Jos jollekin ei vielä sivusto tuttu, kannattaa tutustua. Asiaa yhtyeistä ja kappaleista ihan vuosittain. Olkaa hyvä!
http://www.70disco.com/index.htm
70-luvun disco-osastoa
4
992
Vastaukset
- IWANHOE
Olipas, KERRANKIN Asiaa Tattista. Ajankohtaista, Omiin Puuhiini. Nauhoittelin Live konsertteja ym Kuran Pesuvuorossa Yks FANTASIAN LIVE Konsertin Nauha Progee Mut NE Bassot Kun Soitettiin Tuolloin Niin Omana Instrumenttina. Tack.
- vanha vetäjä
Kommentin voi lukea parilla tapaa. Eli kerrankin tältäkin hemmolta tulee asiaa tai sitten kerrankin tällä palstalla asiaa. Taivun ensimmäiseen....
- IWANHOE
vanha vetäjä kirjoitti:
Kommentin voi lukea parilla tapaa. Eli kerrankin tältäkin hemmolta tulee asiaa tai sitten kerrankin tällä palstalla asiaa. Taivun ensimmäiseen....
Olen Aivan Lasten Askelia Ottamassa Tässä Ilmiössä. Aikani On Mennyt Digitalisen Äänen Käsittelyn Kanssa Jotenkin oppinut Kun Se käyttäytyy Vähän Eri Tavalla. Innostui Ehkä Liikaa Sivuista Eihän Noita Laajempia Ole . Poistanko Viestin. Tiedoksi vaan Tämä ADD on Myös Minussa Impulssit...
- vanha vetäjä
IWANHOE kirjoitti:
Olen Aivan Lasten Askelia Ottamassa Tässä Ilmiössä. Aikani On Mennyt Digitalisen Äänen Käsittelyn Kanssa Jotenkin oppinut Kun Se käyttäytyy Vähän Eri Tavalla. Innostui Ehkä Liikaa Sivuista Eihän Noita Laajempia Ole . Poistanko Viestin. Tiedoksi vaan Tämä ADD on Myös Minussa Impulssit...
Hyvää ajatusten vaihtoa tässä oli. Anna vain viestin olla - minun maailmaa ei tuollaiset hetkauttele. Joo, niistä sivuista - ei ne mitkään kovin laajat ole, mutta onhan sentään jotain ja sekin parempi kuin ei mitään. Jatketaan "saalistamista" jos vaikka
jostain tulisi eteen lisää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011551
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58971Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666