Miten klaarata tilanne?

Tyttis79

Miehet, kertokaapa omia kokemuksianne. Miten teidän kanssa ollessa nainen on onnistunut hienotunteisesti ja teistä mukavantuntuisesti selvittämään tilanteen:

Kun tapailua on jonkin verran takana, ja seksi alkaisi olla ajankohtainen asia. Sitten tulee hyvä hetki, ja mies on se joka tekee ratkaisevan aloitteen. Jos nainen ei koe olevansa vielä NIIN läheinen miehen kanssa, ja haluaisi toppuutella vielä, niin miten asia on parhaiten hoitunut? Onko antaa jotain hyviä vinkkejä, miten naisen kannattaa ilmaista asiansa. Ja siis, että kyse on ajasta ja tuntemisenasteesta, ei siitä että toinen ei olisi vetovoimainen.

Huoh, tää ikuisuusongelma.

Varmaan hienotunteinen saa olla puolin ja toisin herkän asian kanssa. Joskus tuntuu, että miehiltä puuttuu yksi ruuvi päästä, se millä voi arvioida sen, kannattaako vongata vai ei...mikä on tod.näk. lopputulos. Vaarana on jonkinnäköinen maun/motivaation menetys puolin ja toisin koko touhuun, jos tökeröksi menee.

34

1379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii näin

No eräs eukko aikanaan tokaisi, että ei vielä, saat parin treffin päästä jos vielä tykätään toisistamme. No helvetti, mikäs siinä, parit reffit meni mainiosti ja avot pukille pääsi. Akka veti mun kirjoissa pisteet reippaasti kotiin.

• Tyttis79

että, jonkinmoinen vihjaus kantsii antaa, että pesää on kyllä tulossa...älä huoli...mutta ei ihan vielä.

En tiiä, mut olin aistivinani pientä "kiristyksen makua" tosta sun naisen sanomisesta: Jos vielä parit treffit kestät niin sitten. No tottahan mies nyt aina parit treffit jaksaa käydä, kun tietää mitä on nurkan takana tarjolla. Tai no, ehkä ei jos mielessä on saada vain lähinnä pesää ja suht äkkiä.

• oli vaan tosissaan
        Tyttis79 kirjoitti:

että, jonkinmoinen vihjaus kantsii antaa, että pesää on kyllä tulossa...älä huoli...mutta ei ihan vielä.

En tiiä, mut olin aistivinani pientä "kiristyksen makua" tosta sun naisen sanomisesta: Jos vielä parit treffit kestät niin sitten. No tottahan mies nyt aina parit treffit jaksaa käydä, kun tietää mitä on nurkan takana tarjolla. Tai no, ehkä ei jos mielessä on saada vain lähinnä pesää ja suht äkkiä.

No tämä ei tapahtunut Suomessa eikä nainenkaan ollut suomalainen. Tuota seksillä kiristelyä en ole havainnut tämän maan ulkopuolella tapahtuvan, kyseessä oli rehellinen laukaisu, halus vaan kattoa mikä ukko mä oon. Respektiä moisesta.

• Minulla on nähtävästi ollut aina nokkelia heiloja tämän asian suhteen. Tapailua on harrastettu päiväsaikaan tai paikassa, missa lähitaistelukontakti on ollut mahdotonta. Kun neitokaiset ovat lämmenneet kylliksi, ne ovat suostuneet yöpymään luonani. Eikös olekin kätevää?

• on ollu fiksuja eukkoja, tuo on se ainut hyväksyttävä tapa pantata, ei anna edes tilaisuutta pikku actionille. Oishan se nyt helvetti absurdi tilanne olla kahdestaan sängyssä käsi jo melkein toisen pöksyissä ja yhtäkkiä toinen tokaisis et noup, tämä minun tuntemisen asteeni ei ole ihan vielä tarpeeksi kypsä :-)

Vittu mitä bullshittiä, oispa kiva nähdä perus kottaraisen reaktio samaan miehen tekemänä, ei kulta, en anna sinulle munaa koska tämä minun tuntemisen asteeni on vielä vähän hakusessa :-) Itseasiassa jos tässä vielä joskus joutuu noihin herutus puuhiin niin taidanpa vittuilessa alkaa harrastaan samaa, kyllä hyvä hämmennys aina pikku panon voittaa.

