Toimiiko tehokkaasti? Kaventaako silminnähden reisiä ja takapuolta? Mitä kirurgia suosittelette?
RASVAIMU REISIIN
20
6248
Vastaukset
- tätä..
itselläni meni 2kk laihduttaa itsestäni 10kg pois, reisi kaventui 5-6cm ja samalla perse, maha, vyötärö ja jopa allit.. tämän rasvaimun hinta oli suoraansanoen 0euroa, se jopa kasvatti kukkaroani sillä enpä enää ostellut olutta tai kalliita kotipizzoja.. ei terveyshaittoja, kävin sen jälkeen täydellisessä verikokeissa jossa otettii noin 20 arvoa ja kaikki keskikohdassa eli olin terve tyttö.
Maksa sinä vain säälittävästä leikkauksesta 10 000euroa ja riskeeraa samalla tulevaisuutesi..
näkisitte edes vähän vaivaa ni säästyisitte monilta euroilta, ette olis niin laiskoja ja päivisin jaksatte paremmin..
tässä tää just näkee miten ihmiset haluu päästä helpolla.. kyllähän sitä rahalla saa mitä vaan, mutta ite käytin omat rahani sitten uusiin kauniisiin vaatteisiin ja koruihin.. =) ja turha väittää ettei ehdi tai toiset pysty.. jokainen pystyy jos tahtoa löytyy, nykypäivän ihmiset ovat vaa niin laiskoja ja pullamössökansaa ettei mitää jaksa tehdä tai vaivaudu.. huh. tällä sitte siluetti ja muut pöpilät hihkuvat onnessaa ku rahaa tippuu tilille..- saa ??
ja hevosella pääsee.
No, ei se ihan niin mene. Olen käynyt ns. kauneuleikkauksessa ja kaduttaa.
Ei muuten, mutta kun en osannut valita lääkäriä ( tein sitä mielestäni pitkään ).
Valitsin liian kokemattoman miehen kyseiseen toimenpiteeseen.
Siitä ei ole kyse, ettenkö olisi tarvinnut kokennusta ulkomuotooni.
Kyllä nyt hatuttaa, voit uskoa. - reitevä
että kaikilla ei reidet kavennu laihdutettaessa kuten sinulla. Itse olen 171 cm pitkä ja painan
62 kg, mutta reidet ovat lähes samanpaksuiset kun painoin noin 10 kg enemmän. Reisissä on läski/selluliittikerros, joka ei lähde laihduttamalla/liikunnalla (kaikki lajit kokeiltu)/ imurullauksella tai ihmedieeteillä- ei sitten millään. Olen harkinnut rasvaimua pitkään, mutta vielä toistaiseksi ei ole ollut varaa.
Housujen osto on ongelma, kun reisistä on sopiva, niin vyötröllä on 10 cm liikaa tilaa ja kun vyötäröltä sopisi, niin reisistä kiristää,niin että saumat venyy. Pinnalliselta kuulostaa, mutta on mulla elämässä muutakin kuin tämä mietittävänä. Ongelma tämäkin. Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia ja helppoja ja laiskuudesta kiinni kuin ehkä tuntuu ja näyttää... - tyttövaanvaan
VOI J*******TA etten sanoisi P*R****EN viisastelija! Enkä mä just nimenomaan kirjottanu, ettei tää läski lähde laihduttamalla??? Jos s*****a et tiedä toisen taustasta mitään, niin älä P*****E kirjota mulle että olen laiska, haluan päästä vaan helpolla kun haluan rasvaimuun enkä laihduta! Jos se on S****** helpolla pääsemistä että on sairastunu "lievään" anoreksiaan 11-vuotiaana, laihduttanut koko ikänsä aina 20-ikävuoteen saakka popsimatta ainuttakaan karkkia, saatika palaakaan kotipizzaa tuskin koko elinaikanaan, ei ole käyttänyt rasvaa edes leivän päällä saatika paistamiseen, syöny pelkkää salaattia vuosikaudet ja niin että koko hormoonitoiminta ja murrosikä on huonosti kehittynyt, niin onko sulla enää pokkaa tulla sanomaan MULLE, ETTÄ OLEN LAISKA KUN EN JAKSA LAIHDUTTAA!!??!!??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- verenpisara
Kyllähän se olisi mukavaa jos kaikilla olisi noin helposti ja TASAISESTI poistuva rasvakudos vartalossaan. Itse ole 181cm pitkä ja painoin hetki sitten vain 62kg joka on pituiselleni ihmiselle hyvin vähän. Mutta se ei hirveästi lohduttanut kun reidet eivät kaventuneet vuosien urheilusta huolimatta kasvoivat vain iän myötä. Yläkroppa oli kokoa 36 ja jopa kokoon 34 pystyin ahtautumaan, mutta kun takapuoleen jäi kiinni kaikki kokoa 40 pienemmät. Painoni on noussut 66kg ja nyt vaate koko yläkropassa on 38 ja alakropassa 42 ja jossain 44. Vaatteiden löytäminen on jo pituuden puolesta vaikeaa saatikka kun takapuoli ja reidet ovat 2-4 kokoa suuremmat. Voin sanoa että tuo laihduttaminen ei tosiaankaan kaikilla toimi.
