Ihmisen pahuus ja täydellinen turmeltuneisuus on Kristinuskon lähtökohtainen totuus. Mutta kuinka harvoin sitä kirkossa ja missään muuallakaan kuulee. Vanhoissa suomifilmeissä pappi saattoi huuttaa: "Sinä syntinen saatanan kurja"! Mutta ei enää, nykyajan sivistyneelle suvaitsevaiselle hyvälle ihmiselle sovi noin huutaa.
Raamatussa ihminen on paha, eikä mikään hyvän ja pahan sekoitus, niinkuin nykyään usein annetaan ymmärtää. Monet uskovatkin sanovat, että ihminen on kyllä paha mutta voi tehdä myös hyviä tekoja. Eikös Jeesus sanonut jossain kohtaan jotenkin näin: "Jos te pahat ihmiset voitte antaa lapsillenne hyvää..." Ei hän sanonut: Jos te hyviin tekoihin kykenevät pahat ihmiset...
Voi olla, että pahuussaarnalla ei kirkot täyttyisi. Tai mistä sitä tietää, ehkä ihmiset ovat jo täynnä tätä kannustavaa, positiivista, ei- mistään syyllistävää ilmapiiriä. Ehkä se toimisikin, jos joku paukuttaisi päin naamaa ihmiselle, kuinka turmeltunut ja paha hän on.
Miksi muuten täydellisesti elämänsä hukanneeseen ihmiseen (rappioalkoholisti, narkkari, itsensä sairaaksi työskennellyt debressiopotilas tms.) uppoaa saarna pelastuksesta niin paljon paremmin kuin ns. tavalliseen ihmiseen. Eikö siksi, että hän tietää olevansa täysin turmeltunut ja paha ja tarvitsevansa pelastusta ulkopulolelta, että hänellä ei ole muita vaihtoehtoja kuin elämä ja kuolema.
Sen sijaan keskiverto ihminen, suvaitsevainen, lähestulkoon terve työssä käyvä ihminen, jolla on sosiaalinen verkko kunnossa ja terveystiedon mukaiset elämäntavat, kuinka vaikeaa hänen onkaan uskoa olevansa paha ja tarvitsevansa Jeesusta. Jos vielä sitä ei uskovaisetkaan katso aiheelliseksi valottaa.
Minä ainakin sain kuljeksia vuosikausia siinä luulossa, että olen hyvä ihminen. Kunnes sitten, kiitos Jumalalle, sairastuin "hyvyydestäni" ja minulle alettiin näyttää mikä todella olen. En muista kuulleeni mistään omasta pahuudestani, en kirkossa, jossa kävin pakolliset rippi, kaste, hääkuviot, enkä uskovilta. Jeesuksesta kyllä laulettiin ostarilla, mutta ei siellä laulettu ihmisen pahuudesta, siitä miksi Jeesus kuoli. Voihan se tietysti olla, että en kuulevin korvin kuullut...
Ihmisen täytyy särkyä ennen kuin hän on valmis ottamaan vastaan Jeesuksen. Häneltä täytyy kuoria pois kerros kerrokselta luuloteltu hyvyys ylpeyskuorrutuksineen ja syyllisyyttä peittämään tarkoitetut riippuvuudet, tehdä hänestä henkisesti alaston, valmis huutamaan Jeesusta apuun.
Onko rakkaus sitä, että kertoo ihmiselle sitä mitä hän haluaa kuulla, vai sitä että kertoo ihmiselle totuuden.
Eikö ole todella rakkaudetonta olla kertomatta ihmiselle, mikä hän todellisuudessa on!
Paha ihminen
32
855
Vastaukset
Totuus on kirosana ja Totuuden Hengestä on tehty Saatanan henki,
kuten varmaan olet saanut huomata, kun näitä keskusteluja
olet seurannut, sillä täydellisesti elämme sitä aikaa, josta Paavali
Timoteukselle kirjoitti:
"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia
vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen
sitä mitä kulloinkin mieli tekee. He tukkivat korvansa totuudelta
ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."
Voitko jo sanoa, että sinun silmäsi ja korvasi on putsattu näkemään totuuden?
Eli onko sinut jo lopullisesti särjetty niin pieneksi, että ahtaasta portista sisälle pääsit?
Ihmisethän nauttivat siitä, kun saavat kuulla, että Jeesus häntä rakastaa,
vaikka elääkin synnissä, ja totuutta tietämättömänä.
