Nutrilet

Katja

Aloitin tänään starttipaketilla.Pirtelö oli aivan karseeta! Haluaisin tietää mitä hedelmiä ja vihanneksia saa syödä samalla?

46

10990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiia.

      Kävin kans tässä aamulla hakemassa pari laatikkoa nutrilett intensiv -jauheita, mansikkaa ja suklaata. En uskaltanut ostaa mitään kanakeittoja tms, kun paketti kuitenkin maksaa sen parikymppia ja oon vähä nirso noitten keittojen suhteen.. Maistoin sitten tuollaisen mansikkapirtelön ja suoraan sanoen oksennus meinas tulla sitä nieltäes! Hyi hitto.. Seassa kauheita jauhekökköjä ja maistuikin ihan hirveeltä. Noh, täytyy yrittää sinnillä juoda pari viikkoa:) Itse ostin lisäksi porkkanoita, lanttua, ananasta, appelsiineja ja lisäksi tohtori tolosen biq-kuitua. Eiköhän pitäisi laihtua! Kun vaan motivaation sais pysymään.. 10 kiloa olis tavoite.

      • Katja

        Tänään aamulla otin suklaapirtelön ja sauvasekoittimella sekoitin niin johan alkoi olemaan vähän parempaa.Muuten eiliset ruoat oli ihan hyviä,mut kylhän viel näin alussa on koko ajan nälkä.Painoa pitäis saada pois n.20kg. Ilmoittele miten menee pudotus ja vähän fiiliksiä!


      • plikka porista
        Katja kirjoitti:

        Tänään aamulla otin suklaapirtelön ja sauvasekoittimella sekoitin niin johan alkoi olemaan vähän parempaa.Muuten eiliset ruoat oli ihan hyviä,mut kylhän viel näin alussa on koko ajan nälkä.Painoa pitäis saada pois n.20kg. Ilmoittele miten menee pudotus ja vähän fiiliksiä!

        jep, muistan sekoittaneeni sen suklaapirtelöjauheen kylmään kahviin. auttoi makuun hieman. mansikan vois kai sekoittaa johonkin light-mehuun? aattelen itse noista jauheista, että pikastarttina ok, kuitenkin sitten tarvii jatkossa alkaa elämään ns. normaalin ruoan kanssa ja ehkä sitä vois sitten opetella jo laihduttaessa. ei noita jauhejuttuja kuitenkaan kukaan viitsi syödä ja juoda loppuelämäänsä.


      • dirlandaa
        Katja kirjoitti:

        Tänään aamulla otin suklaapirtelön ja sauvasekoittimella sekoitin niin johan alkoi olemaan vähän parempaa.Muuten eiliset ruoat oli ihan hyviä,mut kylhän viel näin alussa on koko ajan nälkä.Painoa pitäis saada pois n.20kg. Ilmoittele miten menee pudotus ja vähän fiiliksiä!

        Kannattaa ostaa shakeri millä voit sekoittaa
        pirtelön, esim. apteekista saa nutrilettin oman
        shakerin n. 5 euroa. Ja pirtelö kannattaa sekoittaa maitoon, ei veteen, niin tulee paremman makuista.


      • Susa
        dirlandaa kirjoitti:

        Kannattaa ostaa shakeri millä voit sekoittaa
        pirtelön, esim. apteekista saa nutrilettin oman
        shakerin n. 5 euroa. Ja pirtelö kannattaa sekoittaa maitoon, ei veteen, niin tulee paremman makuista.

        Hei toverit!
        Eilen hain myös minä pari pakettia Nutria.Mielelläni jaan ajatuksia ja kokemuskia teidän muiden kanssa. Olen 170cm ja painan 90kg, joten pudotettavaa on. Onnea ja voimia kaikille muille! :-D Nyt se alkaa!


      • nutraaja
        Susa kirjoitti:

        Hei toverit!
        Eilen hain myös minä pari pakettia Nutria.Mielelläni jaan ajatuksia ja kokemuskia teidän muiden kanssa. Olen 170cm ja painan 90kg, joten pudotettavaa on. Onnea ja voimia kaikille muille! :-D Nyt se alkaa!

        Heips kaikki nutraajat! 4 viikkoa takana ja 8kg lähtenyt.Pirtelöt on ihan kamalia,ajattelin jatkaa viel viikon koska olen aivan varma että tähän ei enää koskaan pysty.Vinkkinä metsämarjapirtelön voi sekoittaa valion mehukeittoon ja suklaamössön kahviin,parantaa vähän makua,vaikka karseeta pa.... on sittenkin.ONNEA KAIKILLE!


