Tuolta tyypiltä löytyy melko hyviä kappaleita, mutta
netistä en ole löytänyt hänen biisejä, vaikka olen
yrittänyt etsiä ihan perk... Onko niin, että hänen
musiikkivideoita ei netissä ole, kai hän sentään
niitä on tehnyt? :-O
Äijä edustaa siis italo-discoa, eli kai oikea
palsta kysymykselleni?
Joe Yellow???????
6
412
Vastaukset
- -mic-
Jees, eli hän on Italo-kategorian miehiä. Useita hyviä biisejä löytyy mutta videoita ei ole juuri näkynyt. Ainoita missä on esiintynyt on esim. Italo-Bootmix taltioinnit joiltain saksan musiikkikanavilta.
- Italofani
Mäkin oon ettiny pitkaan Italo-CD-levyja ! Mistä ih- meesta niita saa nimenomaan CD-versoioina ja mielellaan Suomesta esim. mista voi tilata tai ostaa niitä ?? Kuuntelin ko. biisejä lukioaikana paljon
ja rakastin sitä musaa !! - italo-fani myös
Italofani kirjoitti:
Mäkin oon ettiny pitkaan Italo-CD-levyja ! Mistä ih- meesta niita saa nimenomaan CD-versoioina ja mielellaan Suomesta esim. mista voi tilata tai ostaa niitä ?? Kuuntelin ko. biisejä lukioaikana paljon
ja rakastin sitä musaa !!Divarit, kirppikset ja joidenkin levykauppojen hyllyjen "takaosat" saattavat tuottaa jotain tulosta Suomessa. Ulkomailla näille löytyy omat levykauppansa, joista niissäkin taitaa olla vanhat julkaisut vähissä. Joitain (uusia) kokoelmalevyjä julkaistaan silloin tällöin ja niitä voi ilmeisesti tilata täältä Suomesta, jos vain tietää nimen, levy-yhtiön ym. informaatiota. Muuten ainoa tapa taitaa olla netistä lataaminen mp3-muodossa. Pienellä hakemisella niitä kyllä löytyy. Trust me ;)
- Myös italofani
Italofani kirjoitti:
ja rakastin sitä musaa !!Kuuntelin netistä radioraman hittejä mm. alien, symphony of love, chance to deside, cause the night
jne ja kuullosti todella hyvältä. mista sais niiden cd:n, tarkoitan siis mista vois ostaa tai
tilata ? - Janzu
Myös italofani kirjoitti:
Kuuntelin netistä radioraman hittejä mm. alien, symphony of love, chance to deside, cause the night
jne ja kuullosti todella hyvältä. mista sais niiden cd:n, tarkoitan siis mista vois ostaa tai
tilata ?http://www.melodymaker.nl/
Luotettavaa palvelua.
- -Mic-
Mielellään keskustelua aiheesta voisi käydä. Itse jo pitkään harrastanut ks. musiikkilinjausta joten artistitietoutta löytyy rutkasti jne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755