eriparitissit

Kolli_Kellinen

Simon Baron-Cohenin kirjassa siteerattiin Doreen Kimuran kiintoisaa tutkimusta jonka mukaan naiset, joiden oikea rinta on suurempi kuin vasen, ovat miehekkäämpiä kuin naiset, joiden rinnat ovat saman suuruiset ja naisellisimpia ovat naiset, joiden vasen rinta on suurempi kuin oikea. Miten on, nainen? Kumpi rintasi on suurempi?

(Olisin voinut laittaa tämän kyssärin naisten logiikka-palstalle, mutta täällähän te hengaatte kuitenkin).

93

4095

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän on kyllä pakko vastata jotain, kun on kerrankin päästy oikein miehen logiikan ytimeen.

Minulla taitaa tuo oikean puoleinen ehkä hiukan paremmassa "pumpissa" :) Mitenhän tuota tutkimusta voisi soveltaa miehiin?

Vaimon tisuleista en kyllä osaa sanoa kumpi on isompi. Onkohan ne silloin saman kokoiset vai onko siitä liian kauan, kun olen ne viimeksi nähnyt =D Täytyy varmaan tarkistaa tilanne viimeistään illalla.

• Kolli_Kellinen

Saman tutkimuksen mukaan miehillä on yleensä oikea kives suurempi kuin vasen. Roplasin pallejani enkä löytänyt huomattavaa eroa. Edelleen tutkimuksessa väitetään, että miehillä on yleensä oikea jalka vähän isompi kuin vasen ja naisilla taas vasen jalka on hivenen isompi. Ne miehet, joiden vasen kives ja vasen jalka ovat isommat kuin oikea, suoriutuvat kielellisistä tehtävistä keskimääräistä paremmin ja oikealta suuremmat miehet pärjäävät paremmin systemaattista ajattelua vaativissa testeissä. Sama logiikka pätee naisiin: vasentissiset ovat kielellisesti lahjakkampia, oikeatissiset taas matemaattisesti lahjakkaampia.

Tarkastelemisiin!

• Kolli_Kellinen kirjoitti:

Saman tutkimuksen mukaan miehillä on yleensä oikea kives suurempi kuin vasen. Roplasin pallejani enkä löytänyt huomattavaa eroa. Edelleen tutkimuksessa väitetään, että miehillä on yleensä oikea jalka vähän isompi kuin vasen ja naisilla taas vasen jalka on hivenen isompi. Ne miehet, joiden vasen kives ja vasen jalka ovat isommat kuin oikea, suoriutuvat kielellisistä tehtävistä keskimääräistä paremmin ja oikealta suuremmat miehet pärjäävät paremmin systemaattista ajattelua vaativissa testeissä. Sama logiikka pätee naisiin: vasentissiset ovat kielellisesti lahjakkampia, oikeatissiset taas matemaattisesti lahjakkaampia.

Tarkastelemisiin!

sama kuin roikkuu alempana??? Meikäläisellä tuo vasen kassi näyttäis hengailevan pikkasen alempana kuin oikea, ja niin on kuulemman monella kaverillakin.

• Kolli_Kellinen
        yrmio kirjoitti:

sama kuin roikkuu alempana??? Meikäläisellä tuo vasen kassi näyttäis hengailevan pikkasen alempana kuin oikea, ja niin on kuulemman monella kaverillakin.

Sähän ootkin niin ihqun naisellinen... Nyt se on kassilogisestikin todistettu!

• hihihihi
        yrmio kirjoitti:

Taidat sitten olla keskimääräistä naisellisempi kuin muut miehet.... :)

• Tarkkojen poikkitieteellisien tutkimuksen tuloksena vasen tissi on havaittu aavistuksen isommaksi. Tosin tämän hetkiset tutkimustulokset eivät sattuneesta syystä ole voimassa välttämättä kovin pitkään :)

Ennustettavissa on huomattavaa kokoerojen vaihtelua lähikuukausina.

• 2. polven palstalaiset Ry.
        Richartti kirjoitti:

Tarkkojen poikkitieteellisien tutkimuksen tuloksena vasen tissi on havaittu aavistuksen isommaksi. Tosin tämän hetkiset tutkimustulokset eivät sattuneesta syystä ole voimassa välttämättä kovin pitkään :)

Onnittelut sinne päin:)

• Tyttis79
        Richartti kirjoitti:

Tarkkojen poikkitieteellisien tutkimuksen tuloksena vasen tissi on havaittu aavistuksen isommaksi. Tosin tämän hetkiset tutkimustulokset eivät sattuneesta syystä ole voimassa välttämättä kovin pitkään :)

tella?

• Tyttis79 kirjoitti:

tella?

..vielä. Bad luck, you know.

• Tyttis79
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Tarkastelemisiin!

yhden viestini. Viestissä ihmettelin, et miten oikeatissi-isompi-nainen voi olla matemaattisesti lahjakas, kun kielellinen lahjakkuus taitaa olla naisilla parempi kuin miehillä. Omaa logiikan puutettani: siis vasen-tissi-isompi-nainen olikin siis se naisellinen juuri. Tämä selvennykseksi niille, jotka muistavat sen alkup. viestini :)

En ole loogisesti lahjakas, vaikka tissitutkimuksen puolesta miehekäs olekin ;)

• Tyttis79
        Richartti kirjoitti:

..vielä. Bad luck, you know.

Siis, meniks joku mönkään? Siinä tapauksessa ottelen osaa :(

• Tyttis79
        Tyttis79 kirjoitti:

Siis, meniks joku mönkään? Siinä tapauksessa ottelen osaa :(

hoogasin, eli en onnittele ETTEI tule bad luckia? Mulla alkoi välähtelemään joku dramaattinen tapahtumasarja mielessäni.

• Tyttis79 kirjoitti:

hoogasin, eli en onnittele ETTEI tule bad luckia? Mulla alkoi välähtelemään joku dramaattinen tapahtumasarja mielessäni.

Maltetaan vielä vielä odotella kuukausi-pari.

• uskoa....
        Tyttis79 kirjoitti:

Ei saa onnitella etukäteen ettei onni kääntyisi epäonneksi.

• Tyttis79
        uskoa.... kirjoitti:

Ei saa onnitella etukäteen ettei onni kääntyisi epäonneksi.

Yhden poikkiksen kanssa aikoinaan sovittiin, ettei me toivoteta toisillemme "Onnea tenttiin", koska kerran kävi niin, että tenttisalin edessä annettujen toivotusten jälkeen kumpikin reputti tenteissään :) Me toivotettiin sen jälkeen "Oikein paskaa tenttiä sulle, my love". :D

• hihihihi kirjoitti:

Taidat sitten olla keskimääräistä naisellisempi kuin muut miehet.... :)

ei käy päinsä, pprkele mä leikkaan koko killuttimen irti, sit voin sanoa olevan todellinen miesten mies :-)

• 2. polven palstalaiset Ry. kirjoitti:

Onnittelut sinne päin:)

...

• sinä ole ihana
        yrmio kirjoitti:

ei käy päinsä, pprkele mä leikkaan koko killuttimen irti, sit voin sanoa olevan todellinen miesten mies :-)

tuollaisenakin. Kunhan muna on suuri niin mitä väliä palleilla on. Vaikka koollahan ei pitäisi olla väliä... vai onko?

• sinä ole ihana kirjoitti:

tuollaisenakin. Kunhan muna on suuri niin mitä väliä palleilla on. Vaikka koollahan ei pitäisi olla väliä... vai onko?

koolla on väliä, silläkin uhalla että itellä ei oo pahemmin varaa ainakaan nyt suoranaisesti leijua kyseisellä jutulla :-)

• Nimetön
        yrmio kirjoitti:

koolla on väliä, silläkin uhalla että itellä ei oo pahemmin varaa ainakaan nyt suoranaisesti leijua kyseisellä jutulla :-)

toisaalta kyllä niinkin että koosta viis kunhan osaa käytellä sitä oikein. Osaatko? ;)

• Nimetön kirjoitti:

toisaalta kyllä niinkin että koosta viis kunhan osaa käytellä sitä oikein. Osaatko? ;)

en kovin kummoisesti, mistä näistä tietää kun keltään ei saa puolueetonta palautetta :-) Osaan mä toki tökkiä sillä kaikkea mikä liikku, siihen se sit jääkin.

• Marilene
        yrmio kirjoitti:

en kovin kummoisesti, mistä näistä tietää kun keltään ei saa puolueetonta palautetta :-) Osaan mä toki tökkiä sillä kaikkea mikä liikku, siihen se sit jääkin.

Kyllähän se tökkiminen joillekin riittää. Taidat kuitenkin olla harjoittelun tarpeessa... :)

• Marilene kirjoitti:

Kyllähän se tökkiminen joillekin riittää. Taidat kuitenkin olla harjoittelun tarpeessa... :)

meistä ei olis pikku treenin tarpeessa :-) Jos työelämäkin on loputonta oppimista ja uuden omaksumista niin miksei seksielämäkin.

• Marilene
        yrmio kirjoitti:

meistä ei olis pikku treenin tarpeessa :-) Jos työelämäkin on loputonta oppimista ja uuden omaksumista niin miksei seksielämäkin.

Oikeastaan jokaiselta seksikumppanilta oppii jotain uutta. Ja kaikkea uutta pitää aina kokeilla. Ei sitä aina jaksa rakastella saman kaavan mukaan...

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

Y:n psyykeen jatkuu. Nyt mä ymmärrän taas enemmän. Sil ei sondaa, värkki on pieni, eikä se osaa käyttää sitä...ei ihme että pitää muille vittuilla!!..
        Mä oon mielelläni pissis jos tossa on sun elämä :-P

• Emmanuele kirjoitti:

Y:n psyykeen jatkuu. Nyt mä ymmärrän taas enemmän. Sil ei sondaa, värkki on pieni, eikä se osaa käyttää sitä...ei ihme että pitää muille vittuilla!!..
        Mä oon mielelläni pissis jos tossa on sun elämä :-P

se ettei oo varaa leijua ei kait tarkota vielä suoraan sitä että se ois jotenkin pieni. Vai onks sulla tapana leijua keskinkertaisuudellas??

• Marilene
        yrmio kirjoitti:

se ettei oo varaa leijua ei kait tarkota vielä suoraan sitä että se ois jotenkin pieni. Vai onks sulla tapana leijua keskinkertaisuudellas??

Eihän sulla mitenkään voi pieni olla. Gallerian kuvastakin voisi jo päätellä jotain... :) HIH...

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

jätkällä on ilmestyny kuva sinne. Rohkea veto. Kohta munkin täytyy.
        Mut mussa kun ei ole mitään keskinkertaista :)
        Itseasiassa tykkään melkeen eniten keskikokosista. Ne on monikäyttösiä. Ja mä oon yllättävän timmi. Jos on sairas maila nii menee mun pikkutussukka ihan naarmuille.

• Emmanuele
        Marilene kirjoitti:

Eihän sulla mitenkään voi pieni olla. Gallerian kuvastakin voisi jo päätellä jotain... :) HIH...

perusteella et Yrmiollaon sellanen lyhyehkö mutta ei ihan ohut. Aika keskivertoa tavaraa.

• Marilene
        Emmanuele kirjoitti:

perusteella et Yrmiollaon sellanen lyhyehkö mutta ei ihan ohut. Aika keskivertoa tavaraa.

Keskitason komee ja lihaksikas... Hyvää keskitasoa sen pitää olla sillon muiltakin osin... :)

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

me ei olla pantu. Vaikka mä aina päädyn pikku mulkeroihin. Helpotus.
        Lukeeko neiti tätä palstaa? ;)

• Marilene kirjoitti:

oo kuin kahta mallia, helvetin isoja ja minimaalisen pieniä,pitäiskö mun piirtää kuva niin loppuu se spekulointi :-) Tässä alkaa mammanpoikaa kohta hirvittään tää syöjättärien kiinnostus meikäläisen housunpunttia kohtaan :-)

• Emmanuele kirjoitti:

me ei olla pantu. Vaikka mä aina päädyn pikku mulkeroihin. Helpotus.
        Lukeeko neiti tätä palstaa? ;)

se ainakin silloin tällöin lueskele, tosin tuskinpa hän nyt mitään kuvittelis jostain tyhjänpäiväisestä nettiläpästä.

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

se ainakin silloin tällöin lueskele, tosin tuskinpa hän nyt mitään kuvittelis jostain tyhjänpäiväisestä nettiläpästä.

no en mä sillä tarkottanutkaan...
        mietin vaan et kun sä nyt et ittestäs mitään kovin älykköä kuvaa täällä anna, et mahtaisko se häiritä sitä. Mut tietty jos se tykkää susta tollasena. Sulosta..

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

oo kuin kahta mallia, helvetin isoja ja minimaalisen pieniä,pitäiskö mun piirtää kuva niin loppuu se spekulointi :-) Tässä alkaa mammanpoikaa kohta hirvittään tää syöjättärien kiinnostus meikäläisen housunpunttia kohtaan :-)

kuva ois kiva :)
        Mielummin valokuva. Tai jos tuut vaikka vilauttaa.

• Emmanuele kirjoitti:

no en mä sillä tarkottanutkaan...
        mietin vaan et kun sä nyt et ittestäs mitään kovin älykköä kuvaa täällä anna, et mahtaisko se häiritä sitä. Mut tietty jos se tykkää susta tollasena. Sulosta..

väliä sillä on minkälaista kuvaa mä täällä annan itsestäni, eiköhän se jo tiedä minkälainen mä oikeesti oon. Meinaatkos ite heittää sille mahdolliselle tulevalla urholles samanlaista vamppiläppää mitä täällä heität???

• Emmanuele kirjoitti:

kuva ois kiva :)
        Mielummin valokuva. Tai jos tuut vaikka vilauttaa.

ne kaikki näyttää, kaiva mieles sopukoista jonkun sortin 'mediaanimuistikuva' kaikista kulleista mihin oot koskaan törmänny ja voila, siinähän se todennäköisesti lepää :-)

• Marilene
        yrmio kirjoitti:

Kyllä niitä munia on niin monta kuin omistajiakin. En vielä niin vanha, että olisin kerinny kaikki näkemään. Laitapa kuva sinne galleriaan niin pääsen tästä häiritsevästä epätietousuuden piinasta. :)

• Marilene kirjoitti:

Kyllä niitä munia on niin monta kuin omistajiakin. En vielä niin vanha, että olisin kerinny kaikki näkemään. Laitapa kuva sinne galleriaan niin pääsen tästä häiritsevästä epätietousuuden piinasta. :)

taida kehdata, joku raja sentään mullakin :-)

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

väliä sillä on minkälaista kuvaa mä täällä annan itsestäni, eiköhän se jo tiedä minkälainen mä oikeesti oon. Meinaatkos ite heittää sille mahdolliselle tulevalla urholles samanlaista vamppiläppää mitä täällä heität???

ei toivottavasti osaa yhdistää mua tähän Emmanueleen.. ;)
        Tosin mun jutut menee kyllä livenäkin helposti vähän levottomiksi. On hauska hämmentää ihmisiä.

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

ne kaikki näyttää, kaiva mieles sopukoista jonkun sortin 'mediaanimuistikuva' kaikista kulleista mihin oot koskaan törmänny ja voila, siinähän se todennäköisesti lepää :-)

ei tod. kaikki näytä samalta. On mallia halko ja mallia peukalo. Noin muunmuassa.

• Mangusti.

Kaikkea sä kyseletkin. :)

Samaa kokoa näyttää olevan mun rinnat. Kävin ihan peilin edessä tarkistamassa.

Mitä teet tällä tiedolla? ;)

• Emmanuele

mikä kysymys ja mitä skeidaa mutta pakkohan tuohon on vastata. Mutta tiesitte varmaan myös että kullin koon voi päätellä sormista ja nenästä... :-p

Aika samankokoset tisulit mulla on mutta vasen tuntuu kyllä aina tursuavan pikkasen enemmän kupista.

• Iso nenänen

Mulla on iso ja pitkä nenä ja pitkät ja paksut sormet. Miten luulisit kullini koosta.

• Emmanuele
        Iso nenänen kirjoitti:

Mulla on iso ja pitkä nenä ja pitkät ja paksut sormet. Miten luulisit kullini koosta.

tottakai. Voisitko laittaa vaikka kuvan tonne galleriaan siitä nii tutkittas asiaa lähemmin.

• Iso nenänen
        Emmanuele kirjoitti:

tottakai. Voisitko laittaa vaikka kuvan tonne galleriaan siitä nii tutkittas asiaa lähemmin.

No empä kehusi suuruudella.
        Oon yrittänyt korvata puutteen nopeudella. Olen pyrkinyt pääsemään samaan metrimäärään aikayksikössä.

• Emmanuele
        Iso nenänen kirjoitti:

No empä kehusi suuruudella.
        Oon yrittänyt korvata puutteen nopeudella. Olen pyrkinyt pääsemään samaan metrimäärään aikayksikössä.

ei taia ihan korvautua. Kato ku nopeus ei ratkase. Must sellaset hitaat, pitkät vedot on parhaita. Ja sit väliin nopeeta, ei niin syvää.

• no nyt sekin tiedetään
        Emmanuele kirjoitti:

ei taia ihan korvautua. Kato ku nopeus ei ratkase. Must sellaset hitaat, pitkät vedot on parhaita. Ja sit väliin nopeeta, ei niin syvää.

Tuota, aiotko kertoa koko maailmalle miten sinua pitää pökkiä, ihan vaan siltä varalta jos joku meistä joskus tulisi köyrimään ? Sinällään tietty fiksua. Muuten en kyllä keksi miksi omia mieltymyksiään mainostaa.

• Emmanuele
        no nyt sekin tiedetään kirjoitti:

Tuota, aiotko kertoa koko maailmalle miten sinua pitää pökkiä, ihan vaan siltä varalta jos joku meistä joskus tulisi köyrimään ? Sinällään tietty fiksua. Muuten en kyllä keksi miksi omia mieltymyksiään mainostaa.

et jos joku vahingossa sattus luulemaan jotain pimua muks, niin se misu sais hyvää hoitoo.
        Ja halusin vaan kertoa et ei se nopeus...

• bOO!

Kun mun vasen tissi on isompi, mut silti olen omasta mielestä aivan liian äijämäinen :(

Kuiteski valehtelet.

• Kolli_Kellinen

Jos joku haluaa tarkastaa lähteen:

Kimura, D. 1994. Body asymmetry and intellectual pattern. Personality & individual differences 17, 53-60.

Siteerattu teoksessa Baron-Cohen, S. 2003. Olennainen ero: Totuus miehen ja naisen aivoista.

Kiinnostava teos! Suosittelen kaikille jotka haluavat vähän tieteellisempää faktaa miehen ja naisen eroista kuin "Miehet Marsista, Naiset Venuksesta"-tyyppisistä kirjoista on saatavissa.

• Hörhö

Jos joku haluaa tarkastaa lähteen:

Kimura, D. 1994. Body asymmetry and intellectual pattern. Personality & individual differences 17, 53-60.

Siteerattu teoksessa Baron-Cohen, S. 2003. Olennainen ero: Totuus miehen ja naisen aivoista.

Kiinnostava teos! Suosittelen kaikille jotka haluavat vähän tieteellisempää faktaa miehen ja naisen eroista kuin "Miehet Marsista, Naiset Venuksesta"-tyyppisistä kirjoista on saatavissa.

toki mielenkiintoista tutkimusta, johon on kuitenkin suhtauduttava yhtä kriittisesti kuin mihin tahansa muuhunkin.

Olen kanssasi samaa mieltä, että Baron-Cohenin teos on kiinnostava.

• lilylioneye

Vasen rintani on vähän isompi. Vasen jalkateräni on 1,5cm pisempi kuin oikea. Tällä hetkellä myös vasen puoli naamastani on turvoksissa.

• sillai...

on turvoksissa?

• lilylioneye
        sillai... kirjoitti:

on turvoksissa?

jokin tulehdus rauhasissa. Odottelemme tuloksia.

• ikävää.. :(
        lilylioneye kirjoitti:

jokin tulehdus rauhasissa. Odottelemme tuloksia.

voi vain kuvitella mikä on olotila :(

• lilylioneye
        ikävää.. :( kirjoitti:

voi vain kuvitella mikä on olotila :(

tuo ei mainittavammin vaikuta, mut eipä tuota julkisille paikoille viitti mennä.

• fiksaatio

kerrankin kunnollinen puheenaihe (ja vieläpä kiistatta tieteelliseltä pohjalta ponnistava...),pisteet Kollille:) En tajua miksi mutta tykkään ihan hulluna tisseistä puhumisesta ja tietenkin kaikesta niihin kohdistuvasta huomiosta.

En nyt tiedä oliko tuo äskeinen mittaustekniikkani virheetön, mutta samankokoiset vaikuttaisivat olevan. Päätelmää tukee silmämääräinen havainto. Perfect I am, of course:)

• Minä taas olen kuullut, että oikeakätisellä oikea rinta olisi keskimäärin suurempi ja vasenkätisellä vasen. Siis huom. keskimäärin.

Teen heti empiiristä tutkimusta jahka rouva Ratikka saapuu shoppailemasta.

• on...

niin kipeä tuo oikea silmä ettei näe vasemmalla polvella mitään

• on... kirjoitti:

niin kipeä tuo oikea silmä ettei näe vasemmalla polvella mitään

Ymmärrän kyllä kipeän oikean silmän ja vasemman polven yhteyden, mutta miten ne liittyivät kirjoitukseeni?

• Mangusti.

Luulisi, että toisinpäin. Rintahan on lähinnä läskiä ja jos oikealla kädellä tekee enemmän hommia, niin sehän vähentää läskiä. Paitti että jos sen rinnan yhteydessä olevat lihakset on suuremmat ja saavat rinnan näyttämään siksi isommalta.

• Mangusti. kirjoitti:

Luulisi, että toisinpäin. Rintahan on lähinnä läskiä ja jos oikealla kädellä tekee enemmän hommia, niin sehän vähentää läskiä. Paitti että jos sen rinnan yhteydessä olevat lihakset on suuremmat ja saavat rinnan näyttämään siksi isommalta.

Voisiko ne lihakset kohottaa rintaa niin, että se näyttäisi isommalta?

• Mangusti.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Voisiko ne lihakset kohottaa rintaa niin, että se näyttäisi isommalta?

Onhan niitä naisilla tissinterhakoittamis-harjoitteita, kun niitä vielä jaksais tehdäki... ;/

• Emmanuele
        Mangusti. kirjoitti:

Onhan niitä naisilla tissinterhakoittamis-harjoitteita, kun niitä vielä jaksais tehdäki... ;/

kiinteyttäminen ikäänkuin pienennä rintaa...ööh?
        ja poista sitä rasvaa. Rasvahan sitä kokoa tuo.

• Mangusti.
        Emmanuele kirjoitti:

tietyt pumppausliikkeet kai ehkäsee rintojen roikkumista, jolloin rinnat näyttävät pystymmiltä. Nyt pitäis kysyä joltakin lihaksistoa paremmin tuntevalta asiasta. Tai no, antaa olla. ;)

• Tyttis79

paikkansa, oikeakätisellä oikea bosa isompi.

• Tyttis79
        Emmanuele kirjoitti:

Rintalihasharkoilla saa tissit näyttämään isommilta...huom, ei mitään bodaamista vaan kevyttä pikkutreeniä vaan. Rintalihas kasvaa vähän ja saa rintaa pystympään.

• Tyttis79
        Tyttis79 kirjoitti:

Rintalihasharkoilla saa tissit näyttämään isommilta...huom, ei mitään bodaamista vaan kevyttä pikkutreeniä vaan. Rintalihas kasvaa vähän ja saa rintaa pystympään.

ja minä laiska lukemaan.

• Emmanuele
        Tyttis79 kirjoitti:

ja minä laiska lukemaan.

ei ole yhtä kuin iso. Mun mielestä...

• Tyttis79
        Emmanuele kirjoitti:

ei ole yhtä kuin iso. Mun mielestä...

