Yhteissauna

pieni kysymys miehille

Olen tavannut monia heteromiehiä, jotka sanovat että heille yhteisaunassa käyminen ei ole eroottinen kokemus ja että he eivät saunassa katso alastomia naisia. Syynä mm. se että sauna on pyhä paikka, mikä on vain peseytymistä varten ja että niin kuumassa paikassa kuin sauna ei tule mieleen mitään sellaista.

Yleensä näin ovat sanoneet miehet jotka käyvät yhteissaunoissa esm. bileiden yhteydessä.

Mitä mielipiteitä teillä on yhteissaunasta?

47

7429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhetta, pitää olla jo tosi kovat löylyt ettei tervejärkinen ihminen kattois paljasta pintaa 'sillä silmällä' jos sitä on tarjolla.

• scale

yhteissaunassakin, en siellä kyllä tunne oloani ihan luontevaksi, alaston vieras nainen on sielläkin alaston vieras nainen.
      Pyhä paikka tai ei olen mä saunassakin pannu.

• Paha Suvi

Olen täysin samaa mieltä edellisten kanssa.

Selittelyn makua, sanon minä.

• "Olen tavannut monia heteromiehiä, jotka sanovat että heille yhteisaunassa käyminen ei ole eroottinen kokemus ja että he eivät saunassa katso alastomia naisia."

- Tuolla lauseella sitä joskus saatiin tytöt houkuteltua yhteissaunaa. Ei vaan toimi enää naisten kanssa. =D

• eipä menisi

läpi, jos noilla syillä mieslauma yrittäisi tunkea saunavuorolleni.

• että on

sellaisia miehiä on. Seurustelin itsekin sellaisen kanssa, joka ei mistään hinnasta halunnut seksiä saunassa, vaikka ihan mikä muu tahansa paikka maailmassa kävi. Mutta juuri sen kuumuuden takia.

• löylyttelyä

Hikipisarat valuvat kuin hidastetussa leffassa naisen kiinteiden tissien välistä. Kuumuus sumentaa pään ja eipä aikaakaan kun jo ollaan tositoimissa suihkun puolella. Kokemukseni mukaan sekasaunat ovat yhtäkuin orgiat :)

• Alk.peräinen

olen kuitenkin kuullut kaikenlaisia erilaisia puheenvuoroja aiheesta useammilta miehiltä. Jotkin niistä ovat jopa vaikuttaneet viattomille. Muutaman olen kuullut selittävän tyttöystävilleen ettei yhteissaunassa tapahtunut mitään, ei katseltu ketään (eli jos mies oli saunomassa, tyttöystävä ei).

Erilaisia selityksiä:

- sauna on pyhä paikka, missä ei ajatella seksiä
      - liian kuuma ajatella seksiä, tai katsella
      - on niin höyryistä ettei siellä näe mitään
      - minkälainen mies olisin jos pyhässä paikassa katselisin alastomia naisia
      - sauna on peseytymistä varten
      - minkälainen mies olisin jos katselisin nuorempia, alastomia naisia ( henkilö oli yli 30v. ja saunassa oli ollut parikymmpisiä
      - ajattelen vain omaa tyttöystävää

Kun en itse ole halunnut saunoa yhteissaunassa minulle on sanottu:

- minkäs sille voi jos on ujo
      - etsä perheesi kanssakin saunonu yhdessä kun olit lapsi
      - sauna on pyhä paikka, kaikki ovat vailla titteliä, ei siellä tarvitse pelätä
      - ei kukaan sinua saunassa katso
      - ei ainakaan kukaan mies sinua katso
      - miehet ajattelevat saunassa vain peseytymistä
      - kaikki me ollaan alasti vaatteiden alla, ei sitä tarvitse hävetä

jne jne

• Alk.peräinen

Olen muutaman kerran suostunut menemään yhteissaunaan, koska minulle vannotettiin että se on ok. Kuitenkin jo pukukopissa minua katsoi muutama mies alta kulmain, suihkussa yksi katsoi härskisti. Se oli sairaan epämiellyttävää. Pahin saunakokemus ikinä oli sellainen missä oli paikalla yli 50-vuotias mies, jolla kieli valui pitkin poskia.

Kun olen maininnut omista kokemuksista yhteissaunaa puolustaville miehille, he ovat sanoneet mm.