• yrmio kirjoitti:

on ollu fiksuja eukkoja, tuo on se ainut hyväksyttävä tapa pantata, ei anna edes tilaisuutta pikku actionille. Oishan se nyt helvetti absurdi tilanne olla kahdestaan sängyssä käsi jo melkein toisen pöksyissä ja yhtäkkiä toinen tokaisis et noup, tämä minun tuntemisen asteeni ei ole ihan vielä tarpeeksi kypsä :-)

Vittu mitä bullshittiä, oispa kiva nähdä perus kottaraisen reaktio samaan miehen tekemänä, ei kulta, en anna sinulle munaa koska tämä minun tuntemisen asteeni on vielä vähän hakusessa :-) Itseasiassa jos tässä vielä joskus joutuu noihin herutus puuhiin niin taidanpa vittuilessa alkaa harrastaan samaa, kyllä hyvä hämmennys aina pikku panon voittaa.

Kerran oli daami, joka itse pyysi minut baarista luokseen. Viideltä aamulla nainen alkoi selittämään, että oikeasti hän haluaa vain nukkua. Minä sanoin nukkuvani paremmin omassa sängyssäni ja pistin kengät jalkaani. Hämmästyksestä selvittyään daami käänsi kelkkansa.

• Tyttis79

Mites sitten, jos halutaan vaikka poiketa toisen luona (päiväsaikaan, selvinpäin) vaikka kahvilla tai kissat ruokkimassa?

Sen olen kyllä tähän mennessä huomannut, että yöksi ei kannata jäädä jos ei itse ole seksituulella: voi sitä draamaa nukkumaanmennessä tai viimeistään aamukahvilla.. Harmi, koska mä tykkään ainakin tutustua toisen kainaloon ja bodyyn aluksi ihan ilman kunnon actioniäkin. Enkä silleen millään arvioivalla tai kiusaavalla tavalla, vaan toiseen tutustumisen merkeissä.

Mut saa kyllä koukutettua tuolla kahvittelemaan tms. pyytämisellä kotiinsa. Mä kun olen kylmästi tulossa juomaan sitä kahvia, enkä ole tietääkseni lupautunut suorittamaan muita toimenpiteitä. Tosin, jos merkit on ollut vahvat aikaisemmin, että mitä kahvittelulta toivotaan, niin sit teen arvion siltä pohjalta.

Ja samaten mä kutsun kotiini kahville, leffaa kattomaan tms, ja todellakin vain näitä tekemään. Joku kerta voi sit lipsahtaa vähän muihin mielekiintoisempiin juttuihin...

Mut yleensä pyydän selkeesti jäämään yöksi..ja vihjaan jotenkin, että mitä on mielessäni. Häiskä saa siinä päättää. Ja mulla on ainakin se periaate, että koska tahansa saa kieltäytyä seksistä...vapaaehtoista toimintaa se on, eikä kumpikaan voita jotain pakottamissysteemiä alkaa olla ilmassa.

• Tyttis79 kirjoitti:

Mites sitten, jos halutaan vaikka poiketa toisen luona (päiväsaikaan, selvinpäin) vaikka kahvilla tai kissat ruokkimassa?

Sen olen kyllä tähän mennessä huomannut, että yöksi ei kannata jäädä jos ei itse ole seksituulella: voi sitä draamaa nukkumaanmennessä tai viimeistään aamukahvilla.. Harmi, koska mä tykkään ainakin tutustua toisen kainaloon ja bodyyn aluksi ihan ilman kunnon actioniäkin. Enkä silleen millään arvioivalla tai kiusaavalla tavalla, vaan toiseen tutustumisen merkeissä.

Mut saa kyllä koukutettua tuolla kahvittelemaan tms. pyytämisellä kotiinsa. Mä kun olen kylmästi tulossa juomaan sitä kahvia, enkä ole tietääkseni lupautunut suorittamaan muita toimenpiteitä. Tosin, jos merkit on ollut vahvat aikaisemmin, että mitä kahvittelulta toivotaan, niin sit teen arvion siltä pohjalta.

Ja samaten mä kutsun kotiini kahville, leffaa kattomaan tms, ja todellakin vain näitä tekemään. Joku kerta voi sit lipsahtaa vähän muihin mielekiintoisempiin juttuihin...

Mut yleensä pyydän selkeesti jäämään yöksi..ja vihjaan jotenkin, että mitä on mielessäni. Häiskä saa siinä päättää. Ja mulla on ainakin se periaate, että koska tahansa saa kieltäytyä seksistä...vapaaehtoista toimintaa se on, eikä kumpikaan voita jotain pakottamissysteemiä alkaa olla ilmassa.

Päiväsaikaan kahvilla käymisestä tuskin tulee samaa mielleyhtymää kuin yöksi samaan sänkyyn päätymisestä. Seksistä on toki aina oikeus kieltäytyä. Ei on aina ehdottomasti ei, mutta jos se tuntuu vedätykseltä, minä ainakin otan hatkat. Että se siitä toivomastasi kainaloon tutustumisesta.

Kirjoituksestasi huokuu muutenkin menneen maailman tunkkaiset asenteet. Miehet vonkaavat ja naiset pihtaavat. Noh, palstahan on täynnä neitseitä ihailevia miehiäkin, joten vakka kantensa valitsee.

• yrmio kirjoitti:

on ollu fiksuja eukkoja, tuo on se ainut hyväksyttävä tapa pantata, ei anna edes tilaisuutta pikku actionille. Oishan se nyt helvetti absurdi tilanne olla kahdestaan sängyssä käsi jo melkein toisen pöksyissä ja yhtäkkiä toinen tokaisis et noup, tämä minun tuntemisen asteeni ei ole ihan vielä tarpeeksi kypsä :-)

..mutta kerran olen vetänyt liinat kiinni ihan viime tingassa, kun alkoi ottaa kupoliin neidin tekopyhyys ja "moraalisaarnat". Karisi se tekopyhyys nanosekunnissa...

• Ratikkakuski kirjoitti:

Kerran oli daami, joka itse pyysi minut baarista luokseen. Viideltä aamulla nainen alkoi selittämään, että oikeasti hän haluaa vain nukkua. Minä sanoin nukkuvani paremmin omassa sängyssäni ja pistin kengät jalkaani. Hämmästyksestä selvittyään daami käänsi kelkkansa.

Kerran oli daami, joka itse pyysi minut baarista luokseen. Viideltä aamulla nainen alkoi tivaamaan mun motiiveja. Totesin, että hyvä kysymys ja soitin taksin.

• Richartti kirjoitti:

Kerran oli daami, joka itse pyysi minut baarista luokseen. Viideltä aamulla nainen alkoi tivaamaan mun motiiveja. Totesin, että hyvä kysymys ja soitin taksin.

Kaksinaismoralismia parhaimmillaan!

• Richartti kirjoitti:

..mutta kerran olen vetänyt liinat kiinni ihan viime tingassa, kun alkoi ottaa kupoliin neidin tekopyhyys ja "moraalisaarnat". Karisi se tekopyhyys nanosekunnissa...

mäkin haluaisin törmätä edes kerran eläissäni tollaseen tyttikseen, ihan vaan sen vuoksi et tietäsin varmasti et tollasia hihhuleita on olemassa :-) Kun ei oo koskaan harrastanu aikusten ja fiksujen ihmisten deittailua niin ei oo saanu kunniaa kuulla moraalisaarnoja tai kokea pillun panttauksen jaloa taitoa, täs on jotenkin vajaa olo tältäkin osin. Se ois kyllä helvetin hienoa et tapailis jotain tyttistä jotain 3kk ja sit kun arvon prinsessa tuntis viimein itsensä valmiiksi niin heittäis et kultapieni ei käy, mulla on tiukkaakin tiukempi 142 treffin kipuraja ennekuin annan, ja huomaa paino sanalla minä annan :-)

• Tyttis79
        Ratikkakuski kirjoitti:

Päiväsaikaan kahvilla käymisestä tuskin tulee samaa mielleyhtymää kuin yöksi samaan sänkyyn päätymisestä. Seksistä on toki aina oikeus kieltäytyä. Ei on aina ehdottomasti ei, mutta jos se tuntuu vedätykseltä, minä ainakin otan hatkat. Että se siitä toivomastasi kainaloon tutustumisesta.