      • *S*
        nutraaja kirjoitti:

        Heips kaikki nutraajat! 4 viikkoa takana ja 8kg lähtenyt.Pirtelöt on ihan kamalia,ajattelin jatkaa viel viikon koska olen aivan varma että tähän ei enää koskaan pysty.Vinkkinä metsämarjapirtelön voi sekoittaa valion mehukeittoon ja suklaamössön kahviin,parantaa vähän makua,vaikka karseeta pa.... on sittenkin.ONNEA KAIKILLE!

        minä olen nyt ollut pari viikkoa tuolla nutrilett intensive kuurilla.. ensimmäisellä viikolla sorruin hieman..lähdin muutamalle oluelle ja tietty sit teki ruokaakin mieli.. no ei siinä mitään olen saanut jo kolme kiloa pois ja suklaapirtelö alkaa maistua hyvälle.. =)
        alkuun kokeilin sekoittaa sitä juuri kylmään kahviin kun en meinannut saada alas, mutta ei se kyllä mikään makuelämys ollut, parempi ihan vain jääkylmään veteen..
        minä kun en muutenkaan tykkää mistään maustetuista kahveista.. musta vahva kahvi parasta. :)
        olen nyt kuurin aikana sit syönyt paljon kasviksia ja hedelmistä aplareita, silloin tällöin laitan uunissa kalaa tai kanaa..ilman suolaa.. :)
        hyvin menee, eikä ole enää yhtään sellainen nälän tunne kuin ensimmäisinä päivinä..
        Paljon vain vettä, teetä ja sen sellaista kun juo päivän aikana niin ei siinä kerkeä nälkä tullakaan.

        TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!! =)


      • Katja
        *S* kirjoitti:

        minä olen nyt ollut pari viikkoa tuolla nutrilett intensive kuurilla.. ensimmäisellä viikolla sorruin hieman..lähdin muutamalle oluelle ja tietty sit teki ruokaakin mieli.. no ei siinä mitään olen saanut jo kolme kiloa pois ja suklaapirtelö alkaa maistua hyvälle.. =)
        alkuun kokeilin sekoittaa sitä juuri kylmään kahviin kun en meinannut saada alas, mutta ei se kyllä mikään makuelämys ollut, parempi ihan vain jääkylmään veteen..
        minä kun en muutenkaan tykkää mistään maustetuista kahveista.. musta vahva kahvi parasta. :)
        olen nyt kuurin aikana sit syönyt paljon kasviksia ja hedelmistä aplareita, silloin tällöin laitan uunissa kalaa tai kanaa..ilman suolaa.. :)
        hyvin menee, eikä ole enää yhtään sellainen nälän tunne kuin ensimmäisinä päivinä..
        Paljon vain vettä, teetä ja sen sellaista kun juo päivän aikana niin ei siinä kerkeä nälkä tullakaan.

        TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!! =)

        Mä en ole syönyt mitään muuta kun mitä starttipaketissa on.Vettä oon tietenki juonu paljon.Ei ole nälän tunnetta,mutta pahin on se kun tekee mieli syödä.


      • on ihan hyvää
        Katja kirjoitti:

        Mä en ole syönyt mitään muuta kun mitä starttipaketissa on.Vettä oon tietenki juonu paljon.Ei ole nälän tunnetta,mutta pahin on se kun tekee mieli syödä.

        aivan kuin "oikeasti" keittoa söisi! Mun itsehillintä ei riittäis noihin pirtelöihin, ovat sen verran hirveän makuisia. Allevoon peruna-purjo on hyvää ja ihan hyvää se niiden sienikeittokin.


      • kuulu esim.hedelmät
        on ihan hyvää kirjoitti:

        aivan kuin "oikeasti" keittoa söisi! Mun itsehillintä ei riittäis noihin pirtelöihin, ovat sen verran hirveän makuisia. Allevoon peruna-purjo on hyvää ja ihan hyvää se niiden sienikeittokin.

        aika nopeasti niistä tulee lisäkaloreita, tarkoitus kun on olla n. 800 kcl/vrk. Ja onhan niissä hed.sokeriakin, mm.
        Salaattia voi syödä, esim. jäävuorisalaattia.
        Toki voi olla osa-nutrilla, mutta tulokset eivät ole samanlaisia kuin täysnutrauksella.


      • Katja
        kuulu esim.hedelmät kirjoitti:

        aika nopeasti niistä tulee lisäkaloreita, tarkoitus kun on olla n. 800 kcl/vrk. Ja onhan niissä hed.sokeriakin, mm.
        Salaattia voi syödä, esim. jäävuorisalaattia.
        Toki voi olla osa-nutrilla, mutta tulokset eivät ole samanlaisia kuin täysnutrauksella.

        Aloitin Maanantaina starttipaketilla ja oon ollu pelkästään sillä ni painoa on tullu lisää vaikka oon hulluna tuolla pakkasessa kävelly!Huomenna on vika päivä enkä meinaa enää jatkaa!


      • pielessä
        Katja kirjoitti:

        Aloitin Maanantaina starttipaketilla ja oon ollu pelkästään sillä ni painoa on tullu lisää vaikka oon hulluna tuolla pakkasessa kävelly!Huomenna on vika päivä enkä meinaa enää jatkaa!

        Aika masentavaa,miten on mahdollista?Paljonko sun paino on?Mul lähti 3 kg täysnutrauksella ekal viikol ja tokal 2,5kg,tosin vedin sitä vlcd äklöpirtelöä tai mikskä sitä nyt sanois.


      • katja5
        pielessä kirjoitti:

        Aika masentavaa,miten on mahdollista?Paljonko sun paino on?Mul lähti 3 kg täysnutrauksella ekal viikol ja tokal 2,5kg,tosin vedin sitä vlcd äklöpirtelöä tai mikskä sitä nyt sanois.

        On mulla paljon ylipainoo.Kyllä toi todella masentaa eikä kauheesti motivoi!Onneks on kohta matka tulossa ni jos se vähän piristäis ja voin vähäks aikaa unohtaa laihiksen!