- no, kaikki miehet ei tajuu saunan ideaa
        - on törppöjäkin miehiä

Kuitenkin minun on vaikea ajatella heteromistä, joka ei saunassa katselisi alastomia naisia. Voi olla että osa miehistä on ihan asiallisia, mutta luulisin heidän kyllä vilkuilevan.

Anyways, kiitti vaan kaikille kommenteista :)

• Alk.peräinen kirjoitti:

Olen muutaman kerran suostunut menemään yhteissaunaan, koska minulle vannotettiin että se on ok. Kuitenkin jo pukukopissa minua katsoi muutama mies alta kulmain, suihkussa yksi katsoi härskisti. Se oli sairaan epämiellyttävää. Pahin saunakokemus ikinä oli sellainen missä oli paikalla yli 50-vuotias mies, jolla kieli valui pitkin poskia.

Kun olen maininnut omista kokemuksista yhteissaunaa puolustaville miehille, he ovat sanoneet mm.

- no, kaikki miehet ei tajuu saunan ideaa
        - on törppöjäkin miehiä

Kuitenkin minun on vaikea ajatella heteromistä, joka ei saunassa katselisi alastomia naisia. Voi olla että osa miehistä on ihan asiallisia, mutta luulisin heidän kyllä vilkuilevan.

Anyways, kiitti vaan kaikille kommenteista :)

no asiallisia ja asiallisia, enkait nyt mäkään nyt omaa tattia alkais hiveleen vaikka ois kuinka paljon paljasta pintaa näkyvillä. Eiköhän ne nää saunan perimmäisen idean sisäistävät ja vähemmän törpötkin miehet kuitenkin vilaise pikaisesti tarjonnan.

• Emmanuele

naurut. Hhhhehheheh. Kiitti

• tällainen:

Olen sekasaunonut harrastekavereiden kanssa ja kaveriporukalla (kavereiden tyttöystäviä mukana), eikä noihin ole liittynyt mitään tirkistelyä, senhän tietää että se antaisi tosi typerän kuvan. Totta kai sen alastoman kropan huomaa, jos se kulkee valoisassa tilassa ohi, mutta jossain hämyisessä mökkisaunassa ei edes näe paljon kättään pidemmälle.
      Bliesaunomisestakin on jotain kokemuksia, niissä on varmasti tietty uteliaisuuselementti, mutta niissäkin ihmiset ovat osanneet käyttäytyä. Ketään ei tietysti pidä painostaa vastoin tahtoaan mukaan.

• Alk.peräinen

kuulostat ihan tutulta ihmiseltä :) Tällaisia perusteluja olen myös kuullut, ne puuttuivat listasta.

Elikkä mies ei katso alastonta naista saunassa koska:

- tekisi itsestään typerän
        - hämyisessä saunassa ei näe
        - bilesaunoissa voi olla uteliaisuuselementti

En ole koskaan tavannut muuten miestä, joka sanoisi ihan suoraan että vilkuilee kyllä yhteissaunassa naisia. Onko se niin noloa sanoa se suoraan, vai onko niin että Suomessa todella ei miehet katsele saunassa naisia?

• Eipä noissa "kaverit puolisot"-saunomisissa ole ollut mitään eroottista viritystä havaittavissa.

Sekasaunassa on toisinaan naiset jopa moittineet jäävänsä liian vähälle huomiolle, kun oluen huuruiset puheet on karannut johonkin moottoriurheiluun ym väittelyyn...

Toista se oli silloin nuorena sinkkumiehenä, kun kaikki oli vielä "uutta" ja "ennen näkemätöntä" :)

kuulostat ihan tutulta ihmiseltä :) Tällaisia perusteluja olen myös kuullut, ne puuttuivat listasta.

En ole koskaan tavannut muuten miestä, joka sanoisi ihan suoraan että vilkuilee kyllä yhteissaunassa naisia. Onko se niin noloa sanoa se suoraan, vai onko niin että Suomessa todella ei miehet katsele saunassa naisia?

Ei siellä saunassa ja/tai suihkussa silmät kiinnikään olla ja mielestä seinien/katon tuijottaminen on kyllä yhtä typerän näköistä kuin alastoman naisen tuijottaminenkin.