Kirjoituksestasi huokuu muutenkin menneen maailman tunkkaiset asenteet. Miehet vonkaavat ja naiset pihtaavat. Noh, palstahan on täynnä neitseitä ihailevia miehiäkin, joten vakka kantensa valitsee.

"Ei on aina ehdottomasti ei, mutta jos se tuntuu vedätykseltä, minä ainakin otan hatkat."

Jaa, mulla on tossa vaiheessa jo asiat aika hyvin kommunikoituna, ennen kun itse asiaan päästään. Ettei tarvi arvailla, tai myristellä jälkeenpäin, kummankaan. Enkä muutenkaan liiku seurassa, jossa asioista ei keskustella tai kommunikaatio ei toimi...turn off, you know. Eikä tule mitään lapsellisia "vedätysjuttuja"...aargh kaksi aikuista. Aikuinen tietää myös, milloin on aito asia kyseessä..ja mitä tehdään vedätysepäilyn alaisena oleville tyypeille. Ja aikuinen tietää myös, että jos hän haluaa jotain, niin toinen ei pakosta halua sitä vaan jotain muuta. Aikuinen osaa myös siirtää omien tarpeiden tyytyttämistä eteenpäin yhteisen hyvän nimissä...eli jos se tuo hyvän lopputuloksen koko pottiin.

Väittäisin, että nykyäänkin miehet vonkaavat enemmän kuin naiset. Kerro sitten, kun tämä asiaa muuttuu. Eli kun naiset tekevät yli puolet lähestymisyrityksistä. Silloin meillä istuu miehet hiljaa pöydissä baareissa, kun naiset kiertävät pöydissä jututtamassa miehiä, pyytämässä tanssimaan ja tarjoutumassa maksamaan taksimatkan miehen kämpille.

• Tyttis79
        Richartti kirjoitti:

Eiköhän pojat alkaa riittää se yksittäisillä marginaalitapauksilla herkuttelu...ja niillä kokonaistilanteen vääristeleminen ;)

• Tyttis79
        yrmio kirjoitti:

mäkin haluaisin törmätä edes kerran eläissäni tollaseen tyttikseen, ihan vaan sen vuoksi et tietäsin varmasti et tollasia hihhuleita on olemassa :-) Kun ei oo koskaan harrastanu aikusten ja fiksujen ihmisten deittailua niin ei oo saanu kunniaa kuulla moraalisaarnoja tai kokea pillun panttauksen jaloa taitoa, täs on jotenkin vajaa olo tältäkin osin. Se ois kyllä helvetin hienoa et tapailis jotain tyttistä jotain 3kk ja sit kun arvon prinsessa tuntis viimein itsensä valmiiksi niin heittäis et kultapieni ei käy, mulla on tiukkaakin tiukempi 142 treffin kipuraja ennekuin annan, ja huomaa paino sanalla minä annan :-)

ettei sun kans 142 treffiä riittäiskään...Pitäisi sulatella tilannetta kauemmin.

• Richartti kirjoitti:

alko kerran yks eukko kyseleen aamujumpan jälkeisissä euforioissaan et miks otit just hänet messiin, voi vittu, mitä siinäkin ois pitäny sanoa. Heitin vaan et sä nyt satuit soppelisti siihen hoodeille ja itehän sä tulit istuun syliin baarissa, no eipä ylläri ylläri antanu puh. numeroa kun yritin neuvotella part two sessiota siinä lähtötohinoissa :-) Tosi mies ois valehdellu jotain mut enhän mä mammanpoika ja rehellisyyden ylipapitar saanu yhtä pientä valkoista valhetta suustani ulos, todennäköisesti sillä ois irronnu pesää joskus toistekkin.

• Tyttis79 kirjoitti:

ettei sun kans 142 treffiä riittäiskään...Pitäisi sulatella tilannetta kauemmin.

mut tuo sun käytös ja ajattelutapa vaan nyt kuullostaa joltain 12v teinitytön pokkuroinnilta. Mut eipä siinä mittään, ehkä joltain runopojalta löytyy vielä se tarvittava kärsivällisyys,pitkä pinna ja ymmärtämys moiseen :-)

• Tyttis79 kirjoitti:

"Ei on aina ehdottomasti ei, mutta jos se tuntuu vedätykseltä, minä ainakin otan hatkat."

