Ovat tekemällä tehtyjä eikä monellakaan ole edes tarkoitustakaan palkata työntekijää.
Mollin sivut ovat täyttyneet vuokratyövoima yrityksien ilmoituksista.
Höpö, höpö, mollin sivuille.
Lehti-ilmoittelut ovat asia erikseen. Yleensä työnantaja tarvii tekijöitä tosissaan silloin kun laittaa lehteen avoimen työpaikka haun.
Mollin sivujen työpaikka ilmoittelut???
11
5318
Vastaukset
- niinsevainon
Nykyään ainakin suurinosa työntekijöistä rekrytoidaan netin kautta. Työpaikka ilmoittelu lehdissä on verrattavissa mainontaan ja tarkoituksena vain yrityskuvan kohottaminen.
- Jacki
Ymmärsittekö mitä kirjoittaja tarkoitti? HÄN ajoi takaa mm.(yrityksien status)ja muita seikkoja.Parhaat työt on Mol:fi sivujen ulkopuolella.Jos työnhakija haluaa kunnon työpaikan ja uran, HÄN unohtaa tuon Mollin.
- alasta
Se on kyllä pitkälti ala- ja työpaikkakohtainen asia palvelevatko Mollin sivut vai eivät. Esim. tietyissä viroissa ja laitoksissa tehtävät laitetaan auki molliin. Kyllä Mollissa näyttäisi olevan myös asiallisia työntarjoajia ja ihan oikeita paikkojakin mm. juuri niitä samoja joita on lehdissä. Toki siellä on paljon myös huijareita ja ties minkälaisia tehtäviä, mutta eikös se niin mene että tekijä valitsee millaisessa paikassa hän haluaa työskennellä ja lähtee liikkeelle omatoimisella avoimella hakemuksella.
Mollin kautta työn saanut.- työvoimatoimisto
ihan turha paikka. en oo yhtäkää paikkaa saanu sitä kautta! itsestä kiinni työpaikan saa itse henk koht kysymällä ja suhteitten kutta. kyllä tietysti paskahommia saa työkkärin ja mollin kautta jos haluaa, muuten aivan turhia.
Löysin nykyisen työni mollin sivun kautta. Paikka oli siellä koska yrityksen sisäinen haku ei ollut tuottanut tulosta. Itse olen tyytyväinen sillä duuni on mielenkiintoinen ja juuri siltä alalta mihin olen käynyt usean vuoden koulua.
- juppana2
kaikkiin kannattaa hakea,molli tai lehti-ilmoituksiin,itselle kelpais mikä tahansa kun edes jotain löytyis.
- jopopp
Työkkäristä kannattaa kysellä myös näitä "tiskin alta" jaettavia työpaikkoja...Vallanki jos ei oo huomannu kaikkia toiveitaan kirjauttaa työllistymissunnnitelmaansa. Jokku työnantajat ei laita mol:n sivuille avointa paikkaa vaik heil sellane olis vaan soittavat työkkäriin et he katosivat heille sielt sopivia haastateltavia.
- Ex-työkkärintäti
Näitä hiljaisina hakuina tehtäviä paikkoja ei suinkaan säilytellä "tiskin alla". Niihin tehdään yleensä nopealla aikataululla suorahaku työkkärin järjestelmästä, ja esitellään työnantajan toivomilla kriteereillä löytyneitä alan tekijöitä työnantajan toivoma määrä.
Terv. ex-työkkärintäti
- Ei valittamista.
Itse olen saanut elämäni aikana useammankin työpaikan Mol.fi:n kautta. Niin julkisen kuin yksityisenkin sektorin työpaikkoja. Itse asiassa kun mietin, niin enpä ole tainnut muiden työpaikkasivustojen kautta ikinä yhtäkään paikkaa saada.
- hohhoijaa.
Olen istunut tietokoneeni ääressä kohta 2 vuotta ja tuijottanut mollin sivuja josko joku soittaa töihin. Ei ole soitettu......Pitkästyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131