miesten tuoksut

top 3 luetelkaa

itse käytän vain dioreita etupäässä, etsin jotain vaihtelua raikkaista tuoksuista mutten oikein tiedä.....

8

4923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurkuluttaja

Mun suosikit ovat, päivästä riippuen tietenkin:
      - C Lacroix - Tumulte
      - Lanvin - Arpege
      - Burberry - London (uusi London)
      - Roberto Cavalli - nimikkotuoksu
      - Paul Smith - London
      - Florentino - nimikkotuoksu
      - Bulgari - Black
      Nää nyt ainakin löytyy kylppärin hyllyltä.

• Top 4

1. Giorgio Armani Acqua di gio
        2. Chanel Allure homme sport
        3. Chanel allure
        4. Christian Dior Higher energy

• Anonyymi00008

Lisänä lautasellinen hernesoppaa ja myös kaalikeitto. Niistä tuoksuja pärähtelee

• amouage

Gold Pour Homme on mielestäni selvästi parhaan tuoksuinen, mukavin ja hienoin itämaistyylinen (ei kovin raikas) miesten tuoksu. Mitään lähellekään yhtä hyviä ei ole löytynyt, ja tykkään juuri tuontyylisistä itämaisista suitsukkeen kaltaisista tuoksuista. Sopii vaatetukseen ja kämpän sisustukseen jne.
      Raikkaammista tuoksuista Silver Cologne ja Ciel Pour Homme ovat parhaat (ja ainoat riittävän hyvät ja miellyttävät raikkaat tuoksut joita kehtaa käyttääkin, kun yleensä en vesituoksuista tai moderneista sitruunaruikkutuoksuista juurikaan välitä).

• Naisen mielestä

Paljon on tuoksuja miehelläni käytössä, mutta mielestäni nämä ovat ykkösiä numerojärjestyksessä:

1. Chanel Allure Homme Sport
      2. Burberry London (uusi)
      3. Escada Sunset Heat (uutuus)
      4. Christian Dior Higher

• mukaan

Miestenlehti FHM:ssä oli arvostelu miesten tuoksuista niin että naisraati valitsi kaksi parasta tuoksua. Paras tuoksu oli Chanel Allure homme ja toiseksi paras Jean Paul Gaultier: Le Male.

• kylvain

Itse tykästyin nyt Dior Homme Sport - tuoksuun ja se on ainakin raikas. Mua aina jotenkin vierastuttaa se "Sport" - nimike tuoksuissa, mutta tuo kyllä toimi. Raikkaista tuoksuista ehkä numero 1. tällä hetkellä, omasta mielestäni.

• Anonyymi00009

Minä ajan Tunturimopedilla ja tuoksin myös bensalle. Meitin kaupassa ei kukkaan motkota vaan kehuvat että on miehekäs tuoksu.Ostan ylleensä pullon pilsneriä juon sen ja lähen pois.Mulla on nahkatakki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5063
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      100
      2300
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1640
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      111
      892
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      831
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      301
      818
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe