Mutta mikäpä maa olisi ylipäätään voittanut kaksi kertaa peräkkäin? Käsittääkseni ei mikään...
Mutta hyvää tässä on ainakin se ettei tätä renkutusta tarvi silti hävetä...kuten joitakin suomen edustajia on hävettykin!! Keskiverto renkutus...väritön hajuton ja mauton! Ei saa aikaan minkään sortin säväreitä ensikuulemalta ja näillä kekkereillähän se vaikutus katsojiin pitää saada juuri sillä ensi kuulemalla...
Tällä renkutuksella ei voittoon
päästä...
3
232
Vastaukset
- Perfekti
Sitä saa mitä tilaa, hannafanit saa tuta ettei heidän idolinsa ole mitään kansainvälisellä kentillä.
No pisteet jotka tuloo - tuloo lähinnä isäntänä toimimisesta. Yleensä isäntää ei jätetä ihan nollille vaikka sen arvoinen olisikin. Muistaakseni Irlanti voitti kolme kertaa peräkkäin vuosina 92.93 ja 94 . Kakdesti ovat voittaneet Luxemburg (72 ja 73) ja Israel (78 ja 79). Muita mun tietääkseni ei ole.
- Poro Tallinnasta
Irlanti voitti kolme kertaa peräkkäin 1992-94 ja vielä 1996 (eli nejä voittoa viidessä vuodessa). Mutta eipä taida Suomen osalta olla pelkoa vastaavasta.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564