Muistaako joku sellaisen Blues-kokoelmalevyn kun "Still Got the Blues" vuosimallia -90 tai -91
Levyssä oli eri esittäjiä.Ja muistaakseni sen levyn nimenä oli tosiaankin Gary Mooren kipalen mukaan toi Still Got the Blues...tais olla myös levyn ekana Biisinä...vai muistanko levyn nimen väärin ??
Levyltä löytyi anakin J.J. Cale,Eric Clapton...
Oon yrittänyt Googlettaa ...löytää dc:llä...?..ei aukee
Levy jäi aikoinaan exälle ...ja olisi kiva saada se jostain.
Blues kokoelma ?
2
394
Vastaukset
- aaaa
levyllä oli myös Jeff Healeyn "While my guitar gently weeps"
- Arvailen
Mulla on kaksikin tuonnimistä blues-kokoelmaa, toinen taitaa olla Still Got The Blues 2. Molemmat olen ostanut Anttilan alennuskaukalosta. Kumpikaan ei ole tuo. Molemmat ovat erinomaisia kokoomalevyjä. Ne sisältävät melkein pelkkää juurikamaa, mutta seassa on jokunen jauhonaamojenkin esitys, muistaakseni aika omituisia. Mick Fleetwood, Peter Green? En mä näitäkään löydä googlesta. Arvaan, että toi sun kokoelma on samantyyppinen.
Johtopäätös: Jos kaipaat Claptonia ja Calea, niin kannattaa hankkia joku äijien virallinen levy. Jos taas kaipailet jotain juuristykeä, mutta et muista muuta kuin, että se oli tuolla levyllä, niin ei auta muuta kuin ryhtyä diplomaatiksi ja ottaa yhteyttä exään ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2321213Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912