Harva heille uskaltaa sanoa: "Ellet käänny - olet tuhon oma."- sören
että olen päässyt ahtaasta portista sisälle. Mutta kun en voi. Mikään puolinainen ei tässä asiassa käy, niinkuin tiedätte, se on joko/tai. Niinkuin joskus aiemmin sanoin, matkani kulkee todella hitaasti (minun mielestäni! Jumalalle tämä hitaus on minulle enemmänkuin tarpeen omavanhurskauden rippeiden poiskitkemiseen).
Sen verran on viimeisenä parina vuotena kasvua tapahtunut, että synnintunto on todella voimakas. Sitä ei ennen ollut, pystyin vaivatta rationalisoimaan hyvän ihmisen kaapuun pukemani teot ja muutkin tekosynnit vieteillä ja ihmisviisauksilla. Synnintunnsta tiedän olevani oikealla tiellä. Koko ajan olen alkanut enemmän totella oman ääneni sijasta ääntä sisimmässäni, tyyliin: kun lapseni haluaa näyttää piirtämäänsä kuvaa, todella katson sitä, koska se on hänelle tärkeä, enkä kuten ennen, koska hyvän vanhemman kuuluu olla kiinnostunut lapsestaan.
Uskossa kasvuni on tapahtunut poisoppimisen kautta. Asia kerrallaan vaihtoehtoni ovat vähenneet, omat selitykset kaatuneet, Raamattu alkanut puhua suoraan sydämeen. Olen erittäin kriittinen totuuden suhteen, ollut aina ihmisviisaudenkin "totuuksien" puolella. Uskon että Jumala näin valmistaa minua johonkin, jollain lailla käyttöönsä. Eikös se Paavalikin ollut ensin Gamalielin opissa ja sitten vielä 14 vuotta Jeesuksen opissa.
Minusta tuntuu, että olen viimeisen ratkaisun edessä. Takaisin ei ole menemistä, eteenpäin pitää mennä, mutta jokin taistelee viimeiseen asti vastaan, tempaa aina ovelta takaisin.
Kovasti minua on särjetty, omasta mielestäni! Onko se Jumalle riittävää vai pitääkö Hänen vielä joku osa minusta alentaa ja joku pistin jättää, en tiedä? Mutta uskon vakaasti, että saan Totuuden Hengen omakseni. "Ei Jumala ketään kiusaa". Tuskin hän olisi minut tuonut Totuuden äärelle, ja sitten viime tingassa estääkin tien sisään. Eksynyt (eksytetty) olen niin monta kertaa, että eksymismahdollisuudet alkaa olla loppuun käytetty.
Näin se on minun kohdallani, ylpeän polvet pitää notkistaa. - "lapsenmielinen"
Olen ahtaanportin läpi käynyt , luopunut " syntielämästä" siittä kaikesta mikä sai minut käymään ahtaasta portista ja kohtaamaan Jeesuksen.Luin viestisi "vaikka elääkin synnissä" Mitä on syntielämä uskoontulon jälkeen? Älä vastaa "et ole tullut tuntemaan totuutta" .Minä haluan tietää totuuden! olise sitten kuinka rankka tahansa, en halua elää synnissä!!
"lapsenmielinen" kirjoitti:
Olen ahtaanportin läpi käynyt , luopunut " syntielämästä" siittä kaikesta mikä sai minut käymään ahtaasta portista ja kohtaamaan Jeesuksen.Luin viestisi "vaikka elääkin synnissä" Mitä on syntielämä uskoontulon jälkeen? Älä vastaa "et ole tullut tuntemaan totuutta" .Minä haluan tietää totuuden! olise sitten kuinka rankka tahansa, en halua elää synnissä!!
tulevat mukaan toisenlaiset synnit. Ne mitä ennen on tehty, ja joista on nautintoa
saatu lakkaavat toimimasta ihmisen lihassa, vaikka sitä eivät synnissä
elävät voi millään ymmärtää, ja josta on lukemattomia kiistoja
näissäkin keskusteluissa käyty, ja varmasti käydään ihmiskunnan tuhoon saakka.
Ne sanat, joilla Jeeus Kristus minut tämän kansan keskelle lähetti, paljastavat
sinullekin - niin toivon - ne synnit, joista hänen edessään tulisin tuomituksi
ja menettämään Pyhän Hengen, jos niihin syyllistyisin:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo
mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."
Jos minä tämän valtavan totuuden vastustamisen tähden, mikä näissäkin keskusteluissa
vallitsee, vaikenisin ihmispelon tähden totuudesta, siinä olisi minulle
syntiä riittävästi, koska olisin syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan.
