Magneettikoru

bömbbömaha

ÖÖ niin onks jollain tietoo mistä kaupoista näitä magneettikoruja löytää?
Löytyyks sellosta? jos löytyy niin voisitko laittaa kaupan nimen mukaan (:
Ja tiiättekö minkä hintasii yleensä on. :)

21

5987

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magneettikorviksia

H&M:n miestenosastolla on ollut ainakin. Maksoi muutaman euron!

• magneetitko

vetävät sitten miehiä puoleesi... ;)

• id100tti

Sain ainakin täältä
      www.casador.net

• joopass

no jos vaik koklais ettii sielt sellost koruliikkeen, ninja? auttais varmaa kummasti

• Viipu

Magneettikoruja löytyy www.asiaputiikki.fi nimisestä nettikaupasta. Ovat siellä edullisia.

• magneettikoruja metsästänyt

näkyy löytyvän eniten mallistoa sivuilta www.korulandia.fi

• mimmi.68

magneettikorut.fi

• tyytyväinen_

juu itsekkin olen tilannut tuolta magneettikorut.fi sivuilta, olen ollut tyytyväinen

• ,,,,,,,,,,,,,----;;
      • Lil Will

www.misterbling.se

• 40

Tuolla magneettikorut.fi sivuilla on ainakin erittäin laaja valikoima

• lifeguide

sieltä löytyy monipuolisin ja hinnoiltaan kilpailukykyisin ja muodikkain mallisto

eli lifeguide.fi

• tuuvili

No jo oli hinnat lifeguidessa !!!!. Asia-putiikista löytyy samoja tuotteita kolmasosalla hintaa.
        www.asiaputiikki.fi

• energiaako
        tuuvili kirjoitti:

No jo oli hinnat lifeguidessa !!!!. Asia-putiikista löytyy samoja tuotteita kolmasosalla hintaa.
        www.asiaputiikki.fi

löytyy:www.vaikuttavatkorut.fi

• jappez

magneettikorut.fi ovat mielestäni paras valikoima muihin vastaaviin verrattuna ja itse ainakin olen ollut erittäin tyytyväinen niiden laatuun!

• myy2010

hej!
      olen jälleenmyyjä ja myyn erittäin tyylikkäitä ja kauniita magneetti koruja. valikomassa on koruja naisille, miehille,lapsille ja myös eläimille.
      käy katsomassa ja tutustumassa tuotekirjaan netti sivuillani. voit tilata sivuiltani suoraan tai ottaa yhteyttän minuun. yhteystietoni löytyy sivuilta! www.ninasalminen.energetix.tv

t: nina

• hannelemummi

Nuo energetix korut eivät valitettavasti ole vain niin laadukkaita mitä väittävät, tai sitten minulla oli huono yksilö. Korun lukko hajosi muutaman käyttökerran jälkeen.

t.Hannele mummi

• hevisaurus

tiedän että koruissa on 2v takuu että sen korun olisi voinut palauttaa jos siinä lukossa oli joku virhe. ja saada uusi koru tilalle.
        olen käyttänyt ja tiedän monta jotka käyttävät energetixin koruja ja ovat olleet todella tyytyväisiä.

• hippaajaa
        hevisaurus kirjoitti:

tiedän että koruissa on 2v takuu että sen korun olisi voinut palauttaa jos siinä lukossa oli joku virhe. ja saada uusi koru tilalle.
        olen käyttänyt ja tiedän monta jotka käyttävät energetixin koruja ja ovat olleet todella tyytyväisiä.

Nämä ovat vähän kalliimpia mutta tosi laadukkaita, sekä ranne että kaulakoruja löytyy
        http://www.terveyskioski.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=406

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      222
      5494
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      132
      5054
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      27
      4861
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      125
      2108
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      404
      1817
    6. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      89
      1677
    7. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      29
      1662
    8. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1582
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      93
      1333
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      380
      1307
    Aihe