Jaa, mulla on tossa vaiheessa jo asiat aika hyvin kommunikoituna, ennen kun itse asiaan päästään. Ettei tarvi arvailla, tai myristellä jälkeenpäin, kummankaan. Enkä muutenkaan liiku seurassa, jossa asioista ei keskustella tai kommunikaatio ei toimi...turn off, you know. Eikä tule mitään lapsellisia "vedätysjuttuja"...aargh kaksi aikuista. Aikuinen tietää myös, milloin on aito asia kyseessä..ja mitä tehdään vedätysepäilyn alaisena oleville tyypeille. Ja aikuinen tietää myös, että jos hän haluaa jotain, niin toinen ei pakosta halua sitä vaan jotain muuta. Aikuinen osaa myös siirtää omien tarpeiden tyytyttämistä eteenpäin yhteisen hyvän nimissä...eli jos se tuo hyvän lopputuloksen koko pottiin.

Väittäisin, että nykyäänkin miehet vonkaavat enemmän kuin naiset. Kerro sitten, kun tämä asiaa muuttuu. Eli kun naiset tekevät yli puolet lähestymisyrityksistä. Silloin meillä istuu miehet hiljaa pöydissä baareissa, kun naiset kiertävät pöydissä jututtamassa miehiä, pyytämässä tanssimaan ja tarjoutumassa maksamaan taksimatkan miehen kämpille.

"Väittäisin, että miehet vonkaavat enemmän kuin naiset." Niinpä tekevät. Minun itsekunnioitukseni vain ei ole riittänyt moiseen sitten täysi-ikäiseksi tulemisen. On se vaan muuten merkillistä, että kun ei vonkaa, niin naiset alkavat epäillä omaa viehätysvoimaansa ja tarjoutuvat itse seksiseuraksi. Ja jos vieläkin kieltäytyy, niin haukutaan homoksi impotentiksi. Mutta se on sen arvoista, etteivät naiset ihan vielä pysty maailmaa pyörittämään.

• Tyttis79
        yrmio kirjoitti:

mut tuo sun käytös ja ajattelutapa vaan nyt kuullostaa joltain 12v teinitytön pokkuroinnilta. Mut eipä siinä mittään, ehkä joltain runopojalta löytyy vielä se tarvittava kärsivällisyys,pitkä pinna ja ymmärtämys moiseen :-)

tossa jossain aikaisemmassa keskustelussa mun miesmausta..tän oloinen viehättää: http://www.youtube.com/watch?v=daNpH6MqX9E

Se oli siinä keskustelussa, missä oli ap:llä Dion video. En ole väittänytkään, että haluan ihan perus suo-kuokka-ja-jussi -tyylisen miehen. Miulle on kehittynyt oma miesihanteeni, ja tieto siitä millaisesta seksistä pidän, ja missä olosuhteissa. Yleensä mukaan on tarttunut häiskä, jolla on samansuuntaiset mielipiteet ja arvot. Tottakai sen pitää olla mun tyylinen häiskä.

Arvostan toki teidän muiden mielipiteitä, mutta olen itse vähän eri linjoilla. Yksimielisyyttä tuskin ehkä löytyy siis.

• Tyttis79
        Ratikkakuski kirjoitti:

"Väittäisin, että miehet vonkaavat enemmän kuin naiset." Niinpä tekevät. Minun itsekunnioitukseni vain ei ole riittänyt moiseen sitten täysi-ikäiseksi tulemisen. On se vaan muuten merkillistä, että kun ei vonkaa, niin naiset alkavat epäillä omaa viehätysvoimaansa ja tarjoutuvat itse seksiseuraksi. Ja jos vieläkin kieltäytyy, niin haukutaan homoksi impotentiksi. Mutta se on sen arvoista, etteivät naiset ihan vielä pysty maailmaa pyörittämään.

on huora, antoi tai ei. Passaa tuo sanonta kätevästi kumpaakin tilanteeseen.