Ei tietenkään ole...Treenattu pystympi tissi on "korkeemmalla" sitä alkuperäistilanteen matalemmalla olevaa tissiä. Saavutettu korkeusero ei sit vaikuta tän testin tulokseen, kun tilavuus ei lisäänny.

Mut..kukas tissienvertailija sitä tietääkään, jos on urheilullinen ihminen, et kuinka paljon itsellä tissin ulkonäköön vaikuttaa rintalihaksen osuus...Ainakaan näppituntumalla en erota mistä tissi alkaa ja mihin rintalihas loppuu...ainakaan järin tarkasti.

• palstalla

pariutuneiden sääliöiden kyselypiiri tästä on tullut, hittoako meitä kiinnostaa teidän naisten eriparitissit tai kinat penkkien paikasta, tuskin sitä naista edes on, tuskin edes sitä penkkiä, sääliö kynäniska..=)

• on ihan

oikeesti olemassa kun minäkin oon nähnyt ne.

• siitä :)
        on ihan kirjoitti:

oikeesti olemassa kun minäkin oon nähnyt ne.

että ketään muita tällä palstalla ei ole vaan keskustelen eniron vastaaja machinen kanssa

• mr. eniro
        siitä :) kirjoitti:

että ketään muita tällä palstalla ei ole vaan keskustelen eniron vastaaja machinen kanssa

Jätä viesti äänimerkin kuultuasi. Olen minäkin ne naiset tavannut, ihan kivoja kissoja ei siinä mitään :)

• äkxsäksdee

Varsinaiselta kynäniskalta tuo Kolli näyttääkin :D

• ...monia muita näyttäisi kiinnostavan. Niin mulla ei tosiaan oo penkkiä, kun se on ollut jo 5-6 vuotta veljellä lainassa. Mä veikkaan, että suakin taisi aihe vähän kiinnostaa, kun jaksoit kerran aloituksen avata ja lukea. ;)

• Neuvoja.

No hitto, pitääks mun pyytää joku testaamaan,
      kun en osaa päättää?

Vitsit sikseen, yhtä ISOJA ne ovat.

Ps. Rintojen eriparisuus johtuu siitä, että kumpaa kättä käyttää enemmän. Kannattaa siis oikeakätisen käyttää säännöllisesti vasempaakin.

• Herra37

Kerrankin mielenkiintoinen keskustelu :). Hmm... eipä ole koskaan tullut vielä vastaan naista jonka tissit olisi täysin identtiset. Kyllä niistä aina eroavaisuuksia löytyy, koossa tai nännien muodossa, sen verta innokkaasti on tullut vertailtua. Tässähän alkaa ihan "tutkituttamaan", täytyy vissiin mennä viikonloppuna baariin "kottaraisia" jahtaamaan ihan molempina päivinä josko ehtis siten saamaan vähän kattavamman otannan.

Mutta mahtaakohan tuo seuraavan linkin temppu olla totta vai onko tuossa joku trikki meneillään?

http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=25668&c=28&s=dd&p=2

• Naikkonen_sanoo

naisen tekevän noin, mutta se olikin vatsatanssija ;)

• Tyttis79

Mulla on vasen pienempi kuin oikea :/ ,eli hyvää äijämateriaalia siis.

Toivottavasti se olisi vain perinnöllistä. Äitini ja äidin äitini ovat jollainlailla miehekkäitä, ihan minun silmissäni siis. Sellaisia, jotka sanovat mitä ajattelevat, vähän sellaista tulta ja tappuraa. Öööh, mut tarkottaako tämä sit, että olen itse naisellinen kun olen kammoksunut vähän noita esiäitieni piirteitä...vai ihan että samaa sakkia tässä loppujen lopuksi ollaan. Pitääkin kysyä, onko mummuni ja äitini vasen bosa pienempi kuin oikea ;) Isäni äiti oli taas naisellisemman..tai no ainakin naisellisemmaltavaikuttavaa...sorttia, tosin omat omituisuutensa hänelläkin :P

• MMies

Mun vasen sierain on isompi ku oikea. Oonx mä impannu kallellaan tai jotain??

• hymy:)

juu.u, ihan selevästi tuo tutkija on ollunna urospuolinen ja viel kaameessa huppelissa.....ku hää on kahtellut niit tissiparei, on nähänynnä kahtena ja keskellä olevat (ne isommat vasemman puoleiset) siis peilikuvinahan ne kaksoikuvat nähdään;) niin hää on het todennut naisellisemmat on.......ihan selevää miehenlokiikkaa......;)

tulin tähän tulokseen..ku itellä on tuo vasen isonpi (kävin kahtomassa peilistä....hitsi vie nyt tuli propleema, sehän on peilikuva ;))

miehän oon palijo enenpi äijä ku akka.........ja tuo toinenkin tutkimustulos on ihan sieltä ja syvältä (anteeksi lainaus;))....
      kieliin mie en oo ikuna oppinu, mutt matikasta oon ain tykänny ;))

tässä näytteet:
      (o) (O)
      (!)