- ggg
...kun ei ole varaa rasvaimuun? Kateellisena vaan katselee toisten kokemuksia, välillä provoten ja lopuksi nukahtaa suklaakuola valuen. Heräten taas, kun vatsamakkaran alla oleva hautuma kutiaa...
- BadGirl
ggg kirjoitti:
...kun ei ole varaa rasvaimuun? Kateellisena vaan katselee toisten kokemuksia, välillä provoten ja lopuksi nukahtaa suklaakuola valuen. Heräten taas, kun vatsamakkaran alla oleva hautuma kutiaa...
Taitaa sinuakin ahdistaa pahoin, kun viitsit vaivautua kirjoittamaan noinkin typerän kommentin.
- valmiina?
Niin, viimeisimpien tietojen mukaan laihduttaminen voi aiheuttaa äkkikuoleman, joten riskeerasit sitten sinäkin tulevaisuutesi. Mutta eihän siinä mitään, ainakin menet arkkuun kauniissa, uusissa vaatteissa ja koruissa.
- riski?
valmiina? kirjoitti:
Niin, viimeisimpien tietojen mukaan laihduttaminen voi aiheuttaa äkkikuoleman, joten riskeerasit sitten sinäkin tulevaisuutesi. Mutta eihän siinä mitään, ainakin menet arkkuun kauniissa, uusissa vaatteissa ja koruissa.
Riski on sillon jos pudottaa painoa niin että lyhyessä ajassa monia kiloja eli liian nopea tahti tai alipaino, vauhti esim yli 2kg viikko.. 0,5-1,2kg viikossa on turvallinen tahti.. eli eipä ole äkkikuoleman vaaraa alkuperäisellä lähelläkään...
- on se
valmiina? kirjoitti:
että jäät auton alle tai saat syövän :D:D
- todennäköisyys
valmiina? kirjoitti:
on että sinä kuolet leikkauspöydälle kuin että alkuperäinen kuolee kun on laihduttanut 10kg hyvää vauhtiin ja luultavasti edelleen normaalipainoinen.todennäköisyys tohon verrattuna on ehkä 99,9%...
miettisitte vähä mitä sanotte - on kyllä
tyttövaanvaan kirjoitti:
VOI J*******TA etten sanoisi P*R****EN viisastelija! Enkä mä just nimenomaan kirjottanu, ettei tää läski lähde laihduttamalla??? Jos s*****a et tiedä toisen taustasta mitään, niin älä P*****E kirjota mulle että olen laiska, haluan päästä vaan helpolla kun haluan rasvaimuun enkä laihduta! Jos se on S****** helpolla pääsemistä että on sairastunu "lievään" anoreksiaan 11-vuotiaana, laihduttanut koko ikänsä aina 20-ikävuoteen saakka popsimatta ainuttakaan karkkia, saatika palaakaan kotipizzaa tuskin koko elinaikanaan, ei ole käyttänyt rasvaa edes leivän päällä saatika paistamiseen, syöny pelkkää salaattia vuosikaudet ja niin että koko hormoonitoiminta ja murrosikä on huonosti kehittynyt, niin onko sulla enää pokkaa tulla sanomaan MULLE, ETTÄ OLEN LAISKA KUN EN JAKSA LAIHDUTTAA!!??!!??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vähän väärä metodi laihuttaa.. luulis kaikkien tietävän että ihmisen keho on sellanen että jos syö enemmän kuin mitä ehtii kuluttaa niin rasvaa tulee, kuluttamaton energia muuttuu rasvakudoksesti. Kun syö vähemmän, kuin mitä kuluttaa niin laihtuu.. fysiikanlait on vaan omaksuttava :) niitä vastaan on turha hyökätä, totuus mikä totuus hyväksyttävä on.. älä kiduta itteäs noin että et ole muka 9 vuotee syöny karkkia tai koskenut rasvapurkkii ni et laihu, kokeile laskee vaik kaloreit ni totuus tulee esii..syöt liikaa kaikkee muuta sillo :) eli tiivistelmässä: laihutat väärin, jos syö vähemmän kuin mitä kuluttaa niin laihtuu. Se on fysiikkaa :) luut ei laihu, eikä verisuonet.. vähäenerginenruokavalio vie läskit, eli ei selityksiä.
- pahempi!
riski? kirjoitti:
Riski on sillon jos pudottaa painoa niin että lyhyessä ajassa monia kiloja eli liian nopea tahti tai alipaino, vauhti esim yli 2kg viikko.. 0,5-1,2kg viikossa on turvallinen tahti.. eli eipä ole äkkikuoleman vaaraa alkuperäisellä lähelläkään...