      • nutrannut vajis
        katja5 kirjoitti:

        On mulla paljon ylipainoo.Kyllä toi todella masentaa eikä kauheesti motivoi!Onneks on kohta matka tulossa ni jos se vähän piristäis ja voin vähäks aikaa unohtaa laihiksen!

        kilpirauhasarvot?


      • katja5
        nutrannut vajis kirjoitti:

        kilpirauhasarvot?

        Just tuli tänään asia mieleen ja meinaan mennä kokeisiin!On ihme jos ei paino tolla putoa!


      • nutrannut vajis
        katja5 kirjoitti:

        Just tuli tänään asia mieleen ja meinaan mennä kokeisiin!On ihme jos ei paino tolla putoa!

        oma vajaatoimintani tuli tavallaan esille tuollaisessa tilanteessa, nutrasin ja mitään ei tapahtunut, tai tapahtui, paino nousi 4 viikon nutrauksen aikana 3,5 kg!!
        En ollut ajatellut, että iltainen paleleminen olisi oire vajiksesta (siis palelu jo ennen nutrausta!). mutta olihan se. Sitten, ajan kanssa, lääkityksen oikean annoksen löytymisen jälkeen alkoi nutrauskin toimia.


      • Katja
        nutrannut vajis kirjoitti:

        oma vajaatoimintani tuli tavallaan esille tuollaisessa tilanteessa, nutrasin ja mitään ei tapahtunut, tai tapahtui, paino nousi 4 viikon nutrauksen aikana 3,5 kg!!
        En ollut ajatellut, että iltainen paleleminen olisi oire vajiksesta (siis palelu jo ennen nutrausta!). mutta olihan se. Sitten, ajan kanssa, lääkityksen oikean annoksen löytymisen jälkeen alkoi nutrauskin toimia.

        Hei! Kiitos viestistäs! Oon menossa testeihin ja voin sit ilmoitella miten on käyny!


      • Hammasta purren
        on ihan hyvää kirjoitti:

        aivan kuin "oikeasti" keittoa söisi! Mun itsehillintä ei riittäis noihin pirtelöihin, ovat sen verran hirveän makuisia. Allevoon peruna-purjo on hyvää ja ihan hyvää se niiden sienikeittokin.

        Moi,

        samaa mieltä, ei ne mitään herkkuja ole. Mutta täyspaastoon nähden silti ihan siedettäviä, kokemusta on!

        Parhaat vinkit on olleet että voi sekottaa esim. mansikkapirtelöön oikeita mansikoita tai muita marjoja(pilkottuna) ja pakastaa, niin saa "sorbettia". Ainakin tulee vaihtelua koostumukseen. Ja kokeiltu on suklaapirtelön tekemistä kahviin. Sitten olen lorauttanut sekaan FunLightia (sehän on kaloritonta), siitäkin tulee hyvää makua lisää
        Funlightilla voi maustaa myös rahkaa, siitäkin tulee ihan "herkkua", tosin jos nutraa, täytyy olla tarkkana ettei kalorit mene yli.

        Nutrilettin kanakeitto on mun mielestä ihan ok, kyllä sitä voi syödä vaikka työpäivänä lounaan korvikkeena.


      • höpööö
        kuulu esim.hedelmät kirjoitti:

        aika nopeasti niistä tulee lisäkaloreita, tarkoitus kun on olla n. 800 kcl/vrk. Ja onhan niissä hed.sokeriakin, mm.
        Salaattia voi syödä, esim. jäävuorisalaattia.
        Toki voi olla osa-nutrilla, mutta tulokset eivät ole samanlaisia kuin täysnutrauksella.

        Oikeaoppiseen ja oikeaoppiseen. Eipä tuolla nyt ole juurikaan merkitystä, vetäisetkö muutaman omenan ja saat 700 kcal sijasta 900 kcal. Ei ne 800 ylittävät kalorit hidasta laihtumista sen enempää kuin ne sen alle menevät. Sitäpaitis, alkaa tuollaisilla kalorimäärillä jo elimistö iskemään herkästi säästöliekille, joten hukkaan valuu suuri osa koko roskasta.


      • jhss
        höpööö kirjoitti:

        Oikeaoppiseen ja oikeaoppiseen. Eipä tuolla nyt ole juurikaan merkitystä, vetäisetkö muutaman omenan ja saat 700 kcal sijasta 900 kcal. Ei ne 800 ylittävät kalorit hidasta laihtumista sen enempää kuin ne sen alle menevät. Sitäpaitis, alkaa tuollaisilla kalorimäärillä jo elimistö iskemään herkästi säästöliekille, joten hukkaan valuu suuri osa koko roskasta.

        Kylläpä sillä taitaakin olla merkitystä. Nutraaminen perustuu KETOOSIIN, eli kun kaloreita tulee vähän, keho ymmärtää, ettei ruokaa ole saatavilla ja alkaa polttaa rasvaa varastosta. Ketoosi vaatii joko hiilihydraatittoman ruokavalion tai vähäkalorisen, jonka on oltava sen alle 800!
        Ketoosista johtuu myös se, että nutratessa parin päivän päästä katoaa nälkä, unen tarve vähenee ja hengitys alkaa haista.