• Kolli_Kellinen

Doreen on kyllä tietääkseni naisen nimi. Toki se on voinut olla huppelissa silti: Aivotutkijoilla lienee kammiossaan kaikenlaisia jännittäviä liemiä.

• Viridienne

oikea on isompi. Olin joskus taannoin melkoisen järkyttynyt, kun sen huomasin...Luulin silloin, että se johtui imettämisestä.

No nih, tästä siis päättelet, että olen miehekäs ja matemaattisesti lahjakas. Olen kyllä aina tiennyt että minulla on hyvä avaruudellinen hahmotuskyky ja se luetaan ennemminkin miehiseksi ominaisuudeksi. Turpaan on tullut, kun nämä maalaismiehet ei voi sietää naista, joka käsittää semmosia asioita, jotka perinteisesti kuuluu miehille...oikee kivaa :( Juu joo, olen aina tykännyt kielistä ja opiskellut kieliä...englanti on käyttökelpoisen sujuvaa.

Asiasta toiseen...Eikö miesten karvaisuudesta ole mitään tutkimustietoa tai tuloksia joita voisin soveltaa käytäntöön? Minulla on ihanan karvainen Kolli ja haluaisin tietää voiko sitä silittää vastakarvaan.

• fiksaatio

"Tutkimusyritys Carat Insight on Philipsin toimeksiannosta tehnyt tutkimuksen miesten ja naisten asenteista miesten ihokarvoja kohtaan. Tutkimus tehtiin samanaikaisesti Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomen joulukuun 2005 aikana ja tuolloin tutkimukseen osallistui kaikkiaan 2000 miestä ja naista ikäryhmässä 20-35 –vuotiaat. Kaikissa maissa tutkimukseen osallistui 250 miestä ja 250 naista. Tutkimuksen tarkoituksena oli asenteiden lisäksi selvittää, kuinka usein miehet ajavat vartalonsa ihokarvoja."

"Miesten kiinnostuessa yhä enemmän ulkonäöstään on myös yleistä, että miehet poistavat myös vartaloaan peittävää karvoitusta. 20-35 –vuotiaista miehistä seitsemän miestä kymmenestä on poistanut ihokarvoja jostain kehonsa osasta. Yleisimpiä karvanpoistoalueita ovat genitaalialue, kainalokuopat ja rinta."

On myös yleistä, että miehet parturoivat kehoaan kumppanin tai ystävän toiveesta. Ja jos mies omaa karvaisen selän ja haluaa noudattaa naisten toiveita, on syytä tarttua ihokarvanpoisto-laitteeseen. Näin siksi, että suuri osa naisista pitää karvoja tunnelmantappajina. Ainoastaan kolme prosenttia naisista kertoo viehättyvänsä karvaisista miehistä. Kaikkiaan 69 prosenttia naisista pitää selkä- ja olkapääkarvoja tunnelmantappajina ja 12 prosenttia naisista pitää pakarakarvoja ärsyttävimpänä. Kolmisenkymmentä prosenttia naisista on pyytänyt kumppaniaan poistamaan karvoja – valtaosin siinä onnistuen. Noin kolmasosa naisista on auttanut mieskumppaniaan poistamaan vartalokarvoja."

En kyllä tiedä, onko tässä mitään mitä voisi soveltaa käytäntöön. Ainakaan karvaisuuden & jonkin kyvykkyyden osa-alueen välisiä yhteyksiä on vaikea lukea:)

Tarkempia tietoja tehdystä tutkimuksesta antaa Ylva Bäckström, Jr Marketing Manager, Philips Personal Care and Household Products. Tel: 46 (0)8-598 521 20, mobil: 46 (0)708-32 21 20,
        e-mail: [email protected]

• Kolli_Kellinen
        fiksaatio kirjoitti:

"Tutkimusyritys Carat Insight on Philipsin toimeksiannosta tehnyt tutkimuksen miesten ja naisten asenteista miesten ihokarvoja kohtaan. Tutkimus tehtiin samanaikaisesti Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomen joulukuun 2005 aikana ja tuolloin tutkimukseen osallistui kaikkiaan 2000 miestä ja naista ikäryhmässä 20-35 –vuotiaat. Kaikissa maissa tutkimukseen osallistui 250 miestä ja 250 naista. Tutkimuksen tarkoituksena oli asenteiden lisäksi selvittää, kuinka usein miehet ajavat vartalonsa ihokarvoja."

"Miesten kiinnostuessa yhä enemmän ulkonäöstään on myös yleistä, että miehet poistavat myös vartaloaan peittävää karvoitusta. 20-35 –vuotiaista miehistä seitsemän miestä kymmenestä on poistanut ihokarvoja jostain kehonsa osasta. Yleisimpiä karvanpoistoalueita ovat genitaalialue, kainalokuopat ja rinta."

On myös yleistä, että miehet parturoivat kehoaan kumppanin tai ystävän toiveesta. Ja jos mies omaa karvaisen selän ja haluaa noudattaa naisten toiveita, on syytä tarttua ihokarvanpoisto-laitteeseen. Näin siksi, että suuri osa naisista pitää karvoja tunnelmantappajina. Ainoastaan kolme prosenttia naisista kertoo viehättyvänsä karvaisista miehistä. Kaikkiaan 69 prosenttia naisista pitää selkä- ja olkapääkarvoja tunnelmantappajina ja 12 prosenttia naisista pitää pakarakarvoja ärsyttävimpänä. Kolmisenkymmentä prosenttia naisista on pyytänyt kumppaniaan poistamaan karvoja – valtaosin siinä onnistuen. Noin kolmasosa naisista on auttanut mieskumppaniaan poistamaan vartalokarvoja."

En kyllä tiedä, onko tässä mitään mitä voisi soveltaa käytäntöön. Ainakaan karvaisuuden & jonkin kyvykkyyden osa-alueen välisiä yhteyksiä on vaikea lukea:)

Tarkempia tietoja tehdystä tutkimuksesta antaa Ylva Bäckström, Jr Marketing Manager, Philips Personal Care and Household Products. Tel: 46 (0)8-598 521 20, mobil: 46 (0)708-32 21 20,

Herättääpä paljon luottamusta kun karvanpoistosta elävä firma tettää tutkimuksen jossa todetaan että karvat ovat out...

Nämä karvajutut eivät ole mitään biologisia faktoja kuten tissien ja kognitiivisen tyylin yhteys toisiinsa, vaan puhtaasti kulttuurisia ja muodin oikkuihin liittyviä. Jos kysely olisi tehty 30 vuotta sitten, olisi tulos ollut täysin päinvastainen (ainakin näin voisi 70-luvun pornolehdistä päätellä, niissä karvoja riittää). Ja kuka tietää, mikä tilanne on taas 10 vuoden päästä. Minä en muotioikkujen perässä hyppää, enkä karvojani aja! Johan raamatussakin sanotaan että karvaton mies on kuin suolaton muna, tai jotain sinne päin.

• Kolli_Kellinen

Sinähän oletkin erittäin hyvä systematisoimaan, minkä nerokas innovaatiosikin todistaa. Ajattele, että naiset ovat tyytyneet vanhoihin konsteihin 4000 vuotta ennen kuin sinä viimein keksit käänteentekevän uutuuden. Ei hullumpi saavutus todellakaan!

Minua ei saa silittää vastakarvaan, mutta vatsakarvaan kyllä, mieluusti.

• fiksaatio

Herättääpä paljon luottamusta kun karvanpoistosta elävä firma tettää tutkimuksen jossa todetaan että karvat ovat out...

Nämä karvajutut eivät ole mitään biologisia faktoja kuten tissien ja kognitiivisen tyylin yhteys toisiinsa, vaan puhtaasti kulttuurisia ja muodin oikkuihin liittyviä. Jos kysely olisi tehty 30 vuotta sitten, olisi tulos ollut täysin päinvastainen (ainakin näin voisi 70-luvun pornolehdistä päätellä, niissä karvoja riittää). Ja kuka tietää, mikä tilanne on taas 10 vuoden päästä. Minä en muotioikkujen perässä hyppää, enkä karvojani aja! Johan raamatussakin sanotaan että karvaton mies on kuin suolaton muna, tai jotain sinne päin.

"Herättääpä paljon luottamusta kun karvanpoistosta elävä firma tettää tutkimuksen jossa todetaan että karvat ovat out..." No niinpä juuri:)

"On myös yleistä, että miehet parturoivat kehoaan kumppanin tai ystävän toiveesta." Tää kohta on aivan käsittämätön! Halun miellyttää kumppania vielä jotenkin ymmärtää, mutta ei kai kukaan mies mene vaikkapa saunassa toiselle sanomaan että aja nyt helvetissä noita pakarakarvoja vähän...? Ihan yhtä kummana kattoisin jos joku ystävistäni kommentoisi että kylläpäs vähän reuhottaa tuolta noin, et viittis siistiä pikkusen:)

• Viridienne
        fiksaatio kirjoitti:

Minulla heti kiinnitti huomion tutkimuksen kohde: Miesten ja naisten asenteet miesten ihokarvoja kohtaan.

• Viridienne

Sinähän oletkin erittäin hyvä systematisoimaan, minkä nerokas innovaatiosikin todistaa. Ajattele, että naiset ovat tyytyneet vanhoihin konsteihin 4000 vuotta ennen kuin sinä viimein keksit käänteentekevän uutuuden. Ei hullumpi saavutus todellakaan!

Minua ei saa silittää vastakarvaan, mutta vatsakarvaan kyllä, mieluusti.

siis vatsakarvaan :)

• kvinnan.

Ja olen kyllä übernaisellinen. Hassu tutkimus.

• Sepe.

miehen kiveksiinkin, eli jos oikea on suurempi ja roikkuu alempan.... :D

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      82
      2005
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1798
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      385
      1772
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      170
      1468
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1307
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1243
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1113
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe