NYT EKA KERRAN EN KATSO, HANNA ON P...............
IDOLSIN KATSOJAT PILAS KOKO JUTUN, EI ÄÄNESTETTY IDOLIA VAAN VIISUKAPPALETTA HÄPEÄN.
KAIKKI EUROVIISUT KATSONUT
10
677
Vastaukset
- Hanna_ihqq
No herran jumala,siinähän häpeät..
Ei Hannassa oo todellakaan mitää häpeämistä!!!- -!!!!
Siinäpähän sitten näätte toukokuussa kaikki hanna-ihkuttajat miten suomi taas häviää..
- viisuja vuosiin
ainoastaan viimevuonna Lordin vuoksi nyt jää taas katsomatta. Meillä ei ole nyt hyvää esitystä.
- ..........................
Ei täs oo kyl mitää järkee...voi helvetti. En kyl minäkään kato euroviisui tänä vuonna. Noh toivottavasti seuraavana vuonna on paremmat ehdokkaat!
- Viltsukka
Hanna on huippu laulaja, mutta kappale ei ole aivan parhaimmasta päästä, hyvä kuitenkin. Sitäpaitsi, nykyisin Hannalla menee ihan hyvin, tämän vuoden kappaleista vain ei mikään ollut täysin minun makuuni, katotaan miten käy :D
- valittiin
todella väritön biisi, ei mitään mahiksii kymppisakkiin. Veikkaan sijoitusta häntäpäähän.
Kuuntelikohan äänestäjät biisiä vai katsoivatko Hannaa?
Valitettavasti ei tule pärjäämään. Tai pärjää ja pärjää heikosti.- Hannan tissejä
ainakin meidän kotona. Isäntä sanoi heti, että toi likka voittaa. On sellainen hame ja kaikki!
Sillä on kunnon läskiolkapäät ja nätti naama. Tommosta meillä kuuli, ei yhtään sanaa musiikista, vaan sellaiseksihan tämä on mennyt. Pikkulikkojen leikiksi.
Onkohan muissa maissa käyty tällaista nettijuttelua tämän viisubisneksen vaiheilta? Luulenpa, että ei ole. Olemme vast´ikään "puusta maahan tullut kansa", minkäs me kiljumisellemme voimme. Muistan ajan, jolloin pidin esim. Turkin esityksiä kamalina, ei puuttunut kuin huntu kaikkien silmiltä ja niekutusta olisi tullut katsojaltakin.
Nyt ollaan asioitten toisessa päässää, siinä pahimmassa. Kaikki esittävät suurin piirtein samantyylistä musaa, kansallisuutta ei kuulla edes kielessä. Kukapa panisi paremmaksi kuin Lordi, tosin ei niinkään laulullaan, vaan asenteellaan, ulkoisella olemuksellaan - äly näkyi naamarin lävitse!
Hanna, kansa on puolellasi, ole oma itsesi, älä diivaa, kaikki menee hyvin.
Hyvin menee myös juontajilla, kunhan turhanaikainen mielistely ja pään nyökytys puuttuvat.
Ja -toivotaan mangneettikassaa tästä tapahtumasta koko maallemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740