      • NutriM
        jhss kirjoitti:

        Kylläpä sillä taitaakin olla merkitystä. Nutraaminen perustuu KETOOSIIN, eli kun kaloreita tulee vähän, keho ymmärtää, ettei ruokaa ole saatavilla ja alkaa polttaa rasvaa varastosta. Ketoosi vaatii joko hiilihydraatittoman ruokavalion tai vähäkalorisen, jonka on oltava sen alle 800!
        Ketoosista johtuu myös se, että nutratessa parin päivän päästä katoaa nälkä, unen tarve vähenee ja hengitys alkaa haista.

        Kylläpä ei kuitenkaan taida olla. Ei se ketoosi ole mikään Jumalan määrittelemä tila, että se pitää saavuttaa polttaakseen rasvaa. Se on VAIN ja AINOASTAAN tila, jossa aivot alkavat käyttämään ketoaineita hyväkseen ja näin ollen nälän tunne häviää.

        Ihminen kuluttaa suunnilleen vakiomäärän kaloreita päivässä. Jos peruskulutus on 3000 kcal, ja syöt 1000, tulee 2000 kalorin vaje. Keho polttaa sen 2000 kaloria omista varastoistaan, ei ole mitään väliä onko ketoosissa vai ei. Sen 1000 kaloria voi syödä vaikka pöytäsokerista.

        Keho ei mitenkään "ymmärrä" missään vaiheessa, että tuleeko ruokaa vai ei. Sen on pakko pitää elintoimintoja yllä, joten perusaineenvaihdunta ei juurikaan muutu miksikään. Se polttaa sen mitä on saatavilla. Jos se tulee ruokatorvesta, niin se polttaa ruokaa, muussa tapauksessa se alkaa polttamaan omia kudoksiaan, kuten rasvakudosta.

        Nutrissa ei kaikki mene edes välttämättä ketoosiin, joillakin ketoosi vaatii jopa 40-50 g/pv hiilihydraattitason ja nutreista tulee se 60-70 g/pv.

        Ja höpöölle, miten se elimistö menee säästöliekille? Mikä ihmisen aineenvaihdunnassa polttaa muka normaalisti ylitarpeen energiaa, niin että siitä voi säästää? Eiköhän ihmisen elimistö ole optimoitu melko tarkaan niin, että kaikki elintoiminnot vievät minimaalisen määrän energiaa. Ei ole olemassa mitään "säästöliekkiä". Ei elimistö voi alkaa säätelemään sydämenlyöntejä hitaammaksi, koska aivoihin tulisi happivaje.

        Se toki on totta, että vähäisillä kaloreilla liikuntasuoritukset, yleisesti ottaen liikkeet yms. muuttuvat raskaimmiksi ja hitaimmiksi. Joten sieltä tulee hieman energiasäästöä elimistölle. Mutta mitään säästöliekki -asetusta elimistössämme ei ole olemassakaan.


    • Olipa hyvä kun löysin tän ketjun, saa hyviä vinkkejä, mä ostin ton 5pv;n starttipaketin, ei tarvis kun pari-kolme kiloa saada pois. mä olen ollut tosi sairaana jo pari vuotta ja hb oli jo 76 välillä, tankattiin rautaa suoneen kolmesti niin jo alkoi ruoka maistumaan, ja nyt se sitte näkyy. olen muutenkin pieni ja siro, mulla oli pari vuotta sitten infarkti ja tehtiin pallo laajennus ja heti perään tuli sikalunssa ja sitten refluksitauti kaikista niistä helkutin monen kk antibiooteista, ja en voinu syödä yhtään mitään, nyt pystyn syömään hyvin mureaa lihaa jo, mutta ei puhettakaan hedelmistä tai muista närästävistä ruokiista. parin päivän päästä aloitan ton kuurin, tilasin sen postista eikä oo vielä tullu, ja seurataampa ketjua edelleen, saako noita litkuja alas. jospa tässä nyt alkais toipumaan infarktistakin kunnolla ja jaksais taas olla, ja vähän pitempiä lenkkejäkin jaksan koiran kans jo kävellä... näkyillään...

    • ___________________.

      mikä tuossa nutriletissa on parempaa painonpudotuksen kannalta kuin esim VHH elintavassa.

      olen pudottanut painoani vuoden aikana 22kg VHH.lla, kieltäydyin nutriletista ja sattumalta löysin tuon käyttämäni systeemin.

      en ole täällä mainostamassa mitään vaan mielenkiinnosta kyselen jospa löytyisi joku vinkki jota voisin käyttää oman hyvinvointini edelleen edistämiseen.

    • Nutrilady88

      Oma kolmen viikon nutraus alkaa huomenna. Olen normaalipainon ylärajalla ja tavoitteena olisi yksi vaatekoko pienentyä valmistujaisiini mennessä. Itse luulen, että VLCD sopii paremmin, sillä siinä on ns. valmiit ruoat, eikä tule syödyksi ylimääräistä (näin siis toivon...) Kolmen viikon jälkeen on toivon mukaan helpompaa siirtyä VHH:n puolelle ja yrittää pitää paino kurissa. Yritän muistaa käydä täällä päivittämässä kuurin etenemistä.

