Siis nyt on olemassa ainakin tuotantokaudet 1-6, mutta onko enempää?? 7,8 jne.?? milloin se elokuva on tulossa?
toutantokaudet
4
669
Vastaukset
- Scifisti77
On olemassa KOKONAAN vain 5 kautta. Amerikoissa menee vasta 6.kausi eli sekin on vielä kesken. Ehkä puolet siitä kaudesta on vasta esitetty. Muita kausia ei ole olemassa koska ei ole tehyt. Tekeminen on vasta 6.kauden kohdalla. Elokuva saattaa tulla 6.kauden jälkeen. En tiedä.
Scifisti77- minsski
Onko niitä kausia SUUNNITTEILLA eli onko niitä ajateltu tehdä? Olisi harmittavaa jos 24 loppuisi kuudenteen kauteen. :(
- olla
minsski kirjoitti:
Onko niitä kausia SUUNNITTEILLA eli onko niitä ajateltu tehdä? Olisi harmittavaa jos 24 loppuisi kuudenteen kauteen. :(
niin, että Kiefer on tehnyt sopimuksen 3:sta lisä kaudesta (6 kausi on yksi niistä) eli ainakin 7 ja 8 kausi pitäisi vielä tulla. Sitten on vielä se leffa.
Jos katsojat eivät karkaa mihinkään niin 8 kautta 24:sta nähdään - Scifisti77
olla kirjoitti:
niin, että Kiefer on tehnyt sopimuksen 3:sta lisä kaudesta (6 kausi on yksi niistä) eli ainakin 7 ja 8 kausi pitäisi vielä tulla. Sitten on vielä se leffa.
Jos katsojat eivät karkaa mihinkään niin 8 kautta 24:sta nähdäänJuuri näin olen itsekin kuullut. Eli 5 kauden jälkeen pyöri uutinen että Kiefer Sutherland alias Jack Bauer oli tehnyt sopimuksen vielä kolmeksi vuodeksi eli juuri kaudet 6-8 ainakin vielä olisi tulossa. Myös elokuva on vissiinkin jo varmistunutkin ja sitä aletaan jossain sopivassa välissä kuvaamaan. Eli Baueria saadaan töllöttää vielä vuosia tv:ssä ellei mitään ihmeellistä tapahdu. :)
Scifisti77
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 953003
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201694
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61498Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374