Mitenhän yhteissaunomisen voisi käytännössä järjestää niin, ettei muita saunojia missään vaiheessa näkisi?

Valothan voisi tietenkin jättää laittamatta ja ikkunat pimentää, sitten vain käsi kopelolla lauteille =D

• 26vmies
        Alk.peräinen kirjoitti:

vähän vapaamielisempi niin varmasti miehet uskaltaisivat katsoa sinua vähän tarkemmin (haluaisivat toki, mutta eivät useinkaan kehtaa) eivätkä selittelisi seurassasi. Miksi teet ongelman siitä että joku näkee sinut alasti? Entä katseletko itse miehiä, jos olet yhteissaunassa?

Minua ei ainakaan häiritse jos nainen katselee vartaloani saunassa, ja tykkään itsekin katsella heitä. En kuitenkaan tuijota enkä kuolaa, vaan osaan käyttäytyä. Minua ei myöskään häiritse jos tyttöystäväni katselee saunassa jotain miestä. Sehän on vaan mukavaa että saa silmänruokaa.

Se kuinka paljon saunassa katsellaan toisia riippuu ilmapiiristä. Jos saunassa on hyvinkin tiukkapipoista porukkaa (kuten sinä) eipä siellä varmaan katseet paljon harhaile. Toisaalta jos ollaan rennossa ja mukavassa porukassa (viihteellä), voi puolin ja toisin olla mieleenkiintoa nähdä "tuuhmuuksia". ;)

• Alk.peräinen
        Richartti kirjoitti:

Ei siellä saunassa ja/tai suihkussa silmät kiinnikään olla ja mielestä seinien/katon tuijottaminen on kyllä yhtä typerän näköistä kuin alastoman naisen tuijottaminenkin.

Mitenhän yhteissaunomisen voisi käytännössä järjestää niin, ettei muita saunojia missään vaiheessa näkisi?

Valothan voisi tietenkin jättää laittamatta ja ikkunat pimentää, sitten vain käsi kopelolla lauteille =D

saunomiseen: he näkevät näkemättä, katsovat katsomatta.

Minua kiehtoo eniten tässä aiheessa se, että yleisesti ottaen miehet eivät tunnu katsovan naisia saunassa tai eivät myönnä sitä, mutta naiset taas myöntävät katsovansa alastomia miehiä.

• jatkoa
        Alk.peräinen kirjoitti:

Niin tuolla uteliaisuuselementillä tarkoitin kyllä juuri sitä, että se että siellä on nakuja vastakkaisen sukupuolen edustajia on varmasti yksi syy miksi bileissä mennään yhteissaunaan. Mutta ainakaan niistä joissa olen ollut mukana ei ole jäänyt mieleen että kukaan olisi narahtanut vilkaisuja "pahemmasta" katselemisesta. Ainakin nuoren miehen on pakko varoa jo siksi, että vaikutukset näkee äkkiä alapäästä...

Minusta on ihan selvä juttu että kavereitten tyttöystäviä ei ruveta tarkastelemaan jos satutaan samaan saunaan. Sellaisesta saisi vain ongelmia kaverisuhteisiin.

Ainakn meidän mökkisaunassa on muuten oikeasti tosi hämyistä, iltasella ainut valo tulee tulipesän ilmaraoista.

• Alk.peräinen
        26vmies kirjoitti:

vähän vapaamielisempi niin varmasti miehet uskaltaisivat katsoa sinua vähän tarkemmin (haluaisivat toki, mutta eivät useinkaan kehtaa) eivätkä selittelisi seurassasi. Miksi teet ongelman siitä että joku näkee sinut alasti? Entä katseletko itse miehiä, jos olet yhteissaunassa?

Minua ei ainakaan häiritse jos nainen katselee vartaloani saunassa, ja tykkään itsekin katsella heitä. En kuitenkaan tuijota enkä kuolaa, vaan osaan käyttäytyä. Minua ei myöskään häiritse jos tyttöystäväni katselee saunassa jotain miestä. Sehän on vaan mukavaa että saa silmänruokaa.

