kuitenkin nämä evolutionistit koettavat täällä kaikella tapaa ärsyttää ja huudattaa vastapuolta, usein niillä loppuunkalutuilla lauseillaan.(Jos bilsan maikka on tosiaan mitä sanoo ,niin vähän sääli tulee oppilaita!) On toki asiallisiakin kommentteja.
Sain sen käsityksen ,että evolutionisteille oli suuri helpotus ,kun kreationismi ja id häädettiin pois tiedepalstalta mutta nyt näyttää kumminkin siltä, että he eivät voi millään elää ilman tätä palstaa - se on heille jotenkin rakas kuitenkin.
Kai se sitä mystistä viha-rakkaus -suhdetta on...
mutta kaiken kaikkiaan ; nollaa vastaanhan ei hyökätä; jos jokin asia on humpuukia,niin eipä siihen kukaan järkevä ihminen jaksa aikaansa haaskata.Ja miksipä haaskaisi?
Sen takia evolutionistien hyökkäilyt on otettava melkoisena kohteliaisuutena,tavallaan.
Sikäli kyllä pientä vähemmistöä kohtaan on helppoakin hyökkäillä - ei tarvitse aivojaan vaivata,rohkeudesta puhmattakaan - riittää kun hokee samaa kuin niin monet muut,silloin on turvassa.
Ensin piti erottaa osastot
22
910
Vastaukset
- nyyssiseuraa
Yksi syy evoryntäykseen on se, että SUP kävi mainostamassa palstaanne nyyssipalstojen puolelta. Kiittäkää häntä tilanteesta.
- AIBr
Se on tieteen tarkoitus tutkia asioita joka kantilta, ja valita erillaisista hypoteeseista kaikkein sopivin ja tarkin. Tästä syystä useat henkilöt yrittävät kaata kaikkia mahdollisia selitys malleja, jotta saataisiin se paras. Eikä tämä ole mikään uusi ilmiö, sillä jo Sokrates harrasti tätä.
Ongelmana on kaiken lisäksi se, että jos kreationistien ja älykkään suunnittelun väitteisiin ei vastaa mitään, niiden kannattajat saavat lisää pontta väitteileen, joka liian usein on luomisopin koulu opetus, eikä puolueettoman ymmärryksen kertyttäminen. Esimerkiksi Yhdysvalloissa on ollut ihan oikeuskäyntejä luomisopin tiimoilta, jolloin niihin väitteisiin ollut vähän pakkokin paneutua, ja osoittaa, ettei kreationismi tai älykäs suunnittelu ole tiedettä.
Toisaalta, jos tiede yhteisö ei perehdy ollenkaan kreationistien ja älykkään suunnittelun väitteisiin, tiedettä kritisoitaisiin vanhoihin kaavoihin kangistuneena uskontojen korvikkeena, jonka tarkoitus on vain rahastaa ihmisiä. - ReinoRemontti
Ensimmäiseksi noihin kysymyksiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000023940110
Siinä nimen omaa kysytään kuinka kreationisti tai IDiotisti teorisoi asiat. "Nollaa" vastaan ei sinänsä hyökätään, mutta sen levittäminen on jo itsessään haitallinen ilmiö, jota on syytä vastustaa.
Kreationismi (ID m.l.) on sisällötöntä hölynpölyä ja totuusarvoltaan aivan puhdasta hevonpaskaa. Siitä ei ole todellakaan mitään tarvetta keskustella vakavasti. On kuitenkin hyvä, että löytyy ihmisiä, jotka jaksavat nähdä vaivaa kreationistisen potaskan levittäjien virheiden ja suoranaisten valheiden oikomiseksi.
Ärsyttikö? Hyvä, ala huutaa sitten!- kusti polkee
"Kreationismi (ID m.l.) on sisällötöntä hölynpölyä ja totuusarvoltaan aivan puhdasta hevonpaskaa. Siitä ei ole todellakaan mitään tarvetta keskustella vakavasti."
Tuo on musta aika paljon sanottu. Kun tiedetään, miten suosittu luomisusko on, ja uskonnot yleensä, kyllä niistä _täytyisi_ osata keskutella vakavastikin. En tiedä onko Suomi24 nyt se paras foorumi siihen...