• Tyttis79 kirjoitti:

tossa jossain aikaisemmassa keskustelussa mun miesmausta..tän oloinen viehättää: http://www.youtube.com/watch?v=daNpH6MqX9E

Se oli siinä keskustelussa, missä oli ap:llä Dion video. En ole väittänytkään, että haluan ihan perus suo-kuokka-ja-jussi -tyylisen miehen. Miulle on kehittynyt oma miesihanteeni, ja tieto siitä millaisesta seksistä pidän, ja missä olosuhteissa. Yleensä mukaan on tarttunut häiskä, jolla on samansuuntaiset mielipiteet ja arvot. Tottakai sen pitää olla mun tyylinen häiskä.

Arvostan toki teidän muiden mielipiteitä, mutta olen itse vähän eri linjoilla. Yksimielisyyttä tuskin ehkä löytyy siis.

mut tokihan tajuat että tollaiset miehet on suht. harvassa, tälläinen normi mulkero ei tollasta käytöstä sulattais,kattelis eikä varsinkaan ymmärtäis. Tuntuu et koko hela hoidon pitäis mennä täysin sun ehtojen ja mieltymysten mukaan ja miehen pitäis helvetisti vaan todistella itseään sulle, kyllä mieskin haluaa tuntea olevansa haluttu ja sun kanssa sitä tunnetta ei todennäköisesti ihan heti tuu, näin ollen ainakin mulle tulis evvk fiilikset todennäköisesti hyvin nopeaa.

• Tyttis79
        Ratikkakuski kirjoitti:

"On se vaan muuten merkillistä, että kun ei vonkaa, niin naiset alkavat epäillä omaa viehätysvoimaansa ja tarjoutuvat itse seksiseuraksi."

Pitää paikkansa varmasti tämäkin. Kai se on se viimeinen keino yrittää saada mies itselleen.

Aikuistumiseen en kommentoi mitään, kukin elää tyylillään. Itse toivottavasti aikuistun, mutta kumpa säilyttäisin mielenkiinnon tutkailla elämää ja hullutella (turvallisesti). En nää järkeä elää niin on the edge, että nakin napsahtaessa ottaakin sitten tosi pipi.

• Tyttis79
        yrmio kirjoitti:

mut tokihan tajuat että tollaiset miehet on suht. harvassa, tälläinen normi mulkero ei tollasta käytöstä sulattais,kattelis eikä varsinkaan ymmärtäis. Tuntuu et koko hela hoidon pitäis mennä täysin sun ehtojen ja mieltymysten mukaan ja miehen pitäis helvetisti vaan todistella itseään sulle, kyllä mieskin haluaa tuntea olevansa haluttu ja sun kanssa sitä tunnetta ei todennäköisesti ihan heti tuu, näin ollen ainakin mulle tulis evvk fiilikset todennäköisesti hyvin nopeaa.

En ole koskaan esim. seurustellut seurustelemisen itsensä takia, koska viihdyn mieluummin sitten yksin kuin löyhässä suhteessa..tavallaan siinä pettää itseäänkin.

Täytyy myöntää, ettei mullakkaan tule miehestä heti alkuun mitään maata järityviä fiiliksiä...yksinkertaisesti kun ei toista tunne niin mistä nyhtäät sen suuren mielenkiinnon ja kiiman toista kohtaan. Ja en itsekkään usko miestä, joka vakuuttaa suurta ihastustaan parin tapaamisen jälkeen. Sen näkee sitten, kun on hetken aikaa oltu yhdessä...toki seksinnälkä tulee todellisena mukaan jo aika alussa...vaikka tietenään toista ei tunne oikeastaan yhtään. Eikä toista varmaan koskaan voi tunteakkaan kokonaan. On vaan se, millainen hän on sinun kanssasi.

En tiiä, alkaa olla jo niin vanha, että ei tule herkästi lähettyä mukaan mihinkään, josta jo tietää melki 90% mahdollisuudella että ei tule mitään. Mieluummin teen mielenkiintoisia asioita, haistelen elämän tuulia ja pidän silmät auki, josko sattuu mukava ihminen vastaan.

• Tyttis79
        yrmio kirjoitti:

omissa ihmissuhteissani sen, että jos pidän ja olen ollut alunpitäenkin kiinnostunut jostain tyypistä, niin hän ei muutu "evvk:ksi" minua ulkopuolisista syitä. Eli esim. siitä syystä, että hän ei ole kiinnostunut minusta sillä lailla, tai ei ole riittävän kiinnostunut. Minulle se ihminen pysyy mielenkiintoisena senkin jälkeen...jos en sitten joudu lobotomiaan tai muuhun persoonallisuuttani muuttavaan aivoleikkaukseen :P

"näin ollen ainakin mulle tulis evvk fiilikset todennäköisesti hyvin nopeaa."

• Tyttis79 kirjoitti:

Eiköhän pojat alkaa riittää se yksittäisillä marginaalitapauksilla herkuttelu...ja niillä kokonaistilanteen vääristeleminen ;)

Meikäläisen kokemuspohjalla ei voi kertoa muuta kuin yksittäisistä marginaalitapauksista. Ei ole mitään muita...

• kuin vain 1 tai 0
        Tyttis79 kirjoitti:

on huora, antoi tai ei. Passaa tuo sanonta kätevästi kumpaakin tilanteeseen.

Niin, naisilla näyttää olevan kaksi käyttäytymismallia: kaikki tai ei mitään. Harvassa, aivan liian harvassa, ovat ne naiset, jotka kulkevat tasapainossa kultaista keskitietä.

• ihme äijä
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sori mutta sulla on selkeesti jotain ongelmia sen suhteen, että et kestä torjutuksi tulemista!!? Siinähän AINA ottaa riskin hylätyksi tulemisesta (loppujen lopuksi siitä on kyse), pelkäätkö sitä niin paljon?? Kokoa itsesi hyvä mies! Naiset on niitä jotka PÄÄTTÄVÄT ANTAAKO VAI EI, just try to live with it!! Käyttäydy kuin MIES ja tee aloitteita kohteliaasti! Älä ruikta kuin pikkulapsi joka jää ilman tikkaria (mutta kun nainen lupas..).

• scale

siirtää käden ystävällisesti, mutta päättäväisesti pois jos se hakeutuu "kielletyille alueille".
      Toimii sanattomasti, mutta oikeestaan ehkä vaan ekailtana, sitten täytyy jo jutella.

• Tyttis79

että ei se hemmetti ole helppoa olla mies...joutuu tollasista viekoittelemisjutuista hoitamaan ehkä suurimman osan ja herkästi voi saada kynsilleen.

• scale
        Tyttis79 kirjoitti:

että ei se hemmetti ole helppoa olla mies...joutuu tollasista viekoittelemisjutuista hoitamaan ehkä suurimman osan ja herkästi voi saada kynsilleen.

Siksi toiseen olen mä sellaisiakin naisia tuntenut, että olisi itse tehnyt mieli siirtää se käsi pois hiplaamasta mun vehjettä kun esim istuttiin auton takapenkillä ja kaveri oli kuskina, mutta siitähän olis saanut nössön maineen. :D

• Emmanuele

vastata tohon. Tossa taannoin kävi niin et yks mies pokas mua siin kovasti ja ehdotteli yökylää. No ajattelin kokeilla tällasta kultivoitunutta linjaa et sanoin sille" mä en harrasta yhden illan juttuja, mut nähtäskö vaik ylihuomenna niin pannaan sitten".
      Ei käyny jannulle. Samoin on käynyt ennenkin. kärsimätöntä on porukka.

• Tyttis79

Ehe ehe :P *näyttää kieltä* :D

• nainen79...

Mä sanoin yhdelle jannulle, joka kiihkeän yökerhoillan jälkimainingeissa ehdotti yökylää, että "kaikki hyvä alkaa hitaasti", ja tämä jätkä tosiaan otti ohjeesta vaarin, ja ymmärsi yskän. Niin ja tarvinneeko manita, että mentiin seuraavana päivänä ravintolaillalliselle hienoon ravintolaan sivistyneesti (ei seksiä). Hän ehdotti.

• Tyttis79

hyvältä. Se jannu myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      82
      2005
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1798
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      385
      1772
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      170
      1468
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1307
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1243
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1113
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe