Ottakaapa tuosta hieman maistiaisia ja sitten kipin kapin levykauppaan!
http://www.myspace.com/organkane
Suomi-soulin parasta A-ryhmää!
3
614
Vastaukset 3
- Starvin Marvin
Kuuntelin, ei tullut mulle soul mieleen.
Mikä tuossa oikein oli soulia? Laulut, laulaja, taustat? Minusta ei mikään noista kolmesta ainakaan. Ehkä Curtis Mayfield-vaikutteisesta rockista voisi puhua.- korvas?
Sielukkainta soulia jota on koskaan suomessa tehty!
Todellakin suosittelen kaikille tuota levyä! Levyllä vielä parempia biisejä, kuin myspacessa! Ollut tehosoitolla viimeiset kaks viikkoa. - VeetiVetelä
korvas? kirjoitti:
Sielukkainta soulia jota on koskaan suomessa tehty!
Todellakin suosittelen kaikille tuota levyä! Levyllä vielä parempia biisejä, kuin myspacessa! Ollut tehosoitolla viimeiset kaks viikkoa.Miksiköhän kukaan ulkomailla ei ole Tuomosta innostunut? Olisiko niin että kuulostaa vetelältä ulkomaalaistenkin korvissa? Onkohan niilläkin korvat sitten pesemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557