Magneettikoru

bömbbömaha

ÖÖ niin onks jollain tietoo mistä kaupoista näitä magneettikoruja löytää?
Löytyyks sellosta? jos löytyy niin voisitko laittaa kaupan nimen mukaan (:
Ja tiiättekö minkä hintasii yleensä on. :)

21

6033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magneettikorviksia

H&M:n miestenosastolla on ollut ainakin. Maksoi muutaman euron!

• magneetitko

vetävät sitten miehiä puoleesi... ;)

• id100tti

Sain ainakin täältä
      www.casador.net

• joopass

no jos vaik koklais ettii sielt sellost koruliikkeen, ninja? auttais varmaa kummasti

• Viipu

Magneettikoruja löytyy www.asiaputiikki.fi nimisestä nettikaupasta. Ovat siellä edullisia.

• magneettikoruja metsästänyt

näkyy löytyvän eniten mallistoa sivuilta www.korulandia.fi

• mimmi.68

magneettikorut.fi

• tyytyväinen_

juu itsekkin olen tilannut tuolta magneettikorut.fi sivuilta, olen ollut tyytyväinen

• ,,,,,,,,,,,,,----;;
      • Lil Will

www.misterbling.se

• 40

Tuolla magneettikorut.fi sivuilla on ainakin erittäin laaja valikoima

• lifeguide

sieltä löytyy monipuolisin ja hinnoiltaan kilpailukykyisin ja muodikkain mallisto

eli lifeguide.fi

• tuuvili

No jo oli hinnat lifeguidessa !!!!. Asia-putiikista löytyy samoja tuotteita kolmasosalla hintaa.
        www.asiaputiikki.fi

• energiaako
        tuuvili kirjoitti:

No jo oli hinnat lifeguidessa !!!!. Asia-putiikista löytyy samoja tuotteita kolmasosalla hintaa.
        www.asiaputiikki.fi

löytyy:www.vaikuttavatkorut.fi

• jappez

magneettikorut.fi ovat mielestäni paras valikoima muihin vastaaviin verrattuna ja itse ainakin olen ollut erittäin tyytyväinen niiden laatuun!

• myy2010

hej!
      olen jälleenmyyjä ja myyn erittäin tyylikkäitä ja kauniita magneetti koruja. valikomassa on koruja naisille, miehille,lapsille ja myös eläimille.
      käy katsomassa ja tutustumassa tuotekirjaan netti sivuillani. voit tilata sivuiltani suoraan tai ottaa yhteyttän minuun. yhteystietoni löytyy sivuilta! www.ninasalminen.energetix.tv

t: nina

• hannelemummi

Nuo energetix korut eivät valitettavasti ole vain niin laadukkaita mitä väittävät, tai sitten minulla oli huono yksilö. Korun lukko hajosi muutaman käyttökerran jälkeen.

t.Hannele mummi

• hevisaurus

tiedän että koruissa on 2v takuu että sen korun olisi voinut palauttaa jos siinä lukossa oli joku virhe. ja saada uusi koru tilalle.
        olen käyttänyt ja tiedän monta jotka käyttävät energetixin koruja ja ovat olleet todella tyytyväisiä.

• hippaajaa
        hevisaurus kirjoitti:

tiedän että koruissa on 2v takuu että sen korun olisi voinut palauttaa jos siinä lukossa oli joku virhe. ja saada uusi koru tilalle.
        olen käyttänyt ja tiedän monta jotka käyttävät energetixin koruja ja ovat olleet todella tyytyväisiä.

Nämä ovat vähän kalliimpia mutta tosi laadukkaita, sekä ranne että kaulakoruja löytyy
        http://www.terveyskioski.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=406

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      131
      3109
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      2951
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      105
      1341
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      137
      1071
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      959
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      763
    Aihe