    • aloitin eilen varovasti nurtilett quik startin,suklaa pirtelöä ensin join, sekoitin se oikein hyvin sauvasekoittimella ja se oli tosi hyvää, kylmän maidon sekaan vispattuna, tänä aamuna otin mansikan ja se oli todella hyvää, kunnolla sekoitettuna kuohkeaksi, ei ollu jauhe kökköjä.. suklaapatukka oli kamala, päällinen hyvä mutta sisus maistui sahanpurulle, jätän ne syömättä suosiolla, kasviskeittoa söin äsken ja se oli kans hyvää, mausteista... maha toimii turhankin hyvin ja juon vettä vähän väliä, enempi kun normaalisti, join tietysti aamulla kahvin ja söin korpun, tulee muuten migreeni jos ei juo kahvia..tuntuu että koko ajan pitää syödä noita, mutta en kyllä jaksa kaikkea syödä tosta satsista, muutenkin olen vähä ruokanen..elimistö ainaki puhdistuu hyvin!!

      • .

        Nimimerkki PKK64; oletko saanut luvan nutraukseen lääkäriltäsi??


      • . kirjoitti:

        Nimimerkki PKK64; oletko saanut luvan nutraukseen lääkäriltäsi??

        miksi siihen pitää lupa saada? muutenkin syön vaan liemiä, puuroa, kanaa, kalaa ym sulavaa , reumalekuri sanoi että parempi pitää paino kurissa sydämen vuoksi, vitamiinithan noissa on oikein, että sama se on mitä syö kunhan syö jotain, kuulemma. juon mä kahvia nytkin ja syön korpun kahvin kanssa, ja illallaki söin paahtoleivän nautapaistilla ja keitetyllä munalla... kysyin mä reumahoitajaltakin tästä ja hän sanoi ettei siitä vaaraa ole kunhan ei liian äkkiä pudota hirveitä kiloja..sanoin ettei tarkotus olekaan kun tiputtaa nää pari kiloa kun tuli kortisonin syömisestä.


    • ___________________.

      onko nälkä noitten pussien syönnin välillä tai muutoin yleisesti. aina muistan varpu tavin toteamuksen että kaalisalaattia saa syödä vaikka kylpyammeellisen.

      • ei oo näläkä yhtään, ähky tuli aamullakin kun join suklaapirtelön, eilen jäi suklaapatukka syömättä sen pitäis olla lounas ja toinen liemi kun ei ollu nälkä yhtään, oon kyllä muutenkin vähäruokanen, mutta nuo on sillain tehty että vievät sitä nälän tunnetta ja siksi niitä syödäänkin parin tunnin välein mikä sopii mulle. hyviä ovat, paitsi patukat.


    • Nutrilady88

      Itselläni mennyt ihan hyvin, ei ole hirveää nälkää muuten ollut, mut toisena iltana otti vähän koville.. Yllättäen aamulla ei sitten enää nälkää niin paljoa tuntunut. Oma ehdoton suosikkini tähän mennessä on Allevon peruna-purjo-keitto ja sitä on tullut ja moneen kertaan syötyä. Nyt yritän syödä Naturdietin Thai-kana-kookos-keittoa, mutta tämä ei ole ihan omaan makuuni..

      Joku kyseli lääkäriltä saadusta luvasta, niin itse aion syödä "vain 3 viikon kuurin". Pakkauksessa suositellaan keskustelua lääkärin kanssa, jos aikoo käyttää tuotteita kauemmin kuin 3 viikkoa.

    • kuuri loppui ja hyvin meni, tomaatti keittoa en saanut alas koska inhoan ketsuppia, vaan ei kyllä nälkä ollukkaan, sopivasti lähti näin 5pv kuuriksi, ja tästä on hyvä jatkaa kun mahalaukku on pienentynyt, ja kesä alkaa ja mä syön erilaisia salaatteja kesällä, ja patonkia lisäksi, sekä vähähiilihapposta vissyä, en juurikaan lämmintä ruokaa koska on kuuma... apteekista saatavat naturdietin pirtelöt on tosi hyviä, söin niitä kun piti mennä tähystykseen, niissä on myös kaikki tarvittava proteiini ja energia ruoan sijasta... nauttikaa kesästä ja muistakaa juoda paljon vissyä ettei tule helteillä huono olo!!!

    • että näin

      Naturdietpirtelöjen lisäksi muillakin valmistajilla on valmiita pirtelöitä, mm- Nutrilettilla ja niitä löytyy muualtakin kuin apteekissa jossa hinnat ovat korkeammat kuin päivittäiskaupoissa.

    • ertgdsgsdfgsdrfg

      En oo lukenu aikasempia viestejä mutta tota nutrilettia vastaavaa jauhetta vaa semmosessa isossa pussissakin jolloin hinta on paljon halvempi. Esim 1kg pussi on jotain 12e fitness tukussa atm. Makukin on parempi imo

      • -25 kg tänään!

        Ei se vastaa VLCD-tuotteita tuo jauhe josta kirjoitat, ehei...


    • tonnimamma

      Moikka kaikille! Täällä olis yksi uusi nutraaja, ja iha ekaa kertaa kokeilen pussikeittoja. Normaalisti saan kevään korvilla inspiraation alkaa urheilemaan ja paino putoaa kuin itsestään.Nyt en jaksa mitään ja ällöttää tää oma olemus.Olin viime kesänä normaalipainoinen (minulla se on n.72kg) ja tänä aamuna vaaka näytti 83,1kg! Kymmenen kiloa olis nyt alkuun tavoitteena, ja siitä sitten haluaisin rutistaa vielä 69 kiloon.

      En ole vielä maistanut noita nutri pusseja, ja niitä olis tuossa kolmen viikon satsi. Olen hieman flunssainen joten ei ole vielä nälkä. Kuitenkin tavoite olis pysyä skarppina tuo kolme viikkoa ja korvaan kaikki ateriat pusseilla. Pikkuveljeni lakkiaisia juhlitaan tasan kolmen viikon päästä, ja juhlamekko kiristää!

      Kaipailisin tässä vain vertaistukea ja tsemppausta! :)

      • 2

        Moikka!

        Olen myös uusi nutraaja. Aloitin tänään 5 päivän starttipaketilla ja sen jälkeen olisi tarkoitus jatkaa keitoilla ja pirtelöillä. Minulla on myös tavoitteena laihtua aluksi 10 kiloa. Lopullinen tavoite olisi -18kg. Tuntuu järjettömän paljolta tässä vaiheessa.

        Olen suunnitellut sinnitteleväni kaksi viikkoa pelkästään noilla pusseilla ym. ja sen jälkeen alan vähitellen lisäämään mukaan kasviksia, hedelmiä jne. Sallin itselleni kuitenkin pari mukillista kahvia rasvattoman maitotilkan kanssa päivittäin. Muuten ei pärjää. :) Eipä tuosta nyt niin paljoa ylimääräisiä kaloreita tule.

        Tästä nutrauksesta toivon alkusysäystä itselleni. Tarkoitus on suorittaa elämäntapamuutos. Pitkän päälle tietysti liikunta ja terveellinen ruokavalio on ainoa, mikä toimii. Mutta jos tällä saisi joitain kiloja nopeasti pois, nousisi motivaatio entisestään. Lisäksi annoskoon pienentäminen tämän jälkeen ei varmasti tule olemaan ongelma.

        Miten sinulla on kuuri käynnistynyt? Olisi mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia, kun yksin muuten laihdutan.


      • tonnimamma
        2 kirjoitti:

        Moikka!

        Olen myös uusi nutraaja. Aloitin tänään 5 päivän starttipaketilla ja sen jälkeen olisi tarkoitus jatkaa keitoilla ja pirtelöillä. Minulla on myös tavoitteena laihtua aluksi 10 kiloa. Lopullinen tavoite olisi -18kg. Tuntuu järjettömän paljolta tässä vaiheessa.

        Olen suunnitellut sinnitteleväni kaksi viikkoa pelkästään noilla pusseilla ym. ja sen jälkeen alan vähitellen lisäämään mukaan kasviksia, hedelmiä jne. Sallin itselleni kuitenkin pari mukillista kahvia rasvattoman maitotilkan kanssa päivittäin. Muuten ei pärjää. :) Eipä tuosta nyt niin paljoa ylimääräisiä kaloreita tule.

        Tästä nutrauksesta toivon alkusysäystä itselleni. Tarkoitus on suorittaa elämäntapamuutos. Pitkän päälle tietysti liikunta ja terveellinen ruokavalio on ainoa, mikä toimii. Mutta jos tällä saisi joitain kiloja nopeasti pois, nousisi motivaatio entisestään. Lisäksi annoskoon pienentäminen tämän jälkeen ei varmasti tule olemaan ongelma.

        Miten sinulla on kuuri käynnistynyt? Olisi mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia, kun yksin muuten laihdutan.

        "Minulla on myös tavoitteena laihtua aluksi 10 kiloa. Lopullinen tavoite olisi -18kg. Tuntuu järjettömän paljolta tässä vaiheessa."

        Se 18 kg lähtee äkkiä kun alkaa vaan tsemppaamaan ja skarppaamaan :) Itse olen laihduttanut 25 kg eikä se tuntunut lainkaan vaikealta.Siinä tavoitepainossa pysyminen vaan on hiukka hankalaa....


    • nutrrillettttija

      Muistan kun ensimmäistä kertaa vuosi sitten söin näitä nutriell ja vastaavia tuotteita. Minusta ne maistuivat ihan oksettavilta. Mutta ei ihmekkään, kun makuhermo oli tottunut pitsaan, jauhelihakastikkeeseen ja makarooni -ruokavalioon.

      Nykyään mielestäni esim. mansikkapirtelö on todella hyvää, sama metsämarjassa, ovat lempparipirtelöitäni. Ananas-pirtelö on ehkä ainoa, jota juon tällä hetkellä pakolla alas, siinä on vähän turhan voimakas maku. Myöskin nuo patukat ovat todella hyviä, en tiedä myyvätkö enään, mutta aikoinaan jugurtti-mustikka oli todella hyvä patukka. Myöskin nuo suklaapatukat ovat ihan syötäviä.

      Itse aloitin tuossa pari päivää sitten jälleen kerran. Ensimmäiset päivät olivat hirveitä, yleisemmin ne päivät kun saattaa repsahtaa, teki ihan hirveesti mieli tilata pitsaa. En tilannut.

      tänään on huomattavasti virkeempi olo kuin yleisemmin, kun "normaalia" ruokaa söin. Totuus taitaa olla, etten koskaan normaalia ruokaa syönykkään, vaan jokapäivä oli karkkia ja roskaruokaa, joskus pieninä ja joskus isoina määrinä. Siitä tämä ylipainokin johtuu.

      Täällä päässä yritän 20kg saada pois jouluun mennessä.

    • tonnimamma

      Neljäs päivä on lopuillaan pelkillä pussikeitoilla (ja pari kupillista kahvia rasvattomalla maitotilkalla). Toinen päivä oli helvetillinen, nälkä koko ajan.Kolmantena päivänä vitutti kaikki mutta ei ollut nälkä. Tänään on sitten ollut mielihaluja.Tein lapsille makaroonilaatikon ja voi että se tuoksuu hyvältä! Vaikea pitää sormet irti!

      Vatsa on hieman ummella ollut, mutta mulla kun on tuo paha tapa tupakointi niin vatsa toimii aamuisin jotenkin..Tupakka siis edesauttaa sitä. En kyl suosittele kenellekään tupakoinnin aloittamista että sais vatsan toimimaan :D

      Kävin vaa'alla tänään ja se näytti kolmen päivän saldon -2,3kg. Nestettähän se on mutta motivoi kummasti! :)

      Tsemppiä paljon kaikille keventämiseen. Ihan mukavaa kun ei ole niin turvonnut olo aamuisin :)

      • 2

        Täällä toinen päivä pian takana. Yllättävän kivuttomasti mennyt toistaiseksi. Hieman nälkä kurninut näin illalla (sama eilen), mutta ei häiritsevän paljon onneksi. Vatsa on ainakin toistaiseksi toiminut normaalisti. Runsaan vedenjuonnin takia saa rampata veskissä koko ajan, mutta niin teen normaalistikin :)

        Ostin tänään pussikeittoja ja pirtelöä ja syön sekaisin niitä ja starttipaketin annoksia. Saa vähän enemmän vaihtelua ja päivittäinen kalorimäärä pyörii 500-700kcal:n tietämillä. Starttipaketin päiväannoksista tulisi 818kcal/pvä.

        Ihailtavaa itsekuria, ettet koskenut makaronilaatikkoon. Itselläni olisi varmasti tehnyt tiukkaa! Nälkä ei tosiaan ole vielä pahemmin vaivannut, mutta mielihalut tänään kylläkin. Menen huomenna kyläilemään ystävän luokse ja vien tuliaisina kaiken tuoreruoan jääkaapistani :) Eipähän tule houkutuksia. Olen sikäli helpommassa asemassa, että asun yksin - ei ole ketään herkuttelemassa vieressä.

        Onnea hienosta alusta sinulle! Itse ajattelin huomenna nousta vaa'alle ensi kertaa. Vaakaa ei ole kotona, mikä minun tapauksessani on hyvä asia. Muuten hyppäisin siinä varmasti aamuin illoin. Parempi käydä salilla pari kertaa viikossa katsomassa edistymistä. Mitään kunnon urheilua en kyllä näillä kalorimäärillä uskalla harrastaa. Tulkoon se mukaan sitten, kun on normaaliruokaakin ruokavaliossa.

        Tsemppiä :) Pitkä tie edessä, mutta eiköhän tää tästä pikkuhiljaa..


      • tonnimamma
        2 kirjoitti:

        Täällä toinen päivä pian takana. Yllättävän kivuttomasti mennyt toistaiseksi. Hieman nälkä kurninut näin illalla (sama eilen), mutta ei häiritsevän paljon onneksi. Vatsa on ainakin toistaiseksi toiminut normaalisti. Runsaan vedenjuonnin takia saa rampata veskissä koko ajan, mutta niin teen normaalistikin :)

        Ostin tänään pussikeittoja ja pirtelöä ja syön sekaisin niitä ja starttipaketin annoksia. Saa vähän enemmän vaihtelua ja päivittäinen kalorimäärä pyörii 500-700kcal:n tietämillä. Starttipaketin päiväannoksista tulisi 818kcal/pvä.

        Ihailtavaa itsekuria, ettet koskenut makaronilaatikkoon. Itselläni olisi varmasti tehnyt tiukkaa! Nälkä ei tosiaan ole vielä pahemmin vaivannut, mutta mielihalut tänään kylläkin. Menen huomenna kyläilemään ystävän luokse ja vien tuliaisina kaiken tuoreruoan jääkaapistani :) Eipähän tule houkutuksia. Olen sikäli helpommassa asemassa, että asun yksin - ei ole ketään herkuttelemassa vieressä.

        Onnea hienosta alusta sinulle! Itse ajattelin huomenna nousta vaa'alle ensi kertaa. Vaakaa ei ole kotona, mikä minun tapauksessani on hyvä asia. Muuten hyppäisin siinä varmasti aamuin illoin. Parempi käydä salilla pari kertaa viikossa katsomassa edistymistä. Mitään kunnon urheilua en kyllä näillä kalorimäärillä uskalla harrastaa. Tulkoon se mukaan sitten, kun on normaaliruokaakin ruokavaliossa.

        Tsemppiä :) Pitkä tie edessä, mutta eiköhän tää tästä pikkuhiljaa..

        Mie olen miettinyt myös tuota liikuntaa ja päättänyt etten juurikaan harrasta sitä tän kuurin aikana.Kun se energiavajehan olisi ihan älytön mikäli tähän vielä liikunnan lisäisin, ja tulisi päälle nälkäkin.
        Teen hoitotyötä viikot ja se käy kyllä liikunnasta tuolla sairaalaympäristössä.

        Mie syön kans noita nutri tuotteita sekaisin eikä mulla oo mitään starttipakettia.Valkkasin vaan ihan summissa :)

        Kerrohan mullekin mitä vaaka näyttää kun sille pääset.Onnea uuteen päivään,kyllä me pystytään :)!! Mie käyn vaa'alla seuraavan kerran huomenna. Kirjoittelen toisellakin palstalla ja siellä punnitaan perjantaisin.Tule sieki mukaan jos meitä tässä ei muita ole..

        http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1967291-onko-taalla-muita-nutrilett-kuurilla-olijoita-tsempattaisiin-toinen-toisiamme/


    • 2

      Kolmen päivän jälkeen vaaka näytti tänä aamuna -2,5kg! Nesteitä tottakai, mutta motivoi tosiaan! :) Katsoin, että tuolla toisella palstalla näyttää olevan paljonkin porukkaa. Kiva juttu! Kirjoitan sinne..

      - Anna

    • kriina

      Heips nutraajat,

      Täällä kans yksi joka haaveilee 10kg pudoktuksesta, sitten oisin ihannepainossani. Tänään aloitin vlcd -dieetin mansikkapirtelöllä ja olihan se aivan kamalan makuista! Vielä en ole päättänyt kuinka pitkään syön noita nurtilett tuotteita ennen kuin siirryn "tavalliseen ruokaan", tietenkin vähemmässä määrin kuin aiemmin. Tarkoitus olisi kuitenkin, että paino tippuisi aluksi sen verran että saisin sen kadonneen motivaation palaamaan kotiin :) Mukava nähdä että meitä on muitakin täällä.

    • marmi67

      Hei Nutraajat!

      Itselläni on nutrauksesta hyviä kokemuksia.. vuosi sitten olin nutreilla 8 viikkoa ja painoa lähti parikymmentä kiloa. Olen jokseenkin pystynyt pitämään linjani kunnossa, mutta Joulun suklaat ja herkuttelu putki mikä jäi päälle on tuonut minulle sen 5 kg. Nyt kaikki ihanat pienet kesävaatteet ovat hiukan napakat joten tarkoitus olisi aloittaa uusi nutrilet täys nutraus kuuri.. ja ehkä tiputtaa viellä semmoinen 10- 15kg. Sitten olisin tosi hoikka kuten nuoruuden vuosina. Tiedän kokemuksesta että ekat kolme päivää ovat ihan kauheat! Eka päivä menee mutta tokana päivänä jokainen solu elimistössä suorastaan huutaa ruokaa, ja kolmas päivä kaikki toisten syömät ruuat tuoksuvat taivaalliselta! ja pinna palaa pienistäkin asioista.. mutta sitten kun sen alun kestää hammasta purren niin sitten sitä voisi jatkaa vaikka loputtomiin ja tulokset pitkällä laihduttamisella ovat upeat ja ne ei tule heti takaisin jos niin päättää. Niin, tänään alkaa ja joskus huhtikuun lopulla sitten päättyy.. tsemppiä kaikille!

    • Ellukka

      Aloitin maanantaina osanutrauksen ekaa kertaa elämässäni. Tähän asti olen kokeillut smoothieita (mielestäni hyviä ovat) sekä kinuskinmakuista patukaa (yllättävän sitkeä ja täyttävät oloinen, kestää syödä paljon kauemmin kuin vastaavankokoinen suklaapatukka :) sekä juustopastaa, joka on ihan loistavan makuista mielestäni :) Pirtelöitä en ole vielä maistanut, mutta ainakin näiden kolmen tuotteen perusteella maut on ihan loistavia - käsittääkseni näiden kanssa ei ole tarkoitus ryhtyä herkuttelemaan :

      Osanutrausta harrastan siksi, että töissäni minun täytyy ruokailla lasten kanssa. Syön yhden vähähiilarisen salaattipitoisen lounaan ja illalla vihreätä salaattia, kolme ateriaa korvaan nutreilla. Tähän kolmeen ekaan päivään ei ole ollut sen enempää nälkä kuin tavallisestikaan, sillä nyt syön kuitenkin 5 kertaa säännöllisesti päivässä, kun tavallisesti yleensä vain kolme....

      Olo on ollut koko ajan hyvä ja tämä on ollut helppo alku - tosin se etten syö pelkkää nutria, varmaan vaikuttaa olotilaan paljon. Pituutta minulla on 179,5cm ja painoa nyt 86,5kg, joten en itseäni hirveän ylipainoiseksi lue, mutta haaveilen silti -10kg poistamisesta. Kymmenen vuotta sitten laihduin 20kg painonvartijoissa, mutta nyt ajattelin kokeilla jotain uutta - pisteiden lasku ei vain ole lähtenyt niin hyvin käyntiin kuin joskus silloin :)

      Tzemiä kaikille!

    • Anonyymi

      Ostin tänään pari pakettia Nutrilet keittoja ja ihmettelin kovaa jauhopaakkua joka ei tasoittunut vaikka kuinka sekoitin, otin palan pois ja huuhdoin hanan alla ja totesin että paakku olikin hammas.
      Soitin asiakaspalveluun heti ja lupasivat soittaa takaisin mutta eivät soittaneet.. ei ikinä enää näitä keittoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe