Söin aijemmin Yasmin pillereitä. Minulla on aurallinen migreeni. Lääkäri vaihdatti pillerit Yasminelleen, jotka on matala hormoonisemmat pillerit. Pitää kokeilla. Onko muilla kokemuksia tästä pilleri merkistä, lihottaako? yms. Yasmin pillerit ei ainakaan lihottanut minua, alussa laihuttivat ja sit tuli normaali paino takaisin. Finnejä ei koskaan ollut. Mielialanvaihteluita oli ja seksi haluttomuutta migreeniä usein!
Yasminelle pillerit
3
960
Vastaukset
- olen tyytyväinen
aloitin käyttämään yasminelle pillereitä kuukausi sitten eikä minulle ole tullut mitään haittavaikutuksia, muuta kuin rinnat olivat aluksi n.viikon kipeät ja suurenivat kuppikoon. Seksin halu on lisääntynyt. Muita haittavaikutuksia minulla ei ole ollut.olen täysin tyytyväinen näihin pillereihin.
- farkku
ihan turhaan mielestäni kyselet mitään erikoisempaa yasminellesta, jos kerran olet käyttänyt yasminia aikaisemmin. Kyseessähän on muuten tismalleen sama tuote, mutta estrogeenia on yasminellessa vähemmän. Luulisi passaavan aivan yhtälailla, ellei sitten vähäisempi hormonimäärä tee tiputtelua.
- lääkäri78
Hei !
TIedoksesi, että MITÄÄN YHDISTELMÄEHKÄISYÄ (e-pilleri, rengas, laastari) ei saisi käyttää, jos on AURALLINEN migreeni. TIetysti lääkärisi on tilanteen arvioinut, kun on sinulle pillerin määrännyt. Mutta tosiaankin on aurallinen migreeni on yhdistelmäehkäisyn vasta-aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462