Tämä siis ottamatta sen enempää kantaa totuusarvoihin. kusti polkee kirjoitti:
"Kreationismi (ID m.l.) on sisällötöntä hölynpölyä ja totuusarvoltaan aivan puhdasta hevonpaskaa. Siitä ei ole todellakaan mitään tarvetta keskustella vakavasti."
Tuo on musta aika paljon sanottu. Kun tiedetään, miten suosittu luomisusko on, ja uskonnot yleensä, kyllä niistä _täytyisi_ osata keskutella vakavastikin. En tiedä onko Suomi24 nyt se paras foorumi siihen...
Tämä siis ottamatta sen enempää kantaa totuusarvoihin.Tarkoitan tietysti vakavaa keskustelua noista aiheista luonnontieteelliseltä pohjalta: se ei ole nykytilanteessa mahdollista, koska kreationismilla ei ole vähäisintäkään tieteellistä pohjaa.
Teologisessa viitekehyksessä vaikkapa eri luomistarujen vertailu on minustakin ihan vakavasti keskusteltavissa oleva aihe.- Talkorigins
illuminatus kirjoitti:
Tarkoitan tietysti vakavaa keskustelua noista aiheista luonnontieteelliseltä pohjalta: se ei ole nykytilanteessa mahdollista, koska kreationismilla ei ole vähäisintäkään tieteellistä pohjaa.
Teologisessa viitekehyksessä vaikkapa eri luomistarujen vertailu on minustakin ihan vakavasti keskusteltavissa oleva aihe.Kreationismiin uskonnon sisällä minä en ota kantaa. Usko on ihmisen yksityisasia. Puutun keskusteluun silloin, kun uskontoa (kreationismi) yritetään tuputtaa tieteenä esimerkiksi kouluopetukseen.
Teologia ei kuulu bilsan tunnille. Hänellä on selvästi pelko oman ateisminsa puolesta. Pakkomielteenomaisesti illuminatus käy ateismista sotaansa heikon ideologiansa vastaiseksi kokemaansa kreationismia vastaan.
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Hänellä on selvästi pelko oman ateisminsa puolesta. Pakkomielteenomaisesti illuminatus käy ateismista sotaansa heikon ideologiansa vastaiseksi kokemaansa kreationismia vastaan.
>>Hänellä on selvästi pelko oman ateisminsa puolesta.>Pakkomielteenomaisesti illuminatus käy ateismista sotaansa heikon ideologiansa vastaiseksi kokemaansa kreationismia vastaan.
illuminatus kirjoitti:
>>Hänellä on selvästi pelko oman ateisminsa puolesta.>Pakkomielteenomaisesti illuminatus käy ateismista sotaansa heikon ideologiansa vastaiseksi kokemaansa kreationismia vastaan.
joka kokee olevansa sukua myyrille:D
joka kokee olevansa sukua myyrille:D
Vaan kaltaistesi tyhmien huijarien torjujille.
Siunausta sup, muista vetää vessa poistuessasi.- AIBr
Talkorigins kirjoitti:
Kreationismiin uskonnon sisällä minä en ota kantaa. Usko on ihmisen yksityisasia. Puutun keskusteluun silloin, kun uskontoa (kreationismi) yritetään tuputtaa tieteenä esimerkiksi kouluopetukseen.
Teologia ei kuulu bilsan tunnille.Eipä asiaa voi paljon yksinkertaisemmin sanoa.
illuminatus kirjoitti:
Vaan kaltaistesi tyhmien huijarien torjujille.
Siunausta sup, muista vetää vessa poistuessasi.Niin et sinä viitsisi viettää kaikkea vapaa aikaasi tällä palstalla.
Uskovaisten iloinen ja vapaa elämä vetää sinua palstalle.
Siunausta.sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Niin et sinä viitsisi viettää kaikkea vapaa aikaasi tällä palstalla.
Uskovaisten iloinen ja vapaa elämä vetää sinua palstalle.
Siunausta.Koska kreationismi on yhteiskunnallisesti haitallinen ilmiö.
>>Niin et sinä viitsisi viettää kaikkea vapaa aikaasi tällä palstalla.>Uskovaisten iloinen ja vapaa elämä vetää sinua palstalle.illuminatus kirjoitti:
Koska kreationismi on yhteiskunnallisesti haitallinen ilmiö.
>>Niin et sinä viitsisi viettää kaikkea vapaa aikaasi tällä palstalla.>Uskovaisten iloinen ja vapaa elämä vetää sinua palstalle.Uskovaisia pitkään seuranneena ja raamattua tutkineena, että "kaikki on luvallista, mutta kaikki ei rakenna". Uskovaisuus vapauttaa ihmiskäskyistä "läksy läksyn päälle, käsky käskynpäälle" Jumalan lasten täydelliseen vapauteen.
Uskovaisia pitkään seuranneena ja raamattua tutkineena, että "kaikki on luvallista, mutta kaikki ei rakenna". Uskovaisuus vapauttaa ihmiskäskyistä "läksy läksyn päälle, käsky käskynpäälle" Jumalan lasten täydelliseen vapauteen.
>>Uskovaisia pitkään seuranneena ja raamattua tutkineena, että "kaikki on luvallista, mutta kaikki ei rakenna". Uskovaisuus vapauttaa ihmiskäskyistä "läksy läksyn päälle, käsky käskynpäälle" Jumalan lasten täydelliseen vapauteen.
illuminatus kirjoitti:
>>Uskovaisia pitkään seuranneena ja raamattua tutkineena, että "kaikki on luvallista, mutta kaikki ei rakenna". Uskovaisuus vapauttaa ihmiskäskyistä "läksy läksyn päälle, käsky käskynpäälle" Jumalan lasten täydelliseen vapauteen.
Mitä hyötyä siitä minulle olisi ? Minä luulen että evolutionistit valehtelevat jatkuvasti, sillä muuten he eivät syöttäisi nuorisollemme varsin kysenalaista evoluutio soopaa...
Mitä hyötyä siitä minulle olisi ? Minä luulen että evolutionistit valehtelevat jatkuvasti, sillä muuten he eivät syöttäisi nuorisollemme varsin kysenalaista evoluutio soopaa...
>>Mitä hyötyä siitä minulle olisi ?>Minä luulen että evolutionistit valehtelevat jatkuvasti, sillä muuten he eivät syöttäisi nuorisollemme varsin kysenalaista evoluutio soopaa...
illuminatus kirjoitti:
>>Mitä hyötyä siitä minulle olisi ?>Minä luulen että evolutionistit valehtelevat jatkuvasti, sillä muuten he eivät syöttäisi nuorisollemme varsin kysenalaista evoluutio soopaa...
Kohottaako se evolutionistin heikkoa itsetuntoa kun saa toisin ajattelevia haukkua idiooteiksi ???
Kohottaako se evolutionistin heikkoa itsetuntoa kun saa toisin ajattelevia haukkua idiooteiksi ???
>>Kohottaako se evolutionistin heikkoa itsetuntoa kun saa toisin ajattelevia haukkua idiooteiksi ???
illuminatus kirjoitti:
>>Kohottaako se evolutionistin heikkoa itsetuntoa kun saa toisin ajattelevia haukkua idiooteiksi ???
Ainakaan tällä palstalla ei taida olla yhtään sellaista kreationistia, jota et olisi haukkunut idiootiksi tai muilla vastaavilla laatusanoilla.
Kaikesta huolimatta minä siunaan sinua illuminatus.- periaate
Ainakaan tällä palstalla ei taida olla yhtään sellaista kreationistia, jota et olisi haukkunut idiootiksi tai muilla vastaavilla laatusanoilla.
Kaikesta huolimatta minä siunaan sinua illuminatus.Keskustelupalstan säännöissä sanotaan:
Keskusteluissa ei saa:
"Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista "
Tuntuu, että tällä palstalla rikotaan tätä kohtaa vastaan jatkuvasti. Mitä asialle pitäisi tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4113182V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944646Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1194226- 513718
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳573443- 1203387
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512325- 452298
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312094On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151753