itse käytän vain dioreita etupäässä, etsin jotain vaihtelua raikkaista tuoksuista mutten oikein tiedä.....
miesten tuoksut
6
4757
Vastaukset
- suurkuluttaja
Mun suosikit ovat, päivästä riippuen tietenkin:
- C Lacroix - Tumulte
- Lanvin - Arpege
- Burberry - London (uusi London)
- Roberto Cavalli - nimikkotuoksu
- Paul Smith - London
- Florentino - nimikkotuoksu
- Bulgari - Black
Nää nyt ainakin löytyy kylppärin hyllyltä.- Top 4
1. Giorgio Armani Acqua di gio
2. Chanel Allure homme sport
3. Chanel allure
4. Christian Dior Higher energy
- amouage
Gold Pour Homme on mielestäni selvästi parhaan tuoksuinen, mukavin ja hienoin itämaistyylinen (ei kovin raikas) miesten tuoksu. Mitään lähellekään yhtä hyviä ei ole löytynyt, ja tykkään juuri tuontyylisistä itämaisista suitsukkeen kaltaisista tuoksuista. Sopii vaatetukseen ja kämpän sisustukseen jne.
Raikkaammista tuoksuista Silver Cologne ja Ciel Pour Homme ovat parhaat (ja ainoat riittävän hyvät ja miellyttävät raikkaat tuoksut joita kehtaa käyttääkin, kun yleensä en vesituoksuista tai moderneista sitruunaruikkutuoksuista juurikaan välitä). - Naisen mielestä
Paljon on tuoksuja miehelläni käytössä, mutta mielestäni nämä ovat ykkösiä numerojärjestyksessä:
1. Chanel Allure Homme Sport
2. Burberry London (uusi)
3. Escada Sunset Heat (uutuus)
4. Christian Dior Higher- mukaan
Miestenlehti FHM:ssä oli arvostelu miesten tuoksuista niin että naisraati valitsi kaksi parasta tuoksua. Paras tuoksu oli Chanel Allure homme ja toiseksi paras Jean Paul Gaultier: Le Male.
- kylvain
Itse tykästyin nyt Dior Homme Sport - tuoksuun ja se on ainakin raikas. Mua aina jotenkin vierastuttaa se "Sport" - nimike tuoksuissa, mutta tuo kyllä toimi. Raikkaista tuoksuista ehkä numero 1. tällä hetkellä, omasta mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522973Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969