tuuheammat hiukset ?

nennni

Eli siis kysymys tulikin tuossa, että miten saisin näistä aika hennoista hiuksistani edes aavistuksen tuuheamman näköiset? Onko tuuhentavista shampoista oikeasti hyötyä? Nyt pesen värjätyille hiuksille tarkoitetulla, jottei väri haalistu niin nopeasti. Ainoa tapa itselläni tällä hetkellä hiusten "tuuhentava" laittotapa siis on, että laitan letit yöksi märkään tukkaan ja kun avaan aamulla on kiva kiharapilvi. Tässä siis mättää se, että haluaisin joskus suoran/vähän laineikkaan JA tuuhean tukan. Kiitos jo valmiiksi :)

20

4272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lall

Tuuheuttavat muotovaahdot ovat oivia. Kannattaa ostaa kampaamotuotteita (jotka ovat yleensä laadukkaampia). Föönaa hiukset pää alas päin, tulee kummasti lisää tuuheutta.
      Ja jos ei muu auta niin hanki hiuslisäyksiä.

• nennni

en tiennykkää et semmosiiki on siis niitä tuuheuttavia muotovaahtoja. Tota pää alaspäin föönausta oon koittanu, ja tuntuu et se auttaa vähän aikaa mutta hiukset sitten lässähtää jossain vaiheessa. Ehkä se toisaalta johtuu siitä, että tuotteet ei oo ollu tarpeeks laadukkaita mikä kyllä taitaa olla aivan totta :D

• Abnormi

kannattaa laittaa lakkaa pää alaspäin tai jotain..

• lirusta megatukaksi

hanki hennoille hiuksille tarkoitettuja tuotteita, ne turvottaa hiusta. shamppoo hoitoaine, lisäks muotoilutuote joka myös antaa volyymia ja vielä volyymilakka.
      goldwellilta ainakin löytyy värihiusten sh. hoito ohuille hiuksille hyvä muotovaahto ja lakka. föönää pää alaspäin ja suihkuta ohuita kerroksia lakkaa.
      kannattaa panostaa kunnon aineisiin. niitä käyttää usein ja siten niillä on myös iso vaikutus. ja pyyhekuivaa ennen kuin laitat hoitoainetta.

ei mitään fructista/dovea/pantenea!

• on eroja

Itse käytän hentoihin hiuksiin Linna-shampoota joka on alun perin pikkulapsille tarkoitettu, se jotenkin tuuheuttaa, ja sen lisäksi kun sävytän Polycolorilla, niin hyvä tulee, sitten tarrarullia puolikuivaan tukkaan ja joskus lisäksi hiuskiinnettä päälle niin lopputulos on OK ja rahanmeno ei ole kohtuutonta.

• sofia97

mulla on ihan sama ongelma , tosin hiukseni ovat vähän tuuhentuneet kasvamisen aikana. tupeeraus auttaa ainakin mulla, ja sitten lakkaa päälle niii hyvää tulloo xD käytän suoristusrautaa ja se saa hiuksista myös tuuheamman näköiset. kreppirauta on aivan loistava ,jos haluaa tuuheat hiukset :) föönaus ei mua kyllä auta paljonkaan ): Ei kannata pestä hiuksia kamalasti.. tai ainakin mulla tulee heti semmoset silkkiset ja ohuet hiukset jos käytän paljon hoitoainetta ja hyvää shampoota. Pidätkö koskaan ponnarilla hiuksia? minä pidän aina kotona ja kun avaan sen niin hiukset on aika kuohkeat ;D
      NIIN JA VIELLÄ UNOHDIN,ETTÄ en tiedä onko hiuksesi laikattu kerroksittain? mutta silleen saa paljon tuuheamman näköiset hiukset ja ne pöyhintyy helpommin ;)

• hyötyä

Hiero päänahka aina pesujen yhteydessä ja vaikka telkkari katsoessa. Leikkaa latvat säännöllisesti.
        Osta luontaistuotekaupasta puristeita jotka vahvistavat hiukset. Samoin Silicean piihappogeelistä joka otetaan sisäisesti lupaa paksummat hiukset muutamassa kuukaudessa.

• hentohiuksinen
        hyötyä kirjoitti:

Hiero päänahka aina pesujen yhteydessä ja vaikka telkkari katsoessa. Leikkaa latvat säännöllisesti.
        Osta luontaistuotekaupasta puristeita jotka vahvistavat hiukset. Samoin Silicean piihappogeelistä joka otetaan sisäisesti lupaa paksummat hiukset muutamassa kuukaudessa.

Mulla on sama ongelma. Haluaisin tuuheammat hiukset mutta mulla on aika hennot ja raidoitetut. Millä shampoolla/hoitoaineella saa tuuheammat hiukset raidoitetuille?