Tästä rajusta eksytyksestä johtuen miljoonat ihmiset elävät synnissä,
vaikka uskovat toimillaan palvelevansa Jumalaa. Oletko lukenut tämän:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000061&posting=22000000023487298
Entä onko tämä tuttu:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000023325088- " lapsenmielinen"
TeuvoSuni kirjoitti:
tulevat mukaan toisenlaiset synnit. Ne mitä ennen on tehty, ja joista on nautintoa
saatu lakkaavat toimimasta ihmisen lihassa, vaikka sitä eivät synnissä
elävät voi millään ymmärtää, ja josta on lukemattomia kiistoja
näissäkin keskusteluissa käyty, ja varmasti käydään ihmiskunnan tuhoon saakka.
Ne sanat, joilla Jeeus Kristus minut tämän kansan keskelle lähetti, paljastavat
sinullekin - niin toivon - ne synnit, joista hänen edessään tulisin tuomituksi
ja menettämään Pyhän Hengen, jos niihin syyllistyisin:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo
mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."
Jos minä tämän valtavan totuuden vastustamisen tähden, mikä näissäkin keskusteluissa
vallitsee, vaikenisin ihmispelon tähden totuudesta, siinä olisi minulle
syntiä riittävästi, koska olisin syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan.
Tästä rajusta eksytyksestä johtuen miljoonat ihmiset elävät synnissä,
vaikka uskovat toimillaan palvelevansa Jumalaa. Oletko lukenut tämän:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000061&posting=22000000023487298
Entä onko tämä tuttu:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000023325088En tullu hullua hurskaammaksi! Unoha koko juttu!
- Mervi_
No olipa mukava lukea näin hyvä kirjoitus.
Täyttä asiaa. Kiitos! "Ihmisen pahuus ja täydellinen turmeltuneisuus on Kristinuskon lähtökohtainen totuus. Mutta kuinka harvoin sitä kirkossa ja missään muuallakaan kuulee."
Ehkä tuosta ohimennen mainitaan, mutta samaan hengen
vetoon sanotaan: olkaa turvallisella mielellä
Jeesus on kaikki sovittanut, menkää Herran rauhaan.
Että se on sellaista pintapuolista suulla höpisemistä ei mitään todellista tuntoa siitä,
että ihminen on todella kaikin tavoin kelvoton
turmeltunut, niin ettei itsessään voi millään
Jumalan luo päästä, eikä itsessään koskaan
tule Jumalaa edes etsimään.
Ja miten ihminen voi ymmärtää, että tulisikaan
mitään etsiä kun vakuutellaan kaikki on valmista
synnit on sovitettu, rauhaa vaan, rauhaa vaan.
Näin ihmiset tuuditetaan todella syvälle synnin uneen.
Ja tuollaisella ihmisiä miellyttävällä julistuksella sanomalla luullaan tosissaan että
palvellaan Jumalaa, Jumalan asialla ollaan,
mutta ollaankin tämän maaiman jumalan asialla
häntä palvelemassa näin tehokkaasti johdattamassa
ihmisiä kohti iankaikkista kadotusta.
Kaikki nämä hienot ns. suvaitsevaisuudet jotka
kieltävät siis totuuden esille tuomisen on
todella hienoa saatanan harhaa. Ihmiset on niin pumpattu täyteen näitä kaikkia hienoja korulauseita, että on vallan hirveää jos joku
sanoo olet läpikotaisin syntinen täysin kelvoton
Jumalan edessä olet kadotuksen oma, ellet
tee parannusta ja käänny Jumalan puoleen.
Ei, ei, ei saa ketään tuomita ei saa ketään syyllistää.
Ja totuus on se, että ei voi ihminen koskaan
tulla parannetuksi jos hän ei saa tiedostaa, tulla tiedostamaan todellista kadotettua tilaansa.
Järkyttävää on, että tässäkin saatana ottaa
Raamatun kohdan esille: eivät terveet tarvitse
parantajaa vaan sairaat, niinpä ihmiset synti
sairaudessaan kokevat niin me olemme sairaita
ja terveiksi emme tulekkaan vaan meitä sairaita
varten Jeesus on. Näin tällainen julistus jämähdyttää ihmisen siihen sairauteensa kun hänelle ei kukaan sano; jotka Jeesuksen luo
käyvät heidät Jeesus parantaa.
Jeesus on tullut sairaita varten, mutta ei siksi,
että hän pitäisi ihmisen myös sairaana.
