ihan oikeesti olen kohta tulossa hulluksi..
siis rintaliivit on mun pahin vihollinen varmaa, tuntuu että en löydä ikinä hyviä rintaliivejä, aina on jokin vialla.
En edes ole varma olenko tietoinen oikeasta koostani. Olen kyllä tehnyt kaikki tarvittavat mittaukset..se on B75 tai B80, siis molemmissa on silti vikaa..toisessa pursuaa ja toiseen jää ilmaa...
siis ei oikeesti pitäs olla näin vaikeeta...
Ostin yhdet hyvät ja nyt olen huomannu että käytän hetken niitä niin tissit tulee puoliks melkee ulos..eieieieie auttakaa
rintaliivit...apua
7
2305
Vastaukset
- Ruusu G
...Ruusu-täti voisi auttaa. Yleensä jos on epävarma ympärysmitasta, kannattaa ottaa se pienempi. Kaikki liivit venyvät käytössä jonkun verran ja näin ollen on kivempi ettei se sovitushetkellä ok liivi sitten pyöri ympärillä kolmen pesun päästä. Itsensä mittaaminen yksin on myöskin aavistuksen hasardihommaa, mittanauhan pitää olla ihan suorassa. Peili ei valitettavasti ihan aina ole totuudenmukainen. Eri asia sitten kuulutko niihin yltiöherkkäihoisiin kitisijöihin, joiden mielestä mikään vaate ei saa tuntua päällä. Yhtälö rintsikat, jotka eivät yhtään purista ja sopivat rintsikat eivät valitettavasti oikein matsaa. Toki, rintsikat eivät saa kalvaa tai haitata hengittämistä, mutta niiden on oltava napakat.
Kuppi on sitten ihan oma taiteenlajinsa. Vaikka tietäisit olevasi just tasan kokoa 75C, kaikki 75C:n rintsikat eivät tunnu hyviltä. Pisteloppuaamen. Jos tisu tulee kupista ulos, kyseessä on todennäköisesti joko liian pieni kuppi yhdistettynä liian isoon ympärystään tai sitten ok ympärys, mutta liian iso ja väärän mallinen kuppi. Meillä lollobrigida-kaartilaisilla tätä jälkimmäistä harvemmin esiintyy.
Eli siis: mars erikoisliikkeeseen. Ja se EI tarkoita sellaista Henkkamaukkaa, joka mainostaa laajaa alusvaateosastoa. Vaan ihan liiviliikettä. Sinä olet onneksi sitä kokoa, että sinulle löytyy malleja ja sinut osaa onnettomampikin "myyjä" todennäköisesti mitata oikein. Aloita kokokuppisilla. Niissä kuppi on niin korkealle menevä, että niistä harvemmin saa tisunsa ulos pullahtamaan. Balconetteja ja push-uppeja kannattaa ainakin alkuun vältellä, ennen kuin olet varma siitä koostasi. Tai sitten menet laatulafkaan, kuten Helsinkiin Fredan Funky Ladyyn tai Annankadun Le Slipiin, jossa tädit on sen verran osaavia, että voit aika huoletta mittaamisen jälkeen kokeilla mallia kuin mallia.
Suomalaisten naisten yleisin liivimoka on juuri tuo liian iso ympärys yhdistettynä pieneen kuppiin. Ja se taas johtuu osittain niin sanotuista "liiviliikkeistä", jossa myynnin edistämiseksi ihan kirkkain silmin valehdellaan F-kuppiselle teinitytölle että ei urheiluliivejä tehdä D-kuppia isompana. Tähän voisin mainita ihan nimeltäkin pari liikettä. Kerran oli pakko mennä myyjälle sanomaan että älä puhu p*skaa, mulla on G-kuppiset kaapissa, eivätkä muuten ole näköharhaa.
Ja sitten, suosikkimantrani: Halvalla harvemmin saa hyvää ja köyhän ei kannata haaskata halpaan. Minun kokemukseni mukaan jos se maksaa alle 45€, se ei kestä edes vuotta.
Thus endeth the sermon.- lalli
kiitos jo kertomista tiedoista. Minulla on yhdet aivan mahtavat rintaliivit, joka puolin tuntuu hyviltä, mutta sitten kun niitä pitää hetken ja vaikka tekee jotain sellaista että joutuu taittamaan vartaloa kohti maata, niin jo ne alkaa sieltä valumaan puoliks pois. IHan oikeesti, eihän siinä ole mitää järkeä, olen niin "loppu tähän että haluaisin koko tissit pois:DTosi kivan näköistä jos on tiukka paita ja puolet tisseistä on ulkona...niin näkyy aika selvästi...enkä mä nyt halua mitään sellaisia rintaliivejä, mitä mummot käyttää...
- osta
lalli kirjoitti:
kiitos jo kertomista tiedoista. Minulla on yhdet aivan mahtavat rintaliivit, joka puolin tuntuu hyviltä, mutta sitten kun niitä pitää hetken ja vaikka tekee jotain sellaista että joutuu taittamaan vartaloa kohti maata, niin jo ne alkaa sieltä valumaan puoliks pois. IHan oikeesti, eihän siinä ole mitää järkeä, olen niin "loppu tähän että haluaisin koko tissit pois:DTosi kivan näköistä jos on tiukka paita ja puolet tisseistä on ulkona...niin näkyy aika selvästi...enkä mä nyt halua mitään sellaisia rintaliivejä, mitä mummot käyttää...
