Eikö kukaan vielä ole älähtänyt Chris Cornellin Haaveet kaatuu plagioinnista. Bond-tunnari You Know My Name on selkeästi tehty Jore Marjarannan Haaveet kaatuu biisiä matkimalla.
Mitäs sanotte?
Chris Cornell vs. Jore Marjaranta
20
1063
Vastaukset
- no justiinsa juu
Vai että Marjarannan biisi. Oletko koskaan kuullut Ville Pusan biisiä "Ingen vinner"?
- marjainen ranta
Mutta Marjarannan Haaveet kaatuu oli elokuvakappale kuin on tämä Cornellinkin biisi. Kuinkas sattuikaan.
- saman huomannut
Luulin olevani ainoa, jonka mielestä kyseinen biisi muistuttaa sitä joren biisiä.
- koeputkiaikuinen
Niin eihän pyörää voi keksiä kahta kertaa. Väkisinkin löytyy biisejä Jotka muistuttavat toisiaan.
Näin pitkänlinjan Cornell-diggailijalle kyllä kyseinen väite aiheutti pienimuotoisen naurun remakan... :D No on juu, Cornell selkeästi matkinut. Hohhoijaa. Mistähän hän Marjarannan biisin on muuten kuullut...?
Ihanko tosissasiko meinasit muuten?! :D- koeputkiaikuinen
tossapa mainio cover, näin levyä odotellessa:)
http://www.youtube.com/watch?v=AgDoru9qxdA koeputkiaikuinen kirjoitti:
tossapa mainio cover, näin levyä odotellessa:)
http://www.youtube.com/watch?v=AgDoru9qxdAIhan omanlaisensa, mut hieno silti. Varsinkin kun oli unplugged(?) versio. Tykkäsin. :)
- koeputkiaikuinen
Flutteri kirjoitti:
Ihan omanlaisensa, mut hieno silti. Varsinkin kun oli unplugged(?) versio. Tykkäsin. :)
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin toi biisi tulee jonkunlaisena versiona myös uudelle levylle.
koeputkiaikuinen kirjoitti:
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin toi biisi tulee jonkunlaisena versiona myös uudelle levylle.
Eiköhän se tule, olen lukenut kanssa vastaavaa. Saas nähdä millanen lätty siitäkin tulee. Ei malta oikeen odottaa... :)
(Muuten... Toi Godsmack rumpusessio-video on jotain aika uskomatonta. Täytyy tallentaa ja ihmetellä, miten jotkut voi ostata tollasta.) :D- koeputkiaikuinen
Flutteri kirjoitti:
Eiköhän se tule, olen lukenut kanssa vastaavaa. Saas nähdä millanen lätty siitäkin tulee. Ei malta oikeen odottaa... :)
(Muuten... Toi Godsmack rumpusessio-video on jotain aika uskomatonta. Täytyy tallentaa ja ihmetellä, miten jotkut voi ostata tollasta.) :DSe,että me pysytään edes 50% aihessa on jo ihme!!! :D
Pojat tosiaan antaa rummuille komeesti kyytiä..Ei hemmetti offariksi meni taas...;D koeputkiaikuinen kirjoitti:
Se,että me pysytään edes 50% aihessa on jo ihme!!! :D
Pojat tosiaan antaa rummuille komeesti kyytiä..Ei hemmetti offariksi meni taas...;DJottei vaan 50 % ohi mänis niin, Marjaranta kanssa ihan jees eli marjaiselle rannalle terveisiä, kyllä pidetään, vaikka en kuuntele. :D Mut, jos Cornellin ja tämän hepun kisailemaan laittais, ni Jore olis marjasoseena tahi vastaavaa.
Nyt meni jutut jo niin huonoks mulla, eli nukkumaan. :/ Öitä. :)- koeputkiaikuinen
Flutteri kirjoitti:
Jottei vaan 50 % ohi mänis niin, Marjaranta kanssa ihan jees eli marjaiselle rannalle terveisiä, kyllä pidetään, vaikka en kuuntele. :D Mut, jos Cornellin ja tämän hepun kisailemaan laittais, ni Jore olis marjasoseena tahi vastaavaa.
Nyt meni jutut jo niin huonoks mulla, eli nukkumaan. :/ Öitä. :)Ootko nähnyt sen MTV:n Axl:n Audioslave/Cornell haastattelun? Oli aika hyvä. Avointa puhetta ja hyviä musapätkiä.
Ootko nähnyt sen MTV:n Axl:n Audioslave/Cornell haastattelun? Oli aika hyvä. Avointa puhetta ja hyviä musapätkiä.
Tapahtuiko tää haastattelu muuten hajoamisen jälkeen? Haluun nähdä ton jostakin...
- koeputkiaikuinen
Flutteri kirjoitti:
Tapahtuiko tää haastattelu muuten hajoamisen jälkeen? Haluun nähdä ton jostakin...
Tuli tänään. MTV:n tyylin mukaisesti tulee varmaan 20 kertaa uusintana... Se oli tehty ennen hajoamista.
Tuli tänään. MTV:n tyylin mukaisesti tulee varmaan 20 kertaa uusintana... Se oli tehty ennen hajoamista.
Täytyypi kahtoa, kiitti kun kerroit, olisi mennyt tod.näköisesti ihan ohi. :)
Niin, MTV pyörittää muuten kaikkea yleensä kyllästymiseen asti... :D- koeputkiaikuinen
Flutteri kirjoitti:
Täytyypi kahtoa, kiitti kun kerroit, olisi mennyt tod.näköisesti ihan ohi. :)
Niin, MTV pyörittää muuten kaikkea yleensä kyllästymiseen asti... :DIhan säkällä törmäsin tuohon. Jäi 24:n vähän kesken. :)
- koeputkiaikuinen
Ihan säkällä törmäsin tuohon. Jäi 24:n vähän kesken. :)
Hyvän yön toivotus...
- koeputkiaikuinen
Ootko nähnyt sen MTV:n Axl:n Audioslave/Cornell haastattelun? Oli aika hyvä. Avointa puhetta ja hyviä musapätkiä.
Mikäli ohjelmatiedot pitävät kutinsa, niin toi haastattelu tulee tänään MTV:ltä 21.30
Mikäli ohjelmatiedot pitävät kutinsa, niin toi haastattelu tulee tänään MTV:ltä 21.30
mut ellen väärin muista, niin haastatteluvuorossa on Good Charlotte. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185161- 472809
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302468Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221770- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101268- 961197