Ei vaan Jeesus tahtoo syntisairaan parantaa.
Se on siis tämän maailman herra joka ihmiset
syntisairaina tahtoo pitää EIKÄ SUINKAAN JEESUS.
"Onko rakkaus sitä, että kertoo ihmiselle sitä mitä hän haluaa kuulla, vai sitä että kertoo ihmiselle totuuden.
Eikö ole todella rakkaudetonta olla kertomatta ihmiselle, mikä hän todellisuudessa on!"
Hyvä kysymys, ja hyvä vastaus- onko lääkitys
sinulla kohdallaan?! Aika huolestuttavaa tekstiä suollat. Muista nyt ystävä hyvä, että JEESUS KRISTUS LUNASTI KUOLEMALLAAN SINUNKIN SYNNIT! TEE PIKAINEN PARANNUS, NÄIN PÄÄSET RIIVAJISTASI EROON!
onko lääkitys kirjoitti:
sinulla kohdallaan?! Aika huolestuttavaa tekstiä suollat. Muista nyt ystävä hyvä, että JEESUS KRISTUS LUNASTI KUOLEMALLAAN SINUNKIN SYNNIT! TEE PIKAINEN PARANNUS, NÄIN PÄÄSET RIIVAJISTASI EROON!
Että Saatanan hengen vallassa eläville Totuuden Henki on Saatanan henki,
ja Totuuden Hengen vallassa eläville Saatanan henki on monenlaisten
avaruuden henkivaltojen henki. Ja niitä henkiä on todella paljon.
Yritäpä ottaa selvää miten monta porttoseurakuntaa tässäkin maassa on,
ja jokaisella on hieman toisistaan poikkeava Saatanan henki, jotta he
eivät voi yhtä olla, ennen kuin vasta vähän ennen kuin ne kaikki yhdessä tuhotaan.- Teuvo, Teuvo
TeuvoSuni kirjoitti:
Että Saatanan hengen vallassa eläville Totuuden Henki on Saatanan henki,
ja Totuuden Hengen vallassa eläville Saatanan henki on monenlaisten
avaruuden henkivaltojen henki. Ja niitä henkiä on todella paljon.
Yritäpä ottaa selvää miten monta porttoseurakuntaa tässäkin maassa on,
ja jokaisella on hieman toisistaan poikkeava Saatanan henki, jotta he
eivät voi yhtä olla, ennen kuin vasta vähän ennen kuin ne kaikki yhdessä tuhotaan.sinultahan tuota tekstiä suoltuu jostain syvältä maan uumenista! Koita nyt elää itsesi ja "pomosi" kanssa!!
Niin, sinä se elät juuri tuota : "Että Saatanan hengen vallassa eläville Totuuden Henki on Saatanan henki, ja Totuuden Hengen vallassa eläville Saatanan henki on monenlaisten
avaruuden henkivaltojen henki"
hei tsemppiä Teuvo valitsemallesi tielle! Teuvo, Teuvo kirjoitti:
sinultahan tuota tekstiä suoltuu jostain syvältä maan uumenista! Koita nyt elää itsesi ja "pomosi" kanssa!!
Niin, sinä se elät juuri tuota : "Että Saatanan hengen vallassa eläville Totuuden Henki on Saatanan henki, ja Totuuden Hengen vallassa eläville Saatanan henki on monenlaisten
avaruuden henkivaltojen henki"
hei tsemppiä Teuvo valitsemallesi tielle!Kyllä täällä sinullekin tilaa olisi, mutta eipä taida kiinnostaa, koska
"Tämän tien portti on ahdas, ja tie kapea ja vain harvat tämän löytävät."
Et taida tietää sitäkään, miten mahtavasti sinun jumalasi
pystyy vääntämään kieroon kaikkia kirjoituksia?- kiljuu....
TeuvoSuni kirjoitti:
Kyllä täällä sinullekin tilaa olisi, mutta eipä taida kiinnostaa, koska
pystyy vääntämään kieroon kaikkia kirjoituksia?Miksi sinä vedät Jeesuksen Kristuksen tähän saastaan, mitä suollat
Tässä sinulle, ole hyvä: "Et taida tietää sitäkään, miten mahtavasti sinun jumalasi
pystyy vääntämään kieroon kaikkia kirjoituksia?" TeuvoSuni kirjoitti:
Kyllä täällä sinullekin tilaa olisi, mutta eipä taida kiinnostaa, koska
pystyy vääntämään kieroon kaikkia kirjoituksia?mahtavasti saatanan henki vetää kieroon
JUMALAN TOTUUDEN.onko lääkitys kirjoitti:
estänyt todesta ottamasta näitä JEESUKSEN SANOJA:
"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.?"- Herran portista
ArmiK kirjoitti:
"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.?"sisään, ja sinä tiedät sen itsekin! Sinua on varoitettu, ota varoituksesta opiksesi, sillä Jumala ei jätä rankaisematta väärintekijöitä!
