin ja niitä voi ilmeisesti tilata täältä Suomesta, jos vain tietää nimen, levy-yhtiön ym. informaatiota. Muuten ainoa tapa taitaa olla netistä lataaminen mp3-muodossa. Pienellä hakemisella niitä kyllä löytyy. Trust me ;)
- Myös italofani
Italofani kirjoitti:
ja rakastin sitä musaa !!Kuuntelin netistä radioraman hittejä mm. alien, symphony of love, chance to deside, cause the night
jne ja kuullosti todella hyvältä. mista sais niiden cd:n, tarkoitan siis mista vois ostaa tai
tilata ? - Janzu
Myös italofani kirjoitti:
Kuuntelin netistä radioraman hittejä mm. alien, symphony of love, chance to deside, cause the night
jne ja kuullosti todella hyvältä. mista sais niiden cd:n, tarkoitan siis mista vois ostaa tai
tilata ?http://www.melodymaker.nl/
Luotettavaa palvelua.
- -Mic-
Mielellään keskustelua aiheesta voisi käydä. Itse jo pitkään harrastanut ks. musiikkilinjausta joten artistitietoutta löytyy rutkasti jne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens603081Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1332746- 1892677
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1972317Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1251760Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581189- 85979
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll185925- 44839
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15802