push up-liivejä. mulla pursus aina rinnat niistä ulos. lindexin t-paitaliivit, joissa kuppi on muotoon prässätty on ollu mulle ratkaisu, ei turhia toppauksia, jotka aiheuttaa rintojen pullahtelua kupeista. poven kohdalta kuppien täytyy peittää tarpeeksi rintoja, niin rinnat pysyvät paremmin paikallaan ( tosi vaikee selittää, mut sillä tavalla, että liivit ei lopu melkein heti nännien jälkeen poven kohdalla yläviistossa vaan peittävät vähän enemmän) ja olkaimet ei sais lähtee liian läheltä kainaloo vaan mieluummin olis mahdollisimman samassa linjassa nännien kanssa, pelkästään liian lähellä kainaloa olevat olkaimet voivat aiheuttaa rintojen pullahtelua kupeista, sillä rinnat eivät ole tarpeeksi tuetut. ja muotoonprässätyissä kupin tulee olla tarpeeksi jämäkkä ja tukeva, toivottavasti ymmärsit, oon niin huono selittään. tällaisia normaaleja liivejä käytän useimmiten, mutta huonosti istuvia avoimempikuppisia liivejä käytän toppien kanssa, jos mukavat ja istuvat liivit näkyvät kaula-aukosta, mutta pitkähihaisissa paidoissa avoimien kaula-aukkojen kanssa t-paitaliivit on melkein aina toimineet. ai niin, olen siis 22v nainen ja kuppikoko on 75C. antamani vinkit kuulin alusvaateliikkeen myyjältä, johon turvauduin lopulta tuskastuneena. ei ollut varaa niillä hinnoilla ostaa liikkeestä liivejä, joten kiertelin ja löysin lindexiltä lähes samanlaiset, joita myyjä minulle suositteli. toivottavasti sinäkin löydät etsimäsi :D
- Ruusu G
osta kirjoitti:
push up-liivejä. mulla pursus aina rinnat niistä ulos. lindexin t-paitaliivit, joissa kuppi on muotoon prässätty on ollu mulle ratkaisu, ei turhia toppauksia, jotka aiheuttaa rintojen pullahtelua kupeista. poven kohdalta kuppien täytyy peittää tarpeeksi rintoja, niin rinnat pysyvät paremmin paikallaan ( tosi vaikee selittää, mut sillä tavalla, että liivit ei lopu melkein heti nännien jälkeen poven kohdalla yläviistossa vaan peittävät vähän enemmän) ja olkaimet ei sais lähtee liian läheltä kainaloo vaan mieluummin olis mahdollisimman samassa linjassa nännien kanssa, pelkästään liian lähellä kainaloa olevat olkaimet voivat aiheuttaa rintojen pullahtelua kupeista, sillä rinnat eivät ole tarpeeksi tuetut. ja muotoonprässätyissä kupin tulee olla tarpeeksi jämäkkä ja tukeva, toivottavasti ymmärsit, oon niin huono selittään. tällaisia normaaleja liivejä käytän useimmiten, mutta huonosti istuvia avoimempikuppisia liivejä käytän toppien kanssa, jos mukavat ja istuvat liivit näkyvät kaula-aukosta, mutta pitkähihaisissa paidoissa avoimien kaula-aukkojen kanssa t-paitaliivit on melkein aina toimineet. ai niin, olen siis 22v nainen ja kuppikoko on 75C. antamani vinkit kuulin alusvaateliikkeen myyjältä, johon turvauduin lopulta tuskastuneena. ei ollut varaa niillä hinnoilla ostaa liikkeestä liivejä, joten kiertelin ja löysin lindexiltä lähes samanlaiset, joita myyjä minulle suositteli. toivottavasti sinäkin löydät etsimäsi :D
Tässä hyviä lisäneuvoja. Minun on vaikea sanoa noista olkaimien lähtökohdista, kunhan ne eivät tosiaan ihan kainalosta lähde.
- push-up
osta kirjoitti:
liivitkin pysyy suuririntaisillakin ihan hyvin, jos ne on oikean kokoiset. sinulla on todennäköisesti ollut liian pienet liivit, jos rinnat on meinannut pudota pois kumartuessa. Myös liian suurissa liiveissä rinta pääsee liikkumaan ja saattaa aiheuttaa tunteen siitä, että rinta tippuu liivistä ulos. Push-up liivit täytyy vaan usein ostaa ainakin yhtä kokoa suuremmat kuin toppaamattomat liivit, koska toppaus vie oman tilansa liivistä, jolloin liivi jää automaattisesti pienemmäksi. Ainoastaan jos rinnat on todella veltostuneet niin push-uppien kanssa voi tulla ongelmia.
Nimim. 70E ja käytän edelleen toisinaan push-uppeja - muuten
tai miltä merkeiltä löytyy g rintoihin sopivia urheiluliivejä minulle on sanottu eettä e asti saa
- Ruusu G
muuten kirjoitti:
tai miltä merkeiltä löytyy g rintoihin sopivia urheiluliivejä minulle on sanottu eettä e asti saa
No tunnetusti hyvä on Berlei Shock Absorber. Sitä myy yli E-kupin ainakin Funky Lady Hesassa, mutta todennäköisesti myös muut kunnon liiviliikkeet. Joistakin urheiluliikkeistä voi tsäkällä löytyä, tosin minun kokemukseni mukaan ovat usein myös kiinnostuneita tilaamaan isompia kokoja, kun saavat tietää, että niitä oikeasti on.
Panache tekee hyvää urheilutoppia, se on tosin kevyesti topattu eikä sovi mielestäni ns. "high-impact"-lajeihin, tyyliin aerobic tai juoksu.
Huippulaatua on myös Royce Lingerie Bounce Free, jota ei tietääkseni saa Suomesta. Vastaa laadultaan ja teholtaan Shock Absorberia, myös saman hintainen.
Jos sinulla ( tai luotettavalla läheisellä) on Visa, käy tsekkaamassa www.bravissimo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862