eli ongelmani on tämä. minulla on varmaankin liian pieni peppu, sillä kaikki pillifarkut (ja farkut) ovat lököt pepun ja reisien kohdalta.. olen siitä harmissani, koska haluaisin että ne olisivat hyvän näköiset pepun ja reisien kohdalta.
mittojani:
pituus: 153cm
lantio: 78cm
peppu: 82cm.
haluaisin todella paljon pepusta ja reisistä pienempi kokoisia farkkuja.. onko tietoa missä myytäisiin pilli farkkuja jotka ovat pepusta ja reisistä pienempiä...? KIITOS paljon, jos joku vastaa! olisin TODELLA kiitollinen!!
pepusta pieniä pillifarkkuja.
5
1217
Vastaukset
- -mävaan-
minkäikäinen olet?
- mikäs
kauppa tämä Peppu on?
- !?!
Mulla on ihan sama ongelma, vaikka olenkin isompikokoinen. vaikka farkut muuten olisivat pienet, jää pepun alle ja takareisiin ylimääräistä farkkua, olen itsekin yrittänyt etsiä hyvin istuvia pillifarkkuja, mutta aina kun luulee löytäänensä niihin muodostuu tämä sama ongelma. :/
- samankokoinen
kuin sä.. Olen vähän aikaan sitten löytänyt netin kautta crazy age ja my vivi merkkiset farkut ja ne mahtuvat päälleni just eikä melkein! Ja ovat myös erittäin muodikkaat matalavyötäröiset..
* www.trendiks.fi
* www.trend-one.fi
* www.toptrends.fi
* www.beautiful-fashion.net
Noista löytyy varmasti kullekki jotain!
Käytän farkkukokoa 32 kyseisistä malleista.- löytyy
Ehdottomasti pienimpiin farkkuihin olen törmännyt Z.i.p:ssä, minä olen pienikokoinen ja en meinannut saada edes lahkeita jalkaani. Nuorten trendiliike, joten eiköhän siellä ole myös pillejä. Löytyy ainakin itäkeskuksesta ja keskustasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112