• hadjfa

Minulla itselläni on myös raidoitetut ja melko hennot.. itse olen suosinut tuota Nivean volume sensation shampoota, olen pessyt sillä hiukset ja antanut yön yli kuivua sitten olen harjannut hiukset aamulla pää alaspäin, ni on ihanan tuuheat sen jälkee ku nostaa pään. Hintakaan ei päätä huimaa, jtn reilu 2e, mutta muista että vaikka se sopii mun hiuksille ni se ei sovi välttämättä sun hiuksille. Mutta kannattaa kokeilla, suosittelen.

• hadjfa

Siis ei ole mitään ns. raidoitetuille tarkoitettua mutta sopii ainakin minulle kumman hyvin.

• Yrttityttö

Katso saatko terveys kaupasta nokkos shampoota ja hoitoainetta ja käytä niitä. Tai tee ihmeessä oma nokkos shampoo, niin halpaa. Ohjeita löytyy netistä. Joissain ohjeissa sanotaan että vain tummille hiuksille, mutta itselläni on vaaleat hiukset eikä kotitekoinen shampoo ole tehnyt ainakaan mulle mitään tummempia hiuksia.

• hiukseeeeeet

Mä voin tehdä sulle hiusten pidennyksen/tuuhennoksen jos kiinnostaa :) Tampereella teen ja vähän edullisemmin kuin kampaamossa. Kirjoittele jos kiinnostaa [email protected]

• Hiusainevinkkejä

Olisi mukava kuulla, mitä shampoita, hoitoaineita tai muotovaahtomerkkejä muut käyttävät tyypillisiin suomalaisiin (vaaleisiin) hentoihin ja ohuisiin hiuksiin?

Olen itse havainnut Schwartzkoffin syväpuhdistavan shampoon hieman tilannetta parantavaksi. Goldwellin Dual Senses Ultra Volume Gel Shampoo ei itselläni toimi tarpeeksi hyvin. Parempi on jopa Rainbown tuuheuttava shampoo, joka on halvimmasta päästä löytyvä shampoo. Liian hoitavat aineet latistavat hiuksen.

Mitä merkkejä te käytätte?

• käty

Toimii http://www.feelunique.com/p/Goldwell-Inner-Effect-Repower-Shampoo-250ml

• n L ABL <LIY,D

paras neuvo: kannattaa lopettaa värjääminen ja noudattaa terveellisiä elämäntapoja. Ehkä jotain lisäravinteita voi myös syödä. Hennoista hiuksista ei saa tuuheita, mutta ne saa helposti näyttämään siltä esimerkiksi muotoilutuotteilla.

• -----

Kuka ei nyt noudata terveelisiä elämäntapoja?Onko sulla univaikeuksia,normaalisti nukutaan 04,15 aikaan.

• takkutukka-1

Kannattaa värjätä hiuksia. Väri kohottaa hiusta juuresta ja muutenkin tukee hentoa hiusta. Vältä kaupan halpoja ja huonoja värejä, käy mieluiten kampaajalla värjäyttämässä tai osta laadukkaita värejä.Välillä riittää pelkkä juurikasvun värjäys.
      Muotovaahto antaa hiuksiin tuuheutta. Laita sitä pesun jälkeen.
      Käytä kahta eri shampoota vuoron perään,siis eri pesukertoina, huomaat kyllä eron.
      Laitat yöksi letit, joista saa tuuheutta. Kokeile välillä tätä: laita yöksi letit ja aamulla suoristat lettikiharoita vähän isoharjaisella ilmakihartimella. Tuuheus säilyy, mutta hiuksista tulee hieman suoremmat.
      Hiukset näyttävät tuuheammilta lyhyemmissä malleissa.
      Kokeile eri tapoja laittaa hiukset ja pidä hiukset aina puhtaina.
      Hiuslisäkkeet kannattaa unohtaa kokonaan. Monelta on lähtenyt omatkin hiukset lisäkkeiden mukana esim. Naomi Cambellilta.
      Lopuksi yritä iloita siitä, että sinulla on kuitenkin omat hiukset. Kaikilla näin ei ole.

• ousagb

Kannattaa lukea kauneusblogeista apua sillä kauneusblogeista löytää miltei kaiken tarpeellisen kauneuteen suosittelen suuresti yhtä:

Kauneuttaa.blogspot.fi

vaikka suosiota tällä blogilla ei ole niin tieto on erittäin hyvä!!!!

• Ei enää ohuttukka

Olen ikäni kamppaillut ohuiden hiuksieni kanssa. Kaikki mahdolliset tuuheuttavat shampoot ym on kokeiltu. Olen ollut Cambridge-dieetillä nyt 7 viikkoa. Ohjelmaan kuuluu mm. 2,5 litran vedenjuonti päivittäin. Siinäkö syy, että hiukset ovat tuuheammat kuin koskaan ennen ? Samoin iho hyvässä kunnossa. Toki ruokavaliokin on muuttunut näiden viikkojen aikana, joten sekin varmaan vaikuttaa. En olisi vaan uskonut, että hiuksiin tällä hommalla on näin iso vaikutus. Ilo on ylimmillään ! Jos vedenjuonti tekee näin ihmeitä, niin siinäpä edullinen hoitokeino ohuiden hiusten omistajille. Koittakaapa jos vaikka auttaa teitäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe