lihottaako weetabixit? ja mitä niiden kanssa syödä ku ei viitsi laittaa sokeri kun lihottaa??
kiitos vastauksista ja hyvää helmikuun loppua!! :)
weetabix orginal, lihottaako??
7
13203
Vastaukset
- Weetabix!
Eivät weetabixit lihota ne ovat melkein kokonaan pelkkää kuitua eli 95% ja vain vähän sokeria ja rasvaa.. Voisit kokeilla weetabixejä esim marjojen ja jogurtin kera, tai sitten banaanien, omenan, pelkän jogurtin tai voit jopa laittaa jogurttia ja pikku hillo nokareen päälle.. se on hyvää! Mutta ei kuitenkaan kannata sitä sokeria laittaa eikä esim hunajaa.. Eli eikun syömään!
- bix ;)
kuitua 10%, siis runsaskuituinen tuote!
(hh 64.3).
- stra
Siis oikeestihan kaikessa ruoassa on kaloreita. Vedessä ei ole yhtään. Yhdessä Weetabx-murokkeessa on 97 kcal. Mutta täytyyhän sitä ihmisen syödä. Weetabixit ovat todella kuitupitoisia siis terveellisiä. Itse syön usein aamupalaksi 2 weeetabixiä, 1/2 dl pakastemansikoita (sokeroituja) / 1 rkl hilloa ja rasvatonta maitoa 1,5 dl. Kaloreita alle 300. Ja tällä pärjään hyvin lounaalle. Syö pois vaan. Eikä se haittaa, jos 1 tl sokeria laitat. Nipottamisesta tulee hulluksi.
- nalp
Weetabix paketin kyljessä kyllä lukee että kaksi muroketta sisältää vain 127 kcal.
- Hyvältä maistuu
Mä syön Rainbow vehnämurokkeita. Ovat samaa tavaraa kuin Weetabix, mutta huomattavasti halvempia. Syön aamuisin yhden murokkeen ja 2 dl rasvatonta maitoa. Yhteensä 134 kcal ja sillä pärjään hyvin lounaaseen asti. Olen aina syönyt Weetabixia ja näitä Rainbow vehnämurokkeita pelkän kylmän rasvattoman maidon kanssa ja mä kyllä tykkään.
Sitä en muuten ymmärrä, mistä toi edellinen kirjoittaja vetäsi Weetabix annokseensa noin paljon kaloreita....?- stra
2 kpl murokkeita yht. 197 kcal, 2 dl rasvatonta maitoa 66 kcal ja 0,5 dl sokeroituja pakastemansikoita 27 kcal. Eli yht. 290 kcal. Eikä tää ole aamupalaksi paljon. Siitä saa kaikenlaisia ravintopyramideja nousemaan (kuituja,kalcium,C-vitam). Hyvä valinta :-)
- Anonyymi
Onko huono iltapala, mustikkakeittoa kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906