Mollin sivujen työpaikka ilmoittelut???

humpuukiako

Ovat tekemällä tehtyjä eikä monellakaan ole edes tarkoitustakaan palkata työntekijää.
Mollin sivut ovat täyttyneet vuokratyövoima yrityksien ilmoituksista.
Höpö, höpö, mollin sivuille.
Lehti-ilmoittelut ovat asia erikseen. Yleensä työnantaja tarvii tekijöitä tosissaan silloin kun laittaa lehteen avoimen työpaikka haun.

11

5441

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinsevainon

Nykyään ainakin suurinosa työntekijöistä rekrytoidaan netin kautta. Työpaikka ilmoittelu lehdissä on verrattavissa mainontaan ja tarkoituksena vain yrityskuvan kohottaminen.

• alasta

Se on kyllä pitkälti ala- ja työpaikkakohtainen asia palvelevatko Mollin sivut vai eivät. Esim. tietyissä viroissa ja laitoksissa tehtävät laitetaan auki molliin. Kyllä Mollissa näyttäisi olevan myös asiallisia työntarjoajia ja ihan oikeita paikkojakin mm. juuri niitä samoja joita on lehdissä. Toki siellä on paljon myös huijareita ja ties minkälaisia tehtäviä, mutta eikös se niin mene että tekijä valitsee millaisessa paikassa hän haluaa työskennellä ja lähtee liikkeelle omatoimisella avoimella hakemuksella.

Mollin kautta työn saanut.

• työvoimatoimisto

ihan turha paikka. en oo yhtäkää paikkaa saanu sitä kautta! itsestä kiinni työpaikan saa itse henk koht kysymällä ja suhteitten kutta. kyllä tietysti paskahommia saa työkkärin ja mollin kautta jos haluaa, muuten aivan turhia.

• Löysin nykyisen työni mollin sivun kautta. Paikka oli siellä koska yrityksen sisäinen haku ei ollut tuottanut tulosta. Itse olen tyytyväinen sillä duuni on mielenkiintoinen ja juuri siltä alalta mihin olen käynyt usean vuoden koulua.

• juppana2

kaikkiin kannattaa hakea,molli tai lehti-ilmoituksiin,itselle kelpais mikä tahansa kun edes jotain löytyis.

• jopopp

Työkkäristä kannattaa kysellä myös näitä "tiskin alta" jaettavia työpaikkoja...Vallanki jos ei oo huomannu kaikkia toiveitaan kirjauttaa työllistymissunnnitelmaansa. Jokku työnantajat ei laita mol:n sivuille avointa paikkaa vaik heil sellane olis vaan soittavat työkkäriin et he katosivat heille sielt sopivia haastateltavia.

• Ex-työkkärintäti

Näitä hiljaisina hakuina tehtäviä paikkoja ei suinkaan säilytellä "tiskin alla". Niihin tehdään yleensä nopealla aikataululla suorahaku työkkärin järjestelmästä, ja esitellään työnantajan toivomilla kriteereillä löytyneitä alan tekijöitä työnantajan toivoma määrä.

Terv. ex-työkkärintäti

• Ei valittamista.

Itse olen saanut elämäni aikana useammankin työpaikan Mol.fi:n kautta. Niin julkisen kuin yksityisenkin sektorin työpaikkoja. Itse asiassa kun mietin, niin enpä ole tainnut muiden työpaikkasivustojen kautta ikinä yhtäkään paikkaa saada.

• hohhoijaa.

Olen istunut tietokoneeni ääressä kohta 2 vuotta ja tuijottanut mollin sivuja josko joku soittaa töihin. Ei ole soitettu......Pitkästyttävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      195
      3290
    2. 95
      1473
    3. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      130
      1158
    4. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      254
      1147
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      86
      985
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      97
      861
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      112
      707
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      56
      705
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      108
      688
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      39
      617
    Aihe