Kuulin radiosta tässä yks päivä Falcon: Vienna calling biisin ja mietin että kuulostaapa tutulta. Joskus pidin tosi paljonkin Falcosta. Tietääkö joku mitä sille tapahtu, kun sen kotisivuilla on vaan saksaksi teksti ja sen ymmärsin, että se on kuollu.Jos joku saksankielen taitoinen vois käydä lukasemas sen ja kertoo mulle, niin olisin kovasti kiitollinen.
http://www.falco.net/
Falco!
4
621
Vastaukset
- Frank F
Eli siis törmäsi helmikuussa 1998 Dominikaanisessa Tasavallassa maasturillaan bussiin, saaden vakavat vammat,joihin menehtyi.Falco oli noihin aikoihin tekemässä paluuta musiikkimaailmaan.
Näin Wikipedia:
DEATH
Falco died of severe injuries received following his collision with a bus in his Mitsubishi Pajero near the resort of Puerto Plata, in the Dominican Republic on February 6, 1998 at age 40. At the time of his death, he was working on a comeback into the music world.
He was buried in the Zentralfriedhof (Central Cemetery) in Vienna, Austria.- alkup..
Kiitos tiedosta. Mukavaa päivän jatkoa sinulle =)
- Janzu
Joo surullinen tapaus tuo kuolema...
Jeanny on minulle hyvin henkilökohtainen biisi kuten sitä seurannut Coming Home (Jeanny,part 2). (12"-painokset löytyvät molemmista.) Se oli sitä 80-luvun parasta aikaa musiikillisesti. Ihme, että suomen radiokanavilta en Falcoa ole sen koommin kuullut, edes toivekonserteissa sillä Falco 3 albumilta lohkaistut sinkut keikkuivat listojen kärjessä pitkään.
Rock me Amadeus :han breikkas jopa jenkessä asti ihan hienosti. Muita hienoja kappaleita tulee mieleen läpimurtohitti Der Komissar, Data de groove, Sound of musik, Emotinal...- der kommissar.
Käykää ihmeessä katsomassa,you tubelta,hienoja falco videoit.!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019