Se kuinka paljon saunassa katsellaan toisia riippuu ilmapiiristä. Jos saunassa on hyvinkin tiukkapipoista porukkaa (kuten sinä) eipä siellä varmaan katseet paljon harhaile. Toisaalta jos ollaan rennossa ja mukavassa porukassa (viihteellä), voi puolin ja toisin olla mieleenkiintoa nähdä "tuuhmuuksia". ;)

"Jos olisit itse vähän vapaamielisempi niin varmasti miehet uskaltaisivat katsoa sinua vähän tarkemmin (haluaisivat toki, mutta eivät useinkaan kehtaa) eivätkä selittelisi seurassasi."

Eli sinun mukaasi minulle selitellään, koska en ole vapaamielinen. Voi olla.

"Miksi teet ongelman siitä että joku näkee sinut alasti?"

Minä tein ongelman siitä että inhottava 50-vuotias kajosi minuun saunassa.

"Entä katseletko itse miehiä, jos olet yhteissaunassa?"

Kyllä, jos he ovat komeita.

• 26vmies
        Alk.peräinen kirjoitti:

"Jos olisit itse vähän vapaamielisempi niin varmasti miehet uskaltaisivat katsoa sinua vähän tarkemmin (haluaisivat toki, mutta eivät useinkaan kehtaa) eivätkä selittelisi seurassasi."

Eli siis pidät yhteissaunasta, mutta haluat sinne komeita miehiä. ;) Ehkä olinkin käsittänyt kommenttisi vähän väärin..

• menee naisilla näin
        26vmies kirjoitti:

Eli siis pidät yhteissaunasta, mutta haluat sinne komeita miehiä. ;) Ehkä olinkin käsittänyt kommenttisi vähän väärin..

Naisillahan on aina sama, komea mies saa työntää vaikka kätensä kyynärpäätä myöten eukon hanuriin, mutta jos miehen naama ei miellytä, jo katsominen on rangaistava teko ja oikeuttaa vähintään kaatamaan tuopin niskaan.

Ja tietenkään miehellä ei ole pienintäkään mahdollisuutta tietää kumpaan kastiin kuuluu, ennenkuin toisesta päästä tulee reaktio.

..ihan kiva tietää mistä se kenkä oikeasti puristaa :)

"Minä tein ongelman siitä että inhottava 50-vuotias kajosi minuun saunassa."

Minua kiehtoo eniten tässä aiheessa se, että yleisesti ottaen miehet eivät tunnu katsovan naisia saunassa tai eivät myönnä sitä, mutta naiset taas myöntävät katsovansa alastomia miehiä.

"naiset taas myöntävät katsovansa alastomia miehiä."
        - Eikös tuo ole huonoa käytöstä? Siis katsominen ja sillä kehuskelu.

sä ihottumaa jos joku vähemmän miellyttävän näköinen mies sattuu 'saastuttamaan' sut katseellan?? Tää on taas tätä vitun hienoa naisen logiikkaa, aivan ko se ois suoraan jonkun sortin 'markkina-arvon' alennus jos joku ns. rupusakin mies sattuu kattomaankaan samaan suuntaan.

• Alk.peräinen
        Richartti kirjoitti:

"naiset taas myöntävät katsovansa alastomia miehiä."
        - Eikös tuo ole huonoa käytöstä? Siis katsominen ja sillä kehuskelu.

On se kait vähän huonoa käytöstä :)

Naiset on sit vissiin villimpiä tässä suhteessa.

Nyt täytyy mennä. Hyviä saunailtoja kaikille, yhteisesti tai yksin.

• Alk.peräinen
        yrmio kirjoitti:

sä ihottumaa jos joku vähemmän miellyttävän näköinen mies sattuu 'saastuttamaan' sut katseellan?? Tää on taas tätä vitun hienoa naisen logiikkaa, aivan ko se ois suoraan jonkun sortin 'markkina-arvon' alennus jos joku ns. rupusakin mies sattuu kattomaankaan samaan suuntaan.

Nyt te käsititte väärin.

Tiivistys: naiset myöntävät katsovansa miehiä saunassa. Miehet taas ei. Aloitukseni viittasi siihen.

Minä myönnän katsovani miehiä. Viattomasti vain, jos katse sattuu lepäämään.

En ole saunassa nähnyt rumaa miestä, paitsi se 50-vuotias yökkö, joka siis KAJOSI vartalooni. Eli sekin rumuus tuli sen tyypin käytöksestä.

• jep jep näin on
        menee naisilla näin kirjoitti:

Naisillahan on aina sama, komea mies saa työntää vaikka kätensä kyynärpäätä myöten eukon hanuriin, mutta jos miehen naama ei miellytä, jo katsominen on rangaistava teko ja oikeuttaa vähintään kaatamaan tuopin niskaan.

Ja tietenkään miehellä ei ole pienintäkään mahdollisuutta tietää kumpaan kastiin kuuluu, ennenkuin toisesta päästä tulee reaktio.

olla lähempänä täydellistä, ennenkuin arvon prinsessalle kelpaa. Astetta liian vaaleat hiuksetkin voivat olla ihan kelpo syy naisen antamille pakeille. Mies voi olla muuten täydellinen, mutta jos esim. hän on sukujuuriltaan väärältä puolelta Suomea tai katsoo väärää televisio-ohjelmaa, pakit tulee välittömästi.

• -...-
        Alk.peräinen kirjoitti:

Kai useimmat koettavat käyttäytyä normaalietiketin mukaan saunassakin, eli kun jutellessa tai katsotaan toiseen, niin ei kohdisteta katsetta tisseihin tai jalkoväliin vaan kasvoihin tai jonnekin ohi. Pois lähtevää voi katsoa huomaamatta, joten tilaisuus tekee helpolla varkaan...

• epäilen
        Alk.peräinen kirjoitti:

Nyt te käsititte väärin.

Tiivistys: naiset myöntävät katsovansa miehiä saunassa. Miehet taas ei. Aloitukseni viittasi siihen.

Minä myönnän katsovani miehiä. Viattomasti vain, jos katse sattuu lepäämään.

En ole saunassa nähnyt rumaa miestä, paitsi se 50-vuotias yökkö, joka siis KAJOSI vartalooni. Eli sekin rumuus tuli sen tyypin käytöksestä.

naiseksi, jos katselet alastomia miehiä. Harvempi nainen niin tekee.

• epäilen
        Alk.peräinen kirjoitti:

miehiä korkeintaan nauramistarkoituksessa.

• muttamutta

Ne fiilaamiset hoidetaan sitten siellä pukuhuoneen puolella tahi suihkussa. Saunassa saa sydänkohtauksen.

• 4567890+6

Mikäli naisiin kiinnittäisi saunassa huomiota, niin se aiheuttaisi näkyviä reaktioita. Totuus onkin se että vain harvassa tilanteessa voi olla yhtä varma mikä miehellä ei ole mielessä.

• -Saunatonttu-

Tosin tilanteenhan voisi helposti kuitata:)

-"Mitäs siinä tuijotat"
        -"Tämähän on ihan luonnollinen reaktio"
        -"Ajattelin vain tyttöystävääni/vaimoani"
        -"Tällainenhan tämä aina on"

• Tebbe

Jos on niin pervo että saunassakin vaan se mielessä niin onko se muiden ongelma mitä?

• -Saunatonttu-

Kyllähän normaali terve mies seksiä ajattelee joka paikassa. Saunassa ollaan sentään alasti, että seniili tai impotentti on oltava, jossei ne ajatukset tule mieleen...

• Mangusti.

ne miehet kuitenkin näkevät, vaikkeivat katsoisikaan. ;)

On kivempi jättää miehille pieni arvuuttelu- ja mielikuvitusvara intiimejä ja yksinäisiä hetkiä varten, kuin näyttää alastoman kroppansa tuosta vaan. ;)

• vili

perusjuttuja on kimppasaunassa käyminen. kyllähän parhaat kinkut tulee aina tsekattua.
      elämä jatkuu saunankin jälkeenkin ja tyylikkyys pitää aina säilyttää.
      jos oma kullin käyttö lähtee noissa tilanteissa lapasesta, niin kannattaa jäädä himaan. kyse on saunomisesta, ei siellä jaksa kummempia haaveilla.

• itseluottamusta

Olen saunonut runsaasti kaikenlaisissa porukoissa. Minulle sauna ei ole mitenkään erityisen pyhä paikka, pidän siitä sen itsensä vuoksi.

Mies valehtelee jos väittää että ei katso.

Näkemäänsä suhtautumisen voi valita itse. Minulle riittää saunassa saunominen, ainakin kun seura on muita kuin oma kumppani. Ei se ole eroottinen kokemus sen enempää kuin mikään muukaan porukkajuttu. Muutenkin, lauteilla varsinkin on yksinkertaisesti liian kuuma seksiin. Oman kullan kanssa toki voi touhuta mitä vain missä vain, mutta se on ihan eri juttu.

Mene mukaan vaan jos porukka on sellaista että se saa luottamuksesi muutenkin. Ei sinne ketään kuitenkaan pitäisi pakottaa. Tämä on niitä valintoja, jotka jokaisen pitää tehdä itse. Kun olet itseesi tyytyväinen, ei tarvitse niin ajatella muiden mietteitä. Silloin on mukavaa muuallakin...

• Sepe.

luontevaa ja totta sekin on, ettei ne naisetkaan ole koskaan olleet silmät kiinni tai laput silmillä, mitä ollaan porukassa saunottu.

• puntti tilli

Mulla ainakin kyrpä seisoo yhteissaunassa ja panohommiksi aina on mennyt

• mitäs sitä miesten kesken

Homoilla on kyllä ihan eri hipat, täytyy myöntää.

• vato retro

Onhan siinä se lisäboonus aina että saa nähdä tissejä ja pilluja ja perseitä, mutta ei se vaan tule siinä mieleen kun pitää ottaa löylyä ja hakata vihdalla.

• epäilen

Ja katsooko kukaan nainen yhtäkään miestä saunassa tai missään? Tuskin.

• itse katsoisi?

Jos katsoisit, niin luult. muutkin katsoo. Me ihmiset ollaan tietyissä asioissa hyvin samanlaisia.

• Herra37

Hieman hämää mitä sinä tarkoitat tuolla eroottisella kokemuksella? Ei sen minusta tarvi olla mitenkään eroottista touhua, toisaalta onhan se alastoman naisen näkeminen jo sinällään eroottinen kokemus. Saunassa on aivan liian kuuma alkaa seksiä harrastelemaan jos sitä tarkoitat. Sattuneesta syystä (johtuisko sukupuolestani) minua kuitenkin kiinnostaa naisen vartalo ja jos mennään yhteissaunaan niin aivan varmasti vilkaisen minkä näköisiä naisia siellä on. Miten siellä saunassa ylipäätään voisi liikkua niin etteikö näkisi toista lainkaan? Ehkä minulla on ne putkiaivot muttei kuitenkaan putkinäköä, eli kyllä sitä väkisinkin huomaa alastoman naisen. Toki sitä ei tarvi tuijottamaan jäädä, vähän vaan vilkaista ;).

Juttelin tästä juuri joku aika sitten erään ystävättäreni kanssa kun heillä oli ollut jotkut pippalot. Siellä oli kuulemma järkätty ensin saunavuoro naisille ja sen jälkeen miehille. Vielä tämän päälle oli yhteissaunomista. Jos kerran kaikki jo olivat saunassa käyneet ja tämän jälkeen melkein kaikki vielä meni yhteissaunaan niin mitäpä sinne muutakaan mentiin kuin tarkistamaan sen toisen sukupuolen vartalo ;). Tämäkin nainen ensin väitti ettei katsele miehiä sillai mutta kun kysyin miksi sitten menit sinne yhteissaunaan niin vastaus oli "niin no... joo... tuliha sitä vilkuiltua"

• Anonyymi

joo. olen itse käynnyt jopa sexi bileissä, paikoissa jossa ollaan aivan alasti, mutta en ole koennut että saunassa olisi mitenkään erottinen paikka, joo ei mitenkään hankalaa, pimpit ja pippelit sekaisin, ei hätää, se on ollut satoja vuosia mukana, en tuntenut mitenkään semmoista halua että olisi ottanut eteen, vaikka olisi halunutkin, täytyy sanoa mitä ihmisiä vaivaa, eivät pysty eroittamaan mielihyvää muista hauskista jutuista. tietenkin saa fiilistä saunassakin jos toinen osapuoli on samaa mieltä, siis ei saa pakoittaa eikä yllyttää, sorry jos kuulostaa pahalta, ei oo tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1188
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      153
      1152
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1085
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      976
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      46
      889
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      790
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      775
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      722
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      721
    Aihe