Moikka!
Oisko jossain päin turun seutua tuollainen 12h työvuoromalli käytössä?? entä aa-ii-yy-4 vapaata malli?? Noi ois ihan kivoja meinaan. Entä miten tienistit noissa??
12h työ missä?
toni työnhakija
3
2245
Vastaukset
- johnnn
en tiedä turussa mut uudella maalla olen tehnyt pari vuotta tota systeemiä ja voin sanoa että tienaa jos vielä tekee 16 h (8 8) päivän että se yö sattuu la-su yöksi
- rosessimies
en oo ikinä kuullu että oli aa-ii-yy 12h. Meillä on 07-19 sekä 19-07 ja vuorokierto menee AAYY ja sit 6 vapaat
- Löytyy
Yrittäjänä 24/7 Vaikka oma muija hoitaa paperisodan /työtilaukset.
Tosin kyseessä onkin "pieni muotoinen" lvi-yritys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869