Vaikka nopean laihdutuksen kestäisikin terveydellisesti, niin on suurempi mahdollisuus että ne kilot tulee takaisin. Minulla on monia tuttavia jotka ovat pudottaneet painoaan nopeasti ja olleet siitä ylpeitä. Mutta kilot ovat tulleet takaisin. Minä olen pudottanut tahdilla 1kg/kk, enkä edes joka kuukausi ole päässyt tähänkään. Jonain kuukautena ei ole lähtenyt yhtään, mutta takasin ei ole tullut mitään, paino laskee hiljalleen ja pysyvästi. Jos painoni kertyi kilon vuodessa, niin en edes yritä tuota laihdutustahtiani nopeammin, se riittää minulle (nyt lähtenyt 25kg).
Mutta jokaisella ne läskit kertyy eri tavalla kroppaan geeneistä riippuen. Sinne mihin tulee läskiä ensimmäisenä, se myös lähtee viimeisenä. Minulla on ongelmana vatsa. Tiimalasivyötärö tuntuu olevan todella kovan työn takana. Mutta laihdutus on tuonut riippuvan "repun" vatsalle, joka ei lähde enää kuin lääkärin veitsellä. Se on jo niin paha ettei mitkään jumpat ole auttanut. - ggg
BadGirl kirjoitti:
Taitaa sinuakin ahdistaa pahoin, kun viitsit vaivautua kirjoittamaan noinkin typerän kommentin.
Niin ahdistaakin, todella.
Onnistunut rasvaimu on todella ahdistava kokemus. Ainakin Isoille Pahoille Tytöille...
- Scarlet
Mulle on tehty rasvaimu reisiin. Olen hoikka, alipainon rajoilla, joten ymmärrän sua täysin. Loputtomiin ei voi omaa kroppaansa pelkästään liikunnalla & ruokavaliollakaan muokata, nimenomaa koska PAIKALLINEN rasvanpoltto ei ole mahdollista, ja silloin on kirurgia ainoa vaihtoehto. En nyt kuitenkaan tiedä suosittelenko rasvaimua, koska hintaansa nähden ei ainakaan mun tapauksessa tulokset kovin radikaaleja olleet ja samaa oon kuullut useilta muiltakin rasvaimussa käyneeltä. Mutta riippuu tietysti mistä kohdasta rasvaa imetään jne, että miten kudos siihen reagoi. Eli mitään kovin epärealistisen suuria odotuksia ei tuohon operaatioon kannata ladata, mutta jos rahatilanne sallii, niin miksipä et kokeilisi, saattaahaan tulos yllättää positiivisestikin:) Tsemppiä sulle!
- ...erilaisia
Lääkäreissä on tässä paljon eroja ja myös siinä että mistä imutetaan. Itse olen käynyt kahdella eri lääkärillä ja kolmen eri paikan kanssa. Kannattaa kertoa mahdollisimman tarkkaan lääkärille mitä odottaa, koska oma ja lääkärin käsitys toimenpiteestä voi poiketa kovastikkin. Jos tulos ei miellytä niin siitä pitää sanoa lopputarkastuksessa!
- kantapään kautta
Hei,
Mulle tehtiin rasvaimu reisiin muutama vuosi sitten. Kirurgi oli ihan kokenut ja pätevän oloinen, mutta tulos ei minua tyydyttänyt. Rasva ei lähtenyt kovinkaan tasaisesti ja toisessa reidessä on selvä "monttu". Kirurgi sanoikin rehellisesti (jo ennen toimenpidettä), että reisiin epätasaisuutta tulee herkästi. - S. Mile
Kävin reisien rasvaimussa n. vuosi sitten. Olen pettynyt, sillä kuvittelin reiden ympäryksen pienenevän. Niin ei kuitenkaan käynyt. Olen hoikka, mutta reidet ovat aina olleet paksut. Keveimmilläni painoin alle 50 kg (pituus 165 cm). Turha siis tulla sanomaan, että "miksi et laihduta, läski". Rasvaimu on kallista lystiä. Siksi uskoin, että näkyvää tulosta olisi tullut. Mittanauha näyttää tasan samat lukemat kuin ennenkin. Hatuttaa...
- ...uusintaa?
oletko kysynyt lääkäriltä voisiko uusia takuutyönä koska tulos ei vastaa sitä mitä piti? Itse kysyin toisen rasvaimun jälkeen ja sain uusinnan.
- S. Mile
...uusintaa? kirjoitti:
oletko kysynyt lääkäriltä voisiko uusia takuutyönä koska tulos ei vastaa sitä mitä piti? Itse kysyin toisen rasvaimun jälkeen ja sain uusinnan.
Otin lääkäriin yhteyttä sähköpostilla ja kerroin tilanteen. Hän vastasi, että pitäisi tulla näyttäytymään, niin katsotaan, mitä voisi tehdä. Käynti olisi maksuton. En vain ole vielä saanut aikaiseksi, kun Helsinkiin on tuota matkaa. Jotenkin tuntuu kurjalta ajatus uudesta toimenpiteestäkin viikkojen toipumisaikoineen. Lähinnä siinä oli tylsää se, että joutui käyttämään tukihousuja pitkään. Tiedän, että ihan periaatteen vuoksi minun pitäisi hoitaa tämä asia kuntoon. Lysti ei ollut ihan halpaa, joten tulosta olisi pitänyt tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904