Muistaako joku sellaisen Blues-kokoelmalevyn kun "Still Got the Blues" vuosimallia -90 tai -91
Levyssä oli eri esittäjiä.Ja muistaakseni sen levyn nimenä oli tosiaankin Gary Mooren kipalen mukaan toi Still Got the Blues...tais olla myös levyn ekana Biisinä...vai muistanko levyn nimen väärin ??
Levyltä löytyi anakin J.J. Cale,Eric Clapton...
Oon yrittänyt Googlettaa ...löytää dc:llä...?..ei aukee
Levy jäi aikoinaan exälle ...ja olisi kiva saada se jostain.
Blues kokoelma ?
2
416
Vastaukset 2
- aaaa
levyllä oli myös Jeff Healeyn "While my guitar gently weeps"
- Arvailen
Mulla on kaksikin tuonnimistä blues-kokoelmaa, toinen taitaa olla Still Got The Blues 2. Molemmat olen ostanut Anttilan alennuskaukalosta. Kumpikaan ei ole tuo. Molemmat ovat erinomaisia kokoomalevyjä. Ne sisältävät melkein pelkkää juurikamaa, mutta seassa on jokunen jauhonaamojenkin esitys, muistaakseni aika omituisia. Mick Fleetwood, Peter Green? En mä näitäkään löydä googlesta. Arvaan, että toi sun kokoelma on samantyyppinen.
Johtopäätös: Jos kaipaat Claptonia ja Calea, niin kannattaa hankkia joku äijien virallinen levy. Jos taas kaipailet jotain juuristykeä, mutta et muista muuta kuin, että se oli tuolla levyllä, niin ei auta muuta kuin ryhtyä diplomaatiksi ja ottaa yhteyttä exään ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649