ÖÖ niin onks jollain tietoo mistä kaupoista näitä magneettikoruja löytää?
Löytyyks sellosta? jos löytyy niin voisitko laittaa kaupan nimen mukaan (:
Ja tiiättekö minkä hintasii yleensä on. :)
Magneettikoru
21
5931
Vastaukset
- magneettikorviksia
H&M:n miestenosastolla on ollut ainakin. Maksoi muutaman euron!
- magneetitko
vetävät sitten miehiä puoleesi... ;)
- id100tti
Sain ainakin täältä
www.casador.net - joopass
no jos vaik koklais ettii sielt sellost koruliikkeen, ninja? auttais varmaa kummasti
- Viipu
Magneettikoruja löytyy www.asiaputiikki.fi nimisestä nettikaupasta. Ovat siellä edullisia.
- magneettikoruja metsästänyt
näkyy löytyvän eniten mallistoa sivuilta www.korulandia.fi
- mimmi.68
magneettikorut.fi
- tyytyväinen_
juu itsekkin olen tilannut tuolta magneettikorut.fi sivuilta, olen ollut tyytyväinen
- ,,,,,,,,,,,,,----;;
Ainakin feikkiplugeja mangneettikiinnityksellä
http://a-ilusion.com/shop/product_details.php?p=1192- Lil Will
www.misterbling.se
- 40
Tuolla magneettikorut.fi sivuilla on ainakin erittäin laaja valikoima
- lifeguide
sieltä löytyy monipuolisin ja hinnoiltaan kilpailukykyisin ja muodikkain mallisto
eli lifeguide.fi- tuuvili
No jo oli hinnat lifeguidessa !!!!. Asia-putiikista löytyy samoja tuotteita kolmasosalla hintaa.
www.asiaputiikki.fi - energiaako
tuuvili kirjoitti:
No jo oli hinnat lifeguidessa !!!!. Asia-putiikista löytyy samoja tuotteita kolmasosalla hintaa.
www.asiaputiikki.filöytyy:www.vaikuttavatkorut.fi
- jappez
magneettikorut.fi ovat mielestäni paras valikoima muihin vastaaviin verrattuna ja itse ainakin olen ollut erittäin tyytyväinen niiden laatuun!
- myy2010
hej!
olen jälleenmyyjä ja myyn erittäin tyylikkäitä ja kauniita magneetti koruja. valikomassa on koruja naisille, miehille,lapsille ja myös eläimille.
käy katsomassa ja tutustumassa tuotekirjaan netti sivuillani. voit tilata sivuiltani suoraan tai ottaa yhteyttän minuun. yhteystietoni löytyy sivuilta! www.ninasalminen.energetix.tv
t: nina - hannelemummi
Nuo energetix korut eivät valitettavasti ole vain niin laadukkaita mitä väittävät, tai sitten minulla oli huono yksilö. Korun lukko hajosi muutaman käyttökerran jälkeen.
t.Hannele mummi- hevisaurus
tiedän että koruissa on 2v takuu että sen korun olisi voinut palauttaa jos siinä lukossa oli joku virhe. ja saada uusi koru tilalle.
olen käyttänyt ja tiedän monta jotka käyttävät energetixin koruja ja ovat olleet todella tyytyväisiä. - hippaajaa
hevisaurus kirjoitti:
tiedän että koruissa on 2v takuu että sen korun olisi voinut palauttaa jos siinä lukossa oli joku virhe. ja saada uusi koru tilalle.
olen käyttänyt ja tiedän monta jotka käyttävät energetixin koruja ja ovat olleet todella tyytyväisiä.Nämä ovat vähän kalliimpia mutta tosi laadukkaita, sekä ranne että kaulakoruja löytyy
http://www.terveyskioski.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=406
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358