Sinun henkesi ei tunnista Jeesuksen Kristuksen olemassaoloa! - on häpeäksi!
ArmiK kirjoitti:
"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.?"Siis sinä luulet tietäväsi ihmisen paremmin kun meidän Herramme Jeesus Kristus! Syntisi ovat yhtä syvät kuin meren syvyys! Tekosi ovat yhtä pimeät kuin yön pimeys!
Herran portista kirjoitti:
sisään, ja sinä tiedät sen itsekin! Sinua on varoitettu, ota varoituksesta opiksesi, sillä Jumala ei jätä rankaisematta väärintekijöitä!
Sinun henkesi ei tunnista Jeesuksen Kristuksen olemassaoloa!kanssa en lähde kinaamaan.
Mutta mikä sinua on estänyt ottamasta todesta
näitä JEESUKSEN SANOJA;" Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.?"on häpeäksi! kirjoitti:
Siis sinä luulet tietäväsi ihmisen paremmin kun meidän Herramme Jeesus Kristus! Syntisi ovat yhtä syvät kuin meren syvyys! Tekosi ovat yhtä pimeät kuin yön pimeys!
pysty sanomaan mikä on sinua estänyt todesta
ottamasta näitä JEESUKSEN SANOJA:" Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.?"- SYNTISI,
ArmiK kirjoitti:
kanssa en lähde kinaamaan.
Mutta mikä sinua on estänyt ottamasta todesta
näitä JEESUKSEN SANOJA;" Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.?"Tee parannus niistä, siinä saastainen loinen! Et ole käynyt portista sisään. Sinä olet UPPOAMASSA! Ja sen tiedät sinä itsekin.
kiljuu.... kirjoitti:
Miksi sinä vedät Jeesuksen Kristuksen tähän saastaan, mitä suollat
Tässä sinulle, ole hyvä: "Et taida tietää sitäkään, miten mahtavasti sinun jumalasi
pystyy vääntämään kieroon kaikkia kirjoituksia?"niin tässä sinunkin viestissäsi. Kun et itse mitään totuudesta tiedä,
niin suollat takaisin samoja asioita, joita Totuuden Henki sinulle sanoo.
Oletko miettinyt elämäsi kaarta? Mikä asia sinut on saanut hylkäämään totuuden etsimisen?- vakaumus
ArmiK kirjoitti:
pysty sanomaan mikä on sinua estänyt todesta
ottamasta näitä JEESUKSEN SANOJA:" Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.?"on ottaa huomioon kanssaihmiset ja varoittaa heitä saatanan eksytyksistä. Sinua on nyt varoitettu, et ota näköjään neuvosta vaaria. Ei voi mitään. Syntisi ovat niin syvät, että tuonelan porteille matkasi kulkee.
- uskovaiset
on häpeäksi! kirjoitti:
Siis sinä luulet tietäväsi ihmisen paremmin kun meidän Herramme Jeesus Kristus! Syntisi ovat yhtä syvät kuin meren syvyys! Tekosi ovat yhtä pimeät kuin yön pimeys!
Saako uskovainen lotota ? entä viikinlotto?
uskovaiset kirjoitti:
Saako uskovainen lotota ? entä viikinlotto?
Muista kuitenkin tämä:
Anna Veikkaukselle se, mikä Veikkaukselle kuuluu ja
Jumalalle se, mikä Jumalalle kuuluu.- USKOINEN!
TeuvoSuni kirjoitti:
niin tässä sinunkin viestissäsi. Kun et itse mitään totuudesta tiedä,
niin suollat takaisin samoja asioita, joita Totuuden Henki sinulle sanoo.
Oletko miettinyt elämäsi kaarta? Mikä asia sinut on saanut hylkäämään totuuden etsimisen?OLET VÄÄRÄUSKOINEN!
USKOINEN! kirjoitti:
OLET VÄÄRÄUSKOINEN!
Saatanalle ja hänen omilleen olen todella vääräuskoinen.
Se on kuitenkin merkillistä, että vaikka tämäkin kansa on todella
Pahan vallassa, niin missä ovat kaikki muut vääräuskoiset,
kun täällä niistä vain pari kolme aktiivisesti kirjoittelee.
Ja minunkin päätäni on vaadittu vadille ja yllytetty viranomaisia
minut pidättämään ja toimittamaan telkien taakse.- VAKAUMUS
TeuvoSuni kirjoitti:
minut pidättämään ja toimittamaan telkien taakse.ottaa huomioon kanssaihmiset ja varoittaa heitä saatanan eksytyksistä. Sinua on nyt varoitettu, et ota näköjään neuvosta vaaria. Ei voi mitään. Syntisi ovat niin syvät, että tuonelan porteille matkasi kulkee.
TeuvoSuni kirjoitti:
minut pidättämään ja toimittamaan telkien taakse.olen ihmetellyt;"missä ovat kaikki muut vääräuskoiset"?
Mutta Jumala sen tietää missä he ovat.
Ja miten on onko niitä jotka kulkevat vielä oman
tahdon tietä?vakaumus kirjoitti:
on ottaa huomioon kanssaihmiset ja varoittaa heitä saatanan eksytyksistä. Sinua on nyt varoitettu, et ota näköjään neuvosta vaaria. Ei voi mitään. Syntisi ovat niin syvät, että tuonelan porteille matkasi kulkee.
kierrät kysymyksen?
- VOITTAJA,
ArmiK kirjoitti:
olen ihmetellyt;"missä ovat kaikki muut vääräuskoiset"?
Mutta Jumala sen tietää missä he ovat.
Ja miten on onko niitä jotka kulkevat vielä oman
tahdon tietä?kulkenut on läpi kuoleman, VOITOSTA me laulamme hän on KUNINGAS!
SIUNATKOON JEESUS KRISTUS SINUN PÄIVÄÄSI! Jeesuksen nimessä tulkoon totuus esiin! -Amen- - pysty,
ArmiK kirjoitti:
kierrät kysymyksen?
tunnustamaan, olevasi saatanan orjuutettu, epäjumalan palvoja.
Oi Herra Jeesuksen Kristuksen nimessä; ARMAHDA tuota poloista, joka on Armik. nimimerkin takana! Anna hänen synnit anteeksi, vapauta hänet vihollisen kahleista! Näytä hänelle Tie, Totuus ja Elämä! Pyyhi hänen lihasta ja mielestä vihollisen kutomat verkot. VAPAUTA TUO SYNTINEN! -Amen
sören: "En muista kuulleeni mistään omasta pahuudestani, en kirkossa, jossa kävin pakolliset rippi, kaste, hääkuviot, enkä uskovilta. Jeesuksesta kyllä laulettiin ostarilla, mutta ei siellä laulettu ihmisen pahuudesta, siitä miksi Jeesus kuoli....
Voihan se tietysti olla, että en kuulevin korvin kuullut... "
---Kiitos kirjoituksestasi!
Tosiaan...onko meillä kuulevat korvat.
Itse olen kuluttanut kirkon penkkejä lähes 30 vuoden ajan- enemmän tai vähemmän. Joka sunnuntai olen saanut kuulla, että olemme syntisiä ihmisiä ja ainut toivomme on Jeesus Kristus.
Hyvin usein olen kuullut esim. seuraavanlaisen rukouksen (varmaan tuttu sinullekin):
"Minä vaivainen, syntinen ihminen, joka olen syntynyt syntisestä sukukunnasta, olen isieni kanssa monella tavoin syntiä tehnyt.
En ole rakastanut sinua yli kaiken, enkä lähimmäistäni niin kuin itseäni.
Ajatuksilla, sanoilla ja töillä olen pyhän tahtosi rikkonut....." (Lue loppu vaikka virsikirjastasi.)
Niin..tarvitsemme kuulevia korvia!sören: "Miksi muuten täydellisesti elämänsä hukanneeseen ihmiseen (rappioalkoholisti, narkkari, itsensä sairaaksi työskennellyt debressiopotilas tms.) uppoaa saarna pelastuksesta niin paljon paremmin kuin ns. tavalliseen ihmiseen....
Sen sijaan keskiverto ihminen, suvaitsevainen, lähestulkoon terve työssä käyvä ihminen,..."
---
Näinhän se on.
Jeesus sanoi ylipapeille ja kansan vanhemmille, sen ajan uskonnollisille eliitille ja hyville ihmisille:
"Totisesti minä sanon teille: publikaanit ja portot menevät ennen teitä Jumalan valtakuntaan" (Matt. 21:31).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997